Precies.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:55 schreef Biogarde het volgende:
Dagboek kopen.
moet je de wasmachine en de droger niet aanzetten?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:38 schreef Sylvana het volgende:
..
was in wasmachine gedaan
..
was in droger gedaan
..
dat hoort er gewoon bij, ga ik niet nog eens apart vermeldenquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je de wasmachine en de droger niet aanzetten?
sorry hoor, maar who gives a fuckquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat hoort er gewoon bij, ga ik niet nog eens apart vermelden
vandaag:
opgstaan
gegeten
gecomputerd
bureaustoel opgehaald bij buren (sliep nog toen die werd gebracht)
bureaustoel in elkaar gezet
computeren
wassen
eten
naar de sportschool
computeren
afwassen
eten koken
eten
naar de sportschool
computeren/tv kijken
slapen
Okee, bedankt voor de update. Hou ons op de hoogte, he! Ik wil elke wijziging in je schema meemaken.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef Enfermera het volgende:
Wakker worden
Opgestaan
Gedoucht
Ontbeten
Boodschappen gedaan
Geluncht
Huid opgeruimd
Gestreken/gevouwen
Stofgezogen
Gedweild
Nu ff tv kijken/achter laptop
Ff wat snacken
Koken + avondeten
Tv kijken
Slapen
Hehequote:Op maandag 7 juli 2008 16:21 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Okee, bedankt voor de update. Hou ons op de hoogte, he! Ik wil elke wijziging in je schema meemaken.
Ja, dit mag dus niet he. Achteraf posten.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:17 schreef Sylvana het volgende:
uitgeslapen
gegeten
gedouched
was opgeruimd
afgewassen
tas ingepakt
met vriend naar Deventer gegaan
boodschappen gedaan
eten gekookt
gegeten
tv gekeken
computeren
slapen
Denk er aan dat je op beide dagen ook zult moeten dineren, want alleen op ontbijt en lunch red je het niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:13 schreef Kekaa het volgende:
Schiermonnikoog was leuk!
Vandaag:
opgestaan
dokter gebeld
douchen
boodschappen doen
ontbijten/lunchen
verder helemaal niks
slapen
Morgen:
opstaan
ontbijten
douchen
naar de dokter
naar familie en katten
naar huis
misschien naar de kroeg
slapen
Ik probeer er iets van te maken middels opbouwende kritiek. Maar ik heb de indruk dat leeghoofden die hier dagelijks hun dodelijk saaie leventje posten daar niet vatbaar voor zijn.quote:
Ik bedoelde met incompleet meer dat je dingen vergeet zoals dineren... Niet dat het iemand iets kan schelen, maar als je dan toch je dagschema post, zorg op z'n minst dat alles er in staat.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:04 schreef Kekaa het volgende:
Aha.... Dat doe je dus.
Nou, dan zal ik maar even antwoord geven.
Dineren doe ik ook wel, maar weet nooit zo goed wanneer precies, dus ook niet waar het ongeveer moet staan in mijn schema.
En waarom is iets incompleet als het standaard en oninteressant is? Ik vind die twee dagen van mij nou niet echt standaard. In een eerder topic waren ze meer standaard (...vrijwel dagelijks hetzelfde). Oninteressant is een mening, en dus voor iedereen anders.
Ik post hier, omdat ik dat leuk vindt.
Godver, ben jij ook al net zo'n simpele?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:46 schreef Kekaa het volgende:
Daar hebben mensen toch helemaal geen tijd voor.... want ze moeten nog al die dingen doen die ze posten. Ennuhm, het is geen dagboek natuurlijk.
Edit op mijn lijst van vandaag:
Zo naar een vriendin om samen een gezamelijke rekening te gaan openen.
Dat vind ik eigenlijk toch minder leuk en minder overzichtelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Godver, ben jij ook al net zo'n simpele?
Als je nou eens dagelijks een vermakelijk stukje - max. vijf regels bijvoorbeeld - typt in plaats van die kankervermoeiende lijstjes die toch dagelijks nagenoeg hetzelfde zijn, zou het topic er een stuk op vooruitgaan.
Ik zal even een voorbeeld geven, want minder begaafde mensen leren makkelijker van voorbeelden dan van uitleg:
Ik heb daarstraks boodschappen gedaan, maar er was een PIN storing, dus moest ik godverredomme naar een automaat fietsen en daarna kon ik m'n boodschappen pas meenemen. Nu zit ik te studeren voor een aankomend hertentamen, welke - mits ik voldoende scoor - er voor zorgt dat ik mijn studie afgerond heb. Vanavond ga ik bier drinken en ook nog bier drinken. Ik sluit de avond af met bier drinken.
Voila.
Hey grafmongool, sodehoer eens op. Het topic staat je niet aan, opkankeren dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:32 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Kort en bondig. Klasse.
Op deze manier wordt dit topic natuurlijk NOG leuker dan het al was.
Wow, wat een vrouw met klasse.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey grafmongool, sodehoer eens op. Het topic staat je niet aan, opkankeren dan.
Mooi, ophoeren en wegblijven dan. Kneus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wow, wat een vrouw met klasse.!!1!!
Maar als je me niet meer in dit prachttopic wil zien, prima, dan blijf ik weg.
Wie is hier nu het topic aan het verzieken? Ik geef aan dat ik weg zal blijven, dan is daar de kous mee af. Tenminste, indien men te maken heeft met beschaafde personen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi, ophoeren en wegblijven dan. Kneus.
kanker je nog op? of blijf je langer bezig om dingen te vergallen? Je had na de 1ste keer van sylvana al weg moeten blijven. Maar nee, het kindje in je kon het toch niet laten. Donder op naar ONZ. Droeftoeter.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wie is hier nu het topic aan het verzieken? Ik geef aan dat ik weg zal blijven, dan is daar de kous mee af. Tenminste, indien men te maken heeft met beschaafde personen.
Maar nee, dit is Qwea, dus zal en moet het laatste woord hebben. Liefst voorzien van wat schuttingtaal, om haar onvrouwelijkheid nog maar eens te benadrukken. Ga toch spelen, mens.!!1
Je mag toch 20 kg per persoon meenemen... naar turkije, egypte, curarcao, gran canaria tenminste wel...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:03 schreef Enfermera het volgende:
wakker worden
wakker worden poging #2
opstaan
spullen alvast bij elkaar zoeken (VAKANTIEEEEE)!!![]()
ontbijten
strijken
stofzuigen
rest van mn spullen bij elkaar zoeken, in koffer doen
koffer wegen; samen met mn vriend mogen we max 20 kg mee, en die koffer is al 5![]()
Maja.
en dan worden we om 16.00 opgehaald, naar schipholll
Nope, deze keer niet dus. Ga met mijn vriend, zijn moeder en zusje, en blijkbaar dus maar 40 kg totaal meenemen, 1 koffer per 2 personen. Blijkbaar een voorwaarde ofzo. Wel 10kg handbagage per persoon, dus daar gooi ik mooi mijn boeken inquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:44 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Je mag toch 20 kg per persoon meenemen... naar turkije, egypte, curarcao, gran canaria tenminste wel...
- logeerhondje naar huis brengen nu, daarna eindelijk stofzuigen! 2 hondjes maken veel troep haha
tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Lichtenvoorde?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:38 schreef Patries86 het volgende:
Vanaf 16 uur weekend!
Lekker niks doen dit weekend en genieten van het weer!
Oja wel iets doen... Zwarte Cross!!!! Vanaf morgenavond 18 uur kun je ons daar vinden
Ja in lichtenvoorde.. zou niet weten waar andersquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:48 schreef Miam het volgende:
[..]
Lichtenvoorde?![]()
Vandaag gewerkt,
nu nog;
eten
tv kijken
computeren
slapen
Hier in de buurt hebben ze een aantal weken terug ook 'zwarte cross' georganiseerd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:07 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja in lichtenvoorde.. zou niet weten waar anders(is maar 1 zwarte cross toch haha)
Zo maar eens de BBQ gaan aandoen
Het is echt heel erg tof.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:14 schreef Qwea het volgende:
supermarkt
eten maken
eten
Hond uitlaten
Shoppen
Slapen
Morgen ook hier naar zwarte cross. Ben benieuwd of het wat is, nooooit geweest.
Ik voor de verandering laat. Verslapen, om 9.45 wakker gebeld door mn moeder die voor de deur stond.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:50 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik ben er voor de verandering vroeg bij9u was ik wakker
Oh ja, dat was ik even vergeten, dom van me.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:51 schreef Sylvana het volgende:
Ja, en hoe vaak moeten we nou nog zeggen dan dat je dan niet moet komen posten hier? Zelfs een modje heeft het al tegen je gezegd, blijf gewoon weg uit dit topic als het je niet interesseert.
Ik vind jou echt hoogst irritant.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:31 schreef Beauregard het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen...
Krijgen we updates vanuit Frankrijk?
Happy b-day!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:43 schreef Cheery2 het volgende:
[..]
Ik vind jou echt hoogst irritant.
Maar goed:
-- opgestaan om half zeven
-- cadeautjes in ontvangst nemen (jarig vandaag)
-- ontbijten
-- naar werk
-- werken
-- naar huis
-- eten koken
-- visite ontvangen/eten
-- Kletsen
-- Alles opruimen
-- Slapen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:43 schreef Cheery2 het volgende:
[..]
Ik vind jou echt hoogst irritant.
Maar goed:
-- opgestaan om half zeven
-- cadeautjes in ontvangst nemen (jarig vandaag)
-- ontbijten
-- naar werk
-- werken
-- naar huis
-- eten koken
-- visite ontvangen/eten
-- Kletsen
-- Alles opruimen
-- Slapen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:24 schreef lighted het volgende:
Sylvana, jij hebt echt een gaaf leven.
Ho, pas op met wat je zegt! Commentaar is niet gewenst in dit topic, laat staan tegen Sylvana.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:24 schreef lighted het volgende:
Sylvana, jij hebt echt een gaaf leven.
En dan zit je om 8:41 al op FOK!, terwijl je ook in je bed had kunnen liggen? Uit je posts had ik al geconstateerd dat je leven niet echt 'on the edge' is, maar dit slaat alles.quote:
Oja tuurlijk, jij bent zo'n type die denkt mensen te kunnen doorgronden via een of ander achterlijk forum?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En dan zit je om 8:41 al op FOK!, terwijl je ook in je bed had kunnen liggen? Uit je posts had ik al geconstateerd dat je leven niet echt 'on the edge' is, maar dit slaat alles.
Oh tuurlijk, jij bent zo'n type die mij denkt te kunnen doorgronden door een of ander achterlijk forum en mijn posthistory in het bijzonder.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:11 schreef Miam het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, jij bent zo'n type die denkt mensen te kunnen doorgronden via een of ander achterlijk forum?
Mischien moest je eens een baan gaan zoeken i.p.v. te lopen klagen op andere mensen.![]()
(aan je postgeschiedenis te zien ben je niet van een hoogstaand niveau, dat verklaart)
Ook al zo'n heerlijke standaardconclusie van iemand die niet tegen kritiek kan. Het 'geen vrienden' en 'geen leven' argument. Prachtig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:34 schreef Qwea het volgende:
joh, laat opperkneusje Beauregard toch. Die ziel heeft geen leven en geen vrienden. Dus poogt hij semi grappig iedereen af te zeiken.
Geen aandacht aan besteden, is de lol er snel vanaf voor hem.
OT ;
Lunchen
Langs de Appie
Hond uitlaten
Filmpie doen
Hond uit laten
ff Smash brawlen
Hond uitlaten
Snurken
Eten bij schoonouders
O, maar jij begon ermee? jij ging met mij in discussie?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, jij bent zo'n type die mij denkt te kunnen doorgronden door een of ander achterlijk forum en mijn posthistory in het bijzonder.
Ik weet genoeg. Eerst mij ergens van betichten en twee zinnen later zelf precies doen waar je mij van beticht. Wat een dom wicht!!!11!!
Voorspelbaar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Miam het volgende:
[..]
O, maar jij begon ermee? jij ging met mij in discussie?![]()
En ik een dom wicht? je kent me niet eens. ga lekker terug naar klaagbaak, waar je thuis
hoort. get a life.
Ik heb hem niet bedacht, ik ben de TS van het 6e deel, niet van het 1equote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:10 schreef PallominnoX het volgende:
Beter verander je je zelf verzonnen stinklijst in ''OP FOK POSTEN'' Sylvana. Tering zeg.
Schrijf je dan weblogjes over je spannende dagen? Ik wil je niet beledigen maar heb je nooit het gevoel als je zulke dagen altijd hebt van, ik wil wat doen met me leven?quote:Op maandag 1 september 2008 11:38 schreef Sylvana het volgende:
uitgeslapen
computeren
eten
douchen
handdoeken wassen
boodschappen doen
afwassen
tijdschriften lezen
weblogjes schrijven
eten koken
eten
computeren/tv kijken
naar de sportschool
computeren/tv kijken
slapen
Oke dan snap ik t:) Waarschijnlijk zou ik dan t zelfde doenquote:Op maandag 1 september 2008 12:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb nu nog vakantie, volgende week begint mn studie pasEn in het weekend doe ik wel een boel leuke dingen samen met mn vriend ( maar dan zit ik dus niet op internet en post ik dus geen lijstjes ) Zoals afgelopen weekend naar Profronde, Tour de Terras en badkuipenrace geweest
En vorig weekend bijvoorbeeld samen met mn vriend een weekendje weg naar Maastricht geweest. Dus daar schrijf ik dan over op mn weblog. Niet die dagelijkse dingen die ik hier post, maar gewoon de leuke dingen die ik samen met mn vriend gedaan heb in het weekend.
Tja, doordeweeks als ik gewoon op mn studentenkamertje ben is mn leven idd niet echt spannend, maar veel mensen denken dat mn leven altijd zo is, maar dat is gelukkig niet zoquote:Op maandag 1 september 2008 13:20 schreef lighted het volgende:
[..]
Oke dan snap ik t:) Waarschijnlijk zou ik dan t zelfde doen.. t kwam allemaal zo saai over..
Sorry!
Gisteren niet naar Deventer gegaan, maar nog lekker een dagje bij mn vriend gebleven en 's avonds bij zijn ouders voetbal gekeken.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:09 schreef Sylvana het volgende:
opgestaan
gecomputerd
gegeten
douchen
afwassen
keuken schoonmaken
badkamer schoonmaken
oud papier wegbrengen
was opruimen
stofzuigen
kijken welke stageplek ik toegewezen heb gekregen
naar Deventer
boodschappen doen
met vriend bellen
strijken
eten koken
voor school wat dingen doen
naar de sportschool
voetbal kijken/computeren
met vriend bellen
slapen
Ach met zo'n videoclip er achter aan mag je dat zelf uitmaken.quote:
Ik heb hem nu op staan.quote:Op zondag 21 september 2008 06:07 schreef popolon het volgende:
Ah, ryan is een Keith fan
Ik moet deze video nog even kijken:
Tja je wordt doodgesmeten met videos van de kandidaten maar deze zit juist muzikaal ook prima in elkaar.quote:
Mijn sentiment ook.quote:Op zondag 21 september 2008 06:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja je wordt doodgesmeten mat videos van de kandidaten maar deze zit juist muzikaal ook prima in elkaar.
Of wacht' 't zal m'n sentiment wel wezen.
Ik hoop het toch echt werkelijkwaar niet hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 06:26 schreef popolon het volgende:
Ik heb de 5e ook vrij genomen. Omdat ik dan de hele dag kan janken want de die leugenaars gaan ermee vandoor.
Daar kun je me op vastpinnen.
Ik hou m'n hart vast.quote:Op zondag 21 september 2008 06:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoop het toch echt werkelijkwaar niet hoor.
De kans dat McCain een soort Bush sr. na Reagan is, is ook wel verkeken. Het schijnt overigens dat de man (senior) tegenwoordig altijd in huilen uitbarst als hij gevraagd wordt om ergens in het openbaar te spreken.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:43 schreef Urquhart het volgende:
Opgestaan
Internetten
Koffie gedronken
Straks eten
Bus/trein pakken
Koffie drinken
Eten
Internetten/tv-kijken
Slapen
lekker!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag lekker met mn vriend een dagje naar de sauna
Kun je eens painten hoe die activiteit er uit ziet? Ik kan me er geen voorstelling bij maken.quote:Op zondag 28 september 2008 11:24 schreef Sylvana het volgende:
opgestaan
computeren
douchen
eten
boek voor school lezen
tv kijken
wachten tot vriend thuis komt van voetbal
afwassen
eten koken
eten
tv kijken
slapen