Heb hem dan ook niet alleen voor de looks hoor, speelt en klinkt ook nog eens erg goed! Maar met een Epiphone zit je [zeker als beginner] eigenlijk nooit verkeerd hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:30 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Een gitaar kopen puur om zn looks... Je kan voor 200euro echt wel wat beters krijgen dan een epiphone
Yep, ga maar rennen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:02 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat vind ik sterk!Metalhaar is suf...
(Hoeveel mensen stoot ik daarmee voor het been? Moet ik weer gaan rennen?)
Ja dat is nieuw, 'Fok je fit'.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep, ga maar rennen..
(je blijft wel fit op fok zo).
totdat je een keer op een echte gitaar speelt en er achter komt hoe kut die special serie van epiphone wel niet isquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb hem dan ook niet alleen voor de looks hoor, speelt en klinkt ook nog eens erg goed! Maar met een Epiphone zit je [zeker als beginner] eigenlijk nooit verkeerd hoor
natuurlijk willen we nu wel foto's van je studio zien hequote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:15 schreef Lichtpunt het volgende:
Ik zou je echt een beginnerssetje afraden juistIk heb zelf een studio nu met alles top of the bill. Beste wat je kan hebben naar mijn idee en opvattingen. Dat heeft een tijd gekost voor ik wist wat voor mij goed was. Maar een ding, dat beginnerssetje was het iig NIET en was zonde van het geld. Ik heb hier nu 5 microfoons liggen die ik niet gebruik werk nu alleen nog maar met een neumann en shure. En 2 gitaren, een les paul en inmiddels een fender. Ook niet echt beginnerssetjes. Maar als je ermee verder wilt, spaar door en koop geen kat in de zak. Dit zal je motivatie alleen belemmeren omdat je bepaalde grepen gewoon niet voor elkaar krijgt.
Ik dacht dat ik geen barré grepen kon, tót ik op mijn les paul mocht spelen. Dat is deels psychically maar ook zeker omdat die gitaar gewoon heerlijk speelt.
klinkt vet, ik zou alleen iets meer hoog in de zang mikken, want soms klinkt hij een beetje alsof er een lapje stof voor de mic hangt als je begrijpt dat ik bedoelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Net een goede kennis van me opgenomen: http://www.myspace.com/thomasaram (Sailing Away)
Kritiek?
Dat is wanneer een stel virtuozen retestrak heel snel gaan spelen.quote:
Idd!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:20 schreef Jorikjet het volgende:
niet snel, en ook geen virtuoos is het toch niet echt...? rete strak wordt het wel met wat compressors erbij
grindcore is sneller en ook retestrak, maar virtuoos dus echt niet, die gasten kunnen vaak niet eens een normaal nummer spelen/drummen
al slechts sinds ik hier komquote:
Sorry maar hier moest ik wel even erg hard om lachen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:15 schreef Lichtpunt het volgende:
Dit zal je motivatie alleen belemmeren omdat je bepaalde grepen gewoon niet voor elkaar krijgt.
Ik dacht dat ik geen barré grepen kon, tót ik op mijn les paul mocht spelen.
Hoe kunnen mensen strats mooi blijven vindenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Het wordt voor mij of een Squier Fat Strat of een Epiphone gitaar.. ik heb liever de Squier omdat die er erg geil uitziet.
Hij clipt nog best wel duidelijk ookquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
ps. Ik heb je 'demo.wav' beluisterd en je hoog piekt. Dat had je toch moeten opvallen over dat topmateriaal.
"best wel duidelijk"quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:39 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hij clipt nog best wel duidelijk ook
Kijk eens naar de GA5 van Harley Benton. Is een exacte kopie van de Epiphone Valve Junior voor een veel lagere prijs.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:30 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.thomann.de/nl/fender_squier_blackchrome_fatstrat.htm
http://www.thomann.de/nl/fender_pro_junior.htm
700+ euro.Jezus. Vooral die amp is erg duur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |