Hey grafmongool, sodehoer eens op. Het topic staat je niet aan, opkankeren dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:32 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Kort en bondig. Klasse.
Op deze manier wordt dit topic natuurlijk NOG leuker dan het al was.
Wow, wat een vrouw met klasse.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey grafmongool, sodehoer eens op. Het topic staat je niet aan, opkankeren dan.
Mooi, ophoeren en wegblijven dan. Kneus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wow, wat een vrouw met klasse.!!1!!
Maar als je me niet meer in dit prachttopic wil zien, prima, dan blijf ik weg.
Wie is hier nu het topic aan het verzieken? Ik geef aan dat ik weg zal blijven, dan is daar de kous mee af. Tenminste, indien men te maken heeft met beschaafde personen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi, ophoeren en wegblijven dan. Kneus.
kanker je nog op? of blijf je langer bezig om dingen te vergallen? Je had na de 1ste keer van sylvana al weg moeten blijven. Maar nee, het kindje in je kon het toch niet laten. Donder op naar ONZ. Droeftoeter.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wie is hier nu het topic aan het verzieken? Ik geef aan dat ik weg zal blijven, dan is daar de kous mee af. Tenminste, indien men te maken heeft met beschaafde personen.
Maar nee, dit is Qwea, dus zal en moet het laatste woord hebben. Liefst voorzien van wat schuttingtaal, om haar onvrouwelijkheid nog maar eens te benadrukken. Ga toch spelen, mens.!!1
Je mag toch 20 kg per persoon meenemen... naar turkije, egypte, curarcao, gran canaria tenminste wel...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:03 schreef Enfermera het volgende:
wakker worden
wakker worden poging #2
opstaan
spullen alvast bij elkaar zoeken (VAKANTIEEEEE)!!![]()
ontbijten
strijken
stofzuigen
rest van mn spullen bij elkaar zoeken, in koffer doen
koffer wegen; samen met mn vriend mogen we max 20 kg mee, en die koffer is al 5![]()
Maja.
en dan worden we om 16.00 opgehaald, naar schipholll
Nope, deze keer niet dus. Ga met mijn vriend, zijn moeder en zusje, en blijkbaar dus maar 40 kg totaal meenemen, 1 koffer per 2 personen. Blijkbaar een voorwaarde ofzo. Wel 10kg handbagage per persoon, dus daar gooi ik mooi mijn boeken inquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:44 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Je mag toch 20 kg per persoon meenemen... naar turkije, egypte, curarcao, gran canaria tenminste wel...
- logeerhondje naar huis brengen nu, daarna eindelijk stofzuigen! 2 hondjes maken veel troep haha
tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |