Veel te lelijke packshot voor zo'n (potentieel) geweldige game.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit is de definitieve packshot voor alle duidelijkheid.
pff ze weten toch niet waar ik woonquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meld Misdaad Anoniem
Ik denk dat je een dezer dagen wel wordt uitgenodigd voor een gesprek op het hoofdbureau Jorgen
Ik heb ze alles verteldquote:
is goedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ze alles verteld![]()
Vandaag laatste tentamen gehad nu vakantieNu kunnen wel een keer Worms Jorgen!
Geen Mafia II?quote:2K maakt haar E3 games line-up bekend
2K Games heeft haar games line-up voor de aankomende E3 in Los Angeles bekend gemaakt. PlayStation 3 gebruikers mogen eindelijk de veelgeprezen BioShock in actie zien op hun console, terwijl ook action RPG Borderlands in een nog onbekende vorm aanwezig zal zijn. Bekijk de volledige lijst hieronder.
* BioShock (PS3)
* Borderlands (PC, PS3, Xbox 360)
* NBA 2K9 (PS2, PS3, Xbox 360)
* NHL 2K9 (PS2, PS3, Xbox 360, Wii)
* Sid Meier's Civilization IV: Colonization (PC)
De E3 vindt dit jaar plaats van 14 t/m 17 juli in het Los Angeles Convention Center. Gaming Only zal daarbij aanwezig zijn om jullie live verslag te doen en alles thuis mee te kunnen laten maken.
Volgende week bij mij in huisquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog mensen die van plan waren om Beijing 2008 te gaan halen?
http://www.gamer.nl/doc/46532/Beijing-2008-X360
Holy shit die is diepquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gamevideos.com/video/id/19772
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Holy shit die is diep
Ik ben geinteresseerd. Komt ook wel omdat ik met Dyack te doen heb. De kerel probeert prachtige games te maken die vernieuwend zijn. Dat werkt niet altijd. Of het word niet herkent. Maar eigenlijk horen we dit wel te steunen.
Door de stress is hij weer dik geworden. Zonde.
Ik weet niet precies wat je met je smiley wilt zeggen. En sowieso snap ik de haat tegen het spel niet echt. Vertel aubquote:
ik koop hem wel een keer in de budget bak , of als ik veder geen games meer heb om te spelen .quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gamevideos.com/video/id/19772
Het spel is inderdaad zoals je zegt diepgaand als je kijkt naar de character- en combatcustomization maar voor de rest zie ik niets meer dan tergend trage hack&slasher die na 10 jaar ontwikkeltijd nog steeds verre van soepel loopt. De cutscenes mogen verder dan volop aanwezig zijn maar als geheel oogt het allemaal het zielloos.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je met je smiley wilt zeggen. En sowieso snap ik de haat tegen het spel niet echt. Vertel aub
[..]
Holy shit die is diep
Ik ben geinteresseerd. Komt ook wel omdat ik met Dyack te doen heb. De kerel probeert prachtige games te maken die vernieuwend zijn. Dat werkt niet altijd. Of het word niet herkent. Maar eigenlijk horen we dit wel te steunen.
[..]
Holy shit die is diep
Wat een boutreview!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog mensen die van plan waren om Beijing 2008 te gaan halen?
http://www.gamer.nl/doc/46532/Beijing-2008-X360
Een hack and slash game vernieuwend?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Holy shit die is diep
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik steun geen bagger games, daar hebben we Aquila al voor.
Lol dat was ook tering irritant steedsquote:
quote:LIVE Activity for week of June 23rd
Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Call of Duty 4
2 Halo 3 Toch weer geklommen
3 GTA IV
4 Battlefield: Bad Company Demo
5 Guitar Hero III
6 Gears of War
7 Rock Band
8 Battlefield: Bad Company
9 Tom Clancy's Rainbow Six® Vegas 2
10 FIFA 08
quote:Monday is Bungie day!
Bungie (and Halo) fans, be sure to mark your calendar…since Monday (7/7) is Bungie Day. That means all sorts of Bungie related activities will be kick off, including:
7 Exclusive new gamerpictures and a Bungie day theme will be available on Marketplace. These are available for one day only.
Cold Storage, a free new Halo 3 multiplayer map inspired by the original map Chill Out found in “Halo: Combat Evolved”
The Legendary Map Pack will drop in price to 600 points
Oke! dan kom ik weer vaker langs!quote:
En vrij DOAquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oke! dan kom ik weer vaker langs!
UT3 is vrij dope!
hehe ik twijfelde nog welke ik zou gaan posten van die 2quote:
Oblivion als je die nog niet gespeeld hebt. Lost Oddysey is ook wel een goed spel volgens de reviews, heb em zelf niet gespeeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:27 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben over 2 weekjes jarig, en moet even een lijstje maken
Zijn er nog goede rpg's voor de 360? Mass Effect en Blue Dragon heb ik al, is lost Odessey wat?
Oblivion heb ik alquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:10 schreef Digixz het volgende:
[..]
Oblivion als je die nog niet gespeeld hebt. Lost Oddysey is ook wel een goed spel volgens de reviews, heb em zelf niet gespeeld.
Eternal Sonata?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:27 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben over 2 weekjes jarig, en moet even een lijstje maken
Zijn er nog goede rpg's voor de 360? Mass Effect en Blue Dragon heb ik al, is lost Odessey wat?
Niet doen daar is geen kloot aanquote:
Yep ik vind het de beste controller ooitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is de Xbox 360 controller toch heerlijk. Ik gebruik 'm op de PC.
Wel jammer van de D-pad, maar voor de rest is 'ie heerlijk... vooral de triggers zijn onmisbaar.
En lost odessey?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet doen daar is geen kloot aanDe eerste 2 uur had ik echt zo iets van AWESOME maar daarna wordt die zo saai als een aap!
Die moet ik nog krijgen maar wat ik er van gehoord hebt is het een goeie rpg alla final fantasy waar je zeker een uurtje of 60+ mee bezig bentquote:
Tepels op je analoge stick wtfquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Heb gister mn 360 controller helaas weg moeten gooien.
Na 2 en een half jaar trouwe dienst.
De tepels op de analoge stick waren helemaal weg, mn d-pad zat niet meer vast in zn 'socket'.
LB en A knop deden het soms niet meer.
Maar zeker wel de beste controller
Oja die jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:27 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja die kleine korreltjes zeg maar, voor de grip is dat.
Op schoenzolen zitten die ook wel eens, noemde dat vroeger altijd tepels...is er een beetje in gebleven.
UT3 verslaafd
Zoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
- Xbox Live wordt gratis
No way in hell
- XBLA gaat op de schop (minder crap, meer kwaliteit)
Er komt al delisting van slecht verkochte titels
- Meer mogelijkheden rond third party accessoires (G25 compatibility)
G25 misschien wel, voor de rest blijft het hetzelfde denk ik
- Meer nieuws rond Alan Wake, release nog dit jaar![]()
release dit jaar onwaarschijnlijk, misschien wel nieuws
- Aankondigingen van PGR5, Forza 3 en Flight Simulator 360 () en een zooitje nieuwe, originele IP's
PGR5, Forza3 sowieso. Nieuwe IP's ook
- Demo's van Banjo Kazooie en Left 4 Dead
Geen demo van Banjo, ook niet van L4D
Het was een wishlist, niet per se realistischquote:
Hmm nouja een Rare demo voor de release heb ik nog nooit gezien..denk ook niet dat die gaat komen, misschien na de release ( ala VP ), en Valve die een demo uitbrengt voor de release lijkt me ook erg sterk. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar het lijkt me gewoon van niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het was een wishlist, niet per se realistisch![]()
Hoe weet je dat van die demo's en wat is jouw wishlist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |