Linkje naar de op is dood, iemand die een werkende heeft?quote:SSE begon aardig, maar nu (pas 13% nog maar op zich) is het echt klerevet! Die boss battles ownen!![]()
[Wii] Super Smash Bros Brawl #4 Schoppen en slaan <- moet je ff aan een mod vragen of hij deze kan ctrl v-enquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:21 schreef DanielSmith het volgende:
Linkje naar de op is dood, iemand die een werkende heeft?
Waarom dat? Die is tenminste 2D! En is anders dan die andere. Ik vind het leuk om met hem te spelen. Samen met Toon Link en Olimar toch wel mijn favo's.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:19 schreef Laat77 het volgende:
jammer dat ze Mr. Game & Watch niet eruit hebben gelaten en iemand anders in de plaats hebben gezet :p wat een k*t character is dat :p
maarja dat is dan wel weer mijn mening (A)
SSE kan je gewoon een nieuwe savegame maken. Wat betreft de rest van solo weet ik het niet. Vrees dat het niet kan...quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:09 schreef shroomer het volgende:
Kan ik nog ergens meerdere profielen aanmaken? Mijn broertje wil ook SSE doen. En Solo..
Heb je de vorige delen dan niet gespeeld?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
'k heb hem nu ook.
die hele speelstijl is wel even wennen zeg, het is echt geen normaal vechtspel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |