Ja klopt, die gast heeft ook zo'n apparte stem. Maar Coheed and Cambria vind ik toch vetter. Echt een band waarvan ik makkelijk 2 cd's van achter elkaar kan luisteren.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Doet me wel een beetje aan die gast van the Mars Volta denken.
Wat voor brug heb je dan ?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Weet iemand een site, of kan iemand mij vertellen hoe ik m'n Ibanez RG kan intoneren? Als ik straks namelijk de snaren eroverheen leg, kom ik niet meer bij het inbus moertje om 'm te verstellen... Hoe moet dat?
Dat kan ik niet meer bij houden.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens, nu het we er over hebben, van wie hebben jullie allemaal badshirts??
Conorach [groenig]
Metallica [Some Kind Of Monster, zwart]
Strawelte [Roeger as Froeger 2008, donkergrijs]
Korn [Welcome To Bakersfield, zwart]
Korn [Follow The Leader, zwart]
Agnostic Front [zwart]
Spamming Eddie & The Dikke Doei Band [Dikke Doei Tour 2008, zwart]
System Of A Down [zwart]
Kramtried [natuurlijk, zwart]
En nog een trui van Metallica en een van Static-X [beide zwart]
Zeker! Nummer klinkt wel een beetje als Elister.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat klinken de gitaren in dit liedje phenominaal
Een Floyd Rose, maar dan zo'n goedkopere, waarop je nog wel snel je snaren kunt vervangen. Probleem is dat de snaar direct over het inbusmoertje dat de zadel op z'n plek houdt zit. Is het soms de bedoeling dat je de snaar telkens helemaal slap moet draaien om je zadeltje iets te verstellen ofzo???quote:
Pff m'n floyd afstellen begin ik niet aanquote:Op zondag 6 juli 2008 20:55 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een Floyd Rose, maar dan zo'n goedkopere, waarop je nog wel snel je snaren kunt vervangen. Probleem is dat de snaar direct over het inbusmoertje dat de zadel op z'n plek houdt zit. Is het soms de bedoeling dat je de snaar telkens helemaal slap moet draaien om je zadeltje iets te verstellen ofzo???
Zo doe ik het wel in ieder geval.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:55 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een Floyd Rose, maar dan zo'n goedkopere, waarop je nog wel snel je snaren kunt vervangen. Probleem is dat de snaar direct over het inbusmoertje dat de zadel op z'n plek houdt zit. Is het soms de bedoeling dat je de snaar telkens helemaal slap moet draaien om je zadeltje iets te verstellen ofzo???
Wat wordt hiermee bedoeld? Wat houd zo'n 'set up' in?quote:A used Stratocaster is going to be better than a new one.
A new one you'll have to have setup. A good used one, the shlub who owned it before you will have probably already either done it himself or paid someone to do it.
Intoneren, brug afstellen, truss rod afstellen, pickuphoogte instellen en vast nog wel een paar dingen.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Op een ander forum zei iemand dit:
[..]
Wat wordt hiermee bedoeld? Wat houd zo'n 'set up' in?
En dat kan ik als beginner wel zelf?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:06 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Intoneren, brug afstellen, truss rod afstellen, pickuphoogte instellen en vast nog wel een paar dingen.
Jaquote:
Ligt eraan. Je hebt een niet al te dure gitaar?quote:
Ach, het lukt wel hoor. Trussrod zou ik misschien even mee wachten.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, redelijk goedkope beginners gitaar wil ik kopen... en aangezien ik vrij handig ben zou ik 't wel zelf kunnen.
moet niet. het kan best dat hij goed zuiver is. maar doorgaans wordt de gitaar hoger op de hals minder zuiverquote:Op zondag 6 juli 2008 22:50 schreef Moozze het volgende:
Dus ik moet mijn nieuwe gitaar ook laten intoneren?
Echt tokkelen of gewoon spelen?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja
Vandaag zowaar leren zingen tijdens het tokkelendacht dat het onmogelijkw as maar oefening baart kunst [ afbeelding ]
Iedereen kan zingen. Alleen komt het bij sommigen beroerd hun strot uit.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:02 schreef Moozze het volgende:
Ik wou dat ik kon zingen, dat is mijn diepste wens...
Tenzij je stom bentquote:Op maandag 7 juli 2008 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iedereen kan zingen. Alleen komt het bij sommigen beroerd hun strot uit.
quote:I've got an electric guitar
I play my stupid songs
I write these stupid words
And I love every one
Waiting there for me
Yes I do, I do
In the garage
I feel safe
No one cares about my ways
In the garage
Where I belong
No one hears me sing this song
In the garage
In the garage (yeah)
Pork and Beans?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]ik luisterde net dat nieuwe nummer van Weezer en dacht, die ga ik morgen eens proberen
ik ben niet buiten geweest, ben alleen maar aan het leren geweest....quote:Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben genoeg buiten geweest dit weekend, maar had tussendoor genoeg tijd en zin om hier te posten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |