ik ook, maar slapen overdag is voor watjes en ouwe luiquote:
doe haar de groetenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:09 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ga mijn oma vervelen.
Lekker koffie drinken en vlaai eten.
bedankt he... maar het is wel verdomd lekker!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook, maar slapen overdag is voor watjes en ouwe lui
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook, maar slapen overdag is voor watjes en ouwe lui
whehe.. ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:12 schreef OA het volgende:
Als ik me het onderwerp nog kan herinneren, dan ga ik zo even een VMRT maken.
als het zo warm is als bij jou dan kan ik me levendig voorstellen dat een tukkie op het warmst van de dag zalig kan zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bedankt he... maar het is wel verdomd lekker!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het zo warm is als bij jou dan kan ik me levendig voorstellen dat een tukkie op het warmst van de dag zalig kan zijn
Nee hoor, ik slik alleen mijn antwoord inquote:
lijkt me lastig gaan met die pleistersquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, ik slik alleen mijn antwoord in
whehehe... die had mijn mond nog niet verlaten.. doooor al die pleisters!quote:
precies om die reden.. en ik kan ook veel langer mee op een dag.. zes uur op en om 11 uur naar bed plus een uurtje slaap in de middag is prima te doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het zo warm is als bij jou dan kan ik me levendig voorstellen dat een tukkie op het warmst van de dag zalig kan zijn
toen ik nog op de weg zat was ik ook dol op powernaps, 20 minuten en dan voel je je weer prima.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies om die reden.. en ik kan ook veel langer mee op een dag.. zes uur op en om 11 uur naar bed plus een uurtje slaap in de middag is prima te doen.
klonk, jij ouwe gekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:17 schreef Klonk het volgende:
ow, wacht en laat ik nou maar gelijk toegeven dat ik overdag ook wel eens in slaap duvel
whehehe, ik denk dat ik van allemaal hier het grootste watje en mietje benquote:
maar een geplanned tukkie is veel fijner dan wakker schrikken omdat je eigenlijk iets anders had moeten doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:17 schreef Klonk het volgende:
ow, wacht en laat ik nou maar gelijk toegeven dat ik overdag ook wel eens in slaap duvel
dat zou voor mij te kort zijn... zeker nu ik een uur gewend ben..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
toen ik nog op de weg zat was ik ook dol op powernaps, 20 minuten en dan voel je je weer prima.
nou kan ik iets roepen over dat geplande dingen voor mietjes en watjes zijn, maar helaas dan lieg ik dat ik barstquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar een geplanned tukkie is veel fijner dan wakker schrikken omdat je eigenlijk iets anders had moeten doen
kom maar op, over vijf minuten geef je er zelf weer aan toequote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou kan ik iets roepen over dat geplande dingen voor mietjes en watjes zijn, maar helaas dan lieg ik dat ik barst
Ik ga me nog schuldig voelen als het hele topic zometeen ligt te nappen..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kom maar op, over vijf minuten geef je er zelf weer aan toe
ik heb al geslapen, uur of 5 geleden.. straks weer na het bier drinken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga me nog schuldig voelen als het hele topic zometeen ligt te nappen..
Een topic over schijt moet het toch wel goed doen?quote:
wat ordinair zegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Een topic over schijt moet het toch wel goed doen?
quote:
quote:Als Miljonair kom je nog wel eens op feestjes en ga je regelmatig goed uit eten. Nou ja, dan ben ik dus in m'n element en eet ik vaak veels te veel.![]()
Maar goed, daar gaat het niet om.
Waar dan wel om? Na een tijdje moet het er ook weer allemaal uit en dat gaat doorgaans in één keer... Gevolg is dat de hele pot vol ligt met een enorme hoop schijt en dat daar ook nog wc-papier bijkomt. Tsja en dat kan de wc (of eigenlijk de afvoer) niet aan met het gevolg dat heel de pot volstaat met water waar schijt en papier in ronddrijft...Om nog maar te zwijgen over de lucht...
![]()
En dat loopt dan tergend traag weg en daarna moet de boel weer ontstopt en gereinigd worden...![]()
Ja, dat doet de meid, maar toch...
Zou je zeggen: "trek dan 2x door..."
Ja, het papier apart doortrekken is wel een optie, maar mijn faecaliën hopen gewoon de boel op, met of zonder papier...![]()
Klacht: teveel vreten en teveel schijten waardoor de afvoer van de wc verstopt raakt
Samenvatting:![]()
Nee, groenequote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:08 schreef DonGuido het volgende:
Cactusthee toevallig?
Ik ookquote:
whehe, valt reuze mee, was vanmorgen pas om kwart voor 6 op, dus heb eigenlijk uitgeslapenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kom maar op, over vijf minuten geef je er zelf weer aan toe
da's wel op tijd idd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehe, valt reuze mee, was vanmorgen pas om kwart voor 6 op, dus heb eigenlijk uitgeslapen
maar daar staat tegenover dat ik om 10 uur ´s avonds flink zit te gapen...quote:
je kunt nooit te vroeg zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |