Rokenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:de sigaretten zijn ook hier duurder geworden
Wedden dat je OA nu op een idee hebt gebrachtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al blij dat de dagcijfers niet meer langs komen. De wereld gaat zich verbeteren.
best veel ja. Die voelen zich te goed voor ons.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:55 schreef Knekwurst het volgende:
Er zijn wel meer users in de OP die hier nooit meer posten.
De padquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:56 schreef DonGuido het volgende:
Ik net een Senseo bakkie zetten. Netjes water bijvullen, suiker en melkpoeder in me kopje pleuren, wachten tot de Senseo opgewarmd is, kopje onder de Senseo schuiven en bakkie zetten. Rarara wat ben ik vergeten
Ja, die Lenny kan er bijvoorbeeld ook wel een keer uit gehaald worden... die baggert toch ook nooit meer langsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:55 schreef Knekwurst het volgende:
Er zijn wel meer users in de OP die hier nooit meer posten.
huh? Wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef OA het volgende:
Indah, gefeliciteerd trouwens met de poedelprijs.
ik mis ze ook niet sinds ik geen records meer wil breken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al blij dat de dagcijfers niet meer langs komen. De wereld gaat zich verbeteren.
C ja.. zelfs dat is me ooit overkomen, en je dan afvragen waarom ie niet goed dicht wilquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op welke manier?
a. De oude eruit halen
b. De nieuwe erin stoppen
c. Allebei
Jij bent koning poedel: 1x meedoen en meteen winnenquote:
eeh, waarom? en welke kant?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanuit VBL is er een hond jouw kant op gestuurd.
Knekkertquote:
Of hem wel dicht krijgen, maar dan stroomt het water aan alle kanten uit het apparaat, behalve daar waar je het uit wilt hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
C ja.. zelfs dat is me ooit overkomen, en je dan afvragen waarom ie niet goed dicht wil
owh wacht, er begint iets te dagen nu..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent koning poedel: 1x meedoen en meteen winnen
Dat is snel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh wacht, er begint iets te dagen nu..
maar om 7 uur in de ochtend heb je dat niet doorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hem wel dicht krijgen, maar dan stroomt het water aan alle kanten uit het apparaat, behalve daar waar je het uit wilt hebben.
Gaat goed wa?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:03 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
wat gaat dit topic weer hard
kan t ammal neit bijhouden met mn brakke hoofd
eigen schuldquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:03 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
wat gaat dit topic weer hard
kan t ammal neit bijhouden met mn brakke hoofd
Huub huub huub MPG wisseltruukquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat goed wa?
Je staat in de wiki.
Heb je op de plek van die verzakert van een Lenny_Leonard gezet
nog makkelijkerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:07 schreef Knekwurst het volgende:
Lenny is helemaal geen verzakert.Hij si gewoon gebanned ofzo. Al 5 maanden schat ik.
dan ga ik voor blankequote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:08 schreef DaMart het volgende:
http://www.nu.nl/news/164(...)ng_aast_op_.vla.html
Als dat doorgaat, eens proberen het Vlaamse domein "hopjes" te registereren.
Welnee.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden dat je OA nu op een idee hebt gebracht.
whehe.. volgende keer beterquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Potver, typefout net niet voor je quote verwijderd.
Klopt, maar ik ben vrij hardnekkig, ik heb mezelf weer uitgegravenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:11 schreef OA het volgende:
MPG![]()
Ik dacht dat Ph. jou in zijn tuin had begraven...
Nietquote:
De volgende keer toch maar beton stortenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben vrij hardnekkig, ik heb mezelf weer uitgegraven.
Nou vooruit, doe de donderdag dan maar.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Niet.
Zaterdag ende zondag worden er geen statistieken gepost. Maandag komt de hele bende in één keer.
Of een tuinman hurenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
De volgende keer toch maar beton storten
Dat moet ik al twee jaarquote:
goede oplossingquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Niet.
Zaterdag ende zondag worden er geen statistieken gepost. Maandag komt de hele bende in één keer.
ik niet, ben aan het opruimen zodat ik over anderhalf uur lekker Gouda kaas, salami en ham kan kopen voordat ik ga eten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
Ik verveel me.
Hendig wa?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gisteren al opgeruimd. Pc weggeflikkerd in de tuin, fokker begraven. En nu is alles ook weg uit de tuin.
kon je niet meteen het onkruid weghalen?quote:
wanneer krijgt die PC zaailingen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gisteren al opgeruimd. Pc weggeflikkerd in de tuin, fokker begraven. En nu is alles ook weg uit de tuin.
smakelijk!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:27 schreef MPG het volgende:
Het onkruid kreeg ik helaas niet meer mee. Misschien de volgende keer, als je kleinere hardware in je tuin mietert.
Anyway, na deze succesvolle eerste post vanaf de PhenoPC![]()
, ga ik echt even lunchen
![]()
zip! zo 1989! gewoon in een folder op je desktop!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:28 schreef Pheno het volgende:
Kut, nou ziet ie mijn tietenzips.
Dat paste niet meer.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zip! zo 1989! gewoon in een folder op je desktop!
jij ook smakelijk... ik ga ook wat anders doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:30 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo eens eten.
*fapfapfapquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:28 schreef Pheno het volgende:
Kut, nou ziet ie mijn tietenzips.
Je bent dus thuis en niet op de uni, vlegel.quote:
Correctquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:33 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent dus thuis en niet op de uni, vlegel.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:44 schreef DR34M3R het volgende:
middag!
Goede sig, overigensquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:33 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent dus thuis en niet op de uni, vlegel.
quote:
quote:
je zak er vergeten uit te halenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
Gaverdamme, komt cursist met vraag langs, net thee aan het zetten, vergeet zakje er uit te halen.
slapen is voor watjesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Nooit!
Ik was al om kwart voor zeven op trouwens hoor, al heb ik rond een uur of half twaalf toch nog heeeel even geslapen..
soms.quote:
ik ook, maar slapen overdag is voor watjes en ouwe luiquote:
doe haar de groetenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:09 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ga mijn oma vervelen.
Lekker koffie drinken en vlaai eten.
bedankt he... maar het is wel verdomd lekker!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook, maar slapen overdag is voor watjes en ouwe lui
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook, maar slapen overdag is voor watjes en ouwe lui
whehe.. ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:12 schreef OA het volgende:
Als ik me het onderwerp nog kan herinneren, dan ga ik zo even een VMRT maken.
als het zo warm is als bij jou dan kan ik me levendig voorstellen dat een tukkie op het warmst van de dag zalig kan zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bedankt he... maar het is wel verdomd lekker!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het zo warm is als bij jou dan kan ik me levendig voorstellen dat een tukkie op het warmst van de dag zalig kan zijn
Nee hoor, ik slik alleen mijn antwoord inquote:
lijkt me lastig gaan met die pleistersquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, ik slik alleen mijn antwoord in
whehehe... die had mijn mond nog niet verlaten.. doooor al die pleisters!quote:
precies om die reden.. en ik kan ook veel langer mee op een dag.. zes uur op en om 11 uur naar bed plus een uurtje slaap in de middag is prima te doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het zo warm is als bij jou dan kan ik me levendig voorstellen dat een tukkie op het warmst van de dag zalig kan zijn
toen ik nog op de weg zat was ik ook dol op powernaps, 20 minuten en dan voel je je weer prima.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies om die reden.. en ik kan ook veel langer mee op een dag.. zes uur op en om 11 uur naar bed plus een uurtje slaap in de middag is prima te doen.
klonk, jij ouwe gekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:17 schreef Klonk het volgende:
ow, wacht en laat ik nou maar gelijk toegeven dat ik overdag ook wel eens in slaap duvel
whehehe, ik denk dat ik van allemaal hier het grootste watje en mietje benquote:
maar een geplanned tukkie is veel fijner dan wakker schrikken omdat je eigenlijk iets anders had moeten doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:17 schreef Klonk het volgende:
ow, wacht en laat ik nou maar gelijk toegeven dat ik overdag ook wel eens in slaap duvel
dat zou voor mij te kort zijn... zeker nu ik een uur gewend ben..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
toen ik nog op de weg zat was ik ook dol op powernaps, 20 minuten en dan voel je je weer prima.
nou kan ik iets roepen over dat geplande dingen voor mietjes en watjes zijn, maar helaas dan lieg ik dat ik barstquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar een geplanned tukkie is veel fijner dan wakker schrikken omdat je eigenlijk iets anders had moeten doen
kom maar op, over vijf minuten geef je er zelf weer aan toequote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou kan ik iets roepen over dat geplande dingen voor mietjes en watjes zijn, maar helaas dan lieg ik dat ik barst
Ik ga me nog schuldig voelen als het hele topic zometeen ligt te nappen..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kom maar op, over vijf minuten geef je er zelf weer aan toe
ik heb al geslapen, uur of 5 geleden.. straks weer na het bier drinken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga me nog schuldig voelen als het hele topic zometeen ligt te nappen..
Een topic over schijt moet het toch wel goed doen?quote:
wat ordinair zegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Een topic over schijt moet het toch wel goed doen?
quote:
quote:Als Miljonair kom je nog wel eens op feestjes en ga je regelmatig goed uit eten. Nou ja, dan ben ik dus in m'n element en eet ik vaak veels te veel.![]()
Maar goed, daar gaat het niet om.
Waar dan wel om? Na een tijdje moet het er ook weer allemaal uit en dat gaat doorgaans in één keer... Gevolg is dat de hele pot vol ligt met een enorme hoop schijt en dat daar ook nog wc-papier bijkomt. Tsja en dat kan de wc (of eigenlijk de afvoer) niet aan met het gevolg dat heel de pot volstaat met water waar schijt en papier in ronddrijft...Om nog maar te zwijgen over de lucht...
![]()
En dat loopt dan tergend traag weg en daarna moet de boel weer ontstopt en gereinigd worden...![]()
Ja, dat doet de meid, maar toch...
Zou je zeggen: "trek dan 2x door..."
Ja, het papier apart doortrekken is wel een optie, maar mijn faecaliën hopen gewoon de boel op, met of zonder papier...![]()
Klacht: teveel vreten en teveel schijten waardoor de afvoer van de wc verstopt raakt
Samenvatting:![]()
Nee, groenequote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:08 schreef DonGuido het volgende:
Cactusthee toevallig?
Ik ookquote:
whehe, valt reuze mee, was vanmorgen pas om kwart voor 6 op, dus heb eigenlijk uitgeslapenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kom maar op, over vijf minuten geef je er zelf weer aan toe
da's wel op tijd idd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehe, valt reuze mee, was vanmorgen pas om kwart voor 6 op, dus heb eigenlijk uitgeslapen
maar daar staat tegenover dat ik om 10 uur ´s avonds flink zit te gapen...quote:
je kunt nooit te vroeg zijnquote:
Een keer lukt toch wel?quote:
aah, okay, maar jij hebt dan ook geen kantoorbaan zeg maar.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:03 schreef Klonk het volgende:
en kwart voor 6 is voor mij echt uitslapen heb een jaar ofzo gehad dat ik elke morgen om 3 uur opstond, paar bakken koffie naar binnen, naar de bloemenveiling in Venlo rijden, laden en de rest van de dag met planten aan het crossen was, gelukkig rook het wel atijd lekker in de laadbak
Het glas is half vol of half leeg.quote:
Met stukjes marokkanen erinquote:
whehe... en vaker ook vast wel, maar het is niet gezond. water uit de waterleiding is zowaar nog slechter als bronwater... je wordt er spontaan blank van, zoveel chloor zit er hier in het water.. bronwater is na koken wel prima te drinken, maar daar ga ik niet op wachten, dus dan maar 'flessenwater'.. 19 liter per fles..quote:
neuh, achteraf gezien was dat wel verstandig geweest mischienquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, okay, maar jij hebt dan ook geen kantoorbaan zeg maar.
Luie blauwenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haf leeg, die Indonesier voor me dronk niet door.
achteraf he... tja.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, achteraf gezien was dat wel verstandig geweest mischien
Ik vind het wel leuk om iemand een glas bier te geven, wetende dat ze het half leeg drinken en vervolgens naar huis gaan omdat ze 'moe' zijn.. nee, dat heet 'dronken' zeg ik dan. Slaap lekker!quote:
quote:
de appels zijn hier opquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
neem een appeltje
ga naar de appeltjeswinkel en ga een appeltje kopenquote:
wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:28 schreef Pheno het volgende:
En nu heb ik zin in een KwekkeBoom.
of je vraag het appeltjesmeisje of ze langs komt met haar appeltjesmandjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ga naar de appeltjeswinkel en ga een appeltje kopen
nah, ik ga zo naar mijn ouders toe, want morgen is het familiedag en zondag moet ik optreden, dus ik haal maandag wel weer appeltjesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ga naar de appeltjeswinkel en ga een appeltje kopen
enorm overgewaardeerde, dure kroketquote:
KitKat kiwiquote:
Duurquote:
he?quote:
duurder dan een "gewoon" kroketje danquote:
WMzquote:
quote:
Maar wel lekkerder.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
he?
lijkt me kei-vies
[..]
duurder dan een "gewoon" kroketje dan
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
In japan, naast de kitkat orange, kitkat kastange, kitkat appel
Raider.quote:
Raider blijft tof. En ik weiger de nieuwe naam te gebruikenquote:
quote:
ik ben allergisch voor kiwi, dus laat ik er maar niet aan beginnenquote:En nee kitkat kiwi is tof.
Welke nieuwe naam?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raider blijft tof. En ik weiger de nieuwe naam te gebruiken
aah... dan eet ik wel gewoon een stuk normaal vleesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, ik ga zo naar mijn ouders toe, want morgen is het familiedag en zondag moet ik optreden, dus ik haal maandag wel weer appeltjes
[..]
enorm overgewaardeerde, dure kroket
quote:
Raider ja...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raider blijft tof. En ik weiger de nieuwe naam te gebruiken
quote:Twix was called Raider in Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Italy, the Netherlands, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland and Norway for many years before its name was changed in 1991 (2000 in Finland, Denmark, Norway and Sweden) to match the international brand name.
Toen was ik 9... en toen verzette ik me er al tegen...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]1991.. kut ik voel me ineens oud
ik was 10 en net zo rebelsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Toen was ik 9... en toen verzette ik me er al tegen...
Die kastanje wil ik wel eens proberen dan, wanneer ga je weer?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
In japan, naast de kitkat orange, kitkat kastange, kitkat appel
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toen was je nog een muckepuckje
mijn ouders hebben die nog steeds in de keukenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
die tegeltjes. Klassiek!
mijn opa en oma ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn ouders hebben die nog steeds in de keuken
thanks for the infoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga nog even een neger uitwerpen en dan ga ik het goudgele goedje opzoeken.
Kan je nog niet zwmmen dan?quote:
Sommige mensen koesteren dat sentiment...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn ouders hebben die nog steeds in de keuken
Weekend OAquote:
Moet je niet studeren!?quote:
Nee, mijn laatste tentamen was afgelopen dinsdag. Nu dus vakantiequote:
groeten terug aan de oma van MPGquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:34 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer.
Nu eten.
Dan film en bier.
Owja, Muck krijgt de groeten van mn oma
hoera, de hele dag tussen kleine witte mensjes doorbrengen (a.k.a. Familiedag in huize Muck)quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:14 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ben er vandoor.
Nu film, dan bier.
Morgen de hele dag naar de familie Muckie.
Tot later
Lucky bastard!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, mijn laatste tentamen was afgelopen dinsdag. Nu dus vakantie.
Het is zondagquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Lucky bastard!!
Baaa ik voel me alsof het zondag is
Nietus het is vrijdag. (ik trap er heus niet in want ik heb het aan mama gevraagd eerder vandaagquote:
Go eat chocolat you evil.. muck thingy!!quote:
"t Is er mooi weer voorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:03 schreef DaMart het volgende:
En nu nog even een uurtje of zo lopen in het duin.
Kusje dr op.quote:
Ik wel, de kids nog niet. En de eerste 20 lessen "mogen" de ouders mee het water in.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je nog niet zwmmen dan?
Overwerk?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef OA het volgende:
Zo, een uurtje tegenslag is weer achter de rug...
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef OA het volgende:
Je hebt nu weer de wind mee?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef OA het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:48 schreef OA het volgende:
Eerst stond ik in de file, toen moest ik in Rotterdam parkeren en dat was alleen mogelijk met een chipknip. Uiteraard had ik een te laag saldo, waardoor ik eerst een bank moest zoeken. Gelukkig was dat geen probleem. Toen kon ik eindelijk parkeren en de fotowinkel ingaan, waar mijn toestel gereinigd zou worden. Ik kon wachten.... Nu blijkt dat er een hardnekkig stuk stof op de ccd zit en moest ik dat ding weer achterlaten... en het gaat me geld kosten...
Ik wist dat een hardnekkig stuk stof opzat, wat ik er zelf niet afkreeg met en speciale reinigingsset. Ik kwam er op de 2e dag van de vakantie in Chili al achter. Na de vakantie mocht ik dus 'even' uit 750 foto's de vlek gaan fotoshoppen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had mazzel met mijn gevallen lens in japan, die was verzekerd bij de fotograaf en ik kreeg een nieuweIk dacht dat eigen schuld dikke bult acties niet verzekerd waren, dus had al een nieuwe gekocht
Kostte het me alsnog een nieuwe lens dus
Handig! Zeg OA....zou je mij dan ook kunnen helpen met wat vlekken die ik niet verwijderd krijg?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:59 schreef Fha het volgende:
Ondertussen ben je wel de beste Vlekken Weg Shopper van Nederland..
Je snapt natuurlijk wel dat je dan wel iets moet betalen he? Want het is echt super kwaliteit natuurlijk omdat hij zoveel werk ervaring heeftquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Handig! Zeg OA....zou je mij dan ook kunnen helpen met wat vlekken die ik niet verwijderd krijg?
Ja, zo ken ik er nog wel één. Heeft ie nooit gehoord van vriendendiensten? Elkaar helpen met gesloten beurs en zo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat je dan wel iets moet betalen he? Want het is echt super kwaliteit natuurlijk omdat hij zoveel werk ervaring heeft
Ghehehequote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog wel één. Heeft ie nooit gehoord van vriendendiensten? Elkaar helpen met gesloten beurs en zo?
Vriendenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog wel één. Heeft ie nooit gehoord van vriendendiensten? Elkaar helpen met gesloten beurs en zo?
Ik wist het toen ik die post plaatste... Dat dit soort commentaar zou volgen. Ik weet het, we drinken niet eens online koffie samen blablabla maar ik bedoel maar blablabla.. Nou ja, je snapt me welquote:
in mijn geval: mensen die hier komen douchen zodat ik savonds geen heet water meer heb om zelf te douchenquote:
Mja, 3x woordwaarde met scrabble denk ik. Maar dat is ook zo saai in je eentje.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vrienden?
Die krijg je nu als het goed is omdat je auto zo cool isquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:17 schreef Fha het volgende:
[..]
in mijn geval: mensen die hier komen douchen zodat ik savonds geen heet water meer heb om zelf te douchen
maar ze kopen wel allemaal lekkere dingen voor me
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Die krijg je nu als het goed is omdat je auto zo cool isje merkt het vanzelf wel dus
![]()
En jij bent de enige die daar gebruik van maakt?quote:
laat hem dat nou denken!!!quote:
Die van hem is kapoetquote:
Neequote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En jij bent de enige die daar gebruik van maakt?
Hertenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:29 schreef DaMart het volgende:
Het was lekker in het duin!
En ik heb eindelijk eens een hert horen blaffen.
Zelfs dat niet.... och gutquote:
Als het niet tientallen foto's tegelijk zijn wel...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Handig! Zeg OA....zou je mij dan ook kunnen helpen met wat vlekken die ik niet verwijderd krijg?
Ik zag er vandaag eentje heel dichtbij. Maar toen ik eindelijk met de juiste instellingen een foto wilde maken, rende het beest ineens hard weg en begon een blaffend geluid te makenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Herten
Mijn eerste ervaring met herten in het wild was bijna heilig te noemen
Ben je al eens naar het burlen wezen luisteren ook?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag eentje heel dichtbij. Maar toen ik eindelijk met de juiste instellingen een foto wilde maken, rende het beest ineens hard weg en begon een blaffend geluid te maken.
Ik heb het over mijn wasquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
Als het niet tientallen foto's tegelijk zijn wel...
Ik moet nog even een datum prikken wanneer ik daar eens foto's kom maken!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag eentje heel dichtbij. Maar toen ik eindelijk met de juiste instellingen een foto wilde maken, rende het beest ineens hard weg en begon een blaffend geluid te maken.
Daar hebben we de vlekkenschaar voor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |