Hoe doe je dat?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
lol, die challenge heb ik met een hamer opengetikt
Dat beweer ik niet. Al die losse potjes spelen is erg irritant. Ik herinner me nog hoe dat ging met mewtwo in melee. Het zou leuker zijn als er bepaalde events gehaald moeten worden of de classic mode moet op een bepaalde moeilijkheidsgraad worden uitgespeeld. Dat mis ik in dit deel. Gelukkig is het behalen van de maps een stuk diverser.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, 400 losse potjes spelen voor Jigglypuff is echt een uitdaging.
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:08 schreef ScherpMes het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Al die losse potjes spelen is erg irritant.Dude om die matches gaat het juist in smash borsIk herinner me nog hoe dat ging met mewtwo in melee. 24 uur melee spelen en worth it!
Het zou leuker zijn als er bepaalde events gehaald moeten worden of de classic mode moet op een bepaalde moeilijkheidsgraad worden uitgespeeld. Dat wel. Dat mis ik in dit deel. Gelukkig is het behalen van de maps een stuk diverser.
Je hebt ook van die events haal unlock dingen. Of is dat echt alleen voor de stages zoals Spear Pillar?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:08 schreef ScherpMes het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Al die losse potjes spelen is erg irritant. Ik herinner me nog hoe dat ging met mewtwo in melee. Het zou leuker zijn als er bepaalde events gehaald moeten worden of de classic mode moet op een bepaalde moeilijkheidsgraad worden uitgespeeld. Dat mis ik in dit deel. Gelukkig is het behalen van de maps een stuk diverser.
Ik gebruik geen hamers. Ik wil alles gewoon halen.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
lol, die challenge heb ik met een hamer opengetikt
Great Sea? die van Toon Link? Die heet hier "Pirateship"...quote:Op maandag 14 juli 2008 14:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt ook van die events haal unlock dingen. Of is dat echt alleen voor de stages zoals Spear Pillar?
Overigens, wat is jullie lievelingsstage
Great Sea
Ach ik moest het uit m'n hoofd doen, heette zo in de Windwaker, maar hier ook Pirate Ship eigenlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 16:36 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Great Sea? die van Toon Link? Die heet hier "Pirateship"...
Die is inderdaad wel erg tof!
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:26 schreef Sickert het volgende:
5069-5647-2572
mocht er iemand ene pak slaag willen
geef mij dan ook ff jouw fc
M'n vriend moest eens een hele tijd wachten voor een team brawl, maar 4 tegen 4 gaat meestal wel snel, volgens mij krijg je ook een cpu als't lang duurt en je bent maar met z'n tweëen. Daar ben ik nog niet helemaal uit, soms krijg je een cpu erbij, soms is't gewoon 2-3 vs. 2-3.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:48 schreef speknek het volgende:
Apart dat ie regelmatig niemand kan vinden online... Hebben meer mensen daar last van? Wacht je echt tot je een ons weegt..
Ik heb nog nooit een 4 tegen 4 match gezien!quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:55 schreef Vampess het volgende:
[..]
M'n vriend moest eens een hele tijd wachten voor een team brawl, maar 4 tegen 4 gaat meestal wel snel, volgens mij krijg je ook een cpu als't lang duurt en je bent maar met z'n tweëen. Daar ben ik nog niet helemaal uit, soms krijg je een cpu erbij, soms is't gewoon 2-3 vs. 2-3.
Wat een verslavend spel
Ik heb wel al meeste karakters los gespeeld door multiplayer mode, wat eigenlijk verbazend snel ging. Maar wow, wat is er veel te doen
Heh. Ik bedoel 1 vs. 1, 2, of 3 tegenstandersquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:37 schreef Moozze het volgende:
Ik heb nog nooit een 4 tegen 4 match gezien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |