Nee man, is juist zo vet!quote:Op zondag 6 juli 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
Die vent zijn stem<-- om te janken.
Ik youtube het net... Wtf idd.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, ieder zijn eigen zullen we maar zeggen
Linkje?quote:
Coheed en Cambriaquote:Op zondag 6 juli 2008 17:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Welke stem hebben jullie het over?
[..]
Linkje?
Hele liedje klinkt bagger... 2,2 miljoen views? What the fuuuuuuuuu-- .........quote:
A perfect circle (3 t-shirts)quote:Op zondag 6 juli 2008 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens, nu het we er over hebben, van wie hebben jullie allemaal badshirts??
Hey die rechts is toch die dude van dragonforce ?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:48 schreef Doodkapje het volgende:
Ter vergelijking: Dit is live... en ondanks dat hij vroeger niet echt zuiver was, is het nu echt een genot om bij de concerten van Coheed te zijn
Coheed and Cambria meets SquareLight zullen we maar zeggen
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey die rechts is toch die dude van dragonforce ?
Valt wel mee. Doet me wel een beetje aan die gast van the Mars Volta denken.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
Bloc Partyquote:Op zondag 6 juli 2008 14:25 schreef Moozze het volgende:
Fuck, hier word ik nieuwschierig van! Misschien gaan ze het wel a la radiohead doen!!!!!!
Ja klopt, die gast heeft ook zo'n apparte stem. Maar Coheed and Cambria vind ik toch vetter. Echt een band waarvan ik makkelijk 2 cd's van achter elkaar kan luisteren.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Doet me wel een beetje aan die gast van the Mars Volta denken.
Wat voor brug heb je dan ?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Weet iemand een site, of kan iemand mij vertellen hoe ik m'n Ibanez RG kan intoneren? Als ik straks namelijk de snaren eroverheen leg, kom ik niet meer bij het inbus moertje om 'm te verstellen... Hoe moet dat?
Dat kan ik niet meer bij houden.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens, nu het we er over hebben, van wie hebben jullie allemaal badshirts??
Conorach [groenig]
Metallica [Some Kind Of Monster, zwart]
Strawelte [Roeger as Froeger 2008, donkergrijs]
Korn [Welcome To Bakersfield, zwart]
Korn [Follow The Leader, zwart]
Agnostic Front [zwart]
Spamming Eddie & The Dikke Doei Band [Dikke Doei Tour 2008, zwart]
System Of A Down [zwart]
Kramtried [natuurlijk, zwart]
En nog een trui van Metallica en een van Static-X [beide zwart]
Zeker! Nummer klinkt wel een beetje als Elister.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat klinken de gitaren in dit liedje phenominaal
Een Floyd Rose, maar dan zo'n goedkopere, waarop je nog wel snel je snaren kunt vervangen. Probleem is dat de snaar direct over het inbusmoertje dat de zadel op z'n plek houdt zit. Is het soms de bedoeling dat je de snaar telkens helemaal slap moet draaien om je zadeltje iets te verstellen ofzo???quote:
Pff m'n floyd afstellen begin ik niet aanquote:Op zondag 6 juli 2008 20:55 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een Floyd Rose, maar dan zo'n goedkopere, waarop je nog wel snel je snaren kunt vervangen. Probleem is dat de snaar direct over het inbusmoertje dat de zadel op z'n plek houdt zit. Is het soms de bedoeling dat je de snaar telkens helemaal slap moet draaien om je zadeltje iets te verstellen ofzo???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |