Linkje naar de op is dood, iemand die een werkende heeft?quote:SSE begon aardig, maar nu (pas 13% nog maar op zich) is het echt klerevet! Die boss battles ownen!![]()
[Wii] Super Smash Bros Brawl #4 Schoppen en slaan <- moet je ff aan een mod vragen of hij deze kan ctrl v-enquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:21 schreef DanielSmith het volgende:
Linkje naar de op is dood, iemand die een werkende heeft?
Waarom dat? Die is tenminste 2D! En is anders dan die andere. Ik vind het leuk om met hem te spelen. Samen met Toon Link en Olimar toch wel mijn favo's.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:19 schreef Laat77 het volgende:
jammer dat ze Mr. Game & Watch niet eruit hebben gelaten en iemand anders in de plaats hebben gezet :p wat een k*t character is dat :p
maarja dat is dan wel weer mijn mening (A)
SSE kan je gewoon een nieuwe savegame maken. Wat betreft de rest van solo weet ik het niet. Vrees dat het niet kan...quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:09 schreef shroomer het volgende:
Kan ik nog ergens meerdere profielen aanmaken? Mijn broertje wil ook SSE doen. En Solo..
Heb je de vorige delen dan niet gespeeld?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
'k heb hem nu ook.
die hele speelstijl is wel even wennen zeg, het is echt geen normaal vechtspel
Nope. De Wii is pas m'n eerste Nintendo-spelcomputer sinds de SNES.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Heb je de vorige delen dan niet gespeeld?
Schaam je.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nope. De Wii is pas m'n eerste Nintendo-spelcomputer sinds de SNES.
Ik zit vast bij het level dat je Ike net hebt gekregenquote:
Schild + Rollen helpt volgens mijquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:28 schreef Irving het volgende:
[..]
Ojah en nog een vraag, wat moet je doen tegen Tabuu als die in het midden gaat vliegen en één of ander rode ronde golven snel om zich heen stuurt. Het is bij mij altijd instant kill, ook al heb je 0% damage + schild -.-
Had ik ook, het doet me een beetje denken aan een kruising tussen Tekken (en soortgelijken) en Worms, went wel snel, maar als ik mensen online zie spelen voel ik me echt een newbiequote:Op woensdag 2 juli 2008 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
'k heb hem nu ook.
Same here, en echt geen flauw ideequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:28 schreef Irving het volgende:
Maar hoe moet je btw profielen/namen verwijderen? -.- Khad voor de grap een naam ingetypt bij brawl om een naam te geven aan een character, maar ik krijg hem niet meer weg en ik zie hem overal terug
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
'k heb hem nu ook.
iedereen heeft zen eigein vechtstijl hequote:Op donderdag 3 juli 2008 02:50 schreef Maisnon het volgende:
Het ding met Link is, dat ie nogal veel damage kan doen van een afstand, en als je dan dichtbij bent, er nog een heleboel bij kan gooien met UP+B Hurrican Blade en dat soort dingen. Aan de andere kant, zijn z'n Smashes en andere afmaak moves nogal voorspelbaar en langzaam, vooral de naar voren smash, en down B uit de lucht zie je van mijlen ver aan komen.
Grote langzame characters zijn dus een nono, snelheid moet je voor gaan. Fox (reflecten, ontwijken, ideaal), misschien Marth (counteren en dodgen!), of Pit als je een van de nieuwe wil proberen (Meta Knight is ook wel snel, maar heeft niet echt een handige killing move)
Pas wel op dat tegen de tijd dat je aan zo'n character gewend bent, hij niet al een tegen tactiek verzonnen heeft
Die golven kan je dodgen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik vraag me ook af of die rode golven te stoppen zijn... het is in ieder geval wel te doen met telkens sterven door de golven
Maar om nou te zeggen dat het alleen van vechstijlen afhangt gaat een beetje ver hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:34 schreef mangamusicfan het volgende:
[..]
iedereen heeft zen eigein vechtstijl he
want ik speel met lucas ik loer meestal todat iemand een fout maakt en dan sla ik toe en geloof me lucas straft je dn zo af
Ik heb hem uit nieuwsgierigheid ook even geprobeerd, liep nog wel aardig.quote:
Wie was het?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:07 schreef WjeroneW het volgende:
Afgelopen dagen ook aardig wat Brawl gedaan, me 1ste character is toch echt Kirby, heeft onwijs goede aanvallen en komt makkelijk het veld weer in. Aanrader!!
Kheb nu af en toe SSE gedaan, volgens mij op normale niveau (weet ik niet zeker), vind het tot nu toe niet echt bijzonder. Classic mode op hard nu uitgespeeld.
Kheb nog steeds niet online gedaan, volgens mij zijn daar allemaal van die addicted chinese people die je van de vloer vegen.
Maar ik heb nog een vraagje, nadat ik een brawl match had gedaan moest ik weer een match doen om een poppetje vrij te spelen, ik verloor (zat boobytrap in kist -,-) en normaal krijg ik dan nog een kans als ik nog een keer een match heb gespeeld. Maar nu verscheen die niet meer, maar een ander poppetje. Weet iemand wanneer ik die gast nog zal krijgen?
Euh..ik dacht dat het Captain Falcon was, hij leek wel beetje op Samus qua kleren.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wie was het?Je kan veel characters op verschillende manieren vrijspelen, dus als om een rare reden herhalen niet werkt kan je altijd een andere manier nog proberen.
Weet je misschien ook hoe je Snake uitspeelt?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:03 schreef Irving het volgende:
Snelste manier om de meeste characters te unlocken is volgens mij SSE uitspelen (maakt volgens mij niet uit welke difficulty), en daarbij hoef je niet steeds een match te doen die je moet winnen en anders weer moet wachten. Captain Falcon zit ergens rond 35% (kan er ver naast zitten), met Olimar.
15x op snake's map brawlen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Weet je misschien ook hoe je Snake uitspeelt?
Ja die manier is het makkelijkst.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
15x op snake's map brawlen.
En snake is kut
Die ja. We hadden het ook al gevonden op google.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:19 schreef Jesse_ het volgende:
80240 ofzo zeker ;p
een van jullie moet zn router fixen gok ik
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:55 schreef Kriegel het volgende:
Leuk idee van Nintendo hè, die friendcodes?
Het enige toffe aan inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:16 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
![]()
Morgen maar eventjes Snake vrijspelen, zijn smash ball attack zag er wel chill uit.
Ik heb ze alle 41 al op hard uitgespeeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:18 schreef Jesse_ het volgende:
arg event 34 haal ik maar niet
quote:Nieuws: Brawl krijgt mogelijk vervolg
Door Joni Philips op 06-07-2008 om 10:21 Bron: Aussie-Nintendo
Nintendo lanceerde recent Super Smash Bros. Brawl, een spel dat drie jaar ontwikkeling en verschillende ontwikkelstudio's nodig had.
Producer Masahiro Sakurai vertelt in het Official Nintendo Magazine dat Super Smash Bros. Brawl mogelijk een vervolg nodig heeft. Super Smash Bros. Brawl werd origineel ontworpen als laatste deel in de serie, net als zijn voorgangers. Hij wil echter wel een vervolg maken. Sakurai is echter redelijk snel gestopt met het toevoegen van nieuwe features aan de game.
Daarna heeft men anderhalf jaar gespendeerd aan het toevoegen of schrappen van features. Men heeft enkele mooie concepten geschrapt omdat men te weinig tijd had. De game had bijvoorbeeld een pak meer personages. Sakurai mag echter niet vertellen welke personages geschrapt zijn. Sakurai wil echter een volwaardig vervolg, het simpelweg toevoegen van personages is niet goed genoeg. Hij moet een nieuwe aanpak bedenken.
Moet nu nog drie op hardquote:
Ja inderdaad, ik moest met hem spelen in de singleplayer --> KUT!!quote:
Je moet eens springen, en dan bij zegmaar die 2e sprong, tegelijk PK fire doen. Dan vlieg je 3 keer zo hoog als normaal. Alleen heb je hier niet zo heel veel aan.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:55 schreef GGMM het volgende:
Lucas is vanaf nu ook een van m'n mains
Thnx, ik zal het eens proberen. Handig als recovery jaquote:Op zondag 6 juli 2008 22:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Je moet eens springen, en dan bij zegmaar die 2e sprong, tegelijk PK fire doen. Dan vlieg je 3 keer zo hoog als normaal. Alleen heb je hier niet zo heel veel aan.
Ook kan hij zichzelf zijwaarts afvuren, door in de lucht pk fire en daarna onder B te doen. Handig als je net ver bent weggeslagen.
het handigste is om die met zen 2e te doen alleen is erg pittig is me 1 x gelukt maar doe het voortaan met zen 2e:Pquote:
Volgens mij moet je er later zelfs 10 afmeppen, succesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:51 schreef mangamusicfan het volgende:
heeft iemand de opdracht van crual brawl al voltooid?
5 van die dinge der af meppen ik kom niet verder dan 4:(
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:34 schreef WjeroneW het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik heb nu de Great Maze uitgespeeld, alle luitjes verslagen en ik dacht dat het einde was om daarna Tabuu te mogen verslaan, maar ik zit nog maar op 80%, toen bleek dat ik bij 5 stages nog geen vlaggetje had. Dus ik dacht, oh, fftjes halen dan maar. Maar ik krijg steeds geen vlaggetje bij die stages en blijf dus op de 80%.
Hoe moet ik nu verder?
ooooooooohquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Stages met vlaggetjes heb je nog niet 100% uitgespeeld, die met kroontjes wel.
GC controller ftwquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:46 schreef GONZA het volgende:
Welke controls gebruiken jullie? Tot nu toe heb ik met Mote+nun gespeeld maar vraag me af of er niet iets prettiger speelt.
Ik heb op deze lame manier precies 10 gehaaldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:51 schreef mangamusicfan het volgende:
heeft iemand de opdracht van crual brawl al voltooid?
5 van die dinge der af meppen ik kom niet verder dan 4:(
Veel andere manieren zijn er niet om er 10 te halen vrees ik. Ik heb het ook op die manier gedaan, alleen dan met ganondorf.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:02 schreef Irving het volgende:
[..]
Ik heb op deze lame manier precies 10 gehaald
15keer op z'n level brawlen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Weet je misschien ook hoe je Snake uitspeelt?
Weet je hoe dat komt?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:08 schreef Gkhn het volgende:
kan iemand mij het verhaal achter de subspace vertellen?
ik ben nu op 30 % ofz maar ik snap het nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
Gamecube heb ik niet, classic controller wel, maar dat lijkt me juist minder lekker spelen. Is denk ik net wat je gewend bentquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:19 schreef Kriegel het volgende:
Gratis tip: zet in de control opties Tilt Jumping uit, er is toch niemand die springt met de control stick en zo heb je tenminste je uptilt ter beschikking zonder eerst te hoeven springen. Gebruik sowieso een Classic of Gamecube controller, Brawl + Wiimote = slecht idee.
ja ik heb et zo egdaan met lucas heb der precies 15quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:02 schreef Irving het volgende:
[..]
Ik heb op deze lame manier precies 10 gehaald
Dus je speelt brawl met de wiimote?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:13 schreef TheStar het volgende:
[..]
Gamecube heb ik niet, classic controller wel, maar dat lijkt me juist minder lekker spelen. Is denk ik net wat je gewend bent
Meld Zich!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:48 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dus je speelt brawl met de wiimote?!!!
Tot nu toe wel, maar heb t nog maar 1x gespeeld nu, vanavond weer ff proberenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:48 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dus je speelt brawl met de wiimote?!!!
Waarom vind je dit jammer? Na 15 uur lang brawlen heb je ze anders ook welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:41 schreef ScherpMes het volgende:
Ik vind dat er veel te veel spelers te halen zijn in de Subspace Emissary. Volgens mij is Toon Link de enige speler, die niet haalbaar is in de Subspace Emissary. De rest is allemaal wel te halen in die mode. Dat vind ik jammer, want op die manier is het halen van spelers erg makkelijk. Het is gewoon wachten totdat een karakter lid wordt van je team en dan heb je hem. Je hoeft er vaak niet eens tegen te vechten. De uitdaging gaat er op die manier af. Het is desondanks wel een goede game. Het is alleen jammer dat online weer zo beperkt is. Mario kart werkt beter.
Toon Link en Wolf zitten beiden op een geheime plaats, die vind je niet zomaar hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:41 schreef ScherpMes het volgende:
Ik vind dat er veel te veel spelers te halen zijn in de Subspace Emissary. Volgens mij is Toon Link de enige speler, die niet haalbaar is in de Subspace Emissary. De rest is allemaal wel te halen in die mode. Dat vind ik jammer, want op die manier is het halen van spelers erg makkelijk. Het is gewoon wachten totdat een karakter lid wordt van je team en dan heb je hem. Je hoeft er vaak niet eens tegen te vechten. De uitdaging gaat er op die manier af. Het is desondanks wel een goede game. Het is alleen jammer dat online weer zo beperkt is. Mario kart werkt beter.
Toon Link die vind je zo, echt geheim is die deur niet aangezien je er gewoon langs komt wil je de level op een normale manier halen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toon Link en Wolf zitten beiden op een geheime plaats, die vind je niet zomaar hoor.Jigglypuff ook trouwens.
You're shitting me.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:18 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Meld Zich!
En ook zonder de nun-chuck trouwens.
En ik own nog iedereen, je moet het maar kunnen.
Daar trapt toch niemand in sinds 2 weken na de allereerste smash brosquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:18 schreef McGilles het volgende:
Iedereen online ownen is ook niet zo moeilijk, beetje met kirby boven de rest gaan hangen en dan 'beneden + b', iedereen is veel te druk bezig en jij tikt er om de zoveel tijd weer een boel uit
Saai is het inderdaad, maar effectief is het nog regelmatig. Als het spannend word is het een handige techniek om er meerdere in 1 keer uit te werken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar trapt toch niemand in sinds 2 weken na de allereerste smash bros
Plus het is saai
Waar zit toon link dan? ik heb hem geunlocked door alle events uit te spelenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toon Link die vind je zo, echt geheim is die deur niet aangezien je er gewoon langs komt wil je de level op een normale manier halen.
Wolf zit inderdaad niet makkelijk.
JigglyPuff zit ook heel gemakkelijk
Volgens mij heet die level jungle. Als je door het eerste gedeelte heen bent kom je op gegeven moment bij een barrel, die schiet jou langs een deur maar als je even teruggaat en die deur ingaat ben je er.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:01 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Waar zit toon link dan? ik heb hem geunlocked door alle events uit te spelen
Dat klopt, maar via de subspace emissary kunnen alle karakters veel sneller en makkelijker gehaald worden. Daar kwam ik achter nadat ik tegen een vriend speelde, die alle karakter via de subspace emissary heeft gehaald, terwijl ik nog bezig was met de classic mode. De subspace emissary is een simpele manier om de spelers te halen, daardoor is het dus aantrekkelijker om spelers via de adventure mode te halen. Ik vind dat jammer, want op die manier mis ik een uitdaging.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waarom vind je dit jammer? Na 15 uur lang brawlen heb je ze anders ook wel
Gast de uitdaging ligt em natuurlijk dan in het halen van die adventure modequote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef ScherpMes het volgende:
[..]
Dat klopt, maar via de subspace emissary kunnen alle karakters veel sneller en makkelijker gehaald worden. Daar kwam ik achter nadat ik tegen een vriend speelde, die alle karakter via de subspace emissary heeft gehaald, terwijl ik nog bezig was met de classic mode. De subspace emissary is een simpele manier om de spelers te halen, daardoor is het dus aantrekkelijker om spelers via de adventure mode te halen. Ik vind dat jammer, want op die manier mis ik een uitdaging.
Ja, 400 losse potjes spelen voor Jigglypuff is echt een uitdaging.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef ScherpMes het volgende:
[..]
Dat klopt, maar via de subspace emissary kunnen alle karakters veel sneller en makkelijker gehaald worden. Daar kwam ik achter nadat ik tegen een vriend speelde, die alle karakter via de subspace emissary heeft gehaald, terwijl ik nog bezig was met de classic mode. De subspace emissary is een simpele manier om de spelers te halen, daardoor is het dus aantrekkelijker om spelers via de adventure mode te halen. Ik vind dat jammer, want op die manier mis ik een uitdaging.
lol, die challenge heb ik met een hamer opengetiktquote:Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog 1 challenge. 'collect all stickers'. Dat wordt kut. Ik moet ook nog een andere trophie in subspace moet ik nog een beest vangen, dan heb ik ze allemaal.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
lol, die challenge heb ik met een hamer opengetikt
Dat beweer ik niet. Al die losse potjes spelen is erg irritant. Ik herinner me nog hoe dat ging met mewtwo in melee. Het zou leuker zijn als er bepaalde events gehaald moeten worden of de classic mode moet op een bepaalde moeilijkheidsgraad worden uitgespeeld. Dat mis ik in dit deel. Gelukkig is het behalen van de maps een stuk diverser.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, 400 losse potjes spelen voor Jigglypuff is echt een uitdaging.
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:08 schreef ScherpMes het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Al die losse potjes spelen is erg irritant.Dude om die matches gaat het juist in smash borsIk herinner me nog hoe dat ging met mewtwo in melee. 24 uur melee spelen en worth it!
Het zou leuker zijn als er bepaalde events gehaald moeten worden of de classic mode moet op een bepaalde moeilijkheidsgraad worden uitgespeeld. Dat wel. Dat mis ik in dit deel. Gelukkig is het behalen van de maps een stuk diverser.
Je hebt ook van die events haal unlock dingen. Of is dat echt alleen voor de stages zoals Spear Pillar?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:08 schreef ScherpMes het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Al die losse potjes spelen is erg irritant. Ik herinner me nog hoe dat ging met mewtwo in melee. Het zou leuker zijn als er bepaalde events gehaald moeten worden of de classic mode moet op een bepaalde moeilijkheidsgraad worden uitgespeeld. Dat mis ik in dit deel. Gelukkig is het behalen van de maps een stuk diverser.
Ik gebruik geen hamers. Ik wil alles gewoon halen.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
lol, die challenge heb ik met een hamer opengetikt
Great Sea? die van Toon Link? Die heet hier "Pirateship"...quote:Op maandag 14 juli 2008 14:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt ook van die events haal unlock dingen. Of is dat echt alleen voor de stages zoals Spear Pillar?
Overigens, wat is jullie lievelingsstage
Great Sea
Ach ik moest het uit m'n hoofd doen, heette zo in de Windwaker, maar hier ook Pirate Ship eigenlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 16:36 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Great Sea? die van Toon Link? Die heet hier "Pirateship"...
Die is inderdaad wel erg tof!
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:26 schreef Sickert het volgende:
5069-5647-2572
mocht er iemand ene pak slaag willen
geef mij dan ook ff jouw fc
M'n vriend moest eens een hele tijd wachten voor een team brawl, maar 4 tegen 4 gaat meestal wel snel, volgens mij krijg je ook een cpu als't lang duurt en je bent maar met z'n tweëen. Daar ben ik nog niet helemaal uit, soms krijg je een cpu erbij, soms is't gewoon 2-3 vs. 2-3.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:48 schreef speknek het volgende:
Apart dat ie regelmatig niemand kan vinden online... Hebben meer mensen daar last van? Wacht je echt tot je een ons weegt..
Ik heb nog nooit een 4 tegen 4 match gezien!quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:55 schreef Vampess het volgende:
[..]
M'n vriend moest eens een hele tijd wachten voor een team brawl, maar 4 tegen 4 gaat meestal wel snel, volgens mij krijg je ook een cpu als't lang duurt en je bent maar met z'n tweëen. Daar ben ik nog niet helemaal uit, soms krijg je een cpu erbij, soms is't gewoon 2-3 vs. 2-3.
Wat een verslavend spel
Ik heb wel al meeste karakters los gespeeld door multiplayer mode, wat eigenlijk verbazend snel ging. Maar wow, wat is er veel te doen
Heh. Ik bedoel 1 vs. 1, 2, of 3 tegenstandersquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:37 schreef Moozze het volgende:
Ik heb nog nooit een 4 tegen 4 match gezien!
Deze recentie heeft me overtuigt.quote:supáá vet!
HALLO IEDEREEN! JE VRAAGT JE ZEKER AF WRM IK MET GROTE LETTERSSCHRIJF OMDAT..... DIT SPEL SUPAAÁA VET IS! ik had het voor me verjaardag gekregen gisteren! ik ging het meteen spelen! het is zzo supá vet! ik heb er geen MEGA SUPÁ VETEE WOORDEN VOOR! als ik jou was zal ik hem kopen:D ik ben een meisje van 11 jaar en ik raad je aan om het te kopen(ik wil niet overdrijven hoor:D)
Lol, driedubbele jump zelfs. Je kunt standaard twee keer springen (simpel zat, tweede keer op de knop rammen op het hoogtepunt van je sprong) en vrijwel ieder character heeft ook nog een up-special waarmee je nog een derde maal 'springt', en die kun je er nog achteraan gooien als het nodig is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:18 schreef Sk00p het volgende:
Gisteren bij iemand thuis voor het eerst een paar potjes gespeeld..Werd geowned door een 6 jarige.
(Ice Climbers is zijn favoriet (rot ijsberg)
Maar ja..Hij gebruikte gamecube controller en ik de wiimote. Ik vind het een pittig spel, en snapte het ook niet helemaal goed. Dubbele jump lukte me steeds niet, waadoor ik dus steeds levens verloor. Maar de actie maakt het spel wel verslavend. Dus dit spel ga ik ook wel aanschaffen.
Zou het niet kunnen zijn dat springen met de nunchuck aan staat? als je dan naar boven richt en springt, spring je 2 keer achter elkaar, waardoor je het effect mistquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:53 schreef Kriegel het volgende:
Recensie.
[..]
Lol, driedubbele jump zelfs. Je kunt standaard twee keer springen (simpel zat, tweede keer op de knop rammen op het hoogtepunt van je sprong) en vrijwel ieder character heeft ook nog een up-special waarmee je nog een derde maal 'springt', en die kun je er nog achteraan gooien als het nodig is.
Ja dat las ik gisteravond op een sitequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:53 schreef Kriegel het volgende:
Recensie.
[..]
Lol, driedubbele jump zelfs. Je kunt standaard twee keer springen (simpel zat, tweede keer op de knop rammen op het hoogtepunt van je sprong) en vrijwel ieder character heeft ook nog een up-special waarmee je nog een derde maal 'springt', en die kun je er nog achteraan gooien als het nodig is.
ja dat begin ik nu ook al in te zien..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:31 schreef Moozze het volgende:
Games voor het eerst spelen in multiplayer zuigt sowieso, je kan dan niet lekker rustig uitproberen hoe het werkt.
Ja ik heb je toegevoedquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik heb jou toegevoegd.. toch?![]()
Je staat er wel tussen
Mmm zo te zien hebben we hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:29 schreef Moozze het volgende:
Ik ook, maar ik kom wel naar jou!
Edit: Probeer mij eens te joinen... (Kreeg error)
Probeer mij nu eens te joinenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:35 schreef Moozze het volgende:
Nee, ik heb dat probleem denk ik want ik had het net ook al met een random match.
Nintendo en online...
jupquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:58 schreef Huppelei het volgende:
Als je in je eentje online gaat en free for all tegen 3 andere doet lagt het fucking hard... Bij jullie ook?
Somsquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:58 schreef Huppelei het volgende:
Als je in je eentje online gaat en free for all tegen 3 andere doet lagt het fucking hard... Bij jullie ook?
Heb je SSE al eerst helemaal uitgespeeld? Dan pas verschijnen die deuren.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef WjeroneW het volgende:
Zo, ik ben weer van vakantie.
Morgen maar een keer die wii aan.
Maar ik had nog een vraagje die ik voor de vakantie al wou stellen:
Ik heb op youtube ff gekeken hoe je wolf, jigglypuff en toon link moet vrijspelen.
Ik doe was zij doen, maar bij hen verschijnt een deur waar ze doorheen kunnen en dan komen ze bij die 3 characters uit.
Maar bij mij verschijnt die deur niet !?
Wie me helpt, dank!
Ja, al 2x.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:27 schreef Irving het volgende:
[..]
Heb je SSE al eerst helemaal uitgespeeld? Dan pas verschijnen die deuren.
Staat er wel een kroontje bij je savegame?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:39 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ja, al 2x.
Als ik Taboo heb verslagen skip ik dat filmpje, en laat ik het doorspelen totdat al die makers in beeld komen.
(Dus ik laat ook nog dat liedje afspelen). Dan doe ik titelmenu en probeer ik die 3 vrij te spelen..maar die deuren verschijnen dan niet.
Poeh, dat weet ik niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat er wel een kroontje bij je savegame?
Als dat niet het geval is heb je hem niet uitgespeeld. Dan zou ik Taboo nog een keer verslaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:39 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Poeh, dat weet ik niet.
Als dat neit het geval is, wat moet ik dan doen?
Titelmenu? als in het home knopje op je wiimote?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:39 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ja, al 2x.
Als ik Taboo heb verslagen skip ik dat filmpje, en laat ik het doorspelen totdat al die makers in beeld komen.
(Dus ik laat ook nog dat liedje afspelen). Dan doe ik titelmenu en probeer ik die 3 vrij te spelen..maar die deuren verschijnen dan niet.
edit- niet meer nodig dusquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef WjeroneW het volgende:
Zo, ik ben weer van vakantie.
Morgen maar een keer die wii aan.
Maar ik had nog een vraagje die ik voor de vakantie al wou stellen:
Ik heb op youtube ff gekeken hoe je wolf, jigglypuff en toon link moet vrijspelen.
Ik doe was zij doen, maar bij hen verschijnt een deur waar ze doorheen kunnen en dan komen ze bij die 3 characters uit.
Maar bij mij verschijnt die deur niet !?
Wie me helpt, dank!
Ja zoals je zei, die kut aftiteling helemaal uitzitten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:52 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Titelmenu? als in het home knopje op je wiimote?
Als ik het goed herinner ga je vanzelf terug naar het spel. Het kan zijn dat je het uitspeelt inderdaad, maar pas aan het einde wordt het geregistreerd (en krijg je dat kroontje zoals GGMM al zei). Dus gewoon opnieuw (!) Taboo verslaan en helemaal uitzitten die aftiteling. niet via het home knopje terug gaan naar het titelscherm!
edit: ik moet beter leren lezenhet was al gelukt.... laat maar. Weet je al wat er fout was gegaan?
"Enter the floating door in the Swamp area which appears after clearingquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:17 schreef nightspawn het volgende:
[..]
*errorbuzz*
dan mag jij me lekker bvertelle hoe je jigglypuff in sse vrijspeelt
Group -> Namesquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:28 schreef Irving het volgende:
Maar hoe moet je btw profielen/namen verwijderen? -.- Khad voor de grap een naam ingetypt bij brawl om een naam te geven aan een character, maar ik krijg hem niet meer weg en ik zie hem overal terug (bij sse enz)
Dan speel je met Dedede of Peach, en heb je de frequentie op geen gezet, in plaats van "all items off".quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:22 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat ik trouwens fucking hinderlijk vind aan het online gedeelte is dat als je zelf een room maakt voor met vrienden te spelen, items uit zet, er vaak gewoon nog verschillende items (niet alle) te voorschijnkomen, terwijl duidelijk alles uit staat!
Spam ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:46 schreef Noud_Noud het volgende:
Ik speel ook een spelletje!
Kunnen jullie me helpen door op de onderstaande link te klikken?
http://www.kriminals.nl/?s=13647
Mooi niet! Ik speel in principe altijd met Sonic, enkele keer met een ander. Ik zet het trouwens altijd op all items off, maat toch vertikt ie een potje later weer items te gebruiken, zelfs als ik na dat potje kijk, staat er gewoon all items off :Squote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:01 schreef Vampess het volgende:
[..]
Dan speel je met Dedede of Peach, en heb je de frequentie op geen gezet, in plaats van "all items off".
zak inelkaar spam slet!quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:46 schreef Noud_Noud het volgende:
Ik speel ook een spelletje!
Kunnen jullie me helpen door op de onderstaande link te klikken?
http://www.kriminals.nl/?s=13647
Ligt dat niet ook aan de instellingen van andere gebruikers waar je mee speelt? (ik neem aan dat je het over online gamen hebt.) Dan wordt er volgens mij 1 v/d 4 mensen hen instellingen gekozen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Mooi niet! Ik speel in principe altijd met Sonic, enkele keer met een ander. Ik zet het trouwens altijd op all items off, maat toch vertikt ie een potje later weer items te gebruiken, zelfs als ik na dat potje kijk, staat er gewoon all items off :S
Als dat zo is, zal dat het wel zijn.. Nou ja, weet ik dat ook weer =)quote:Op zondag 7 september 2008 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt dat niet ook aan de instellingen van andere gebruikers waar je mee speelt? (ik neem aan dat je het over online gamen hebt.) Dan wordt er volgens mij 1 v/d 4 mensen hen instellingen gekozen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
Als dat zo is, zal dat het wel zijn.. Nou ja, weet ik dat ook weer =)
En ja, zwaar verslavend spelquote:Smash Bros. Dojo:
You can cast one vote for the stage you want to play. A stage is chosen by lottery from among those voted on by the players.
Also, the items that are turned off in the item switch are also determined by lottery.
idd maar de variatie valt soms er tegen, moet zeggen dat er er vaak hetzelfde personage wordt toegewezenquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:01 schreef Jesse_ het volgende:
Wat blijft het toch een vette party game!
En de random character knop maakt het nog mooier
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:33 schreef RonaldG het volgende:
SSBB'en zonder items... Waarom toch??
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:44 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb vandaag een wii gehaalt inclusief Super Smash.
Heb ook gelijk Ness en Marth vandaag maar vrij gespeelt.
Maar ik heb een vraagje voor jullie hier. ik heb op het internet gelezen dat je personages krijgt zonder er moeite voor hoeven te doen als ze je party joinen in the Subspace mode.
Maar ! de subspace is toch gewoon een vast verhaal waar je geen druk op het vervolg kan uitoefenen ?
Dus dat overal op het internet staat vermeld dat je personages kan verkrijgen door ze je party te laten joinen is dan toch onzin ?
Ik snap niet zo goed waarom dit onmogelijk zou zijn? Je speelt gewoon de subspace emissary en dan komen er af en toe nieuwe personages bij die dan geunlocked zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:56 schreef Canisfire het volgende:
Nou op dojo.com staat dus. Dat je hidden personages kunt unlocken door ze te laten joinen in je Subspace personages party of hoe je dat ook noemt. Maar de subspace is toch een vantevoren geplande verhaalijn
Dus dat klopt dan toch niet.
Tabuu verslaan en dan 3 geheime deuren vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:10 schreef Canisfire het volgende:
Even een dringend vraagje over Wolf Jigglypuff en Toonlink.
Er staat overal dat je ze het best kunt unlocker op verschillende manier als je de Subspace mode hebt uitgespeelt Maar wat wordt bedoelt met uitgespeelt ?
Wordt met uitgespeelt bedoelt dat je Tabuu hebt verslagen of zijn Jiggy Wolf en ToonLink pas te krijgen als je alles bij Subspace op 100% hebt ?
Mooi. en Tabuu verslaan en dan een keertje classic mode doen duikt Toon Link dan ook op ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tabuu verslaan en dan 3 geheime deuren vinden.
Ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mooi. en Tabuu verslaan en dan een keertje classic mode doen duikt Toon Link dan ook op ?
Ja is inderdaad een beetje suf. Je moet gewoon die plattegrond checken en overal naartoe gaan. Dan battle je alle characters en daarna ga je door naar Tabuu.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:21 schreef Canisfire het volgende:
Wat is de great maze een kanker level zeg. Aan het einde van subspace. Ik denk net zo als in alle voorgaande levels ooh daar loop je wel even doorheen is het gigantisch en in doolhof vorm. Ik heb ook geen flauw idee wat ik moet doen ik heb nu al die evil hoofdjes van de map af dus ik denken hehe eindelijk Tabuu gaat het spel gewoon verder en ik geen flauw idee waar ik heen moet. Tof nintendo om vlak voor de eindbaas nog zo een gigantische level te plaatsen
Ongeveer ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:48 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja is inderdaad een beetje suf. Je moet gewoon die plattegrond checken en overal naartoe gaan. Dan battle je alle characters en daarna ga je door naar Tabuu.
1 Ja dat kan geloof ik welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:10 schreef Deceit het volgende:
Ik had de ssbb ook al na de release date.. maarrrrrr online pas sinds een week.. Had me er dus echt op verheugd.. blijkt: ONLINE IS GEEN FUCK AAN? of moet ik online opties unlocken? want dit kan het toch niet zijn?
1. je kan dus niet met een 2e online spelen?
2. je kan alleen maar 2 minuten KO doen?
3. er is geen Tournament optie?
4. geen punten?
5. waar staat mijn friendcode?
1. Kan alleen met je friendslist (ik heb gespeelt met 3 bij mij thuis, en 1 iemand bij vriend zelf thuis)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:10 schreef Deceit het volgende:
Ik had de ssbb ook al na de release date.. maarrrrrr online pas sinds een week.. Had me er dus echt op verheugd.. blijkt: ONLINE IS GEEN FUCK AAN? of moet ik online opties unlocken? want dit kan het toch niet zijn?
1. je kan dus niet met een 2e online spelen?
2. je kan alleen maar 2 minuten KO doen?
3. er is geen Tournament optie?
4. geen punten?
5. waar staat mijn friendcode?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |