quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik weet dat ik eerder in dit topic heb vermeld dat ik de hele ""war serie van 9 doeken in één keer wilde verkopen maar........ er kwam iemand kijken naar een (ander) schilderij en zag de ''war'' serie en werd hier ter plekke
helemaal verliefd op, aangezien de hele serie té veel was voor zijn budget ben ik overstag gegaan en heeft
hij dus 5 doeken gekocht; het drieluik en de twee piloten.
nu is deze set dus nog over;
de set in één keer mag weg voor 400 euro
maar per stuk kan nu ook;
tweeluik whaam 2 doeken van 40x50 cm dus totale lengte 1 meter
250 euro
[ afbeelding ]
TEX ! 50x 60 cm 125 euro
[ afbeelding ]
WAR-KISS 50x60 cm 125 euro
[ afbeelding ]
Alle zijkanten van de schilderijen zijn meegeschilderd dus lijsten zijn niet nodig, zequote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
VOOR DE REST IS NOG TE KOOP;
THE KISS 60X60CM 125 EURO
TEARS OF FEAR 50X60CM 125 EURO
LOVE 60X70CM 125 EURO
en dan is het op !
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef Bleekmiddel het volgende:
Zeer goed verpakt. Ik heb mijn ouders de bosch snijder laten gebruiken want wat een groooooooote doos zat er om heenen het woog echt bijna niets.
ja hoor deze is nog te koop, kun je even mailen ? popirmart@gmail.comquote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:00 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze nog te koop?
Overigens ben ik zelf een groot fan van Keith Haring. Kan je daar ook schilderijen van maken?
Dat dacht ik ook al..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
1x per 24 uur je topic kicken, you know the drill...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:35 schreef IQM het volgende:
Als alles goed komt, ben ik morgen in het bezit van een originele fanvanheteersteuur.
maak ff een foto als hij opgehangen is en post die foto hierquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:35 schreef IQM het volgende:
Als alles goed komt, ben ik morgen in het bezit van een originele fanvanheteersteuur.
dank voor je berichtjequote:Op zondag 22 juni 2008 20:43 schreef IQM het volgende:
Hij is aangekomen.En hij's mooi.
Hij hangt nu over een stopcontact heen.Ik moet 'm dus nog even een mooi plekje geven, maar dat komt wel goed. Geen foto's, want geen fotocamera.
voor wie het intresseerd; agnes wilde het grote tweeluik voor 200 euro, tja ten eerste is die verkocht en ten tweede zou is een bod van 200 euro op iets met een vraagprijs van 400 euro natuurlijk wel eh.. laag zeg maar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
''AGNES'' jij had me een email gestuurd over het tweeluikje whaam!
ik denk dat ik je email per ogeluk heb gedeletekan hem niet meer terugvinden, het antwoord is ja hij is nog te koop ; maat is 2 doeken van 40x50 cm prijs
vraagprijs was 250 euro maar 225 euro ga ik ook mee accoord.
let wel dan hebben we het over dit tweeluik
[ afbeelding ]
de grote (2x80x80cm is al verkocht)
indien je nog intresse hebt mail me dan nog even.
hallo zienhorenzwijgen dank voor het compliment, erg bijzonder dat je je pas gisteren hebt geregistreerd en ik de eer heb gekregen om je eerste en enige post te mogen ontvangen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:44 schreef zienhorenzwijgen het volgende:
Hallo alemaal, ook ik ben een fanvanheteersteuur. Ik schilder al jaren en ook soms een RL.
Al een tijdje volg ik met belangstelling dit topic maar ben een zienhorenzwijgentype. Waarom ik nu wel reageer komt door het volgende. Tot mijn grote verbazing stonden er in ons bouwmarkt krantje ( geen reclame ) Roy Lichtenstein meisjes vanaf 9,95 Euro. Waanzinnig gewoon dat mocht niet mogen. Natuurlijk is de kwaliteit BAGGER en zit er geen sikkepit leven in maar er zullen mensen zijn die voor dat prijsje overstag gaan. Als verfmens wil ik hiermee, speciaal tegen Fanvanheteersteuur , zeggen: Hou je prijzen vast, de energie en het gevoel wat in een uniek handgeschilderd schilderij zit is onbetaalbaar.
Ga zo door en probeer ook eens andere typetjes , ik ben gek op Betty Boop, Fred Flinstone enz.
Groetjes Zienhorenzwijgen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 01:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
even een kickje voor het slapen gaan...
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik weet dat dit allemaal verwarrend is hierboven dus hier nogmaals het nieuwste overzichtje van de laatste schilderijen die nog te koop zijn;
THE KISS 60X60 CM geschilderd op 3D doek
150 euro
[ afbeelding ]
Girl with ribbon 60x60cm geschilderd op 3D doek
150 euro
[ afbeelding ]
Girl with Tears 50x60cm geschilderd op 3D doek
125 euro
[ afbeelding ]
Tweeluik Whaam !! geschilderd op ''gewoon linnen doek''
2 doeken van 40x50 cm dus totale lengte 1 meter.
225 euro
[ afbeelding ]
Tex ! geschilderd op ''gewoon linnen doek''
50 x60 cm
125 euro
[ afbeelding ]
Warkiss geschilderd op ''gewoon linnen doek''
50x60 cm
125 cm
[ afbeelding ]
Ik heb alle zijkanten van de schilderijen meegeschilderd dus ze kunnen zó aan de muur, lijst is niet nodig.
Verzending is ook geen probleem 6,20 euro tot 10 kg.
en wie zich zorgen maakt over copyright
lees eerst even dit; http://www.kopievanmeesterwerk.nl/kopievanmeesterg.html
het mag dus gewoon daar hebben we het in het vorige topic al uitgebreid over gehad.
in mijn andere topic Voor de liefhebbers van POP ART kun je vragen stellen over techniek of wat dan ook
maar als je zelf schildert vind ik het ook harstikke leuk als je daar foto's van jou schilderijen post.
je mag me ook altijd mailen op popirmart@gmail.com
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:27 schreef IQM het volgende:
Huh, is dat de derde? Want via dit topic heb je ook al twee van deze verkocht, toch?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nu nog te koop;
150 euro
[ afbeelding ]
125 euro
[ afbeelding ]
225 euro
[ afbeelding ]
50 x60 cm
125 euro
[ afbeelding ]
50x60 cm
125 cm
[ afbeelding ]
Ik heb alle zijkanten van de schilderijen meegeschilderd dus ze kunnen zó aan de muur, lijst is niet nodig.
het mag dus gewoon daar hebben we het in het vorige topic al uitgebreid over gehad.
in mijn andere topic Voor de liefhebbers van POP ART kun je vragen stellen over techniek of wat dan ook
maar als je zelf schildert vind ik het ook harstikke leuk als je daar foto's van jou schilderijen post.
BIEDEN MAG ALTIJD ! maar hou het wel redelijk
quote:Op woensdag 16 juli 2008 06:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BIEDEN MAG ALTIJD ! maar hou het wel redelijk
dank jequote:Op woensdag 23 juli 2008 22:43 schreef casejunkie het volgende:
Gratis schopje!
Vandaag binnengekregen:
[ afbeelding ]
Hij is mooi!
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik weet dat dit allemaal verwarrend is hierboven dus hier nogmaals het nieuwste overzichtje van de laatste schilderijen die nog te koop zijn;
150 euro
[ afbeelding ]
Girl with ribbon 60x60cm geschilderd op 3D doek
150 euro
[ afbeelding ]
125 euro
[ afbeelding ]
225 euro
[ afbeelding ]
50 x60 cm
125 euro
[ afbeelding ]
50x60 cm
125 cm
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |