"t Is er mooi weer voorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:03 schreef DaMart het volgende:
En nu nog even een uurtje of zo lopen in het duin.
Kusje dr op.quote:
Ik wel, de kids nog niet. En de eerste 20 lessen "mogen" de ouders mee het water in.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je nog niet zwmmen dan?
Overwerk?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef OA het volgende:
Zo, een uurtje tegenslag is weer achter de rug...
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef OA het volgende:
Je hebt nu weer de wind mee?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef OA het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:48 schreef OA het volgende:
Eerst stond ik in de file, toen moest ik in Rotterdam parkeren en dat was alleen mogelijk met een chipknip. Uiteraard had ik een te laag saldo, waardoor ik eerst een bank moest zoeken. Gelukkig was dat geen probleem. Toen kon ik eindelijk parkeren en de fotowinkel ingaan, waar mijn toestel gereinigd zou worden. Ik kon wachten.... Nu blijkt dat er een hardnekkig stuk stof op de ccd zit en moest ik dat ding weer achterlaten... en het gaat me geld kosten...
Ik wist dat een hardnekkig stuk stof opzat, wat ik er zelf niet afkreeg met en speciale reinigingsset. Ik kwam er op de 2e dag van de vakantie in Chili al achter. Na de vakantie mocht ik dus 'even' uit 750 foto's de vlek gaan fotoshoppen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had mazzel met mijn gevallen lens in japan, die was verzekerd bij de fotograaf en ik kreeg een nieuweIk dacht dat eigen schuld dikke bult acties niet verzekerd waren, dus had al een nieuwe gekocht
Kostte het me alsnog een nieuwe lens dus
Handig! Zeg OA....zou je mij dan ook kunnen helpen met wat vlekken die ik niet verwijderd krijg?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:59 schreef Fha het volgende:
Ondertussen ben je wel de beste Vlekken Weg Shopper van Nederland..
Je snapt natuurlijk wel dat je dan wel iets moet betalen he? Want het is echt super kwaliteit natuurlijk omdat hij zoveel werk ervaring heeftquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Handig! Zeg OA....zou je mij dan ook kunnen helpen met wat vlekken die ik niet verwijderd krijg?
Ja, zo ken ik er nog wel één. Heeft ie nooit gehoord van vriendendiensten? Elkaar helpen met gesloten beurs en zo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat je dan wel iets moet betalen he? Want het is echt super kwaliteit natuurlijk omdat hij zoveel werk ervaring heeft
Ghehehequote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog wel één. Heeft ie nooit gehoord van vriendendiensten? Elkaar helpen met gesloten beurs en zo?
Vriendenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog wel één. Heeft ie nooit gehoord van vriendendiensten? Elkaar helpen met gesloten beurs en zo?
Ik wist het toen ik die post plaatste... Dat dit soort commentaar zou volgen. Ik weet het, we drinken niet eens online koffie samen blablabla maar ik bedoel maar blablabla.. Nou ja, je snapt me welquote:
in mijn geval: mensen die hier komen douchen zodat ik savonds geen heet water meer heb om zelf te douchenquote:
Mja, 3x woordwaarde met scrabble denk ik. Maar dat is ook zo saai in je eentje.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vrienden?
Die krijg je nu als het goed is omdat je auto zo cool isquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:17 schreef Fha het volgende:
[..]
in mijn geval: mensen die hier komen douchen zodat ik savonds geen heet water meer heb om zelf te douchen
maar ze kopen wel allemaal lekkere dingen voor me
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Die krijg je nu als het goed is omdat je auto zo cool isje merkt het vanzelf wel dus
![]()
En jij bent de enige die daar gebruik van maakt?quote:
laat hem dat nou denken!!!quote:
Die van hem is kapoetquote:
Neequote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En jij bent de enige die daar gebruik van maakt?
Hertenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:29 schreef DaMart het volgende:
Het was lekker in het duin!
En ik heb eindelijk eens een hert horen blaffen.
Zelfs dat niet.... och gutquote:
Als het niet tientallen foto's tegelijk zijn wel...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Handig! Zeg OA....zou je mij dan ook kunnen helpen met wat vlekken die ik niet verwijderd krijg?
Ik zag er vandaag eentje heel dichtbij. Maar toen ik eindelijk met de juiste instellingen een foto wilde maken, rende het beest ineens hard weg en begon een blaffend geluid te makenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Herten
Mijn eerste ervaring met herten in het wild was bijna heilig te noemen
Ben je al eens naar het burlen wezen luisteren ook?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag eentje heel dichtbij. Maar toen ik eindelijk met de juiste instellingen een foto wilde maken, rende het beest ineens hard weg en begon een blaffend geluid te maken.
Ik heb het over mijn wasquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
Als het niet tientallen foto's tegelijk zijn wel...
Ik moet nog even een datum prikken wanneer ik daar eens foto's kom maken!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag eentje heel dichtbij. Maar toen ik eindelijk met de juiste instellingen een foto wilde maken, rende het beest ineens hard weg en begon een blaffend geluid te maken.
Daar hebben we de vlekkenschaar voor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |