Die staan morgen op Wâldrock, ga ik zeker even checkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:24 schreef Enslaved het volgende:
Gister naar Death Angel geweest in Haarlem... dat was echt vet!
Doe ons shirt aan en zwaai naar Hollenthon.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:00 schreef Deansensitized het volgende:
Morgen Wâldrock
Slayer
Queensryche
Biohazard
Life Of Agony
Morbid Angel
My Dying Bride
Lordi
Rose Tattoo
Helmet
Forbidden
Death angel
Symphony X
Hollenthon
Pagan`s Mind
Hail Of Bullets
Death By Stereo
Alchemist
Greyline
1349
Strawelte
Zeer matigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:22 schreef Doodkapje het volgende:
Gitaar, bier en t... thrash?matige tvp...
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:00 schreef Deansensitized het volgende:
Morgen Wâldrock
Slayer
Queensryche
Biohazard
Life Of Agony
Morbid Angel
My Dying Bride
Lordi
Rose Tattoo
Helmet
Forbidden
Death angel
Symphony X
Hollenthon
Pagan`s Mind
Hail Of Bullets
Death By Stereo
Alchemist
Greyline
1349
Strawelte
Anthrax signature.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:50 schreef Under_Score het volgende:
Terug vind Plectrum
vond ik ze maar terug
1349 is echt een bak herrie.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:26 schreef Aresdreams het volgende:
je zou ook eens moeten kijken naar Hollenton en 1349 @ dean
Ze liggen naast je linker sokken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:50 schreef Under_Score het volgende:
Terug vind Plectrum
vond ik ze maar terug
bakken met herrie izjn lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1349 is echt een bak herrie..
De bassist van Hollenthon vindt mijn amp lekker toffer dan die van de bassist van Heidevolk. Lekker puh..
Dat is wel heel erg short scale.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:55 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb me les paul laten vallen!
MOORD!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:55 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
En is dat de antenne voor wireless spelen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:55 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker 'relic'quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:55 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
Ah joh, dat ziet er lekker vintage uit!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:55 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
Yup, verandering van spijze doet eten hequote:
vrees niet, ik namelijk nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:02 schreef Cynic het volgende:
Ik heb ineens het ernstige vermouden dat er hier mensen zijn die dingen zeggen als "euri".
wel aanpassen in de wikiOP hehquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Yup, verandering van spijze doet eten he
Ik ben tegenwoordig weer erg fanatiek met plaatjes draaien en ontdekte nogmaals hoe goed ik Sacred Reich eigenlijk wel niet vind.
Deze hoes vond ik, toen ik nog nooit metal had gehoord, vrij geniaal.
(stiekem vind ik 'Ignorance' beter)
Jij vind The Dwarves leuker dan Sacred Reich, of ging het puur om het plaatje.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
vrees niet, ik namelijk niet
en het is geen verbetering martijn.
Op Wacken vorig jaar waren ze echt goooeed.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik ben tegenwoordig weer erg fanatiek met plaatjes draaien en ontdekte nogmaals hoe goed ik Sacred Reich eigenlijk wel niet vind.
Deze hoes vond ik, toen ik nog nooit metal had gehoord, vrij geniaal.
(stiekem vind ik 'Ignorance' beter)
Wiequote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:02 schreef Cynic het volgende:
Ik heb ineens het ernstige vermouden dat er hier mensen zijn die dingen zeggen als "euri".
Haha, so true, gitaarfabrikanten vinden dat soms lastig als ze eens wat nieuws verzinnen, dat zei Robert Godin in zijn clinic toen ook nog, gitaristen zijn huiverig voor vernieuwing en zullen niet gauw nieuwe technieken willen hebben in hun gitaren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef ikheetmartijn het volgende:
gitaristen zijn conservatievelingen!
ach ja, ooit komt er een tijd dat we weer een sprong gaan makenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
WieIk heb een gruwelijke hekel aan dat woord...
![]()
[..]
Haha, so true, gitaarfabrikanten vinden dat soms lastig als ze eens wat nieuws verzinnen, dat zei Robert Godin in zijn clinic toen ook nog, gitaristen zijn huiverig voor vernieuwing en zullen niet gauw nieuwe technieken willen hebben in hun gitaren.
500,-? Aan wat? Flightcases?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Zucht, waarom zijn gitaren en amps zo duur? Als ik een beetje fatsoenlijke gitaar wil + amp ben ik minimaal 500 euro kwijt ofzo.
Mja... als je goed zoekt kun je voor 500,- een leuke set kopen... maar als je een beetje een 'goede' en vooral specifieke sound wil is 500,- echt niet veel (voor gitaar + amp)quote:
Hangt er ook vanaf of je daar al btw betaalt... zo ja, dan hoef je alleen 3,5 % invoerrechten te betalen en zo nee, dan moet je daar nog 19% bij optellen...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Misschien kan ik een gitaar uit Amerika kopen... als daar iets 600 dollar is, is dat iets van 380 euro ofzo.
Wat is je budget en wat zoek je?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Hmmmmm
Zou ik niet doen... ik zou eerst een leuk beginnerssetje kopen en dan kijken wat je leuk vindt om te spelen... Als je aan komt zetten met een Jackson RR en je wilt uiteindelijk een Clapton/Hendrix geluid, dan kom je er bekaaid van af. Zoek een gitaar uit die fijn speelt én veelzijdig klinkt. Let bij het laatste bijvoorbeeld aan de combinatie van welke elementen er in zitten. Ik heb destijds iets meer uitgegeven voor een beginnersgitaar en kan ik nu naast mijn iets duurdere gitaar als backup gebruiken... gewoonweg omdat ie fijn speelt en niet verkeerd klinkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Dus je vind dat ik sowieso iets fatsoenlijks moet hebben ook al wil ik gewoon beginnen met gitaar spelen?
Ik denk echt maximaal 700 euro... 800 euro ofzo wordt echt veels te veel.
Kijk, dat vind ik nou mooi!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Net een goede kennis van me opgenomen: http://www.myspace.com/thomasaram (Sailing Away)
Kritiek?
Dat vind ik sterk!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:40 schreef Deansensitized het volgende:
Morgen Wâldrock!
In een groen shirt, lekker herkenbaar tussen al die enge zwarte shirt en lang haar dragende metal mannen.
Wil nog eens een shirt met de tekst: Haar is voor vrouwen
zangmic'squote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:21 schreef Deansensitized het volgende:
Wat voor mic's zijn dat?
En je kan inderdaad beter een goede tweedehands halen dan zo'n meuk beginnersset
Tweedehands sm57?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:32 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, zoek stiekem beetje een [goede tweedehands] sm57. En een leuke voor zang. En een drummic set
Wat heb je te koop?
Ohhh dat is een pruik!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, ga maar rennen!!![]()
[ afbeelding ]
Haha ja, even om Cynic te plagenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:38 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ohhh dat is een pruik!!!
(Toch? (zoniet, dan ga ik extra hard moeten rennen!))
pm is onderwegquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:41 schreef Deansensitized het volgende:
Kan niks over die Samson vinden, maar zangmic? En die Sennheiser 'klinkt' wel goed
Interesse, PM me er anders even over, kunnen we vast handel doen
Dat achtergrondstemmetje bij A Man in Amsterdam mag van mij echt weggelaten worden. Maar dat moet die gozer zelf weten natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Net een goede kennis van me opgenomen: http://www.myspace.com/thomasaram (Sailing Away)
Kritiek?
Ik heb de SG-400, en hij is best relaxt. Ik zou hem wel laten afstellen of het zelf doen. Van de fabriek af is het ding niet ideaal.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja! Dit wordt 'm!
Nee serieus, ik denk dat het een Epiphone SG-310 is, lekker goedkoop en ik lees overal positieve dingen. De amp gaat denk ik duurder worden dan de gitaar zelf.
Een gitaar kopen puur om zn looks... Je kan voor 200euro echt wel wat beters krijgen dan een epiphonequote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:12 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je anders de Epiphone SG Special ook wel aanraden
Heb ik ook, erg goed ding! Nieuw iets van 200 euro...
http://www.groove-factory(...)319de0ae897349dcd077
Mijne, met pickup upgrade:
[ afbeelding ]
Oeh! Daar heb je een goed punt! Met beginnerssetje bedoel ik dus niet zo'n starterspack die Squier of Ibanez aanbieden, maar gewoon een goede budget gitaar en een redelijke transistor versterker...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:15 schreef Lichtpunt het volgende:
Ik zou je echt een beginnerssetje afraden juistIk heb zelf een studio nu met alles top of the bill. Beste wat je kan hebben naar mijn idee en opvattingen. Dat heeft een tijd gekost voor ik wist wat voor mij goed was. Maar een ding, dat beginnerssetje was het iig NIET en was zonde van het geld. Ik heb hier nu 5 microfoons liggen die ik niet gebruik werk nu alleen nog maar met een neumann en shure. En 2 gitaren, een les paul en inmiddels een fender. Ook niet echt beginnerssetjes. Maar als je ermee verder wilt, spaar door en koop geen kat in de zak. Dit zal je motivatie alleen belemmeren omdat je bepaalde grepen gewoon niet voor elkaar krijgt.
Ik dacht dat ik geen barré grepen kon, tót ik op mijn les paul mocht spelen. Dat is deels psychically maar ook zeker omdat die gitaar gewoon heerlijk speelt.
Heb hem dan ook niet alleen voor de looks hoor, speelt en klinkt ook nog eens erg goed! Maar met een Epiphone zit je [zeker als beginner] eigenlijk nooit verkeerd hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:30 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Een gitaar kopen puur om zn looks... Je kan voor 200euro echt wel wat beters krijgen dan een epiphone
Yep, ga maar rennen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:02 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat vind ik sterk!Metalhaar is suf...
(Hoeveel mensen stoot ik daarmee voor het been? Moet ik weer gaan rennen?)
Ja dat is nieuw, 'Fok je fit'.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep, ga maar rennen..
(je blijft wel fit op fok zo).
totdat je een keer op een echte gitaar speelt en er achter komt hoe kut die special serie van epiphone wel niet isquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb hem dan ook niet alleen voor de looks hoor, speelt en klinkt ook nog eens erg goed! Maar met een Epiphone zit je [zeker als beginner] eigenlijk nooit verkeerd hoor
natuurlijk willen we nu wel foto's van je studio zien hequote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:15 schreef Lichtpunt het volgende:
Ik zou je echt een beginnerssetje afraden juistIk heb zelf een studio nu met alles top of the bill. Beste wat je kan hebben naar mijn idee en opvattingen. Dat heeft een tijd gekost voor ik wist wat voor mij goed was. Maar een ding, dat beginnerssetje was het iig NIET en was zonde van het geld. Ik heb hier nu 5 microfoons liggen die ik niet gebruik werk nu alleen nog maar met een neumann en shure. En 2 gitaren, een les paul en inmiddels een fender. Ook niet echt beginnerssetjes. Maar als je ermee verder wilt, spaar door en koop geen kat in de zak. Dit zal je motivatie alleen belemmeren omdat je bepaalde grepen gewoon niet voor elkaar krijgt.
Ik dacht dat ik geen barré grepen kon, tót ik op mijn les paul mocht spelen. Dat is deels psychically maar ook zeker omdat die gitaar gewoon heerlijk speelt.
klinkt vet, ik zou alleen iets meer hoog in de zang mikken, want soms klinkt hij een beetje alsof er een lapje stof voor de mic hangt als je begrijpt dat ik bedoelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Kritiek?
Dat is wanneer een stel virtuozen retestrak heel snel gaan spelen.quote:
Idd!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:20 schreef Jorikjet het volgende:
niet snel, en ook geen virtuoos is het toch niet echt...? rete strak wordt het wel met wat compressors erbij
grindcore is sneller en ook retestrak, maar virtuoos dus echt niet, die gasten kunnen vaak niet eens een normaal nummer spelen/drummen
al slechts sinds ik hier komquote:
Sorry maar hier moest ik wel even erg hard om lachen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:15 schreef Lichtpunt het volgende:
Dit zal je motivatie alleen belemmeren omdat je bepaalde grepen gewoon niet voor elkaar krijgt.
Ik dacht dat ik geen barré grepen kon, tót ik op mijn les paul mocht spelen.
Hoe kunnen mensen strats mooi blijven vindenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Het wordt voor mij of een Squier Fat Strat of een Epiphone gitaar.. ik heb liever de Squier omdat die er erg geil uitziet.
Hij clipt nog best wel duidelijk ookquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
ps. Ik heb je 'demo.wav' beluisterd en je hoog piekt. Dat had je toch moeten opvallen over dat topmateriaal.
"best wel duidelijk"quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:39 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hij clipt nog best wel duidelijk ook
Kijk eens naar de GA5 van Harley Benton. Is een exacte kopie van de Epiphone Valve Junior voor een veel lagere prijs.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:30 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.thomann.de/nl/fender_squier_blackchrome_fatstrat.htm
http://www.thomann.de/nl/fender_pro_junior.htm
700+ euro.Jezus. Vooral die amp is erg duur...
Oh die zien er vet uit!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:18 schreef punkjunk het volgende:
http://www.thomann.de/nl/blackheart_little_giant_bh5h.htm
Dit schijnd anders ook heel leuk te zijn voor de prijs + meer mogelijkheden als een GA5 of VJ. Moet je wel een cab bij kopen.
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_g112.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De VOX AC30 Brian May heeft maar één knop (volume), twee schakelaars (stand-by en power) en een footswitch waarin je het overdrive-circuit kan gebruiken voor overdrive-geluid zonder dat de versterker op vol volume moet staan en de ruiten uit de kozijnen blaast. That's it.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:23 schreef Moozze het volgende:
En wie betaald er nou 450 euro voor een versterker met 2 knoppen?
Dacht dat muzikanten het idee achter een track konden begrijpen ookal klinkt het niet fantastisch. Ik weet ook wel dat het clipped. Het gaat in mijn post om WAT ik doe, niet om hoe het klinkt. Op het moment dat jij nummers schrijft die ik schrijf en evenveel ermee verdient dan spreek ik je graag weer. Het interesseert me werkelijk geen hol of jij een gitaar van 30euro of van 4000euro hebt, ik geef alleen aan dat het voor mij persoonlijk een gigantisch verschil heeft betekent. De hals van de gibson is namelijk een stuk smaller als de goedkope gitaar die ik had. Die hals zorgde er voor dat ik ineens wél barré kon spelen. Dus je kan flamen wat je wilt, maar het gaat hier om een persoonlijke ervaring waar jij denk ik verrekte weinig over te zeggen hebt. Ik heb het gewoon niet meer op goedkope shit kopen, dat gaat je tegen staan. Ik heb nu zoveel rommel hier liggen die ik nooit gebruik, dat ik mensen daarvoor wil waarschuwen. Maar als dat niet van jou mag, dan niet he.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Sorry maar hier moest ik wel even erg hard om lachen.
Als je geen barré akkoorden kunt op een Squier kun je ze ook niet op een Gibson.
Ik vind je post nogal een hoog kijk-mij-eens-duur-materiaal-bezitten gehalte hebben.
Een knaap die net begint met gitaarspelen heeft (zeer waarschijnlijk) geen paar duizend euro liggen voor topmateriaal.
Ik heb gister op een 'beginners-setje' gespeeld van een bekende van mij. Die jongen redeneerde; 'ik geef geen kapitalen uit aan een gitaar, stel voor dat het me totaal niet ligt, of dat ik er gelijk op uitgekeken raak'.
Dat is geen 'pauper-mentaliteit', zoals jij het waarschijnlijk zult noemen (zie je fobo), dat is hollandse nuchterheid, niks mis mee.
Hij heeft een Squier Fat strat plus een Marshall MG30 versterkertje gekocht. 240 euro tweedehands. Mocht hij het zat zijn kan hij die makkelijk weer voor dezelfde prijs verkopen op een marktplaats.
Ik heb er over gespeeld en ik moet zeggen dat viel me reuze mee. De kwaliteit van die Squier is iig beter dan die van m'n Ibanezje waar ik ooit mee begonnen ben.
Perfect om de standaard akkoordjes (zoals een barré akkoord) mee te leren. Hij heeft er gigantisch veel plezier van, dus ga me niet vertellen dat dat weggegooid geld is.
Tuurlijk willen de meesten uiteindelijk wel een Gibson of een Fender USA/Custom, maar je moet toch ergens mee beginnen. En als je als beginner daar nog niet het geld voor hebt, zijn er goedkope alternatieven zat. Afgeven op die manier op beginners vind ik je reinste hypocrisie.
ps. Ik heb je 'demo.wav' beluisterd en je hoog piekt. Dat had je toch moeten opvallen over dat topmateriaal.
grapjasquote:Op zondag 6 juli 2008 05:18 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Dacht dat muzikanten het idee achter een track konden begrijpen ookal klinkt het niet fantastisch. Ik weet ook wel dat het clipped. Het gaat in mijn post om WAT ik doe, niet om hoe het klinkt. Op het moment dat jij nummers schrijft die ik schrijf en evenveel ermee verdient dan spreek ik je graag weer. Het interesseert me werkelijk geen hol of jij een gitaar van 30euro of van 4000euro hebt, ik geef alleen aan dat het voor mij persoonlijk een gigantisch verschil heeft betekent. De hals van de gibson is namelijk een stuk smaller als de goedkope gitaar die ik had. Die hals zorgde er voor dat ik ineens wél barré kon spelen. Dus je kan flamen wat je wilt, maar het gaat hier om een persoonlijke ervaring waar jij denk ik verrekte weinig over te zeggen hebt. Ik heb het gewoon niet meer op goedkope shit kopen, dat gaat je tegen staan. Ik heb nu zoveel rommel hier liggen die ik nooit gebruik, dat ik mensen daarvoor wil waarschuwen. Maar als dat niet van jou mag, dan niet he.
Wat een lamme dag...quote:Op zondag 6 juli 2008 11:17 schreef Witchfynder het volgende:
DJ Tiesto verdient ook veel geld met zijn geluid. 'Nuff said lijkt me.
Deed het geluid het alweer??quote:Op zondag 6 juli 2008 03:33 schreef brother52 het volgende:
SLAYUUUUUUUUR!!!!!!!!!!!
Wâldrock was tof.
Via http://www.911tabs.com/ gewoon even zoeken op het nummer, dan staat er meestal ook wel een Guitar Pro tab tussenquote:Op zondag 6 juli 2008 11:49 schreef RoW_0 het volgende:
Waar kan ik meer tabs krijgen voor guitar pro 5? ik zie dat de nieuwste album van RHCP er niet bij staat.
Wijze woorden...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kijk eens naar de GA5 van Harley Benton. Is een exacte kopie van de Epiphone Valve Junior voor een veel lagere prijs.
edit: of liever de GA15, aangezien ik niet weet of een 8" speaker in die GA5 wel optimaal is. Ik zou er wel een overdrivepedaaltje bijkopen aangezien er geen Gain-knop op die versterkers zit.
Ja, gelukkig wel. Het heeft een klein kwartiertje geduurt voordat ze de boel weer aan de gang hadden.quote:
Ik heb een stukje van 1349 gezien en dat was niet best. Ik houd op zich wel van een bak teringherrie maar dit was gewoon te erg voor woorden.quote:Lekker op tijd naar huis gegaan, 1349, My Dying Bride, en Slayer konden ons het meeste niet meer schelen, en we waren al behoorlijk verrot.
Vliegend Hert verkopende Jägermeistermeisjes
Je kunt http://www.ultimate-guitar.com/ ook proberen.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:49 schreef RoW_0 het volgende:
Waar kan ik meer tabs krijgen voor guitar pro 5? ik zie dat de nieuwste album van RHCP er niet bij staat.
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:13 schreef Cynic het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik überhaupt geen Gibson of Fender USA ga kopen, dat is het me gewoon niet waard.
Ik heb blijkbaar weer iets gemist. Ik heb ze helaas niet rond zien lopen.quote:
Is een overdrive echt een must dan? Dat kost ook weer geld.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kijk eens naar de GA5 van Harley Benton. Is een exacte kopie van de Epiphone Valve Junior voor een veel lagere prijs.
edit: of liever de GA15, aangezien ik niet weet of een 8" speaker in die GA5 wel optimaal is. Ik zou er wel een overdrivepedaaltje bijkopen aangezien er geen Gain-knop op die versterkers zit.
Ja, ik was ten slotte niet op het strand of bij een zwembad.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik was ten slotte niet op het strand of bij een zwembad.
Precies. Ik ook, en diegene die hem me van het lijf trekt gaat tegen de vlaktequote:Op zondag 6 juli 2008 12:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik was ten slotte niet op het strand of bij een zwembad.
Mail je prijs maar, ik wil wellicht zelfs met defect nog wel hebbenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:10 schreef Jorikjet het volgende:
ik ga me twin repareren (is beetje stuk gaan door vervoeren... drive kanalen doen het niet meer, en lichte ruis erin...) en dan verkopen...
Nee, die laat ik binnenkort even maken. Had dit jaar wederom mijn goed doorleefde Agnostic Front shirt aan.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:20 schreef Moozze het volgende:
Maar er stond niet dat Haar voor Vrouwen is?
Die hoef je niet speciaal te laten maken. Je kunt ze ook gewoon kopen.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:29 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, die laat ik binnenkort even maken. Had dit jaar wederom mijn Agnostic Front shirt aan.
Ja en dan kan je kleurtjes kiezen en heb je alleen tekst, dus cooler.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef Deansensitized het volgende:
Och, ik kan voor 8,50 een laten drukken [incl shirt] dus
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:23 schreef Moozze het volgende:
Hooooi, ik ben er weer. Ik zie dat hier ruzie is?
Nee, fora are for flaming!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:18 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, ruzie is een groot woord, gewoon een discussie. Moet kunnen toch, daar is het een forum voor.
Yep. Metalhead lopen met 30 graden nog in het zwart met kisten aan en spikes om die inmiddels zo dusdanig verwarmt is dat als je het in een glas water doet je thee kunt zetten. Waarom? Omdat we bikkels zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:19 schreef Moozze het volgende:
Waarom nou weer zwart en waarom is dat gewoon? Je gaat toch geen zwarte kleren aandoen als de zon schijnt! Of hoort dat bij metalheads...?
Waarom niet? In een gekleurd of wit shirt zweet ik ook wel hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 14:19 schreef Moozze het volgende:
Waarom nou weer zwart en waarom is dat gewoon? Je gaat toch geen zwarte kleren aandoen als de zon schijnt! Of hoort dat bij metalheads...?
Kisten: Check [naja, oude werkschoenen van de baasquote:Op zondag 6 juli 2008 14:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep. Metalhead lopen met 30 graden nog in het zwart met kisten aan en spikes om die inmiddels zo dusdanig verwarmt is dat als je het in een glas water doet je thee kunt zetten. Waarom? Omdat we bikkels zijn..
We make it folky, baby!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
De eikels van Conorach moeten zonodig groenige shirts drukken
Nee man, is juist zo vet!quote:Op zondag 6 juli 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
Die vent zijn stem<-- om te janken.
Ik youtube het net... Wtf idd.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, ieder zijn eigen zullen we maar zeggen
Linkje?quote:
Coheed en Cambriaquote:Op zondag 6 juli 2008 17:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Welke stem hebben jullie het over?
[..]
Linkje?
Hele liedje klinkt bagger... 2,2 miljoen views? What the fuuuuuuuuu-- .........quote:
A perfect circle (3 t-shirts)quote:Op zondag 6 juli 2008 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens, nu het we er over hebben, van wie hebben jullie allemaal badshirts??
Hey die rechts is toch die dude van dragonforce ?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:48 schreef Doodkapje het volgende:
Ter vergelijking: Dit is live... en ondanks dat hij vroeger niet echt zuiver was, is het nu echt een genot om bij de concerten van Coheed te zijn
Coheed and Cambria meets SquareLight zullen we maar zeggen
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey die rechts is toch die dude van dragonforce ?
Valt wel mee. Doet me wel een beetje aan die gast van the Mars Volta denken.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
Bloc Partyquote:Op zondag 6 juli 2008 14:25 schreef Moozze het volgende:
Fuck, hier word ik nieuwschierig van! Misschien gaan ze het wel a la radiohead doen!!!!!!
Ja klopt, die gast heeft ook zo'n apparte stem. Maar Coheed and Cambria vind ik toch vetter. Echt een band waarvan ik makkelijk 2 cd's van achter elkaar kan luisteren.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Doet me wel een beetje aan die gast van the Mars Volta denken.
Wat voor brug heb je dan ?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Weet iemand een site, of kan iemand mij vertellen hoe ik m'n Ibanez RG kan intoneren? Als ik straks namelijk de snaren eroverheen leg, kom ik niet meer bij het inbus moertje om 'm te verstellen... Hoe moet dat?
Dat kan ik niet meer bij houden.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens, nu het we er over hebben, van wie hebben jullie allemaal badshirts??
Conorach [groenig]
Metallica [Some Kind Of Monster, zwart]
Strawelte [Roeger as Froeger 2008, donkergrijs]
Korn [Welcome To Bakersfield, zwart]
Korn [Follow The Leader, zwart]
Agnostic Front [zwart]
Spamming Eddie & The Dikke Doei Band [Dikke Doei Tour 2008, zwart]
System Of A Down [zwart]
Kramtried [natuurlijk, zwart]
En nog een trui van Metallica en een van Static-X [beide zwart]
Zeker! Nummer klinkt wel een beetje als Elister.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat klinken de gitaren in dit liedje phenominaal
Een Floyd Rose, maar dan zo'n goedkopere, waarop je nog wel snel je snaren kunt vervangen. Probleem is dat de snaar direct over het inbusmoertje dat de zadel op z'n plek houdt zit. Is het soms de bedoeling dat je de snaar telkens helemaal slap moet draaien om je zadeltje iets te verstellen ofzo???quote:
Pff m'n floyd afstellen begin ik niet aanquote:Op zondag 6 juli 2008 20:55 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een Floyd Rose, maar dan zo'n goedkopere, waarop je nog wel snel je snaren kunt vervangen. Probleem is dat de snaar direct over het inbusmoertje dat de zadel op z'n plek houdt zit. Is het soms de bedoeling dat je de snaar telkens helemaal slap moet draaien om je zadeltje iets te verstellen ofzo???
Zo doe ik het wel in ieder geval.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:55 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een Floyd Rose, maar dan zo'n goedkopere, waarop je nog wel snel je snaren kunt vervangen. Probleem is dat de snaar direct over het inbusmoertje dat de zadel op z'n plek houdt zit. Is het soms de bedoeling dat je de snaar telkens helemaal slap moet draaien om je zadeltje iets te verstellen ofzo???
Wat wordt hiermee bedoeld? Wat houd zo'n 'set up' in?quote:A used Stratocaster is going to be better than a new one.
A new one you'll have to have setup. A good used one, the shlub who owned it before you will have probably already either done it himself or paid someone to do it.
Intoneren, brug afstellen, truss rod afstellen, pickuphoogte instellen en vast nog wel een paar dingen.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Op een ander forum zei iemand dit:
[..]
Wat wordt hiermee bedoeld? Wat houd zo'n 'set up' in?
En dat kan ik als beginner wel zelf?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:06 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Intoneren, brug afstellen, truss rod afstellen, pickuphoogte instellen en vast nog wel een paar dingen.
Jaquote:
Ligt eraan. Je hebt een niet al te dure gitaar?quote:
Ach, het lukt wel hoor. Trussrod zou ik misschien even mee wachten.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, redelijk goedkope beginners gitaar wil ik kopen... en aangezien ik vrij handig ben zou ik 't wel zelf kunnen.
moet niet. het kan best dat hij goed zuiver is. maar doorgaans wordt de gitaar hoger op de hals minder zuiverquote:Op zondag 6 juli 2008 22:50 schreef Moozze het volgende:
Dus ik moet mijn nieuwe gitaar ook laten intoneren?
Echt tokkelen of gewoon spelen?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja
Vandaag zowaar leren zingen tijdens het tokkelendacht dat het onmogelijkw as maar oefening baart kunst [ afbeelding ]
Iedereen kan zingen. Alleen komt het bij sommigen beroerd hun strot uit.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:02 schreef Moozze het volgende:
Ik wou dat ik kon zingen, dat is mijn diepste wens...
Tenzij je stom bentquote:Op maandag 7 juli 2008 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iedereen kan zingen. Alleen komt het bij sommigen beroerd hun strot uit.
quote:I've got an electric guitar
I play my stupid songs
I write these stupid words
And I love every one
Waiting there for me
Yes I do, I do
In the garage
I feel safe
No one cares about my ways
In the garage
Where I belong
No one hears me sing this song
In the garage
In the garage (yeah)
Pork and Beans?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]ik luisterde net dat nieuwe nummer van Weezer en dacht, die ga ik morgen eens proberen
ik ben niet buiten geweest, ben alleen maar aan het leren geweest....quote:Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben genoeg buiten geweest dit weekend, maar had tussendoor genoeg tijd en zin om hier te posten..
Wat ik er van gezien heb wel. Ik ben halverwege de race op de bank in slaap gevallen om 3 uur later weer wakker te worden met als gevolg dat ik vannacht erg slecht geslapen heb.quote:
Succes, alhoewel, dat zul je niet echt nodig hebben. Het gaat namelijk helemaal goed komen.quote:
Binnenkort bier denk ik. Yeah!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Succes, alhoewel, dat zul je niet echt nodig hebben. Het gaat namelijk helemaal goed komen.
Yep, dat kost hem een rondje op de meet Wanneer is die ook alweer?quote:
Waar staat Opeth dan? Is het al uitverkocht?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:29 schreef Aresdreams het volgende:
23 aug niet, dan heb ik 2 jaar met me vriendin, en moeten we naar opeth toe
ja... maar... ik wordt er vaak door haar aan herinnert, en het feit dat het een week voor me verjaardag is maakt het makkelijker onthoudbaarquote:Op maandag 7 juli 2008 15:41 schreef brother52 het volgende:
We zouden het dan op zich mooi kunnen combineren. 's middags jullie repetitieruimte in en 's avonds met z'n allen naar Opeth.![]()
Dat je op die dag 2 jaar met je vriendin hebt hoor je als echte man natuurlijk te vergeten
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:03 schreef Witchfynder het volgende:
Mwoah, valt voor Dean en Cynic weer mee dan..
Ik zag meer een kroeg voor me en ouwehoeren over gitarenquote:Op maandag 7 juli 2008 17:09 schreef Aresdreams het volgende:
mij ging het meer om het punt: gitaren mee en herrie maken
Ja ik ook. Ik zit niet zo te wachten op krampachtig muziek maken. Staan we daar allemaal en dan zo van "nou, maak dan muziek!".quote:Op maandag 7 juli 2008 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zag meer een kroeg voor me en ouwehoeren over gitaren
een zooi gitaristen in 1 hok kan niet goed gaan natuurlijk
Ok, ik poneer:quote:Op maandag 7 juli 2008 17:44 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, kan heel vaak wel, dus roep maar wat [concreets]
Dan gaan Dean en ik wel wat van Strawelte spelenquote:Op maandag 7 juli 2008 18:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik zit niet zo te wachten op krampachtig muziek maken. Staan we daar allemaal en dan zo van "nou, maak dan muziek!"..
Lijkt me een prima plan, ik neem wel een aansteker meequote:Op maandag 7 juli 2008 18:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ok, ik poneer:
Zaterdag 9 augustus 2008 @ Utrecht
Plan:
- elkaar ontmoeten;
- zuipen;
- over gitaren lullen;
- melig doen;
- Dribbel pesten met zijn pet;
- DK pesten met zijn mojito;
- Dean pesten met zijn Conorachshirt;
- Witchfynder pesten met zijn Kramtriedshirt;
- Ares pesten met zijn idee om te gaan jammen;
- dingen in de fik steken en in de gracht gooien.
Zoiets?
Als we de kroeg in gaan, zit je nog steeds met een zooi gitaristen in 1 hokquote:Op maandag 7 juli 2008 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zag meer een kroeg voor me en ouwehoeren over gitaren
een zooi gitaristen in 1 hok kan niet goed gaan natuurlijk
Lijkt me een goed plan. Of de Stairway het daar mee eens is zien we dan wel.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan, ik neem wel een aansteker mee![]()
Om 14:00 uur bij Stairway afspreken dan?
of mij pesten met me mislukte opnamesquote:Op maandag 7 juli 2008 18:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ok, ik poneer:
Zaterdag 9 augustus 2008 @ Utrecht
Plan:
- elkaar ontmoeten;
- zuipen;
- over gitaren lullen;
- melig doen;
- Dribbel pesten met zijn pet;
- DK pesten met zijn mojito;
- Dean pesten met zijn Conorachshirt;
- Witchfynder pesten met zijn Kramtriedshirt;
- Ares pesten met zijn idee om te gaan jammen;
- dingen in de fik steken en in de gracht gooien.
Zoiets?
Goudvis?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:41 schreef Aresdreams het volgende:
herinner er ons er dan nog maar eens aan
Zet maar in je OP ja.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:01 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, Dean vergeet het niet meer..
Moet maar in de OP dan.
ja goudvis, me vriendin is me agenda, en wie zegt dat ik niet voor mezelf spreek?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goudvis?
En spreek even voor jezelf
Herinner ons zei je... maar ik vergeet zoiets niet zo snelquote:Op maandag 7 juli 2008 20:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja goudvis, me vriendin is me agenda, en wie zegt dat ik niet voor mezelf spreek?
Voordeel is dat je het ook weer sneller opwrijft/poetst... Bovendien moet een werkpaard eruit zien als een werkpaard!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:19 schreef Jorikjet het volgende:
hm, me gibson slijt hard! mee genomen naar de oefenruimte en nu helemaal onder de krassen...! die nitro lak is dus 100x keer krasgevoeliger dan polyshizzle dat op de fender zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |