quote:Op zondag 6 juli 2008 17:41 schreef TheVulture het volgende:
Vrouw tegen Borg: "Jouw record lijkt gewaarBorgd"
Verrassend.quote:
quote:
quote:The Swiss has converted just 1-of-12 BREAK POINTS. This is reminding us of last year's Roland Garros final, in which Federer finished the match 1-of-17 on BREAK POINTS.
Bedankt.quote:
Haar man/vriend is goede vriend van Fedje en is grote tennis fan.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:44 schreef N.i.c.k het volgende:
Trouwens, Hoezo Gwen stefani ???
Dat sluit ik niet uit. Lijkt me een megaklap voor hem.quote:
Lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:47 schreef pfaf het volgende:
Einde tijdperk Federer?
Nog even en hij kan naar home runnen.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
En Federer slaat nog even een homerun.
quote:
Einde van de pure dominantie, maar die was al een tijdje voorbij. Ik denk dat Federer z'n GS' nog wel gaat pakken.quote:
Serieus?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een saaie wedstrijd zeg...
Oud-Hook grapje!quote:
quote:
Wimbledon 2002.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:50 schreef Arcee het volgende:
Hoe lang heeft Federer al niet meer op gras verloren?
65 matchesquote:Op zondag 6 juli 2008 17:50 schreef Arcee het volgende:
65 partijen.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:50 schreef Arcee het volgende:
Tuurlijk, maar het zal zijn spel op de lange termijn niet beïnvloeden denk ik. Toch?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat sluit ik niet uit. Lijkt me een megaklap voor hem.
quote:Op zondag 6 juli 2008 17:45 schreef Tommeke het volgende:
Hopelijk gaat ie nu wat beter spelen, ik gun het Nadal totaal niet. Sympathieke kerel, maar zolang die Fuentes beerput niet geopend is vertrouw ik die knakker voor geen flikker...
Ik hoop het, al lijkt het veel op een break-even point waarop Nadal de dominantie overneemt,...quote:Op zondag 6 juli 2008 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Einde van de pure dominantie, maar die was al een tijdje voorbij. Ik denk dat Federer z'n GS' nog wel gaat pakken.
Volgend jaar.quote:
Volgend jaar.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:52 schreef Heero87 het volgende:
Kwam er geen dak op Centre Court?
Dat is dan ook exact de lezing die je los kan laten op de meeste, op papier, sterke tegenstanders van Federer. Hij heeft de kwaliteit om zijn tegenstanders slechter te laten spelen, en dat is een gave die Nadal ook bezit jegens Federer.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Federer maakt zelf een hoop fouten, het is niet alsof Nadal hem alle hoeken van de baan laat zien, ook al slaat Nadal uiteraard wel goede ballen.
Het zit Federer simpelweg niet echt mee deze wedstrijd, met name door eigen fouten waardoor je Nadal te makkelijk z'n punten laat pakken.
Speel je deze wedstrijd over een week weer kan het zo andersom zijn.
(ben overigens niet pro Federer of Nadal)
Ergens ben ik dan nog zo conservatief om te zeggen, jammerquote:Op zondag 6 juli 2008 17:54 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dus dan zou dit wel eens de laatste regenbreak op Centre Court kunnen zijn..
Ik zou zeggen andere schoenen aan en doorgaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is spelen met regen dan echt onmogelijk of zijn tennisers gewoon mietjes?
Ja Federer speelt steeds goed genoeg om kansen te krijgen maar het is steeds Nadal die de belangrijke punten beter speelt en ze dus ook wint. Dat is vaak bij hun wedstrijden op gravel ook zo geweest.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:56 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal is niet eens echt beter.
Maar het is gewoon zoals het op gravel is tegen Nadal, Federer de KANSEN, Nadal de break. Simpel. (RG 2008 uitgezonderd)
Nu is het ook op gras zo.
spek en spek glad. Zelfs na de regenbreak moet het gras eigelijk nog verder opdrogen.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is erg kut om in de regen te tennisen. Je hebt slechter zicht door de druppels en het kan erg glad worden op een gras court.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat niet een kwestie van ander schoeisel aantreken? Andere sporten gaan ook door als het regent.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:02 schreef N.i.c.k het volgende:
spek en spek glad. Zelfs na de regenbreak moet het gras eigelijk nog verder opdrogen.
Ah je bent dus geen tennis fan. Anders snapte je het wel..quote:Op zondag 6 juli 2008 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat niet een kwestie van ander schoeisel aantreken? Andere sporten gaan ook door als het regent.
Je ziet hoe de grasmat er nu al uitziet, kun je nagaan als er daar met ijzeren noppen op gespeeld wordt.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat niet een kwestie van ander schoeisel aantreken? Andere sporten gaan ook door als het regent.
Zegt een voetbalfanquote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee inderdaad, ik probeer het als buitenstaander met enige objectiviteit te bekijken. Maar ik snap er vrij weinig van.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:05 schreef Jnk18 het volgende:
Ah je bent dus geen tennis fan. Anders snapte je het wel..![]()
Tennis is sowieso een rare sport.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Owja shit, een hogere hematokriet maakt je 2e service op breakpoint na een uurtje spelen beter.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je hoort alleen wat namen van wielrenners, maar over de andere sporters wordt niets gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |