quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:43 schreef rene90 het volgende:
Hoe is het met je enorm grote schilderij?
nee, gewoon hier wat op fok rondgehangenquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:51 schreef rene90 het volgende:
Oke hou ons op de hoogte![]()
Je bent er trouwens ook altijd he haha. Weer geschilderd vannacht?
Ben bezig met een erg leuk verzoekje voor iemand met een winkeltje,quote:
ja ben nog niet helemaal klaar met de schets, hier en daar moet nog wat veranderd,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:51 schreef rene90 het volgende:
Ziet er errggg goed uit zo, alleen zit ik een beetje te twijfelen bij de linkerschoen van mickey?
Anders kan je zo beginnen als ik dit zo zie
Nee er staat tekst 10 centimeter breed ongeveer die doorloopt van schilderijtje 1, 2 naar driequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:50 schreef rene90 het volgende:
In wat voor formaat komt het logo erboven?
ja ik wil het logo niet plaatsen maar ieder bedrijf heeft toch een logo ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:22 schreef rene90 het volgende:
Oke leuk, ben ook benieuwd naar hoe je het logo nou precies bedoelt want dat snap ik nog niet echt
het logo komt op het middelste doek maar heeft natuurlijk ook iets met cartoon te maken dat spreekt voor zich, en de sterretjes lopen dan over alle drie doeken door en de tekst erboven ook zodat het toch één geheel wordt als je ze tegen elkaar houdt,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:27 schreef rene90 het volgende:
Ik bedoel zeg maar ten opzichte van de schilderijen, of je het nou op een ander doek doet, of erin verwerkt of iets?
preciesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:30 schreef rene90 het volgende:
Okeeee dus op elk doek hou je aan de bovenkant een stukje ruimte voor de tekst?
nu even CSI kijken.
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef Siegfried het volgende:
Ben benieuwd naar de uitwerkingen van die Superman en Mickey schilderijen.
Ik ben nog niet erg ver gekomen... andere dingen aan mijn hoofd enzo weet je nog?quote:
I know, maar toch benieuwdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik ben nog niet erg ver gekomen... andere dingen aan mijn hoofd enzo weet je nog?![]()
maar dit is alvast iets........
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
ja moet nog zeker 1 misschien sommige kleuren 2x worden geschilderd, maar komt goed ga straks nog even er aan werkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
I know, maar toch benieuwd![]()
Ziet er al leuk uit. Moeten zeker nog een keer over worden geschilderd?
Groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |