hoi bleekmiddelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:25 schreef Bleekmiddel het volgende:
't is gelukt. Binnenkort zal ik wel weer ff een fotootje spammenals hij binnen is gekomen
o nog 20 postsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 04:53 schreef ElizabethR het volgende:
Je deel 1 heeft nog 20 posts te gaan voordat er automatisch een slotje op komt. Waarom open je dan alvast deel 2??
Ik vind het wel fijn voor je dat je schilderijtjes het zo goed doen. Lichtenstein is dan ook heel toegankelijk voor vele mensen. Denk je dat je nog een eigen stijl gaat ontwikkelen ooit?? Ik weet namelijk zeker dat je dat kunt en van simpel natekenen kunt loskomen. Sorry dat ik het simpel noem, maar ik doe hetzelfde als jij, ik kan ook prima natekenen. En vind dat behoorlijk simpel van mezelf.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 06:59 schreef rene90 het volgende:
Op me werk hebben we ook popart, zal eens een fototje maken daarvan komende week.
hallo ijsmeis,quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
Die zwarte 'dunne lijnen' hè? Gebruik je daarvoor ook gewoon een kwastje en acrylverf?
graag gedaanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
De kwastjes en penselen van de kruidvat ken ik ja.
Thanks voor de info.
Dat was ik, die vroeg om een nieuw topic. Mijn fout dus..quote:
Dat zijn volgens mij dezelfde doeken als die ze bij de Kruidvat hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef Guncta het volgende:
[..]
Dat was ik, die vroeg om een nieuw topic. Mijn fout dus..
Waar moet je op letten bij de aanschaf van kwastjes en penselen?
En hoe weet je wat goed is? Met welke merken kan je bijna geen miskoop doen?
Ik heb hier nog aardig wat ideeën in een Word-document staan die ik voor mezelf MOET uitwerken..
Maar ik ben dus begonnen met die ronmmel van de Action en een schilderij met haren kan een leuke toevoeging zijn, alleen moeten ze dan wel op de juiste plekken zitten..
Zijjn die doeken van de Action ook zo slecht?
Artico?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij dezelfde doeken als die ze bij de Kruidvat hebben.
Hoe heet dat merk ook alweer...
hallo Guncta, aha dat was jij !quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef Guncta het volgende:
[..]
Dat was ik, die vroeg om een nieuw topic. Mijn fout dus..
Waar moet je op letten bij de aanschaf van kwastjes en penselen?
En hoe weet je wat goed is? Met welke merken kan je bijna geen miskoop doen?
Ik heb hier nog aardig wat ideeën in een Word-document staan die ik voor mezelf MOET uitwerken..
Maar ik ben dus begonnen met die ronmmel van de Action en een schilderij met haren kan een leuke toevoeging zijn, alleen moeten ze dan wel op de juiste plekken zitten..
Zijjn die doeken van de Action ook zo slecht?
ik weet het merk niet meerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij dezelfde doeken als die ze bij de Kruidvat hebben.
Hoe heet dat merk ook alweer...
jaquote:Op zondag 6 juli 2008 04:11 schreef Manono het volgende:
Grappig dat je zo veel van hetzelfde om je heen kan hebben, daar moet je toch al een paar jaar mee bezig zijn
Verveelt dat dan nooit? Kan je je voorstellen dat je ooit iets anders gaat schilderen?quote:Op zondag 6 juli 2008 04:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jada's werk van járen hoor......
quote:Op zondag 6 juli 2008 04:26 schreef Manono het volgende:
[..]
Verveelt dat dan nooit? Kan je je voorstellen dat je ooit iets anders gaat schilderen?![]()
zo de tekening voor het laatste kleine schilderijtje is klaar, deze week hier maar eens aan gaan werken,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 04:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé hé, zo'n klein schilderijtje (hij is 50x60cm) is toch nog héél wat uurtjes werk.
dus dit is hem dan
[ afbeelding ]
wat ik er mee ga doen weet ik nog niet, cadeautje ? marktplaats? zelf houden?
ach kan allemaal, belangrijkste is dat ik ook weer even oefening heb gehad voordat ik straks aan het echte grote werk begin, ik heb nu nog één klein doekje staan, ook 50x60cm daar maak ik ook nog een schilderijtje van en dan zit ik wel weer op het goede spoor denk ik en heb ik genoeg geoefend.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:21 schreef Het_hupt het volgende:
De gave Cruisin' serie:
hier vind je de '58 cover
http://leemichaelwithers.tripod.com/cruisin58.htm
O spannend vandaag komt je Broodquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:44 schreef Bleekmiddel het volgende:
Morgen verwacht ik post![]()
en als ik de loterij win dan dan dan ..... waaaahhhh![]()
graag gedaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 05:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
harstikke leuk ! bedankt voor de link
quote:Op woensdag 9 juli 2008 05:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O spannend vandaag komt je Brood![]()
FOTO NIET VERGETEN !!!!
ik heb ook loteneen heel straatje
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:25 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ik ben een blij man
je hebt een PMquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben blij voor jou !
hoeveel kost zoiets nou?
Kan je mijn een gil geven las deze klaar is? Heb mogelijk intresse (ik geef trouwens voor keur aan blond)quote:Op maandag 7 juli 2008 01:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo de tekening voor het laatste kleine schilderijtje is klaar, deze week hier maar eens aan gaan werken,
ben er alleen nog niet zeker van of dit een donkerharige schoonheid gaat worden of toch maar weer een blondje![]()
dat ik al die vrouwtjes blond maak ligt gewoon aan de kleur hoor, dat geel, met rood, blauw enz..
niet dat ik nou persé zo een voorkeur heb voor blond, even voor de duidelijkheid![]()
dit is de tekening alvast
[ afbeelding ]
Slim..quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:01 schreef casejunkie het volgende:
[..]
Kan je mijn een gil geven las deze klaar is? Heb mogelijk intresse (ik geef trouwens voor keur aan blond)
Die ene 3 kleur van dat blondje was echt super mooi maar helaas kwam ik pas te laat achter je topic in vraag & aanbod
Mijn mail adres is jan@hotmail.com
"Stoned" van de serequel. Toch maar eens stoppen binnenkort.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:41 schreef Bleekmiddel het volgende:
nee en jij ben zo snugger om het mailadres nog te quoten
vergeet je camera niet mee te nemen morgenochtendquote:Op zaterdag 5 juli 2008 06:59 schreef rene90 het volgende:
Op me werk hebben we ook popart, zal eens een fototje maken daarvan komende week.
Ja ik had gekeken maar het was niet echt vergelijkbaar met jou werk. Het was alleen een pop-art tekstballonnetje volgens mij, wil nog best even een foto maken hoor maar dan wordt dat maandag weer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vergeet je camera niet mee te nemen morgenochtend
kleine updatequote:Op maandag 7 juli 2008 01:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo de tekening voor het laatste kleine schilderijtje is klaar, deze week hier maar eens aan gaan werken,
ben er alleen nog niet zeker van of dit een donkerharige schoonheid gaat worden of toch maar weer een blondje![]()
dat ik al die vrouwtjes blond maak ligt gewoon aan de kleur hoor, dat geel, met rood, blauw enz..
niet dat ik nou persé zo een voorkeur heb voor blond, even voor de duidelijkheid![]()
dit is de tekening alvast
[ afbeelding ]
ik heb er véél meerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:11 schreef Guncta het volgende:
Heb jij nu 5 nieuwe (oude, maar dan erg positief) schilderijen aan de muur hangen, fanvanheteersteuur?
Ik linkte meer een nieuwsbericht van vorige week aan jou. Er waren 5 werken gejat uit een museum, van Andy en Roy.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb er véél meer![]()
en stuk of 20 hangen er nog door het hele huis
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:38 schreef Guncta het volgende:
[..]
Ik linkte meer een nieuwsbericht van vorige week aan jou. Er waren 5 werken gejat uit een museum, van Andy en Roy.
Je bent hélemaal in de Herman brood mood nu héquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:46 schreef Bleekmiddel het volgende:
kheb een boek besteld van herman brood. met daarbij een litho of een prent. Maar volgens mij staat dat boek vol met werken van herman brood. ben echt benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |