quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:58 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, de Xbox 360 elite word in Amerika 299,- dollar. Maar volgens mij word de elite hier ook goedkoper. Gister is namelijk de externe 120 gb HDD van de 360 in prijs verlaagd van 189,99 naar 129,99. Zou dus betekenen dat wanneer je een Xbox 360 arcade haalt (199,-) plus die HDD (129,99) dat je dan voor 329 een Xbox 360 120 GB met HDMI poort hebt. Je betaald dan voor de Elite 40 euro meer voor enkel de zwarte kleurDus.
Je bedoelt de Pro toch?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:58 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, de Xbox 360 elite word in Amerika 299,- dollar.
Heb je hier toevallig een bron van? Hij kost overal nog de volle mep (al is ¤130 nog steeds te duur).quote:Maar volgens mij word de elite hier ook goedkoper. Gister is namelijk de externe 120 gb HDD van de 360 in prijs verlaagd van 189,99 naar 129,99. Zou dus betekenen dat wanneer je een Xbox 360 arcade haalt (199,-) plus die HDD (129,99) dat je dan voor 329 een Xbox 360 120 GB met HDMI poort hebt. Je betaald dan voor de Elite 40 euro meer voor enkel de zwarte kleurDus.
Ik werk bij Dixons en ik heb gisteren zelf de prijs aangepastquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je bedoelt de Pro toch?
[..]
Heb je hier toevallig een bron van? Hij kost overal nog de volle mep (al is ¤130 nog steeds duur).
Gelukkig had ik hem een jaar geleden voor ¤75 inclusief verzenden nieuw van eBay geplukt![]()
Ah, ik zie het ja. Maar Dixons is dan ook wel de enige die hem voor deze prijs aanbiedt. Weet je zeker dat je geen foutje hebt gemaakt?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik werk bij Dixons en ik heb gisteren zelf de prijs aangepast![]()
Volgens mij wordt jij nooit warm.... tenzij je misschien een opvlieger hebtquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef Rossdale het volgende:
UT 3 wordt ik nou niet bepaald warm van...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ah, ik zie het ja. Maar Dixons is dan ook wel de enige die hem voor deze prijs aanbiedt. Weet je zeker dat je geen foutje hebt gemaakt?
Goatsie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Textured_vegetable_protein
Van een knappe meid kan ik het soms best warm krijgen hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:05 schreef joopjuh het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij nooit warm.... tenzij je misschien een opvlieger hebt
Ik wacht toch even de reviews af want ik had toch verwacht dat er zowel een online mode als quest mode in zou zittenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:25 schreef Rkatier het volgende:
Zo ik heb zojuist Soul calibur aangeschaft![]()
En nu wachten tot me zusje hier op visite komt
Ik heb haar immers ook aan verslaafd gemaakt
=Edit= NEE! We gaan niet weer zo beginnenquote:
Die zitten er ook niet in, wat er wel in zit is:quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik wacht toch even de reviews af want ik had toch verwacht dat er zowel een online mode als quest mode in zou zitten
klikquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:45 schreef DJ_ het volgende:
welke dixons is dat ? en maak eens een "foutje" voor mij op een artikel of 5
Ik zou er patent op zettenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
Lol ik heb met Heintje 2 spellen geruild tegen 2 spellen van hem alleen moeten we allebei nog beginnen aan die spellen het is dus een ruil op lange termijn![]()
Misschien kunnen we ook ruilen met spellen die nog niet eens uit zijn
Ik zal er om denken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:51 schreef Rossdale het volgende:
Edwinuss, koest! En Sackboy, ga er niet op in. Zeurposts verwijderd.
Nu weer braaf zijn en over de 360 lullen
Ik denk en hoop het niet. De PSP is ook geen daverend succes. En Microsoft moet al alle zeilen bijzetten voor de Xbox 360, laat ze zich daar maar vooral op focussen. Als ze nu zouden instappen zijn ze bovendien de enige van de drie die nog geen ervaring heeft met handheld gaming, wat ook weer een nadeel is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik denk dat Microsoft binnenkort wel met een handheld komt, al de concurrenten hebben er 1. Waarom blijft Microsoft achter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De PSP doet het toch gewoon goed? Tuurlijk doet de DS het stukken beter maar volgens mij de psp ook wel aardig. Maar denk idd ook dat Microsoft niet met een handheld gaat komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het niet. De PSP is ook geen daverend succes. En Microsoft moet al alle zeilen bijzetten voor de Xbox 360, laat ze zich daar maar vooral op focussen. Als ze nu zouden instappen zijn ze bovendien de enige van de drie die nog geen ervaring heeft met handheld gaming, wat ook weer een nadeel is.
Ruim over de 37 miljoen verkochte units. Sackboy praat gewoon poep.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De PSP doet het toch gewoon goed? Tuurlijk doet de DS het stukken beter maar volgens mij de psp ook wel aardig.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:47 schreef Edwinuss het volgende:
Moet zeggen dat ik die stijl wel tof vindt van deze fifa, een beetje cartoon achtig. ik kan er ook naast zitten
Benzema en RiberySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fifa![]()
Ik zei niet dat ie het slecht deed, ik dacht alleen dat het geen daverend succes was, aangezien ik laatst weer berichten las dat er nog maar weinig ontwikkeld werd voor de PSP. Maar blijkbaar is het dus wel een daverend succes. Kun je me vergeven?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ruim over de 37 miljoen verkochte units. Sackboy praat gewoon poep.
Nu praat jij poepquote:
Vooruit met de geit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ie het slecht deed, ik dacht alleen dat het geen daverend succes was, aangezien ik laatst weer berichten las dat er nog maar weinig ontwikkeld werd voor de PSP. Maar blijkbaar is het dus wel een daverend succes. Kun je me vergeven?![]()
Nee. EA = bagger. Slotje.quote:
Geen Mirror's Edge voor jouquote:
Dice = EAquote:
Het team van Dice is niet het team achter standaard meuk als Fifa en NFS.quote:
Ticket-to-Ride-XBLAquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef Edwinuss het volgende:
und waar gaat het over ?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
Sackboy je bent nu al 80% Jorien!! Ga aub niet voor de 100!
Hij lijkt me ook erg tofquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:08 schreef Sackboy het volgende:
Meer screens van Fifa 09:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Schijnt dus dat als je een Be-A-Pro career doet, je dan ook opgeroepen kan worden voor het nationale elftal![]()
Ik stond net op het punt om 'm te kopen. Alleen daar waar ik gisteren nog 1210 punten had, heb ik er nu 210. Ik bedoel wtf is dit MSquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:58 schreef Gamedemon het volgende:
Die Soul caliber Arcade game gaat nergens over..alles wat die reeks maakt wat het is hebben ze er niet in gestopt..
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik stond net op het punt om 'm te kopen. Alleen daar waar ik gisteren nog 1210 punten had, heb ik er nu 210. Ik bedoel wtf is dit MS![]()
Ik heb hem dan gehaald voor 1 reden:quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:58 schreef Gamedemon het volgende:
Die Soul caliber Arcade game gaat nergens over..alles wat die reeks maakt wat het is hebben ze er niet in gestopt..
http://www.videogaming247(...)the-last-five-years/quote:“This has to be the worst game I’ve played in the last five years,” said EG poster pirotic. The NDA is against my human rights after the amount of mental anguish having to play this POS has caused me, so I’m going to speak out and warn you all to cancel pre-orders while you still can.
Seriously, finished it in two sittings. Two sittings of repetitive combat, painful story and graphics which wouldn’t of looked out of place on a last-gen machine. And don’t get me started on the animations, which I can only describe as being done by somebody reading a copy of ‘keyframe for dummies!’
Silicon Knights… what happened? I really don’t have the words to describe how bad this game is in almost every area.
Dus Too Human wordt de Haze van de Xbox 360?quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Too Human:
[..]
http://www.videogaming247(...)the-last-five-years/_!
Silicon Knights
Soul Caliburquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:11 schreef Sackboy het volgende:
Amerikaanse releaselijst tot en met 2009:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
September, oktober en november worden drukke maanden![]()
Street Fighter IV duurt wel lang zeg, 2009 pas? Lijkt me geen game waar je jarenlang aan werkt als ik de gameplay zo zie..
Dat zat er ook wel een aan te komenquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Too Human:
[..]
Silicon Knights
Lijstjes tijdquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:02 schreef Retarded het volgende:
[..]
Soul Calibur
Mercenaries 2
Lego Batman
The Force Unleashed![]()
Mortal Kombat vs DC
Gears of War 2![]()
Call of Duty: World at War
Tomb Raider Underworld![]()
Prince of Persia
Splinter Cell
Street Fighter![]()
mooi lijstje de aankomende tijd (en ja, ik hou van linaire aktiegames ... en nee, ik hou inderdaad niet van die saaie langdradige RPG's als Fable)
geen flauw idee eigenlijk , je kan wel op xbox.com je laatste point transacties terug vinden .quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:57 schreef Sackboy het volgende:
120GB HDD voor ¤75 inclusief verzendkosten op eBay
Is gewoon nieuw, alleen uit de verpakking. Die van mij heb ik ook bij deze verkoper vandaan![]()
Rossdale.. u serious?quote:
En dat zegt die gewoon zonder zonder blikken of blozenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]Het lijkt me wel een toffe game te worden. Sleeper-hit
Oke dat is dus gaafquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:21 schreef Sackboy het volgende:
Aanvankelijk dacht ik ook dat het misschien wel iets kon worden, totdat ik deze walkthrough zag![]()
Toen dacht ik, dit is:
[ afbeelding ]
quote:SouthPeak Games announce Raven Squad for Xbox 360/PC
SouthPeak Games today announced Raven Squad: Operation Hidden Dagger for the Xbox 360 and PC, coming to stores this fall. Published by Evolved Games, Raven Squad is set in the near future. The game is a unique blending of real-time strategy and first-person shooter genres.
Developed by Atomic Motion, Raven Squad puts players in control of two groups of mercenary squads who crash land behind enemy lines in the Amazonian jungles. It will require tactical planning and a liberal amount of brute force to escape to safety. Each of the eight squad members possesses distinctive skills and weaponry that the player will have to use wisely to progress through the game’s story driven objectives. Raven Squad sets itself apart by allowing players to switch freely between real-time strategy and first-person shooter gameplay. Only by mastering both of these modes of play, and becoming adept at switching between the two, will players make it out of the jungle alive.
“Raven Squad combines two extremely popular genres into a single robust experience where either gameplay mode could stand on its own merits,” said Melanie Mroz, CEO of SouthPeak Games. “Atomic Motion is creating something that’s visually compelling and building new boundaries in what a military title can accomplish. Fans of both RTS and FPS games are going to love it, as will anyone who enjoys intense, action titles.”
Sounds as if it has the same sort of concept as Savage, expect more details on Raven Squad soon.
OMG 1 iemand vind er niets aan, game zuigt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Too Human:
[..]
Silicon Knights
IK heb weinig gezien wat niet met dansen te maken heeft...quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke dat is dus gaaf![]()
Ik zet hem ook op mijn lijstje
Dat dansen is wel gaar maar goed dat neem ik op de koop toe!
Of het mensen natspetteren met water (op het eind)quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
IK heb weinig gezien wat niet met dansen te maken heeft...
Dus het zal wel het drinken, het vechten of het barman mini spel zijn
Daarom ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:21 schreef Sackboy het volgende:
Aanvankelijk dacht ik ook dat het misschien wel iets kon worden, totdat ik deze walkthrough zag![]()
Toen dacht ik, dit is:
[ afbeelding ]
http://www.gamer.nl/doc/46475/Too-Human-hands-onquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
OMG 1 iemand vind er niets aan, game zuigt.
Nevermind.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen flauw idee eigenlijk , je kan wel op xbox.com je laatste point transacties terug vinden .
dan kan je kijken waar die 1000 punten heen gegaan zijn ( trouwens je kan alle point transacties terug vinden )
dus dan moet je daar maar even tussen kijken
De twee trial codes van 500 punten zijn dus altijd maar 3 weken geldig. Hierna zullen ze gewoon van je account worden afgeschreven ook al heb je niks gekocht. Dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nevermind.
Ik heb nu (zoals verwacht) weer een zachte ''G'' hapsnurk (wat blieft?) aan de lijn
dat is aquilla ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nevermind.
Ik heb nu (zoals verwacht) weer een zachte ''G'' hapsnurk (wat blieft?) aan de lijn
Xbox Live trials voor een jaar? Waar krijg je die?quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan heb ik nog een vraag aan Sack of Wessiej. Werken de Xbox Live trials voor een jaar ook op een PAL console? En ik meende me te herinneren dat Gamehubs de code direct na ontvangst van de betaling toestuurd?
Punten uit het buitenland werken niet op een PAL console.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De twee trial codes van 500 punten zijn dus altijd maar 3 weken geldig. Hierna zullen ze gewoon van je account worden afgeschreven ook al heb je niks gekocht. Dat wist ik dus niet![]()
Microsoft![]()
Dan heb ik nog een vraag aan Sack of Wessiej. Werken de Xbox Live trials voor een jaar ook op een PAL console? En ik meende me te herinneren dat Gamehubs de code direct na ontvangst van de betaling toestuurd?
Je snapt wat ik bedoel wijsneusquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Xbox Live trials voor een jaar? Waar krijg je die?
Die werken wel jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel wijsneus![]()
Abo voor een jaar dus
Zo'n abo voor een jaar toch wel? Tenminste dat meende ik ergens te hebben gelezen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Punten uit het buitenland werken niet op een PAL console.
Bij het afrekenen zie ik het Paypal icoontje niet meer staanquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:47 schreef Sackboy het volgende:
Gewoon hier kopen dus. 13 maanden voor ¤28
Google checkout is reuzehandigquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij het afrekenen zie ik het Paypal icoontje niet meer staan![]()
En is een Google account nou echt een vereiste
Nevermind.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij het afrekenen zie ik het Paypal icoontje niet meer staan![]()
En is een Google account nou echt een vereiste
Donequote:Op donderdag 3 juli 2008 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nevermind.
Moest naar een aparte pagina gaan voor Paypal gebruikers.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:06 schreef kepler het volgende:
Hype-train!!! ALL ABOARD!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu lijkt het net alsof je de trein aan je voorbij laat gaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even mijn stoel gereserveerd.
Zal wel een rare vraag zijn, maar hoe komt hij daar aan ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:54 schreef Sackboy het volgende:
En anders kan je het ook hier doen, dan kost het je ¤32.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even mijn stoel gereserveerd.
Van de vrachtwagen gevallenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zal wel een rare vraag zijn, maar hoe komt hij daar aan ?
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
jorienvdherik gaat een tijdje weg, het is wel weer even mooi geweest.
Ik lift met je meequote:Op donderdag 3 juli 2008 21:16 schreef Sackboy het volgende:
Ik stap op de hypetrain voor:
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is aquilla ook![]()
vraag me af wat het nu is eigenlijk
door dat net niet ben je nog net coolquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik woon net niet in Limburg
Cyb soms ben jij ook wel een hapsnurk zoals nu met die punten down the drain![]()
Mooie pre-rendered plaatjes zeg.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:16 schreef Sackboy het volgende:
Ik stap op de hypetrain voor:
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik neem een 1st class ticket in de vorm van pre-order de LE editionquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:06 schreef kepler het volgende:
Hype-train!!! ALL ABOARD!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gruwelijk iddquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik neem een 1st class ticket in de vorm van pre-order de LE edition
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het ziet er niet echt geweldig uit eigenlijk. :/
Nouja, als de gameplay even goed is als de vorige...dan weet ik dat ik niets mis,
OMG dat klinkt niet goed. Eternal Darkness was best een OK game overigens,.....quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Too Human:
[..]
Silicon Knights
Eternal Darkness was zoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OMG dat klinkt niet goed. Eternal Darkness was best een OK game overigens,.....
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb trouwens een vraag over GTA IV.Iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zat er nu ook online co-op bij ? , of was het offlinequote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat spel was wel goedEn deeltje 2 gaat opzeker beter worden!
Kheb hem, hij is idd wel vet!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
Na de grote verrassing die Vikings: Battle for Asgard wasHeb ik wederom een GOTY2008 gevonden!
En wel het XBLA spel Ticket to ride
[ afbeelding ]
Het is echt zwaar tof alleen heb ik hem nog niet gekocht omdat ik nog een aantal spellen heb liggen maar dat ga ik zeker doen![]()
![]()
Heeft iemand hier dat spel?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:34 schreef Scarface2004 het volgende:
Rechtsboven in Bohan.
Vlakbij je 2e safehouse staat een icoontje met een wagen erin, daar moet je al die auto´s afleveren
quote:[Upd.] Halo 4 op de E3?
Zoals elk jaar rond de E3 duiken er weer talloze geruchten op over mogelijke aankondigingen, nieuwe games, nieuwe consoles, etc.
Ook nu is er weer een gerucht opgedoken. Volgens de (betrouwbare?) bron van Sarcastic Gamer is Bungie al een tijd heel hard aan het werken aan Halo 4. Ook wist hij te vertellen dat dit spel officieel op de E3 zou worden aangekondigd. Wij kunnen natuurlijk alleen maar hopen dat het waar is.
[Upd.] CVG meldt dat ook hun anonieme bronnen bevestigen dat Microsoft een nieuwe Halo voorstelt op de E3. De game plaatst ons echter niet in de huid van Master Chief. Deze nieuwe Halo zou één van de twee grote 2008 aankondigingen van Microsoft worden.
quote:
Hadden ze dan ook niet gezegd dat er geen HALO meer kwam met Master Chief.quote:
In de 1Up Yours van deze week gaat Dyack los tegen NeoGAF.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Too Human:
[..]
Silicon Knights
Meld Misdaad Anoniemquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zat er nu ook online co-op bij ? , of was het offline
zo ja dan ga ik jouw huis in de fik steken en je vrouw vermoorden
Misschien gaat dit wel over een paar jaar er voor toen er nog veel meer Spartans warenquote:
In de Mediamarkt van Hengelo (ov) lag die ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:53 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand al Unreal Tournament 3 gespot voor de 360?
bronquote:This Is Vegas won't be Vegas until 2009
Thursday 3-Jul-2008 9:35 AM Development team given more time to ensure it becomes a "triple-A videogame"
Midway wants to make sure it gets This Is Vegas just right, with the game now being delayed until 2009.
Advertisement:
Midway is ensuring developers Surreal Software are "given the development time needed in order to make This is Vegas a triple-A videogame and a must-have for all PlayStation 3, Xbox 360 and PC owners."
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In de 1Up Yours van deze week gaat Dyack los tegen NeoGAF.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=324994
Lijkt wel een lelijke B filmquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit is de definitieve packshot voor alle duidelijkheid.
Veel te lelijke packshot voor zo'n (potentieel) geweldige game.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit is de definitieve packshot voor alle duidelijkheid.
pff ze weten toch niet waar ik woonquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meld Misdaad Anoniem
Ik denk dat je een dezer dagen wel wordt uitgenodigd voor een gesprek op het hoofdbureau Jorgen
Ik heb ze alles verteldquote:
is goedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ze alles verteld![]()
Vandaag laatste tentamen gehad nu vakantieNu kunnen wel een keer Worms Jorgen!
Geen Mafia II?quote:2K maakt haar E3 games line-up bekend
2K Games heeft haar games line-up voor de aankomende E3 in Los Angeles bekend gemaakt. PlayStation 3 gebruikers mogen eindelijk de veelgeprezen BioShock in actie zien op hun console, terwijl ook action RPG Borderlands in een nog onbekende vorm aanwezig zal zijn. Bekijk de volledige lijst hieronder.
* BioShock (PS3)
* Borderlands (PC, PS3, Xbox 360)
* NBA 2K9 (PS2, PS3, Xbox 360)
* NHL 2K9 (PS2, PS3, Xbox 360, Wii)
* Sid Meier's Civilization IV: Colonization (PC)
De E3 vindt dit jaar plaats van 14 t/m 17 juli in het Los Angeles Convention Center. Gaming Only zal daarbij aanwezig zijn om jullie live verslag te doen en alles thuis mee te kunnen laten maken.
Volgende week bij mij in huisquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog mensen die van plan waren om Beijing 2008 te gaan halen?
http://www.gamer.nl/doc/46532/Beijing-2008-X360
Holy shit die is diepquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gamevideos.com/video/id/19772
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Holy shit die is diep
Ik ben geinteresseerd. Komt ook wel omdat ik met Dyack te doen heb. De kerel probeert prachtige games te maken die vernieuwend zijn. Dat werkt niet altijd. Of het word niet herkent. Maar eigenlijk horen we dit wel te steunen.
Door de stress is hij weer dik geworden. Zonde.
Ik weet niet precies wat je met je smiley wilt zeggen. En sowieso snap ik de haat tegen het spel niet echt. Vertel aubquote:
ik koop hem wel een keer in de budget bak , of als ik veder geen games meer heb om te spelen .quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gamevideos.com/video/id/19772
Het spel is inderdaad zoals je zegt diepgaand als je kijkt naar de character- en combatcustomization maar voor de rest zie ik niets meer dan tergend trage hack&slasher die na 10 jaar ontwikkeltijd nog steeds verre van soepel loopt. De cutscenes mogen verder dan volop aanwezig zijn maar als geheel oogt het allemaal het zielloos.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je met je smiley wilt zeggen. En sowieso snap ik de haat tegen het spel niet echt. Vertel aub
[..]
Holy shit die is diep
Ik ben geinteresseerd. Komt ook wel omdat ik met Dyack te doen heb. De kerel probeert prachtige games te maken die vernieuwend zijn. Dat werkt niet altijd. Of het word niet herkent. Maar eigenlijk horen we dit wel te steunen.
[..]
Holy shit die is diep
Wat een boutreview!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog mensen die van plan waren om Beijing 2008 te gaan halen?
http://www.gamer.nl/doc/46532/Beijing-2008-X360
Een hack and slash game vernieuwend?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Holy shit die is diep
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik steun geen bagger games, daar hebben we Aquila al voor.
Lol dat was ook tering irritant steedsquote:
quote:LIVE Activity for week of June 23rd
Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Call of Duty 4
2 Halo 3 Toch weer geklommen
3 GTA IV
4 Battlefield: Bad Company Demo
5 Guitar Hero III
6 Gears of War
7 Rock Band
8 Battlefield: Bad Company
9 Tom Clancy's Rainbow Six® Vegas 2
10 FIFA 08
quote:Monday is Bungie day!
Bungie (and Halo) fans, be sure to mark your calendar…since Monday (7/7) is Bungie Day. That means all sorts of Bungie related activities will be kick off, including:
7 Exclusive new gamerpictures and a Bungie day theme will be available on Marketplace. These are available for one day only.
Cold Storage, a free new Halo 3 multiplayer map inspired by the original map Chill Out found in “Halo: Combat Evolved”
The Legendary Map Pack will drop in price to 600 points
Oke! dan kom ik weer vaker langs!quote:
En vrij DOAquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oke! dan kom ik weer vaker langs!
UT3 is vrij dope!
hehe ik twijfelde nog welke ik zou gaan posten van die 2quote:
Oblivion als je die nog niet gespeeld hebt. Lost Oddysey is ook wel een goed spel volgens de reviews, heb em zelf niet gespeeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:27 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben over 2 weekjes jarig, en moet even een lijstje maken
Zijn er nog goede rpg's voor de 360? Mass Effect en Blue Dragon heb ik al, is lost Odessey wat?
Oblivion heb ik alquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:10 schreef Digixz het volgende:
[..]
Oblivion als je die nog niet gespeeld hebt. Lost Oddysey is ook wel een goed spel volgens de reviews, heb em zelf niet gespeeld.
Eternal Sonata?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:27 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben over 2 weekjes jarig, en moet even een lijstje maken
Zijn er nog goede rpg's voor de 360? Mass Effect en Blue Dragon heb ik al, is lost Odessey wat?
Niet doen daar is geen kloot aanquote:
Yep ik vind het de beste controller ooitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is de Xbox 360 controller toch heerlijk. Ik gebruik 'm op de PC.
Wel jammer van de D-pad, maar voor de rest is 'ie heerlijk... vooral de triggers zijn onmisbaar.
En lost odessey?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet doen daar is geen kloot aanDe eerste 2 uur had ik echt zo iets van AWESOME maar daarna wordt die zo saai als een aap!
Die moet ik nog krijgen maar wat ik er van gehoord hebt is het een goeie rpg alla final fantasy waar je zeker een uurtje of 60+ mee bezig bentquote:
Tepels op je analoge stick wtfquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Heb gister mn 360 controller helaas weg moeten gooien.
Na 2 en een half jaar trouwe dienst.
De tepels op de analoge stick waren helemaal weg, mn d-pad zat niet meer vast in zn 'socket'.
LB en A knop deden het soms niet meer.
Maar zeker wel de beste controller
Oja die jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:27 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja die kleine korreltjes zeg maar, voor de grip is dat.
Op schoenzolen zitten die ook wel eens, noemde dat vroeger altijd tepels...is er een beetje in gebleven.
UT3 verslaafd
Zoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
- Xbox Live wordt gratis
No way in hell
- XBLA gaat op de schop (minder crap, meer kwaliteit)
Er komt al delisting van slecht verkochte titels
- Meer mogelijkheden rond third party accessoires (G25 compatibility)
G25 misschien wel, voor de rest blijft het hetzelfde denk ik
- Meer nieuws rond Alan Wake, release nog dit jaar![]()
release dit jaar onwaarschijnlijk, misschien wel nieuws
- Aankondigingen van PGR5, Forza 3 en Flight Simulator 360 () en een zooitje nieuwe, originele IP's
PGR5, Forza3 sowieso. Nieuwe IP's ook
- Demo's van Banjo Kazooie en Left 4 Dead
Geen demo van Banjo, ook niet van L4D
Het was een wishlist, niet per se realistischquote:
Hmm nouja een Rare demo voor de release heb ik nog nooit gezien..denk ook niet dat die gaat komen, misschien na de release ( ala VP ), en Valve die een demo uitbrengt voor de release lijkt me ook erg sterk. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar het lijkt me gewoon van niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het was een wishlist, niet per se realistisch![]()
Hoe weet je dat van die demo's en wat is jouw wishlist?
Mwoah, het vechten wordt idd best saai en het is erg lineair idd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet doen daar is geen kloot aanDe eerste 2 uur had ik echt zo iets van AWESOME maar daarna wordt die zo saai als een aap!
Die 120GB HDD is afgelopen week in prijs gedaald van ¤180 naar ¤130 (adviesprijs). Je kan hem bij consoleshop.nl kopen voor ¤120 of op eBay voor ¤75quote:Op zondag 6 juli 2008 06:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm nouja een Rare demo voor de release heb ik nog nooit gezien..denk ook niet dat die gaat komen, misschien na de release ( ala VP ), en Valve die een demo uitbrengt voor de release lijkt me ook erg sterk. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar het lijkt me gewoon van niet.
Mijn wishlist :
Dead Rising 2
Weinig " casual wii achtige bullshit"
Verhoogde capaciteit voor XBLA games
HDD 120gb goedkoper
Dashboard update ( geen technische update, maar het dashboard wordt gewoon anders, dus nieuwe look etc )
verder kan ik zo niks bedenken ^_^
Ik hoop het niet want ik heb nog tot feb 2010 Goldquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
Maar deze TT had wel een bedoeling mensen. Laten we alvast wat speculeren over Microsoft's aankondigingen op de E3 volgende week![]()
Naast de bekende geruchten (Newton, prijsverlaging, blu-ray, Avatars) hoop ik toch wel op wat mooie aankondingen en wat leuke demo's door middel van Bringing It Home. Mijn wishlist:
- Xbox Live wordt gratis
Then that's your lossquote:Op zondag 6 juli 2008 11:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik heb nog tot feb 2010 Gold
Dead Rising 2quote:Op zondag 6 juli 2008 06:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm nouja een Rare demo voor de release heb ik nog nooit gezien..denk ook niet dat die gaat komen, misschien na de release ( ala VP ), en Valve die een demo uitbrengt voor de release lijkt me ook erg sterk. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar het lijkt me gewoon van niet.
Mijn wishlist :
Dead Rising 2
Weinig " casual wii achtige bullshit"
Verhoogde capaciteit voor XBLA games
HDD 120gb goedkoper
Dashboard update ( geen technische update, maar het dashboard wordt gewoon anders, dus nieuwe look etc )
verder kan ik zo niks bedenken ^_^
Ik snap ook niet dat die HDD niet in prijs is verlaagd toen ze aankondige dat je xbox 1 titels kon downkopen..quote:Op zondag 6 juli 2008 12:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Dead Rising 2
Meer casual games maakt mij niet uit, zolang er maar genoeg echte games uitkomen
Nog hoger? Hij zit nu op 350 MB, Arcade moet wel arcade blijven. Misschien dat ze wel met een soort van download service komen voor grotere games? Die bv tot 4 gig gaan ofzo.
HDD wordt denk ik idd goedkoper, net als andere accessoires
Dashboard-update verwacht ik ook, sterker nog ik verwacht (meer hopen) dat ze tijdens de E3 met die update komen (dus dat wij hem kunnen downloaden)
Ps3 maakt wel gebruik van laptop harde schijven.. ik heb er zelf een 250 gig ingezet zonder moeite, kwestie van een schoefje losmaken, harde schijf uit de houder schoeven.. nieuwe harde schijf erin, ps3 opstarten en dan krijg je vanzelf de melding dat je een nieuwe harde schijf hebt en de PS3 formateert het voor je en binnen 5 minuten ben je klaar met alles.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar de Ps3 maakt toch helemaal geen gebruik van 2.5 laptop hdd shit?
beetje rare vergelijking.
Ja in de Ps3 kun je ook een HDD van 250gb stoppen dus moeten ze de Wii ook ff upgradenze moeten wel mee
Trophy backwards compatibility issuesquote:Op zondag 6 juli 2008 13:00 schreef MMaRsu het volgende:
En jij bent ook weer lekker bitter vandaag, waar is de vrolijkheid jongen
lol iddquote:
Ik zie diegene niet!quote:Op zondag 6 juli 2008 13:46 schreef Gamedemon het volgende:
Ach er moet iemand zijn die tussen deen slowchat door nog een beetje objectief blijft!
Microsoft gaat ons ver-assenquote:Microsoft onthult 'fantastische verassingen' op de E3
Ex-Nintendo Europe baas David Gosen, nu marketing executive bij Microsoft, heeft gezegd dat er 'fantastische verassingen' onthuld zullen gaan worden op de E3 van deze maand in Los Angeles. Of hij hiermee doelt op de 360 Wii Remote is onduidelijk. Er wordt echter al lange tijd gespeculeerd over een motion controller voor de console. Het zal in ieder geval gaan om heel wat aspecten waarover men zal gaan praten op de beurs.
"We place a huge amount of importance on R&D and innovation. We're always working on new things. And you'll continue to hear lots of things from us that we believe to be game-changing. But you'll just have to wait for those to be officially announced by us."
De X-boy hij komt er aanquote:
ive got a sword with a +5 on ogre's !quote:Op zondag 6 juli 2008 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
Kut man me saves gewist bij Dark Messiah kan ik weer opnieuw beginnen![]()
Maar speel nu een Mage en dat is wel toffer als een Archer
Wel een WizardRobe die +100 mana doet en regeneration voor zowel health and mana!quote:
Gelukkig heb jij ook eindelijk het licht gezien Cybquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook eindelijk het licht gezien Cyb
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef AQuila360 het volgende:
Als je nu WALL-E pre orderd bij Bart Smit krijg je er een gratis potlodensetje bij
quote:
E plaza utrecht had er vandaag nog een aantal staan dacht ik.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:35 schreef XrAiDeN het volgende:
Vandaag overal heengereden maar nergens een Xbox 360 Premium te verkrijgen, lijkt wel of ze overal uitverkocht zijn. Ik ben droevig
Ja, kutding, gewoon gedraad blijven gebruiken.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
E plaza utrecht had er vandaag nog een aantal staan dacht ik.
Vraagje, ik heb nu een wireless internet adapter liggen, maar de xbox blijft maar zeiken dat mijn ethernet kabel er niet inzit... wat mij logisch lijkt...
Maar mijn xbox zoekt niet verder naar andere mogelijkheden, en ik kan ook nergens aangeven dat ik het draadloos wil hebben.. het lampje op dat ding blijft ook rood...
Iemand hier een ervaring mee?
Ga ik ook doen, ik test dat ding voor iemand anders die het ook niet voor elkaar kreeg maar helemaal 2 linker handen heeft.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, kutding, gewoon gedraad blijven gebruiken.
Gamezquote:Waar Resident Evil 4 leentje buur gespeeld heeft bij Metal Gear Solid op het gebied van Codec-gesprekken deed Kojima dit weer bij Resident Evil 4 in het geval van de wapenhandelaar (Drebin). Zowel Metal Gear Solid 4 als Resident Evil 5 maken gebruik van flashbacks om de personages en hun beweegredenen te verduidelijken.
Waar het bij MGS4 beperkt bleef tot veel knopgedruk en een stukje spelen van de klassieker zullen in Resident Evil 5 letterlijk stukken uit het verleden van Chris te spelen zijn. Dit zal de game de broodnodige afwisseling van het Afrikaanse landschap moeten gaan bieden. Het is onduidelijk welke oude bekenden Chris tegen het lijf zal lopen, al is wel al uitgelekt dat onze favoriete vijand Albert Wesker zijn geblondeerde kop weer zal laten zien.
Op het gebied van wapens en spullen zijn er ditmaal geen kisten of covers om mee te slepen, maar moet je op het gewicht van alle zooi letten, want Chris kan maar zoveel meenemen als hij kan dragen. Dit dwingt je natuurlijk constant om keuzen te maken wat de game en tactisch snufje meegeeft. Verder zul je rekening moeten houden met licht naar donker en vice versa situaties. Chris zijn ogen zullen moeten wennen aan een verandering waardoor je plotseling heel kwetsbaar kunt zijn voor figuren met minder goede bedoelingen.
Toch wel goed je handen gewassen hè, na de tijd? straks ben je besmet geraakt.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
Door zijn onkunde heb ik een wiimote vastgehouden...
Die Z op het einde verpest het vind ikquote:Op maandag 7 juli 2008 21:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
dat is me andere site waar ik toch redelijk vaak kom
Net als BorisZquote:Op maandag 7 juli 2008 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die Z op het einde verpest het vind ik![]()
GameZ BreeZer
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
Alone in the Dark nu ¤35 excl bij Zuiderpark Games
Tometo, Tomato...quote:Op maandag 7 juli 2008 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die Z op het einde verpest het vind ik![]()
GameZ BreeZer
quote:"Lionhead and Microsoft Game Studios also announced details of a limited collector’s edition of “Fable II” available for pre-order at retailers worldwide, for a suggested price of $79.99 USD. The limited collector’s edition includes: a bonus disc with a new behind-the-scenes making of video, collectible Hobbe figure, a LIVE trial card and additional in-game content (an Xbox LIVE account is required to access the limited collector’s edition bonus in-game content)."
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=318653quote:I think it is time to draw the digital line. Too Human will be out in August and I think there is going to be a lot of trolls crying here. Either way when the game comes out this forum will likely be on fire. So in order to try to put it out some gasoline on this fire I will ask those interested to stand up and be counted.
I feel Too Human is a great game, likely to be better than most that will come out this year. I certainly feel it is the best game we have ever made. I also believe the press and gamers alike will believe this. This puts me in the “For” camp.
I know there are many who feel strongly in opposite camp. I also would ask you to stand up and say “Against”.
When the game is released and everyone plays game all the speculation will be over. If I am wrong and gamers in general think the game is “crap” then I am comfortable with getting tagged “Owned by the GAF”.
However, if I am right and it is received well, I would like to see those “Against” to be tagged with “Owned by Too Human”.
I would like to make a honorary invitation to EvilLore and Duckroll who help fuel the fire on a regular basis – assuming you both would be “Against”. In the end though, it is your decision and I want to remind everyone that I have an advantage of actually playing the game.
I invite anyone who seeing someone trolling Too Human in other threads to point them here.
So it’s time to be stand and be counted:
Denis Dyack - “For”
quote:I feel Too Human is a great game, likely to be better than most that will come out this year.
exclusive ingame contentquote:
Hij had die game gewoon 10 jaar geleden al af moeten hebben, toen was het internet nog niet zo groot als het nu is en kochten mensen sneller crapquote:Op maandag 7 juli 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=318653
Wat een narige hond is het toch
Jaffe?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Denis Dyack
In de 1Up yours show van deze week maakt hij zichzelf ook onsterflijk belachelijk.
Hij wil zo graag als visionair gezien worden. Net als een Miyamoto, Wright, David Jaffe of Gabe Newell.
Maar ondertussen lijkt hij meer op Romero. Een sukkel die een overhypte baggergame heeft gemaakt.
Dat heeft hij toch echt helemaal aan zichzelf te danken:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat die Dyack nogal vol van zichzelf is ok, maar al dat Too Human gebash is toch wel vrij triest geworden. (vooral op neogaf)
Dat golf spel lijkt me wel leuk beetje hot shots achtig.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:57 schreef Reintji het volgende:
Vanaf morgen op marketplace
Golf; tee it up!
Schizoid
Ik heb gister nog even die tech demo's gekeken van Alone in the Dark over dat vuur en dergelijke dat is echt zo goed gedaanquote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef Sackboy het volgende:
Alone in the Dark is trouwens wel heel erg snel afgegleden naar budgetgame![]()
[..]
Misschien kunnen ze nog wat veranderen voor de PS3-versie.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb gister nog even die tech demo's gekeken van Alone in the Dark over dat vuur en dergelijke dat is echt zo goed gedaanEcht jammer dat die besturing klote schijnt te zijn anders was het wel een topper geweest denk ik.
Besturing is niet klote, wel onhandig en heel erg wennen. Je moet even doorzetten en dan is hij echt wel vermakelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb gister nog even die tech demo's gekeken van Alone in the Dark over dat vuur en dergelijke dat is echt zo goed gedaanEcht jammer dat die besturing klote schijnt te zijn anders was het wel een topper geweest denk ik.
Onhandig en heel erg wennen noem ik klotequote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Besturing is niet klote, wel onhandig en heel erg wennen. Je moet even doorzetten en dan is hij echt wel vermakelijkHet is dat ik de reviewversie niet zomaar van de hand mag doen, anders had ik je verplicht hem te proberen AQuila
Ziet er goed uit,.... verwacht wel weinig vernieuwing,.... soort van GoW 1.5 zeg maar.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:32 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zag ik in de exclusive trailer die op UT3 staat.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:41 schreef Edwinuss het volgende:
Mooie screens, ben benieuwd naar de nieuwe modes!
Als ze de randomness uit multiplayer halen ben ik blij. Ik werd er zo ziek van.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit,.... verwacht wel weinig vernieuwing,.... soort van GoW 1.5 zeg maar.
Ik heb alleen de SP 3x uitgespeeld,.... dat zeg wel wat,.... was een geweldige ervaring. Ben gek op third person shooters. De MP kon ik maar een dag volhouden,..... ben te slechtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ze de randomness uit multiplayer halen ben ik blij. Ik werd er zo ziek van.
Ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb alleen de SP 3x uitgespeeld,.... dat zeg wel wat,.... was een geweldige ervaring. Ben gek op third person shooters. De MP kon ik maar een dag volhouden,..... ben te slecht
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik was alleen redelijk goed in CoD3 en CoD4 MPVoor de rest ben ik niet zo'n kei in multiplayer games.
Hehe, ik was ook best goed in COD3 en COD4. Dan had ik zo'n periode van een paar weken dat ik het echt heel vaak speelde, en dan had ik ook wel bijna elke match de meeste kills. Maar als ik het spel dan een maand later eindelijk weer eens keer opstart dan raak ik geen pepernootquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik was alleen redelijk goed in CoD3 en CoD4 MPVoor de rest ben ik niet zo'n kei in multiplayer games.
Klinkt bekend jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hehe, ik was ook best goed in COD3 en COD4. Dan had ik zo'n periode van een paar weken dat ik het echt heel vaak speelde, en dan had ik ook wel bijna elke match de meeste kills. Maar als ik het spel dan een maand later eindelijk weer eens keer opstart dan raak ik geen pepernoot
Wordt CoD 3 nog wel gespeeld dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klinkt bekend ja
Damn ik heb echt weer zin in een potje CoD3 multiplayAlleen jammer dat die game nog steeds bij een vriend van me ligt die ik volgende maand pas weer zie
Ik dacht misschien als ik het 10 keer vraagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Nog een beetje geloof ik, maar niet echt heel veel meer. Al is het wel tof om met een groepje fokkers te gaan knallen natuurlijk
EN nee, ik koop geen Worms. Ik ben echt belachelijk slecht in dat spel, alle raketten/granaten/schapen etc komen altijd op mijn eigen wormpjes terecht. Te kansloos
Misschien dat ik hem koop, als je braaf doet wat ik je vandaag via PM's vroegquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht misschien als ik het 10 keer vraag
Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef AQuila360 het volgende:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem koop, als je braaf doet wat ik je vandaag via PM's vroeg
Dan sla ik deze game dus over.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Lol voor die barman kwam dat rookverbod in de horeca te laat![]()
Wat een gameWat een sfeer
Wat een verhaal
![]()
Alleen schijn je niet meer op kinderen te kunnen schieten dat is wel jammer!
1) Which of the following, if any, will be featured in Fallout3; Romance, Sex, Homosexuality, Nudity, Prostitution, Slavery, Cannibalism, Children, Child killings, drugs, addictions? And of the things that won't be featured, can you explain why they won't be included in the game?quote:
bronquote:Epic's Cliff Bleszinski has said that current control pads look like alien spaceships, and hopes the Microsoft's next Xbox will come with a pad with fewer buttons.
"I hope if there's a new Xbox that there'll be fewer buttons on the controller," he told us during a chat about Gears 2's multiplayer.
"This is purely me speculating in my own realm of game development, but if you look at a controller right now it looks like an alien spaceship," he added, going on to point at alternative methods of interaction.
"I think you could do things with a built-in camera or a little motion sensitivity. You look at the Wii controller with less buttons - they added functionality by doing waggle. Not a lot of games use the waggle well, but Super Mario Galaxy for example uses it perfectly. Zak and Wiki uses it rather well," he said.
"There are other ways of providing interactivity without having every single finger doing something at once on a friggin' controller."
So what should the hardware guys be doing in future, Cliff? "I've seen some prototype camera stuff that some friends are working on that can actually tell the depth of the world around the player, and can track individual finger movements and stuff like that. That's exciting stuff, and I think that's where it all needs to start going towards."
Look out for the full interview later today. In the meantime be sure to check out our hands-on impressions here, which also has new screens and in-game footage of Gears 2's multiplayer.
Minder knoppenquote:
Ook niet wat ik zit toe te juichenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |