ja ik ben een makkie wat dat betreftquote:Op maandag 30 juni 2008 20:16 schreef rene90 het volgende:
Oke haha bedankt voor je uitgebreide antwoord. En dat is juist wel tof aan je dat je afdwaalt haha, zo kom ik vaak dingen te weten die ik eigenlijk niet vroeg wat ik wel leuk vind om te weten
Je hebt je avator veranderdquote:Op zondag 15 juni 2008 01:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik had alleen maar leuke ideeën hoor, voordat ik daarmee zou willlen gaan prutsen is na mijn diploma enzo (nog een jaar). Ik ben geen schilder, maar dat wist je al.
pastelkleuren zijn niet felquote:
hij is wel mooier geworden datn die andere hé, beter van vorm....... mond en kin bijv.quote:
ja, is 't mondje scheef? Ik ga er vanavond nog eens goed voor zittenquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:53 schreef rene90 het volgende:
pastelkleuren dandat zacht blauwe geeft een beetje rust vind ik.
En hij is wel mooier dan die zwarte schoonheid ja, alleen heb het idee dat de mond een klein tikje scheef staan? (ja ik ben een kriticus) Misschien is het ook leuk als je haar topje eens een andere kleur geeft, is meteen een heel ander gezicht denk ik.
Lijkt een beetje zo, vergeleken met de horizontale lijn van de neus, en als je de horizontale lijn van de mond pakt lijkt het een beetje scheef, maar het is nog vroeg hequote:Op donderdag 3 juli 2008 08:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, is 't mondje scheef? Ik ga er vanavond nog eens goed voor zitten![]()
topje een andere kleur? mmmmmm, ik zal er eens over brainstormen
is wel leuk om zo te experimenteren
ja dat zal heel moeilijk worden, en misschien ook niet slim als ik beter nadenk (voor mij is het ook nog vroegquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje zo, vergeleken met de horizontale lijn van de neus, en als je de horizontale lijn van de mond pakt lijkt het een beetje scheef, maar het is nog vroeg he
Maar kan je nu nog dat topje een andere kleur geven als je dat zou willen dan? Aangezien zwart toch een overheersende kleur is uiteraard.
Ik ga zeker vanavond weer kijken, elke avond zit ik er welquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja dat zal heel moeilijk worden, en misschien ook niet slim als ik beter nadenk (voor mij is het ook nog vroeg)
want dan zouden er zoveel lagen overheen moeten van een andere kleur dan zou dat niet mooi worden denk ik , dan krijgt je een soort van plakaat aan verf erop![]()
maar goed in principe vind ik het zwarte topje ook wel weer sexy![]()
ah ik zie het vanavond wel, ik post wel een fotootje, na de eerste laag, als ik tevreden ben over mijn kleurkeuze misschien wel een fotootje na de tweede laag dan is het ook beter te zien.
dus vanavond even kijken oké ?
tot nu toe ziet ie er zo uit, ik zit tussendoor wel hier steeds op fok omdat die verf tussendoor moet drogen,quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:25 schreef rene90 het volgende:
Nu ga ik me bed in, ik zie het morgen wel![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:21 schreef Bleekmiddel het volgende:
@fvheu
ik heb weer gemailt voor een brood. stoute ik. nu maar hopen dat het lukt:D:D
ik heb je commentaar maar even verhuisd naar dit topic, het andere topic is bedoeld om een paar schilderijtjes te verkopen die ik over heb. lees het topic maar even na........quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:28 schreef Sport_Life het volgende:
Kwam laatst in een studentenhuis(je) ook zo'n soort schilderij tegen, of zijn er meer handelaren die deze dingen namaken? Ik ben niet zo artistiek aangelegd, dus geen idee of dat ook van Lichtenstein was, maar het lijkt er wel veel op!
* Sport_Life gaat morgen naar de V&D om verf en een doek te halen
suprise schilderijtje is klaar !quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:25 schreef rene90 het volgende:
Nu ga ik me bed in, ik zie het morgen wel![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 06:51 schreef rene90 het volgende:
Haha hele nacht doorgewerkt pff, ik lag lekker te slapen.
Ik vind het schilderijtje wel mooi geworden, mooier dan de zwarte schoonheid inieder geval
nu pas ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:28 schreef Sport_Life het volgende:
nu is je nickname ook gelijk een stuk duidelijker.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:40 schreef Sport_Life het volgende:
ja ik heb lange tijd gedacht dat het over mij ging
dacht ik alquote:
zit ik nog even rustig al die posten na te lezen, zie ik jou er ineens tussenstaatquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
De mond is ok hoor, niks aan doen
als ik moet gokken denk ik (vanwege je website ook waar ik wat je werk gezien heb)quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:22 schreef Guppyfriend het volgende:
voor de schilderijenliefhebbers:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
is gebeurdquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:36 schreef Manono het volgende:
Ja fanvanheteersteuur, open je een deel 2? Kan je een link er naar toe op de laatste pagina van dit topic zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |