Deze recentie heeft me overtuigt.quote:supáá vet!
HALLO IEDEREEN! JE VRAAGT JE ZEKER AF WRM IK MET GROTE LETTERSSCHRIJF OMDAT..... DIT SPEL SUPAAÁA VET IS! ik had het voor me verjaardag gekregen gisteren! ik ging het meteen spelen! het is zzo supá vet! ik heb er geen MEGA SUPÁ VETEE WOORDEN VOOR! als ik jou was zal ik hem kopen:D ik ben een meisje van 11 jaar en ik raad je aan om het te kopen(ik wil niet overdrijven hoor:D)
Lol, driedubbele jump zelfs. Je kunt standaard twee keer springen (simpel zat, tweede keer op de knop rammen op het hoogtepunt van je sprong) en vrijwel ieder character heeft ook nog een up-special waarmee je nog een derde maal 'springt', en die kun je er nog achteraan gooien als het nodig is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:18 schreef Sk00p het volgende:
Gisteren bij iemand thuis voor het eerst een paar potjes gespeeld..Werd geowned door een 6 jarige.
(Ice Climbers is zijn favoriet (rot ijsberg)
Maar ja..Hij gebruikte gamecube controller en ik de wiimote. Ik vind het een pittig spel, en snapte het ook niet helemaal goed. Dubbele jump lukte me steeds niet, waadoor ik dus steeds levens verloor. Maar de actie maakt het spel wel verslavend. Dus dit spel ga ik ook wel aanschaffen.
Zou het niet kunnen zijn dat springen met de nunchuck aan staat? als je dan naar boven richt en springt, spring je 2 keer achter elkaar, waardoor je het effect mistquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:53 schreef Kriegel het volgende:
Recensie.
[..]
Lol, driedubbele jump zelfs. Je kunt standaard twee keer springen (simpel zat, tweede keer op de knop rammen op het hoogtepunt van je sprong) en vrijwel ieder character heeft ook nog een up-special waarmee je nog een derde maal 'springt', en die kun je er nog achteraan gooien als het nodig is.
Ja dat las ik gisteravond op een sitequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:53 schreef Kriegel het volgende:
Recensie.
[..]
Lol, driedubbele jump zelfs. Je kunt standaard twee keer springen (simpel zat, tweede keer op de knop rammen op het hoogtepunt van je sprong) en vrijwel ieder character heeft ook nog een up-special waarmee je nog een derde maal 'springt', en die kun je er nog achteraan gooien als het nodig is.
ja dat begin ik nu ook al in te zien..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:31 schreef Moozze het volgende:
Games voor het eerst spelen in multiplayer zuigt sowieso, je kan dan niet lekker rustig uitproberen hoe het werkt.
Ja ik heb je toegevoedquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik heb jou toegevoegd.. toch?![]()
Je staat er wel tussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |