Weet je hoe dat komt?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:08 schreef Gkhn het volgende:
kan iemand mij het verhaal achter de subspace vertellen?
ik ben nu op 30 % ofz maar ik snap het nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
Gamecube heb ik niet, classic controller wel, maar dat lijkt me juist minder lekker spelen. Is denk ik net wat je gewend bentquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:19 schreef Kriegel het volgende:
Gratis tip: zet in de control opties Tilt Jumping uit, er is toch niemand die springt met de control stick en zo heb je tenminste je uptilt ter beschikking zonder eerst te hoeven springen. Gebruik sowieso een Classic of Gamecube controller, Brawl + Wiimote = slecht idee.
ja ik heb et zo egdaan met lucas heb der precies 15quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:02 schreef Irving het volgende:
[..]
Ik heb op deze lame manier precies 10 gehaald
Dus je speelt brawl met de wiimote?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:13 schreef TheStar het volgende:
[..]
Gamecube heb ik niet, classic controller wel, maar dat lijkt me juist minder lekker spelen. Is denk ik net wat je gewend bent
Meld Zich!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:48 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dus je speelt brawl met de wiimote?!!!
Tot nu toe wel, maar heb t nog maar 1x gespeeld nu, vanavond weer ff proberenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:48 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dus je speelt brawl met de wiimote?!!!
Waarom vind je dit jammer? Na 15 uur lang brawlen heb je ze anders ook welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:41 schreef ScherpMes het volgende:
Ik vind dat er veel te veel spelers te halen zijn in de Subspace Emissary. Volgens mij is Toon Link de enige speler, die niet haalbaar is in de Subspace Emissary. De rest is allemaal wel te halen in die mode. Dat vind ik jammer, want op die manier is het halen van spelers erg makkelijk. Het is gewoon wachten totdat een karakter lid wordt van je team en dan heb je hem. Je hoeft er vaak niet eens tegen te vechten. De uitdaging gaat er op die manier af. Het is desondanks wel een goede game. Het is alleen jammer dat online weer zo beperkt is. Mario kart werkt beter.
Toon Link en Wolf zitten beiden op een geheime plaats, die vind je niet zomaar hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:41 schreef ScherpMes het volgende:
Ik vind dat er veel te veel spelers te halen zijn in de Subspace Emissary. Volgens mij is Toon Link de enige speler, die niet haalbaar is in de Subspace Emissary. De rest is allemaal wel te halen in die mode. Dat vind ik jammer, want op die manier is het halen van spelers erg makkelijk. Het is gewoon wachten totdat een karakter lid wordt van je team en dan heb je hem. Je hoeft er vaak niet eens tegen te vechten. De uitdaging gaat er op die manier af. Het is desondanks wel een goede game. Het is alleen jammer dat online weer zo beperkt is. Mario kart werkt beter.
Toon Link die vind je zo, echt geheim is die deur niet aangezien je er gewoon langs komt wil je de level op een normale manier halen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toon Link en Wolf zitten beiden op een geheime plaats, die vind je niet zomaar hoor.Jigglypuff ook trouwens.
You're shitting me.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:18 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Meld Zich!
En ook zonder de nun-chuck trouwens.
En ik own nog iedereen, je moet het maar kunnen.
Daar trapt toch niemand in sinds 2 weken na de allereerste smash brosquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:18 schreef McGilles het volgende:
Iedereen online ownen is ook niet zo moeilijk, beetje met kirby boven de rest gaan hangen en dan 'beneden + b', iedereen is veel te druk bezig en jij tikt er om de zoveel tijd weer een boel uit
Saai is het inderdaad, maar effectief is het nog regelmatig. Als het spannend word is het een handige techniek om er meerdere in 1 keer uit te werken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar trapt toch niemand in sinds 2 weken na de allereerste smash bros
Plus het is saai
Waar zit toon link dan? ik heb hem geunlocked door alle events uit te spelenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toon Link die vind je zo, echt geheim is die deur niet aangezien je er gewoon langs komt wil je de level op een normale manier halen.
Wolf zit inderdaad niet makkelijk.
JigglyPuff zit ook heel gemakkelijk
Volgens mij heet die level jungle. Als je door het eerste gedeelte heen bent kom je op gegeven moment bij een barrel, die schiet jou langs een deur maar als je even teruggaat en die deur ingaat ben je er.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:01 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Waar zit toon link dan? ik heb hem geunlocked door alle events uit te spelen
Dat klopt, maar via de subspace emissary kunnen alle karakters veel sneller en makkelijker gehaald worden. Daar kwam ik achter nadat ik tegen een vriend speelde, die alle karakter via de subspace emissary heeft gehaald, terwijl ik nog bezig was met de classic mode. De subspace emissary is een simpele manier om de spelers te halen, daardoor is het dus aantrekkelijker om spelers via de adventure mode te halen. Ik vind dat jammer, want op die manier mis ik een uitdaging.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waarom vind je dit jammer? Na 15 uur lang brawlen heb je ze anders ook wel
Gast de uitdaging ligt em natuurlijk dan in het halen van die adventure modequote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef ScherpMes het volgende:
[..]
Dat klopt, maar via de subspace emissary kunnen alle karakters veel sneller en makkelijker gehaald worden. Daar kwam ik achter nadat ik tegen een vriend speelde, die alle karakter via de subspace emissary heeft gehaald, terwijl ik nog bezig was met de classic mode. De subspace emissary is een simpele manier om de spelers te halen, daardoor is het dus aantrekkelijker om spelers via de adventure mode te halen. Ik vind dat jammer, want op die manier mis ik een uitdaging.
Ja, 400 losse potjes spelen voor Jigglypuff is echt een uitdaging.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef ScherpMes het volgende:
[..]
Dat klopt, maar via de subspace emissary kunnen alle karakters veel sneller en makkelijker gehaald worden. Daar kwam ik achter nadat ik tegen een vriend speelde, die alle karakter via de subspace emissary heeft gehaald, terwijl ik nog bezig was met de classic mode. De subspace emissary is een simpele manier om de spelers te halen, daardoor is het dus aantrekkelijker om spelers via de adventure mode te halen. Ik vind dat jammer, want op die manier mis ik een uitdaging.
lol, die challenge heb ik met een hamer opengetiktquote:Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog 1 challenge. 'collect all stickers'. Dat wordt kut. Ik moet ook nog een andere trophie in subspace moet ik nog een beest vangen, dan heb ik ze allemaal.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
lol, die challenge heb ik met een hamer opengetikt
Dat beweer ik niet. Al die losse potjes spelen is erg irritant. Ik herinner me nog hoe dat ging met mewtwo in melee. Het zou leuker zijn als er bepaalde events gehaald moeten worden of de classic mode moet op een bepaalde moeilijkheidsgraad worden uitgespeeld. Dat mis ik in dit deel. Gelukkig is het behalen van de maps een stuk diverser.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, 400 losse potjes spelen voor Jigglypuff is echt een uitdaging.
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:08 schreef ScherpMes het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Al die losse potjes spelen is erg irritant.Dude om die matches gaat het juist in smash borsIk herinner me nog hoe dat ging met mewtwo in melee. 24 uur melee spelen en worth it!
Het zou leuker zijn als er bepaalde events gehaald moeten worden of de classic mode moet op een bepaalde moeilijkheidsgraad worden uitgespeeld. Dat wel. Dat mis ik in dit deel. Gelukkig is het behalen van de maps een stuk diverser.
Je hebt ook van die events haal unlock dingen. Of is dat echt alleen voor de stages zoals Spear Pillar?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:08 schreef ScherpMes het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Al die losse potjes spelen is erg irritant. Ik herinner me nog hoe dat ging met mewtwo in melee. Het zou leuker zijn als er bepaalde events gehaald moeten worden of de classic mode moet op een bepaalde moeilijkheidsgraad worden uitgespeeld. Dat mis ik in dit deel. Gelukkig is het behalen van de maps een stuk diverser.
Ik gebruik geen hamers. Ik wil alles gewoon halen.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
lol, die challenge heb ik met een hamer opengetikt
Great Sea? die van Toon Link? Die heet hier "Pirateship"...quote:Op maandag 14 juli 2008 14:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt ook van die events haal unlock dingen. Of is dat echt alleen voor de stages zoals Spear Pillar?
Overigens, wat is jullie lievelingsstage
Great Sea
Ach ik moest het uit m'n hoofd doen, heette zo in de Windwaker, maar hier ook Pirate Ship eigenlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 16:36 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Great Sea? die van Toon Link? Die heet hier "Pirateship"...
Die is inderdaad wel erg tof!
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:26 schreef Sickert het volgende:
5069-5647-2572
mocht er iemand ene pak slaag willen
geef mij dan ook ff jouw fc
M'n vriend moest eens een hele tijd wachten voor een team brawl, maar 4 tegen 4 gaat meestal wel snel, volgens mij krijg je ook een cpu als't lang duurt en je bent maar met z'n tweëen. Daar ben ik nog niet helemaal uit, soms krijg je een cpu erbij, soms is't gewoon 2-3 vs. 2-3.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:48 schreef speknek het volgende:
Apart dat ie regelmatig niemand kan vinden online... Hebben meer mensen daar last van? Wacht je echt tot je een ons weegt..
Ik heb nog nooit een 4 tegen 4 match gezien!quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:55 schreef Vampess het volgende:
[..]
M'n vriend moest eens een hele tijd wachten voor een team brawl, maar 4 tegen 4 gaat meestal wel snel, volgens mij krijg je ook een cpu als't lang duurt en je bent maar met z'n tweëen. Daar ben ik nog niet helemaal uit, soms krijg je een cpu erbij, soms is't gewoon 2-3 vs. 2-3.
Wat een verslavend spel
Ik heb wel al meeste karakters los gespeeld door multiplayer mode, wat eigenlijk verbazend snel ging. Maar wow, wat is er veel te doen
Heh. Ik bedoel 1 vs. 1, 2, of 3 tegenstandersquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:37 schreef Moozze het volgende:
Ik heb nog nooit een 4 tegen 4 match gezien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |