quote:Op maandag 7 juli 2008 17:03 schreef Witchfynder het volgende:
Mwoah, valt voor Dean en Cynic weer mee dan..
Ik zag meer een kroeg voor me en ouwehoeren over gitarenquote:Op maandag 7 juli 2008 17:09 schreef Aresdreams het volgende:
mij ging het meer om het punt: gitaren mee en herrie maken
Ja ik ook. Ik zit niet zo te wachten op krampachtig muziek maken. Staan we daar allemaal en dan zo van "nou, maak dan muziek!".quote:Op maandag 7 juli 2008 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zag meer een kroeg voor me en ouwehoeren over gitaren
een zooi gitaristen in 1 hok kan niet goed gaan natuurlijk
Ok, ik poneer:quote:Op maandag 7 juli 2008 17:44 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, kan heel vaak wel, dus roep maar wat [concreets]
Dan gaan Dean en ik wel wat van Strawelte spelenquote:Op maandag 7 juli 2008 18:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik zit niet zo te wachten op krampachtig muziek maken. Staan we daar allemaal en dan zo van "nou, maak dan muziek!"..
Lijkt me een prima plan, ik neem wel een aansteker meequote:Op maandag 7 juli 2008 18:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ok, ik poneer:
Zaterdag 9 augustus 2008 @ Utrecht
Plan:
- elkaar ontmoeten;
- zuipen;
- over gitaren lullen;
- melig doen;
- Dribbel pesten met zijn pet;
- DK pesten met zijn mojito;
- Dean pesten met zijn Conorachshirt;
- Witchfynder pesten met zijn Kramtriedshirt;
- Ares pesten met zijn idee om te gaan jammen;
- dingen in de fik steken en in de gracht gooien.
Zoiets?
Als we de kroeg in gaan, zit je nog steeds met een zooi gitaristen in 1 hokquote:Op maandag 7 juli 2008 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zag meer een kroeg voor me en ouwehoeren over gitaren
een zooi gitaristen in 1 hok kan niet goed gaan natuurlijk
Lijkt me een goed plan. Of de Stairway het daar mee eens is zien we dan wel.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan, ik neem wel een aansteker mee![]()
Om 14:00 uur bij Stairway afspreken dan?
of mij pesten met me mislukte opnamesquote:Op maandag 7 juli 2008 18:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ok, ik poneer:
Zaterdag 9 augustus 2008 @ Utrecht
Plan:
- elkaar ontmoeten;
- zuipen;
- over gitaren lullen;
- melig doen;
- Dribbel pesten met zijn pet;
- DK pesten met zijn mojito;
- Dean pesten met zijn Conorachshirt;
- Witchfynder pesten met zijn Kramtriedshirt;
- Ares pesten met zijn idee om te gaan jammen;
- dingen in de fik steken en in de gracht gooien.
Zoiets?
Goudvis?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:41 schreef Aresdreams het volgende:
herinner er ons er dan nog maar eens aan
Zet maar in je OP ja.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:01 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, Dean vergeet het niet meer..
Moet maar in de OP dan.
ja goudvis, me vriendin is me agenda, en wie zegt dat ik niet voor mezelf spreek?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goudvis?
En spreek even voor jezelf
Herinner ons zei je... maar ik vergeet zoiets niet zo snelquote:Op maandag 7 juli 2008 20:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja goudvis, me vriendin is me agenda, en wie zegt dat ik niet voor mezelf spreek?
Voordeel is dat je het ook weer sneller opwrijft/poetst... Bovendien moet een werkpaard eruit zien als een werkpaard!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:19 schreef Jorikjet het volgende:
hm, me gibson slijt hard! mee genomen naar de oefenruimte en nu helemaal onder de krassen...! die nitro lak is dus 100x keer krasgevoeliger dan polyshizzle dat op de fender zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |