Precies. Ik ook, en diegene die hem me van het lijf trekt gaat tegen de vlaktequote:Op zondag 6 juli 2008 12:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik was ten slotte niet op het strand of bij een zwembad.
Mail je prijs maar, ik wil wellicht zelfs met defect nog wel hebbenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:10 schreef Jorikjet het volgende:
ik ga me twin repareren (is beetje stuk gaan door vervoeren... drive kanalen doen het niet meer, en lichte ruis erin...) en dan verkopen...
Nee, die laat ik binnenkort even maken. Had dit jaar wederom mijn goed doorleefde Agnostic Front shirt aan.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:20 schreef Moozze het volgende:
Maar er stond niet dat Haar voor Vrouwen is?
Die hoef je niet speciaal te laten maken. Je kunt ze ook gewoon kopen.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:29 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, die laat ik binnenkort even maken. Had dit jaar wederom mijn Agnostic Front shirt aan.
Ja en dan kan je kleurtjes kiezen en heb je alleen tekst, dus cooler.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef Deansensitized het volgende:
Och, ik kan voor 8,50 een laten drukken [incl shirt] dus
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:23 schreef Moozze het volgende:
Hooooi, ik ben er weer. Ik zie dat hier ruzie is?
Nee, fora are for flaming!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:18 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, ruzie is een groot woord, gewoon een discussie. Moet kunnen toch, daar is het een forum voor.
Yep. Metalhead lopen met 30 graden nog in het zwart met kisten aan en spikes om die inmiddels zo dusdanig verwarmt is dat als je het in een glas water doet je thee kunt zetten. Waarom? Omdat we bikkels zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:19 schreef Moozze het volgende:
Waarom nou weer zwart en waarom is dat gewoon? Je gaat toch geen zwarte kleren aandoen als de zon schijnt! Of hoort dat bij metalheads...?
Waarom niet? In een gekleurd of wit shirt zweet ik ook wel hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 14:19 schreef Moozze het volgende:
Waarom nou weer zwart en waarom is dat gewoon? Je gaat toch geen zwarte kleren aandoen als de zon schijnt! Of hoort dat bij metalheads...?
Kisten: Check [naja, oude werkschoenen van de baasquote:Op zondag 6 juli 2008 14:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep. Metalhead lopen met 30 graden nog in het zwart met kisten aan en spikes om die inmiddels zo dusdanig verwarmt is dat als je het in een glas water doet je thee kunt zetten. Waarom? Omdat we bikkels zijn..
We make it folky, baby!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
De eikels van Conorach moeten zonodig groenige shirts drukken

Nee man, is juist zo vet!quote:Op zondag 6 juli 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
Die vent zijn stem<-- om te janken.
Ik youtube het net... Wtf idd.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, ieder zijn eigen zullen we maar zeggen
Linkje?quote:
Coheed en Cambriaquote:Op zondag 6 juli 2008 17:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Welke stem hebben jullie het over?
[..]
Linkje?
Hele liedje klinkt bagger... 2,2 miljoen views? What the fuuuuuuuuu-- .........quote:
A perfect circle (3 t-shirts)quote:Op zondag 6 juli 2008 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens, nu het we er over hebben, van wie hebben jullie allemaal badshirts??
Hey die rechts is toch die dude van dragonforce ?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:48 schreef Doodkapje het volgende:
Ter vergelijking: Dit is live... en ondanks dat hij vroeger niet echt zuiver was, is het nu echt een genot om bij de concerten van Coheed te zijn
Coheed and Cambria meets SquareLight zullen we maar zeggen
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey die rechts is toch die dude van dragonforce ?
Valt wel mee. Doet me wel een beetje aan die gast van the Mars Volta denken.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
Bloc Partyquote:Op zondag 6 juli 2008 14:25 schreef Moozze het volgende:
Fuck, hier word ik nieuwschierig van! Misschien gaan ze het wel a la radiohead doen!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |