hoi bleekmiddelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:25 schreef Bleekmiddel het volgende:
't is gelukt. Binnenkort zal ik wel weer ff een fotootje spammenals hij binnen is gekomen
o nog 20 postsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 04:53 schreef ElizabethR het volgende:
Je deel 1 heeft nog 20 posts te gaan voordat er automatisch een slotje op komt. Waarom open je dan alvast deel 2??
Ik vind het wel fijn voor je dat je schilderijtjes het zo goed doen. Lichtenstein is dan ook heel toegankelijk voor vele mensen. Denk je dat je nog een eigen stijl gaat ontwikkelen ooit?? Ik weet namelijk zeker dat je dat kunt en van simpel natekenen kunt loskomen. Sorry dat ik het simpel noem, maar ik doe hetzelfde als jij, ik kan ook prima natekenen. En vind dat behoorlijk simpel van mezelf.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 06:59 schreef rene90 het volgende:
Op me werk hebben we ook popart, zal eens een fototje maken daarvan komende week.
hallo ijsmeis,quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
Die zwarte 'dunne lijnen' hè? Gebruik je daarvoor ook gewoon een kwastje en acrylverf?
graag gedaanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
De kwastjes en penselen van de kruidvat ken ik ja.
Thanks voor de info.
Dat was ik, die vroeg om een nieuw topic. Mijn fout dus..quote:
Dat zijn volgens mij dezelfde doeken als die ze bij de Kruidvat hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef Guncta het volgende:
[..]
Dat was ik, die vroeg om een nieuw topic. Mijn fout dus..
Waar moet je op letten bij de aanschaf van kwastjes en penselen?
En hoe weet je wat goed is? Met welke merken kan je bijna geen miskoop doen?
Ik heb hier nog aardig wat ideeën in een Word-document staan die ik voor mezelf MOET uitwerken..
Maar ik ben dus begonnen met die ronmmel van de Action en een schilderij met haren kan een leuke toevoeging zijn, alleen moeten ze dan wel op de juiste plekken zitten..
Zijjn die doeken van de Action ook zo slecht?
Artico?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij dezelfde doeken als die ze bij de Kruidvat hebben.
Hoe heet dat merk ook alweer...
hallo Guncta, aha dat was jij !quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef Guncta het volgende:
[..]
Dat was ik, die vroeg om een nieuw topic. Mijn fout dus..
Waar moet je op letten bij de aanschaf van kwastjes en penselen?
En hoe weet je wat goed is? Met welke merken kan je bijna geen miskoop doen?
Ik heb hier nog aardig wat ideeën in een Word-document staan die ik voor mezelf MOET uitwerken..
Maar ik ben dus begonnen met die ronmmel van de Action en een schilderij met haren kan een leuke toevoeging zijn, alleen moeten ze dan wel op de juiste plekken zitten..
Zijjn die doeken van de Action ook zo slecht?
ik weet het merk niet meerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij dezelfde doeken als die ze bij de Kruidvat hebben.
Hoe heet dat merk ook alweer...
jaquote:Op zondag 6 juli 2008 04:11 schreef Manono het volgende:
Grappig dat je zo veel van hetzelfde om je heen kan hebben, daar moet je toch al een paar jaar mee bezig zijn
Verveelt dat dan nooit? Kan je je voorstellen dat je ooit iets anders gaat schilderen?quote:Op zondag 6 juli 2008 04:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jada's werk van járen hoor......
quote:Op zondag 6 juli 2008 04:26 schreef Manono het volgende:
[..]
Verveelt dat dan nooit? Kan je je voorstellen dat je ooit iets anders gaat schilderen?![]()
zo de tekening voor het laatste kleine schilderijtje is klaar, deze week hier maar eens aan gaan werken,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 04:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé hé, zo'n klein schilderijtje (hij is 50x60cm) is toch nog héél wat uurtjes werk.
dus dit is hem dan
[ afbeelding ]
wat ik er mee ga doen weet ik nog niet, cadeautje ? marktplaats? zelf houden?
ach kan allemaal, belangrijkste is dat ik ook weer even oefening heb gehad voordat ik straks aan het echte grote werk begin, ik heb nu nog één klein doekje staan, ook 50x60cm daar maak ik ook nog een schilderijtje van en dan zit ik wel weer op het goede spoor denk ik en heb ik genoeg geoefend.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:21 schreef Het_hupt het volgende:
De gave Cruisin' serie:
hier vind je de '58 cover
http://leemichaelwithers.tripod.com/cruisin58.htm
O spannend vandaag komt je Broodquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:44 schreef Bleekmiddel het volgende:
Morgen verwacht ik post![]()
en als ik de loterij win dan dan dan ..... waaaahhhh![]()
graag gedaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 05:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
harstikke leuk ! bedankt voor de link
quote:Op woensdag 9 juli 2008 05:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O spannend vandaag komt je Brood![]()
FOTO NIET VERGETEN !!!!
ik heb ook loteneen heel straatje
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:25 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ik ben een blij man
je hebt een PMquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben blij voor jou !
hoeveel kost zoiets nou?
Kan je mijn een gil geven las deze klaar is? Heb mogelijk intresse (ik geef trouwens voor keur aan blond)quote:Op maandag 7 juli 2008 01:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo de tekening voor het laatste kleine schilderijtje is klaar, deze week hier maar eens aan gaan werken,
ben er alleen nog niet zeker van of dit een donkerharige schoonheid gaat worden of toch maar weer een blondje![]()
dat ik al die vrouwtjes blond maak ligt gewoon aan de kleur hoor, dat geel, met rood, blauw enz..
niet dat ik nou persé zo een voorkeur heb voor blond, even voor de duidelijkheid![]()
dit is de tekening alvast
[ afbeelding ]
Slim..quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:01 schreef casejunkie het volgende:
[..]
Kan je mijn een gil geven las deze klaar is? Heb mogelijk intresse (ik geef trouwens voor keur aan blond)
Die ene 3 kleur van dat blondje was echt super mooi maar helaas kwam ik pas te laat achter je topic in vraag & aanbod
Mijn mail adres is jan@hotmail.com
"Stoned" van de serequel. Toch maar eens stoppen binnenkort.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:41 schreef Bleekmiddel het volgende:
nee en jij ben zo snugger om het mailadres nog te quoten
vergeet je camera niet mee te nemen morgenochtendquote:Op zaterdag 5 juli 2008 06:59 schreef rene90 het volgende:
Op me werk hebben we ook popart, zal eens een fototje maken daarvan komende week.
Ja ik had gekeken maar het was niet echt vergelijkbaar met jou werk. Het was alleen een pop-art tekstballonnetje volgens mij, wil nog best even een foto maken hoor maar dan wordt dat maandag weer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vergeet je camera niet mee te nemen morgenochtend
kleine updatequote:Op maandag 7 juli 2008 01:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo de tekening voor het laatste kleine schilderijtje is klaar, deze week hier maar eens aan gaan werken,
ben er alleen nog niet zeker van of dit een donkerharige schoonheid gaat worden of toch maar weer een blondje![]()
dat ik al die vrouwtjes blond maak ligt gewoon aan de kleur hoor, dat geel, met rood, blauw enz..
niet dat ik nou persé zo een voorkeur heb voor blond, even voor de duidelijkheid![]()
dit is de tekening alvast
[ afbeelding ]
ik heb er véél meerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:11 schreef Guncta het volgende:
Heb jij nu 5 nieuwe (oude, maar dan erg positief) schilderijen aan de muur hangen, fanvanheteersteuur?
Ik linkte meer een nieuwsbericht van vorige week aan jou. Er waren 5 werken gejat uit een museum, van Andy en Roy.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb er véél meer![]()
en stuk of 20 hangen er nog door het hele huis
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:38 schreef Guncta het volgende:
[..]
Ik linkte meer een nieuwsbericht van vorige week aan jou. Er waren 5 werken gejat uit een museum, van Andy en Roy.
Je bent hélemaal in de Herman brood mood nu héquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:46 schreef Bleekmiddel het volgende:
kheb een boek besteld van herman brood. met daarbij een litho of een prent. Maar volgens mij staat dat boek vol met werken van herman brood. ben echt benieuwd
quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:43 schreef rene90 het volgende:
Hoe is het met je enorm grote schilderij?
nee, gewoon hier wat op fok rondgehangenquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:51 schreef rene90 het volgende:
Oke hou ons op de hoogte![]()
Je bent er trouwens ook altijd he haha. Weer geschilderd vannacht?
Ben bezig met een erg leuk verzoekje voor iemand met een winkeltje,quote:
ja ben nog niet helemaal klaar met de schets, hier en daar moet nog wat veranderd,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:51 schreef rene90 het volgende:
Ziet er errggg goed uit zo, alleen zit ik een beetje te twijfelen bij de linkerschoen van mickey?
Anders kan je zo beginnen als ik dit zo zie
Nee er staat tekst 10 centimeter breed ongeveer die doorloopt van schilderijtje 1, 2 naar driequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:50 schreef rene90 het volgende:
In wat voor formaat komt het logo erboven?
ja ik wil het logo niet plaatsen maar ieder bedrijf heeft toch een logo ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:22 schreef rene90 het volgende:
Oke leuk, ben ook benieuwd naar hoe je het logo nou precies bedoelt want dat snap ik nog niet echt
het logo komt op het middelste doek maar heeft natuurlijk ook iets met cartoon te maken dat spreekt voor zich, en de sterretjes lopen dan over alle drie doeken door en de tekst erboven ook zodat het toch één geheel wordt als je ze tegen elkaar houdt,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:27 schreef rene90 het volgende:
Ik bedoel zeg maar ten opzichte van de schilderijen, of je het nou op een ander doek doet, of erin verwerkt of iets?
preciesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:30 schreef rene90 het volgende:
Okeeee dus op elk doek hou je aan de bovenkant een stukje ruimte voor de tekst?
nu even CSI kijken.
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef Siegfried het volgende:
Ben benieuwd naar de uitwerkingen van die Superman en Mickey schilderijen.
Ik ben nog niet erg ver gekomen... andere dingen aan mijn hoofd enzo weet je nog?quote:
I know, maar toch benieuwdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik ben nog niet erg ver gekomen... andere dingen aan mijn hoofd enzo weet je nog?![]()
maar dit is alvast iets........
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
ja moet nog zeker 1 misschien sommige kleuren 2x worden geschilderd, maar komt goed ga straks nog even er aan werkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
I know, maar toch benieuwd![]()
Ziet er al leuk uit. Moeten zeker nog een keer over worden geschilderd?
Groetjes
ja, zo op het oog is niet zoveel veranderd maar de kleuren moesten toch echt een paar keer, en het middelste schilderijtje met het logo heb ik twee keer gedaan de eerste was ik niet tevreden over, kan soms gebeuren,quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:58 schreef rene90 het volgende:
Goedenavond![]()
Leuk weer de update, ik zie alleen vrij weinig verschil met de vorige foto's die je hebt gepost, met uitzondering van wat ingekleurde vakjes.
TROUWENS ik dacht nog aan je vandaag, ik had een college, en achterin het lokaal hing een gedeelte van lichtenstein in een schilderij, ik ga even wanneer mogelijk een foto maken, en dan plaats ik die wel even misschien vindt je dat leuk.
Hoi Mardoek50,quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:01 schreef Mardoek50 het volgende:
tvp![]()
Binnenkort wil ik proberen wat te schilderen en ik dacht meteen aan popart.
Ik zie alleen de meeste afbeeldingen in dit topic niet meer, heb je misschien een link o.i.d. naar je werk?
Thnx!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi Mardoek50,
Ik heb even speciaal voor jou een aantal van mijn schilderijen in mijn Fobo geplaats, dan kun je daar even kijken.
groetjes Fan
Thnx! Mardoekquote:Op zaterdag 6 september 2008 09:39 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Thnx!Je paintings zien er erg goed uit.
Ik ben vooral weg van de vliegtuigen. Het valt me trouwens op dat je geen rasters gebruikt? En jammer dat je geen site hebt voor je werk, je zou je werk eigenlijk op deviantART moeten zetten ofzo, krijg je ook meer feedback.
Ik hoop binnenkort te beginnen met schilderen. Als ik het voor elkaar krijg, zal ik het ook ff in dit topic posten.
Ok.quote:Op zondag 7 september 2008 19:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Thnx! Mardoek![]()
nee geen rasters en geen site.....
Is leuk als je en fotootje hier neer plant als je geschilderd hebt, ben benieuwd
Hoi Mardoek, om eerlijk te zijn weet ik ook niet precies hoe dat in zijn werk gaat met rasters, zelfquote:Op maandag 8 september 2008 09:02 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ok.![]()
Waarom gebruik je eigenlijk geen rasters? Vind je het niet mooi of is het lastig om dat voor elkaar te krijgen? Ik wilde zelf eigenlijk wel wat met rasters doen, misschien de achtergrond ofzo, maar ik weet nog niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |