ive got a sword with a +5 on ogre's !quote:Op zondag 6 juli 2008 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
Kut man me saves gewist bij Dark Messiah kan ik weer opnieuw beginnen![]()
Maar speel nu een Mage en dat is wel toffer als een Archer
Wel een WizardRobe die +100 mana doet en regeneration voor zowel health and mana!quote:
Gelukkig heb jij ook eindelijk het licht gezien Cybquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook eindelijk het licht gezien Cyb
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef AQuila360 het volgende:
Als je nu WALL-E pre orderd bij Bart Smit krijg je er een gratis potlodensetje bij
quote:
E plaza utrecht had er vandaag nog een aantal staan dacht ik.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:35 schreef XrAiDeN het volgende:
Vandaag overal heengereden maar nergens een Xbox 360 Premium te verkrijgen, lijkt wel of ze overal uitverkocht zijn. Ik ben droevig
Ja, kutding, gewoon gedraad blijven gebruiken.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
E plaza utrecht had er vandaag nog een aantal staan dacht ik.
Vraagje, ik heb nu een wireless internet adapter liggen, maar de xbox blijft maar zeiken dat mijn ethernet kabel er niet inzit... wat mij logisch lijkt...
Maar mijn xbox zoekt niet verder naar andere mogelijkheden, en ik kan ook nergens aangeven dat ik het draadloos wil hebben.. het lampje op dat ding blijft ook rood...
Iemand hier een ervaring mee?
Ga ik ook doen, ik test dat ding voor iemand anders die het ook niet voor elkaar kreeg maar helemaal 2 linker handen heeft.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, kutding, gewoon gedraad blijven gebruiken.
Gamezquote:Waar Resident Evil 4 leentje buur gespeeld heeft bij Metal Gear Solid op het gebied van Codec-gesprekken deed Kojima dit weer bij Resident Evil 4 in het geval van de wapenhandelaar (Drebin). Zowel Metal Gear Solid 4 als Resident Evil 5 maken gebruik van flashbacks om de personages en hun beweegredenen te verduidelijken.
Waar het bij MGS4 beperkt bleef tot veel knopgedruk en een stukje spelen van de klassieker zullen in Resident Evil 5 letterlijk stukken uit het verleden van Chris te spelen zijn. Dit zal de game de broodnodige afwisseling van het Afrikaanse landschap moeten gaan bieden. Het is onduidelijk welke oude bekenden Chris tegen het lijf zal lopen, al is wel al uitgelekt dat onze favoriete vijand Albert Wesker zijn geblondeerde kop weer zal laten zien.
Op het gebied van wapens en spullen zijn er ditmaal geen kisten of covers om mee te slepen, maar moet je op het gewicht van alle zooi letten, want Chris kan maar zoveel meenemen als hij kan dragen. Dit dwingt je natuurlijk constant om keuzen te maken wat de game en tactisch snufje meegeeft. Verder zul je rekening moeten houden met licht naar donker en vice versa situaties. Chris zijn ogen zullen moeten wennen aan een verandering waardoor je plotseling heel kwetsbaar kunt zijn voor figuren met minder goede bedoelingen.
Toch wel goed je handen gewassen hè, na de tijd? straks ben je besmet geraakt.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
Door zijn onkunde heb ik een wiimote vastgehouden...
Die Z op het einde verpest het vind ikquote:Op maandag 7 juli 2008 21:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
dat is me andere site waar ik toch redelijk vaak kom
Net als BorisZquote:Op maandag 7 juli 2008 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die Z op het einde verpest het vind ik![]()
GameZ BreeZer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |