Mmm zo te zien hebben we hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:29 schreef Moozze het volgende:
Ik ook, maar ik kom wel naar jou!
Edit: Probeer mij eens te joinen... (Kreeg error)
Probeer mij nu eens te joinenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:35 schreef Moozze het volgende:
Nee, ik heb dat probleem denk ik want ik had het net ook al met een random match.
Nintendo en online...
jupquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:58 schreef Huppelei het volgende:
Als je in je eentje online gaat en free for all tegen 3 andere doet lagt het fucking hard... Bij jullie ook?
Somsquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:58 schreef Huppelei het volgende:
Als je in je eentje online gaat en free for all tegen 3 andere doet lagt het fucking hard... Bij jullie ook?
Heb je SSE al eerst helemaal uitgespeeld? Dan pas verschijnen die deuren.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef WjeroneW het volgende:
Zo, ik ben weer van vakantie.
Morgen maar een keer die wii aan.
Maar ik had nog een vraagje die ik voor de vakantie al wou stellen:
Ik heb op youtube ff gekeken hoe je wolf, jigglypuff en toon link moet vrijspelen.
Ik doe was zij doen, maar bij hen verschijnt een deur waar ze doorheen kunnen en dan komen ze bij die 3 characters uit.
Maar bij mij verschijnt die deur niet !?
Wie me helpt, dank!
Ja, al 2x.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:27 schreef Irving het volgende:
[..]
Heb je SSE al eerst helemaal uitgespeeld? Dan pas verschijnen die deuren.
Staat er wel een kroontje bij je savegame?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:39 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ja, al 2x.
Als ik Taboo heb verslagen skip ik dat filmpje, en laat ik het doorspelen totdat al die makers in beeld komen.
(Dus ik laat ook nog dat liedje afspelen). Dan doe ik titelmenu en probeer ik die 3 vrij te spelen..maar die deuren verschijnen dan niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |