Donequote:Op donderdag 3 juli 2008 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nevermind.
Moest naar een aparte pagina gaan voor Paypal gebruikers.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:06 schreef kepler het volgende:
Hype-train!!! ALL ABOARD!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu lijkt het net alsof je de trein aan je voorbij laat gaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even mijn stoel gereserveerd.
Zal wel een rare vraag zijn, maar hoe komt hij daar aan ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:54 schreef Sackboy het volgende:
En anders kan je het ook hier doen, dan kost het je ¤32.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even mijn stoel gereserveerd.
Van de vrachtwagen gevallenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zal wel een rare vraag zijn, maar hoe komt hij daar aan ?
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
jorienvdherik gaat een tijdje weg, het is wel weer even mooi geweest.
Ik lift met je meequote:Op donderdag 3 juli 2008 21:16 schreef Sackboy het volgende:
Ik stap op de hypetrain voor:
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is aquilla ook![]()
vraag me af wat het nu is eigenlijk
door dat net niet ben je nog net coolquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik woon net niet in Limburg
Cyb soms ben jij ook wel een hapsnurk zoals nu met die punten down the drain![]()
Mooie pre-rendered plaatjes zeg.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:16 schreef Sackboy het volgende:
Ik stap op de hypetrain voor:
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik neem een 1st class ticket in de vorm van pre-order de LE editionquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:06 schreef kepler het volgende:
Hype-train!!! ALL ABOARD!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gruwelijk iddquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik neem een 1st class ticket in de vorm van pre-order de LE edition
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het ziet er niet echt geweldig uit eigenlijk. :/
Nouja, als de gameplay even goed is als de vorige...dan weet ik dat ik niets mis,
OMG dat klinkt niet goed. Eternal Darkness was best een OK game overigens,.....quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Too Human:
[..]
http://www.videogaming247(...)the-last-five-years/_!
Silicon Knights
Eternal Darkness was zoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OMG dat klinkt niet goed. Eternal Darkness was best een OK game overigens,.....
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb trouwens een vraag over GTA IV.Iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zat er nu ook online co-op bij ? , of was het offlinequote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat spel was wel goedEn deeltje 2 gaat opzeker beter worden!
Kheb hem, hij is idd wel vet!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
Na de grote verrassing die Vikings: Battle for Asgard wasHeb ik wederom een GOTY2008 gevonden!
En wel het XBLA spel Ticket to ride
[ afbeelding ]
Het is echt zwaar tof alleen heb ik hem nog niet gekocht omdat ik nog een aantal spellen heb liggen maar dat ga ik zeker doen![]()
![]()
Heeft iemand hier dat spel?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:34 schreef Scarface2004 het volgende:
Rechtsboven in Bohan.
Vlakbij je 2e safehouse staat een icoontje met een wagen erin, daar moet je al die auto´s afleveren
quote:[Upd.] Halo 4 op de E3?
Zoals elk jaar rond de E3 duiken er weer talloze geruchten op over mogelijke aankondigingen, nieuwe games, nieuwe consoles, etc.
Ook nu is er weer een gerucht opgedoken. Volgens de (betrouwbare?) bron van Sarcastic Gamer is Bungie al een tijd heel hard aan het werken aan Halo 4. Ook wist hij te vertellen dat dit spel officieel op de E3 zou worden aangekondigd. Wij kunnen natuurlijk alleen maar hopen dat het waar is.
[Upd.] CVG meldt dat ook hun anonieme bronnen bevestigen dat Microsoft een nieuwe Halo voorstelt op de E3. De game plaatst ons echter niet in de huid van Master Chief. Deze nieuwe Halo zou één van de twee grote 2008 aankondigingen van Microsoft worden.
quote:
Hadden ze dan ook niet gezegd dat er geen HALO meer kwam met Master Chief.quote:
In de 1Up Yours van deze week gaat Dyack los tegen NeoGAF.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Too Human:
[..]
http://www.videogaming247(...)the-last-five-years/_!
Silicon Knights
Meld Misdaad Anoniemquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zat er nu ook online co-op bij ? , of was het offline
zo ja dan ga ik jouw huis in de fik steken en je vrouw vermoorden
Misschien gaat dit wel over een paar jaar er voor toen er nog veel meer Spartans warenquote:
In de Mediamarkt van Hengelo (ov) lag die ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:53 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand al Unreal Tournament 3 gespot voor de 360?
bronquote:This Is Vegas won't be Vegas until 2009
Thursday 3-Jul-2008 9:35 AM Development team given more time to ensure it becomes a "triple-A videogame"
Midway wants to make sure it gets This Is Vegas just right, with the game now being delayed until 2009.
Advertisement:
Midway is ensuring developers Surreal Software are "given the development time needed in order to make This is Vegas a triple-A videogame and a must-have for all PlayStation 3, Xbox 360 and PC owners."
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In de 1Up Yours van deze week gaat Dyack los tegen NeoGAF.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=324994
Lijkt wel een lelijke B filmquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit is de definitieve packshot voor alle duidelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |