De mijne is in Den Boschquote:
Laat maar even weten!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De mijne is in Den Bosch
De preciese datum moet ik thuis even opzoeken![]()
En met beide locaties wordt Breda en Den Bosch bedoelt. Als je mijn werk wil zien moet je in Den Bosch zijnquote:De Eindexpositie is op beide locaties voor het publiek te bezichtigen van zaterdag 28 juni
tot en met woensdag 2 juli van 11.00 tot 17.00 uur.
Uiteraard ga ik even kijken (naar werk van oud-klasgenoten).quote:De eindexamententoonstelling 2008 van Academie Minerva vindt plaats van 6 t/m 10 juli.
De opening is op zaterdag 5 juli om 16.00 uur.
Openingstijden
Zondag: 12.00 – 17.00 uur
Maandag, dinsdag en woensdag: 10.00 – 21.00 uur
Donderdag 10.00 - 17.00 uur
Van Den Bosch kan ik wel foto's plaatsen als er belangstelling voor isquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Komen er in dit topic ook foto's voor de mensen, die geen tijd, geld en/of zin hebben om er heen te gaan?
tuurlijk foto's zijn altijd leukquote:Op donderdag 5 juni 2008 05:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Van Den Bosch kan ik wel foto's plaatsen als er belangstelling voor is
Ja, tof! 't Lijkt me leuk om te komen kijken, maar we gaan per 1 juli op vakantie én samenwonen, dus die periode is misschien een beetje hectisch.quote:Op donderdag 5 juni 2008 05:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Van Den Bosch kan ik wel foto's plaatsen als er belangstelling voor is
Op de kunstacademie uiteraard, het adres is Onderwijsboulevard 256quote:Op zondag 8 juni 2008 22:20 schreef Wampi het volgende:
AR, waar is die expositie in Den Bosch, en wat wordt er 'precies' geexposeerd?
Van mijn groep is niemand er blij mee...quote:
nee, de Grafische afdeling schaamt zich de ogen uit haar hoofd... de uitnodiging is gemaakt door de derde jaars studenten dit jaar. eerder was het maken van het affiche onderdeel van het afstuderen, maar dit jaar voor het eerst niet meer. zie hier het resultaat...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 05:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Van mijn groep is niemand er blij mee...
Ik vraag me af of de grafische afdeling er wel blij mee is?
damn, echt... en ik heb daar nog wel ¤ 50,- voor getaald...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb het zelf niet gezien, maar ik heb gehoord dat de catalogus ook lelijk is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |