Gisteren niet naar Deventer gegaan, maar nog lekker een dagje bij mn vriend gebleven en 's avonds bij zijn ouders voetbal gekeken.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:09 schreef Sylvana het volgende:
opgestaan
gecomputerd
gegeten
douchen
afwassen
keuken schoonmaken
badkamer schoonmaken
oud papier wegbrengen
was opruimen
stofzuigen
kijken welke stageplek ik toegewezen heb gekregen
naar Deventer
boodschappen doen
met vriend bellen
strijken
eten koken
voor school wat dingen doen
naar de sportschool
voetbal kijken/computeren
met vriend bellen
slapen
Ach met zo'n videoclip er achter aan mag je dat zelf uitmaken.quote:
Ik heb hem nu op staan.quote:Op zondag 21 september 2008 06:07 schreef popolon het volgende:
Ah, ryan is een Keith fan
Ik moet deze video nog even kijken:
Tja je wordt doodgesmeten met videos van de kandidaten maar deze zit juist muzikaal ook prima in elkaar.quote:
Mijn sentiment ook.quote:Op zondag 21 september 2008 06:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja je wordt doodgesmeten mat videos van de kandidaten maar deze zit juist muzikaal ook prima in elkaar.
Of wacht' 't zal m'n sentiment wel wezen.
Ik hoop het toch echt werkelijkwaar niet hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 06:26 schreef popolon het volgende:
Ik heb de 5e ook vrij genomen. Omdat ik dan de hele dag kan janken want de die leugenaars gaan ermee vandoor.
Daar kun je me op vastpinnen.
Ik hou m'n hart vast.quote:Op zondag 21 september 2008 06:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoop het toch echt werkelijkwaar niet hoor.
De kans dat McCain een soort Bush sr. na Reagan is, is ook wel verkeken. Het schijnt overigens dat de man (senior) tegenwoordig altijd in huilen uitbarst als hij gevraagd wordt om ergens in het openbaar te spreken.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:43 schreef Urquhart het volgende:
Opgestaan
Internetten
Koffie gedronken
Straks eten
Bus/trein pakken
Koffie drinken
Eten
Internetten/tv-kijken
Slapen
lekker!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag lekker met mn vriend een dagje naar de sauna
Kun je eens painten hoe die activiteit er uit ziet? Ik kan me er geen voorstelling bij maken.quote:Op zondag 28 september 2008 11:24 schreef Sylvana het volgende:
opgestaan
computeren
douchen
eten
boek voor school lezen
tv kijken
wachten tot vriend thuis komt van voetbal
afwassen
eten koken
eten
tv kijken
slapen