Okee, bedankt voor de update. Hou ons op de hoogte, he! Ik wil elke wijziging in je schema meemaken.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef Enfermera het volgende:
Wakker worden
Opgestaan
Gedoucht
Ontbeten
Boodschappen gedaan
Geluncht
Huid opgeruimd
Gestreken/gevouwen
Stofgezogen
Gedweild
Nu ff tv kijken/achter laptop
Ff wat snacken
Koken + avondeten
Tv kijken
Slapen
Hehequote:Op maandag 7 juli 2008 16:21 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Okee, bedankt voor de update. Hou ons op de hoogte, he! Ik wil elke wijziging in je schema meemaken.
Ja, dit mag dus niet he. Achteraf posten.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:17 schreef Sylvana het volgende:
uitgeslapen
gegeten
gedouched
was opgeruimd
afgewassen
tas ingepakt
met vriend naar Deventer gegaan
boodschappen gedaan
eten gekookt
gegeten
tv gekeken
computeren
slapen
Denk er aan dat je op beide dagen ook zult moeten dineren, want alleen op ontbijt en lunch red je het niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:13 schreef Kekaa het volgende:
Schiermonnikoog was leuk!
Vandaag:
opgestaan
dokter gebeld
douchen
boodschappen doen
ontbijten/lunchen
verder helemaal niks
slapen
Morgen:
opstaan
ontbijten
douchen
naar de dokter
naar familie en katten
naar huis
misschien naar de kroeg
slapen
Ik probeer er iets van te maken middels opbouwende kritiek. Maar ik heb de indruk dat leeghoofden die hier dagelijks hun dodelijk saaie leventje posten daar niet vatbaar voor zijn.quote:
Ik bedoelde met incompleet meer dat je dingen vergeet zoals dineren... Niet dat het iemand iets kan schelen, maar als je dan toch je dagschema post, zorg op z'n minst dat alles er in staat.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:04 schreef Kekaa het volgende:
Aha.... Dat doe je dus.
Nou, dan zal ik maar even antwoord geven.
Dineren doe ik ook wel, maar weet nooit zo goed wanneer precies, dus ook niet waar het ongeveer moet staan in mijn schema.
En waarom is iets incompleet als het standaard en oninteressant is? Ik vind die twee dagen van mij nou niet echt standaard. In een eerder topic waren ze meer standaard (...vrijwel dagelijks hetzelfde). Oninteressant is een mening, en dus voor iedereen anders.
Ik post hier, omdat ik dat leuk vindt.
Godver, ben jij ook al net zo'n simpele?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:46 schreef Kekaa het volgende:
Daar hebben mensen toch helemaal geen tijd voor.... want ze moeten nog al die dingen doen die ze posten. Ennuhm, het is geen dagboek natuurlijk.
Edit op mijn lijst van vandaag:
Zo naar een vriendin om samen een gezamelijke rekening te gaan openen.
Dat vind ik eigenlijk toch minder leuk en minder overzichtelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Godver, ben jij ook al net zo'n simpele?
Als je nou eens dagelijks een vermakelijk stukje - max. vijf regels bijvoorbeeld - typt in plaats van die kankervermoeiende lijstjes die toch dagelijks nagenoeg hetzelfde zijn, zou het topic er een stuk op vooruitgaan.
Ik zal even een voorbeeld geven, want minder begaafde mensen leren makkelijker van voorbeelden dan van uitleg:
Ik heb daarstraks boodschappen gedaan, maar er was een PIN storing, dus moest ik godverredomme naar een automaat fietsen en daarna kon ik m'n boodschappen pas meenemen. Nu zit ik te studeren voor een aankomend hertentamen, welke - mits ik voldoende scoor - er voor zorgt dat ik mijn studie afgerond heb. Vanavond ga ik bier drinken en ook nog bier drinken. Ik sluit de avond af met bier drinken.
Voila.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |