Goranquote:Op zondag 6 juli 2008 18:08 schreef Chriz2k het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de finale van 2001 uitzenden?
http://www.wimbledon2008.nl/quote:Op zondag 6 juli 2008 18:17 schreef Alessandro het volgende:
iemand een live linkje van de finale?
Je kunt niet met bijvoorbeeld noppen gaan spelen, dan heb je putten in 't veld en valt er niet meer te tennissen.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik probeer het als buitenstaander met enige objectiviteit te bekijken. Maar ik snap er vrij weinig van.
ik vind roger echt werkelijk in elk aspect de mindere. in service, in baseline spel en voornamelijk in kansen benutten...quote:Op zondag 6 juli 2008 18:23 schreef LoveProfusion het volgende:
2-0 voor Raffa die constanter speelt. het gekke is dat ik Roger wel de betere vind.
Prachtige finale tot nu toe met zeer hoog spel. Gwen Stefani op de tribune met een blik van 'ik snap er niks van' heerlijk
Ik twijfel nog wat ik leuker vind inderdaad, de voorsprong van Rafaquote:Op zondag 6 juli 2008 18:23 schreef LoveProfusion het volgende:
2-0 voor Raffa die constanter speelt. het gekke is dat ik Roger wel de betere vind.
Prachtige finale tot nu toe met zeer hoog spel. Gwen Stefani op de tribune met een blik van 'ik snap er niks van' heerlijk
Statieken zeggen anders hoor, enige wat Fed slechter in is, zijn de unforced errors.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik vind roger echt werkelijk in elk aspect de mindere. in service, in baseline spel en voornamelijk in kansen benutten...
Het lijkt tegen Nadal altijd alsof Nadal slechter speelt, maar het tegendeel is waar.
Mwah dat vind ik niet. Ze zijn zeer aan elkaar gewaagd. Ja hij maakt wat backhand fouten, misscyhien meeer dan normaal, maar ik vind hem redelijk stabiel. Alleen de BP's, daar spelet hij belabberd. Voornmaleijk zijn backhand. Dit is voor mij het verhaal van deze finakle.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik vind roger echt werkelijk in elk aspect de mindere. in service, in baseline spel en voornamelijk in kansen benutten...
Het lijkt tegen Nadal altijd alsof Nadal slechter speelt, maar het tegendeel is waar.
Wie is datquote:Op zondag 6 juli 2008 18:31 schreef Arcee het volgende:
Gwen Stefani heeft onwijs mooie donkerbruine ogen.
Of nog 2 uur blijven regenen, dan ben ik klaar met werk en kan ik hopelijk nog een tijdje genieten van de finalequote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:34 schreef Sawyer het volgende:
Federer is gewoon expres op 2-0 achterstand gekomen om het wat spannender voor zichzelf te maken, straks pakt hij gewoon de set en dendert hij door naar zijn 6e zege op rij
Nee 21:00 komt top gear en dat wil ik niet missen.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of nog 2 uur blijven regenen, dan ben ik klaar met werk en kan ik hopelijk nog een tijdje genieten van de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |