ik heb je een PM'tje gestuurdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:00 schreef rene90 het volgende:
Heb geen vragen meer, jij nog iets leuks te vertellen over POP ART ?
man, man, man druk druk druk, maar mijn eerste wens is een aantal doeken die ik al heb in het groot makenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:04 schreef rene90 het volgende:
Ooh ja: ben je aan nieuwe schilderijen bezig, zo ja welke.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:58 schreef skiczukie het volgende:
Misschien een idee voor je .. combineer twee Lichtenstein's. Bijvoorbeeld die Revolver en een blondje.Heb je twee in een, en een eigen draai eraan.
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal geen slecht idee.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Zou best wel erg tof kunnen worden.
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De compositie zou wat anders moeten worden en het moet een vrouwenhand worden, maar ik denk toch dat je wel een beetje een idee kunt maken?De betekenis van het beeld wordt meteen compleet anders en je gebruikt er twee Lichtenstein's voor. Breaktrough.
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:16 schreef skiczukie het volgende:
Nog een idee, de revolver scherp, en de persoon die hem dan naar je richt onscherp, maar wel herkenbaar als een Lichtenstein.Wordt het nog een schilderij met een soort van realistisch tintje.
Ik vind het geniaal.
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:20 schreef skiczukie het volgende:
Als jij het niet doet, ga ik het zelf wel proberen, met behulp van een beamer.
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kan er wel eentje van school lenen.Verf heb ik nog zat, en ik heb nog wel wat doeken staan die ik wil overschilderen.
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:32 schreef skiczukie het volgende:
Maar ik zie wel mogelijkheden. Bijvoorbeeld dat zo'n vliegtuig uit de War-serie in het andere doek een blondje kapot schiet ofzo.
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zou kunnen, morgen misschien. Nu geen zin meer in na een ladinkje bier.
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:53 schreef skiczukie het volgende:
Nou, ik kan niet zo goed schilderen, maar ik vind het idee wel tof.
ik vind het ook een héél tof idee, best ingewikkeld, maar probeer het gewoon......quote:Op zondag 15 juni 2008 00:54 schreef skiczukie het volgende:
Of hoe vet zou het zijn om Warhol en Lichtenstein te combineren in één schilderij. Huilend blondje om Campbell Tomatosoup.
Ik had alleen maar leuke ideeën hoor, voordat ik daarmee zou willlen gaan prutsen is na mijn diploma enzo (nog een jaar). Ik ben geen schilder, maar dat wist je al.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
waar we wachten op de schilderkunst van
skiczukie
nou......... niet terugkrabbelen ik ben toch ook geen schilderquote:Op zondag 15 juni 2008 01:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik had alleen maar leuke ideeën hoor, voordat ik daarmee zou willlen gaan prutsen is na mijn diploma enzo (nog een jaar). Ik ben geen schilder, maar dat wist je al.
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Morgen ochtend weer, 70 minuten duurloop
Ik krabbel niet terug. Ik ben geen schilder, en daar heeft ook nooit mijn grootste intersse gelegen. Ik vind het leuk om te doen, maar ik wil eerst mijn diploma Media Vormgeving in handen hebben voordat ik weer met verf ga prutsen. Het was ook meer voor jou, deze ideeën.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou......... niet terugkrabbelen ik ben toch ook geen schilder
oké toch jammer was leuk geweest met al die inspiratie van je als ik je zover had gekregen om ookquote:Op zondag 15 juni 2008 01:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug. Ik ben geen schilder, en daar heeft ook nooit mijn grootste intersse gelegen. Ik vind het leuk om te doen, maar ik wil eerst mijn diploma Media Vormgeving in handen hebben voordat ik weer met verf ga prutsen. Het was ook meer voor jou, deze ideeën.
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:27 schreef rene90 het volgende:
Muur 1 loopt in een punt, met in het midden een kledingkast omdat het ergens anders nergens past. De muur is niet wit, niet extreem grijs maar NET van wit af richting grijs toe:
[ afbeelding ]
Muur 2 is wit, behang met een lichte korrel erin. Heb aan die kant van de muur links mijn bureau, rechts tv, en me 240 liter aquarium. En op de deur luis royo
![]()
[ afbeelding ]
komt goedquote:Op zondag 15 juni 2008 01:14 schreef rene90 het volgende:
Ja zoals ik het nu zie springt het er wel uit inderdaad. Ach ik wacht nog even af of irma weer met wat leuks komt. Dan weet ze mij te vinden dus dat komt goed. Staat leuk dat blondje.
jakhals als je dit leest plaats even een linkje.....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:34 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Heb wel gekeken, en een schilderij van hem kostte 31.000 dollar.
je weet wel wat 31,000 dollar is he?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jakhals als je dit leest plaats even een linkje.....
ikzelf heb nog steeds geen link kunnen vinden met google wat nou een écht schilderij kost
31.000 dollar lijkt me niet eens zo gek veel is het geen zeefdruk?
quote:Op zondag 15 juni 2008 17:57 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
je weet wel wat 31,000 dollar is he?
heb je nog gekeken op marktplaats naar zeefdrukken enzo van Herman Broodquote:Op zondag 15 juni 2008 17:57 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
je weet wel wat 31,000 dollar is he?
wat houdt dat eigenlijk in Media Vormgeving?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug. Ik ben geen schilder, en daar heeft ook nooit mijn grootste intersse gelegen. Ik vind het leuk om te doen, maar ik wil eerst mijn diploma Media Vormgeving in handen hebben voordat ik weer met verf ga prutsen. Het was ook meer voor jou, deze ideeën.
Bedankt, ik zoek af en toe mijn lijstje wat ik in mijn hoofd heb af qua zoektermen voor marktplaats ebay etc.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je nog gekeken op marktplaats naar zeefdrukken enzo van Herman Brood
er staan er wel een paar mooie (redelijk betaalbare op) je moet kijken bij
antiek ; Antiek en Kunst > Kunst | Litho's en Zeefdrukken
en dan herman brood intikken bij zoeken dan kom je dit soort dingen tegen....
http://link.marktplaats.nl/175487513
http://link.marktplaats.nl/175322704
heb je nog iets gevonden op markplaats qua zeefdrukken van herman brood ofzo en iets gekocht?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:15 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Bedankt, ik zoek af en toe mijn lijstje wat ik in mijn hoofd heb af qua zoektermen voor marktplaats ebay etc.is niet alleen herman brood maar ook hele andere zaken zoals parker pennen
of munten, of tja vanalles zoek ik op marktplaats.
Maar toch leuk dat je mee zocht
o ja en heb je dit filmpje al eens gezien van Herman Brood een echte liefhebber moet dit filmpje even zienquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:15 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Bedankt, ik zoek af en toe mijn lijstje wat ik in mijn hoofd heb af qua zoektermen voor marktplaats ebay etc.is niet alleen herman brood maar ook hele andere zaken zoals parker pennen
of munten, of tja vanalles zoek ik op marktplaats.
Maar toch leuk dat je mee zocht
hier kun je vast alles in vinden http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_postenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:05 schreef zienhorenzwijgen het volgende:
Hallo allemaal, ben hier nog niet zo goed in dus kijk even wat er allemaal gebeurd. Heb gisteren gereageerd op de andere topic en wil nu een plaatje uploaden maar het is steeds te groot.
Probeer straks nog wel een keertje.
bedanktquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja en heb je dit filmpje al eens gezien van Herman Brood een echte liefhebber moet dit filmpje even zien
geen idee wat je bedoeld maar stuur maar?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:44 schreef zienhorenzwijgen het volgende:
Ik zag net je schilderijen op Marktplaats staan, mooie serie.
Ik heb mijn weg op Fok nog niet gevonden.Ben niet zo'n computerheld.Het gaat niet zoals het moet maar er is hulp onderweg dus heb nog even geduld met mij.Het schijnt zo te zijn dat je plaatjes niet meteen kunt plaatsen maar op moet halen via een ander http adres, toch? Ik kan je Bettie Boop wel via mail sturen, lijkt je dat wat?
Groetjes zienhorenzwijgen.
graag gedaanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:34 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
bedanktnog niet eerder gezien. ben hem nu wel aan het kijken.
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:45 schreef Bleekmiddel het volgende:
na het zien van het filmpje weer even een mailpoging gedaan voor een eventuele nieuwe aankoop van een brood.
Niet meer doen he![]()
Kunst blijft echt te gek.
is dat zo?quote:Op zondag 29 juni 2008 01:42 schreef Bleekmiddel het volgende:
tja kleuren denk ik wel dat het er bij past. uit het filmpje ook interressant wat ik dan terug lees in jouw werken. Jij mengt ook geen kleuren herman brood mengt zijn kleuren ook niet behalve om iets een lichtere kleur te geven. vond ik wel erg grappig
klinkt als een héél goed planquote:Op zondag 29 juni 2008 01:52 schreef Bleekmiddel het volgende:
over het aanschaffen heb ik wel een soort van plan hoor. maar dat had ik al via de pm gezegt
. straks lekker eigen woonkamer genoeg gespaard en dan als kado voor mijn eigen place een echte herman brood en dan de zeefdrukken in de slaapkamer/ het kantoor ofzo.
quote:Op zondag 29 juni 2008 02:13 schreef rene90 het volgende:
Weer aan het schilderen, ben je al met dat grote doek begonnen met die vrouw met die klok?
quote:Op zondag 29 juni 2008 02:13 schreef rene90 het volgende:
Weer aan het schilderen, ben je al met dat grote doek begonnen met die vrouw met die klok?
quote:Op zondag 29 juni 2008 02:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik stel het steeds uit, ben nu met een kleintje bezig, verjaardagskadootje......
30x70 cmquote:Op zondag 29 juni 2008 22:45 schreef rene90 het volgende:
Ziet er leuk uit die onderste, welk formaat is het?
poe.... daar vraag je me wat heb de uren niet echt bijgehouden, ik had hem al een tijdje staan dat doek, getekend en wel, was eigenlijk bedoeld voor mijn neefie die geslaagd was voor zijn (auto) rijbewijs, maar eh..... tja om de één of andere reden kwam het er niet van, en om nou na twee maanden met dat ding aan te komen vond ik ook een beetje stom,quote:Op maandag 30 juni 2008 06:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Haha inderdaad, en hoe snel heb je deze gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |