Rokenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:de sigaretten zijn ook hier duurder geworden
Wedden dat je OA nu op een idee hebt gebrachtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al blij dat de dagcijfers niet meer langs komen. De wereld gaat zich verbeteren.
best veel ja. Die voelen zich te goed voor ons.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:55 schreef Knekwurst het volgende:
Er zijn wel meer users in de OP die hier nooit meer posten.
De padquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:56 schreef DonGuido het volgende:
Ik net een Senseo bakkie zetten. Netjes water bijvullen, suiker en melkpoeder in me kopje pleuren, wachten tot de Senseo opgewarmd is, kopje onder de Senseo schuiven en bakkie zetten. Rarara wat ben ik vergeten
Ja, die Lenny kan er bijvoorbeeld ook wel een keer uit gehaald worden... die baggert toch ook nooit meer langsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:55 schreef Knekwurst het volgende:
Er zijn wel meer users in de OP die hier nooit meer posten.
huh? Wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef OA het volgende:
Indah, gefeliciteerd trouwens met de poedelprijs.
ik mis ze ook niet sinds ik geen records meer wil breken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al blij dat de dagcijfers niet meer langs komen. De wereld gaat zich verbeteren.
C ja.. zelfs dat is me ooit overkomen, en je dan afvragen waarom ie niet goed dicht wilquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op welke manier?
a. De oude eruit halen
b. De nieuwe erin stoppen
c. Allebei
Jij bent koning poedel: 1x meedoen en meteen winnenquote:
eeh, waarom? en welke kant?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanuit VBL is er een hond jouw kant op gestuurd.
Knekkertquote:
Of hem wel dicht krijgen, maar dan stroomt het water aan alle kanten uit het apparaat, behalve daar waar je het uit wilt hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
C ja.. zelfs dat is me ooit overkomen, en je dan afvragen waarom ie niet goed dicht wil
owh wacht, er begint iets te dagen nu..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent koning poedel: 1x meedoen en meteen winnen
Dat is snel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh wacht, er begint iets te dagen nu..
maar om 7 uur in de ochtend heb je dat niet doorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hem wel dicht krijgen, maar dan stroomt het water aan alle kanten uit het apparaat, behalve daar waar je het uit wilt hebben.
Gaat goed wa?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:03 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
wat gaat dit topic weer hard
kan t ammal neit bijhouden met mn brakke hoofd
eigen schuldquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:03 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
wat gaat dit topic weer hard
kan t ammal neit bijhouden met mn brakke hoofd
Huub huub huub MPG wisseltruukquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat goed wa?
Je staat in de wiki.
Heb je op de plek van die verzakert van een Lenny_Leonard gezet
nog makkelijkerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:07 schreef Knekwurst het volgende:
Lenny is helemaal geen verzakert.Hij si gewoon gebanned ofzo. Al 5 maanden schat ik.
dan ga ik voor blankequote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:08 schreef DaMart het volgende:
http://www.nu.nl/news/164(...)ng_aast_op_.vla.html
Als dat doorgaat, eens proberen het Vlaamse domein "hopjes" te registereren.
Welnee.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden dat je OA nu op een idee hebt gebracht.
whehe.. volgende keer beterquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Potver, typefout net niet voor je quote verwijderd.
Klopt, maar ik ben vrij hardnekkig, ik heb mezelf weer uitgegravenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:11 schreef OA het volgende:
MPG![]()
Ik dacht dat Ph. jou in zijn tuin had begraven...
Nietquote:
De volgende keer toch maar beton stortenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben vrij hardnekkig, ik heb mezelf weer uitgegraven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |