Een keer lukt toch wel?quote:
aah, okay, maar jij hebt dan ook geen kantoorbaan zeg maar.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:03 schreef Klonk het volgende:
en kwart voor 6 is voor mij echt uitslapen heb een jaar ofzo gehad dat ik elke morgen om 3 uur opstond, paar bakken koffie naar binnen, naar de bloemenveiling in Venlo rijden, laden en de rest van de dag met planten aan het crossen was, gelukkig rook het wel atijd lekker in de laadbak
Het glas is half vol of half leeg.quote:
Met stukjes marokkanen erinquote:
whehe... en vaker ook vast wel, maar het is niet gezond. water uit de waterleiding is zowaar nog slechter als bronwater... je wordt er spontaan blank van, zoveel chloor zit er hier in het water.. bronwater is na koken wel prima te drinken, maar daar ga ik niet op wachten, dus dan maar 'flessenwater'.. 19 liter per fles..quote:
neuh, achteraf gezien was dat wel verstandig geweest mischienquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, okay, maar jij hebt dan ook geen kantoorbaan zeg maar.
Luie blauwenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haf leeg, die Indonesier voor me dronk niet door.
achteraf he... tja.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, achteraf gezien was dat wel verstandig geweest mischien
Ik vind het wel leuk om iemand een glas bier te geven, wetende dat ze het half leeg drinken en vervolgens naar huis gaan omdat ze 'moe' zijn.. nee, dat heet 'dronken' zeg ik dan. Slaap lekker!quote:
quote:
de appels zijn hier opquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
neem een appeltje
ga naar de appeltjeswinkel en ga een appeltje kopenquote:
wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:28 schreef Pheno het volgende:
En nu heb ik zin in een KwekkeBoom.
of je vraag het appeltjesmeisje of ze langs komt met haar appeltjesmandjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ga naar de appeltjeswinkel en ga een appeltje kopen
nah, ik ga zo naar mijn ouders toe, want morgen is het familiedag en zondag moet ik optreden, dus ik haal maandag wel weer appeltjesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ga naar de appeltjeswinkel en ga een appeltje kopen
enorm overgewaardeerde, dure kroketquote:
KitKat kiwiquote:
Duurquote:
he?quote:
duurder dan een "gewoon" kroketje danquote:
WMzquote:
quote:
Maar wel lekkerder.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
he?
lijkt me kei-vies
[..]
duurder dan een "gewoon" kroketje dan
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
In japan, naast de kitkat orange, kitkat kastange, kitkat appel
Raider.quote:
Raider blijft tof. En ik weiger de nieuwe naam te gebruikenquote:
quote:
ik ben allergisch voor kiwi, dus laat ik er maar niet aan beginnenquote:En nee kitkat kiwi is tof.
Welke nieuwe naam?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raider blijft tof. En ik weiger de nieuwe naam te gebruiken
aah... dan eet ik wel gewoon een stuk normaal vleesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, ik ga zo naar mijn ouders toe, want morgen is het familiedag en zondag moet ik optreden, dus ik haal maandag wel weer appeltjes
[..]
enorm overgewaardeerde, dure kroket
quote:
Raider ja...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raider blijft tof. En ik weiger de nieuwe naam te gebruiken
quote:Twix was called Raider in Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Italy, the Netherlands, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland and Norway for many years before its name was changed in 1991 (2000 in Finland, Denmark, Norway and Sweden) to match the international brand name.
Toen was ik 9... en toen verzette ik me er al tegen...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]1991.. kut ik voel me ineens oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |