Lichtenvoorde?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:38 schreef Patries86 het volgende:
Vanaf 16 uur weekend!
Lekker niks doen dit weekend en genieten van het weer!
Oja wel iets doen... Zwarte Cross!!!! Vanaf morgenavond 18 uur kun je ons daar vinden
Ja in lichtenvoorde.. zou niet weten waar andersquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:48 schreef Miam het volgende:
[..]
Lichtenvoorde?![]()
Vandaag gewerkt,
nu nog;
eten
tv kijken
computeren
slapen
Hier in de buurt hebben ze een aantal weken terug ook 'zwarte cross' georganiseerd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:07 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja in lichtenvoorde.. zou niet weten waar anders(is maar 1 zwarte cross toch haha)
Zo maar eens de BBQ gaan aandoen
Het is echt heel erg tof.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:14 schreef Qwea het volgende:
supermarkt
eten maken
eten
Hond uitlaten
Shoppen
Slapen
Morgen ook hier naar zwarte cross. Ben benieuwd of het wat is, nooooit geweest.
Ik voor de verandering laat. Verslapen, om 9.45 wakker gebeld door mn moeder die voor de deur stond.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:50 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik ben er voor de verandering vroeg bij9u was ik wakker
Oh ja, dat was ik even vergeten, dom van me.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:51 schreef Sylvana het volgende:
Ja, en hoe vaak moeten we nou nog zeggen dan dat je dan niet moet komen posten hier? Zelfs een modje heeft het al tegen je gezegd, blijf gewoon weg uit dit topic als het je niet interesseert.
Ik vind jou echt hoogst irritant.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:31 schreef Beauregard het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen...
Krijgen we updates vanuit Frankrijk?
Happy b-day!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:43 schreef Cheery2 het volgende:
[..]
Ik vind jou echt hoogst irritant.
Maar goed:
-- opgestaan om half zeven
-- cadeautjes in ontvangst nemen (jarig vandaag)
-- ontbijten
-- naar werk
-- werken
-- naar huis
-- eten koken
-- visite ontvangen/eten
-- Kletsen
-- Alles opruimen
-- Slapen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:43 schreef Cheery2 het volgende:
[..]
Ik vind jou echt hoogst irritant.
Maar goed:
-- opgestaan om half zeven
-- cadeautjes in ontvangst nemen (jarig vandaag)
-- ontbijten
-- naar werk
-- werken
-- naar huis
-- eten koken
-- visite ontvangen/eten
-- Kletsen
-- Alles opruimen
-- Slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |