abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59789332

Vorige topics:
FOK! user steelt miljoenen bij elkaar
FOK! user steelt miljoenen bij elkaar #2
FOK! user steelt miljoenen bij elkaar #3
FOK! User steelt miljoenen bij elkaar #4 Met Maikuuul
FOK! User steelt miljoenen bij elkaar #5
Fok!ker steelt miljoenen #6
Fok!ker steelt miljoenen #7
Fokker met miljoenhack in de cel of in Frankrijk? #8
Maddox steelt een paar miljoen #9 Frankrijk is een h0ax!!11
Maddox steelt een paar miljoen #10 Mama medeplichtig?
De miljoenen van Maddoxx #11 Nog steeds geen duidelijkheid

Verdere info:
[upd] Miljoenenhacker gezocht, FOK!ker opgepakt
http://fotoboek.fok.nl/user/MaddoxX
http://madx2k6.hyves.nl/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jasper_van_der_H.
http://www.nu.nl/news/163(...)_pakt_hacker_op.html

Bevestiging dat het inderdaad om de FOK!ker Maddoxx gaat:
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf

Ik wist dat hij opgepakt was maar niet de reden waarom.

60 a 80 miljoen sure waarom liep hij niet in de nieuwste prada en shit ?

Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij zoveel heeft "gestolen".

Ik kan het me in ieder geval moeilijk voorstellen.

Ik wordt net gebeld door Plupke met de mededeling ff op Fok! te checken wat er gebeurd was en om hier te posten.

Bij deze dus
[quote]

Samenvatting:
[quote]

Op zondag 29 juni 2008 11:08 schreef Adolecens het volgende:

24 juni: Miljoenenhacker wordt opgepakt.

27 juni: Bericht in de Media

FOK!user blijkt de hacker MaddoxX te zijn.

Maikuuul bevestigt dat Jasper aka MaddoxX opgepakt is.\

Depax beweert dat MaddoxX echt de hacker is, en geeft aan zelf "dingen" met hem gedaan te hebben.

Pezu en Weasel bewereren dat er niks aan de hand is en dan MaddoxX in Frankrijk op vakantie is.

BloodyLotte vermeldt dat MaddoxX in een cel in Rotterdam verblijft.
Interessante posts uit zijn posthistorie:
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Online

MaddoxX LAPO:
[..]

Game on.

[ Bericht 13% gewijzigd door BloodyLotte op 30-06-2008 11:26:14 (ja nou is 'ie goed.) ]
  maandag 30 juni 2008 @ 11:17:41 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59789340
weer tvp. Jullie gaan snel
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 30 juni 2008 @ 11:17:59 #3
137826 Xizer
I 0wn n00bs for fun!
pi_59789347
quote:
According to the Dutch Ministry of the Interior, the 20 year old hacker had managed to "burn 13 million Euros playing poker online and shopping for notebooks, flat screens and MP3 players" before being caught.
Nee toch?!
pi_59789375
tvp
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 30 juni 2008 @ 11:19:40 #5
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59789396
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:17 schreef Xizer het volgende:

[..]

Nee toch?!
!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 30 juni 2008 @ 11:20:52 #6
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_59789425
Waarom staat er geen samenvatting in de OP?
  maandag 30 juni 2008 @ 11:21:13 #7
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59789434
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59789435
Ik ben de OP aan het fixen hoor.
pi_59789437
quote:
According to the Dutch Ministry of the Interior, the 20 year old hacker had managed to "burn 13 million Euros playing poker online and shopping for notebooks, flat screens and MP3 players" before being caught
OmG!

Ik kan er nog steeds met mijn verstand niet bij..

Ergens kan ik nog begrijpen dat als ie meerdere mailtjes heeft gestuurd dat ze een security breach hadden, dat ie dan wat eond gaat dollen op de servers...
HiHaHo... Jullie niet luisteren hihi.. tis lekker echt zo... Dat idee..

Maar om dan te gaan zitten pokeren met andermans geld, dingen te gaan kopen met andermans geld. Die mensen kunnen er niks aan doen dat hun gegevens te lekken waren. Dat is de schuld van Valve/Steam.

Ergens in je opvoeding moet toch een gedeelte hebben gezeten over normen en waarden..

Moet er wel even bijvermelden dat ik me al een deeltje of 11 kostelijk zit te vermaken om de domheid die deze Maddoxx tentoonstelt.. En je beste vrienden niks vertellen, en op IRC zitten op te scheppen... Tssk!
*uit lurkstand herrezen*
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2008 @ 11:22:58 #10
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_59789475
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:37 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? 'Een enorme douw'?
Een flinke straf.

Vooral vanwege het heersende klimaat, de druk vanuit grote coorporaties dit soort misdaad hard aan te pakken, een voorbeeld stellen enz.
pi_59789498
He Rotterdam daar heb ik (ook) wel is 7 uur in een arrestantencel gezeten
pi_59789502
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:13 schreef weasel85 het volgende:

[..]

mag ik je bron horen dan?

*edit* weer te laat...

Dus je hebt 't gehoord van maikuuul? 't wordt vrij stil gehouden in de fam.. beetje logisch ook. Moet zelf er nu ook ervan uitgaan van maikuuul..

Maar neem aan dat hij een zwijgplicht opgelegd heeft gekregen?
Daviid ook lijkt me, of ben je hierbij niet echt betrokken? je komt wel in de logs voor?
ik maak me geen zorgen...en ja dat wel, wat beetje dom is van mezelf. maargoed.die logs zijn over een paar uurtjes verwijderd als het goed is
pi_59789509
quote:
There is no word on whether members of Team High Tech Crime go by code-names or wear special uniforms.
Men in Black!
0012 Jan Bont!
*uit lurkstand herrezen*
  maandag 30 juni 2008 @ 11:24:42 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_59789522
als dit echt is hè.. dan lach ik de ballen uit mn broek

wat een sukkel
Huilen dan.
pi_59789529
quote:

[..]

Nee toch?!
Holy shit, dat is dan toch nog best veel geld.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat de (mogelijke) schade ongeveer 60 miljoen was maar dat hij daar hooguit een paar duizend euro van heeft kunnen gebruiken d.m.v. die credit cards.
Hoe kan iemand nou 13 miljoen uitgeven zonder dat iemand in zijn omgeving daar iets van merkt?
There is no love sincerer than the love of food.
  Moderator maandag 30 juni 2008 @ 11:25:09 #16
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_59789534
gaar
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 30 juni 2008 @ 11:25:18 #17
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_59789542
In Rotterdam?
Praat me ff bij...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_59789554
Toegegeven, hij is best wel dom.

Zelfde hackernaam als op FOK! en meerdere plekken.
Gaan lopen patsen op publieke IRC channels.

Ik noem maar een paar dingen
  maandag 30 juni 2008 @ 11:26:12 #19
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59789562
tvp
Suffering from Oblomow's
  maandag 30 juni 2008 @ 11:26:40 #20
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59789572
13 miljoen verbrassen doe je niet snel in je eentje. Dat is misschien wel een verklaring waarom Maikuul altijd Armani kon dragen. Zijn baantje bij de loller1000 heeft ie daarom wel op kunnen zeggen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_59789574
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:24 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Holy shit, dat is dan toch nog best veel geld.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat de (mogelijke) schade ongeveer 60 miljoen was maar dat hij daar hooguit een paar duizend euro van heeft kunnen gebruiken d.m.v. die credit cards.
Hoe kan iemand nou 13 miljoen uitgeven zonder dat iemand in zijn omgeving daar iets van merkt?
En zonder dat ie zelf dacht : " Hey, misschien is dit erg legaal... misschien laat ik er eens mee op houden... Of mijn spoortjes een beetje wissen oid"

Ik las in die logs ergens dat hij de spullen niet thuis had, maar in zijn appartement... WTF woont op zolderkamertje maar had ergens appartement??
quote:
(19:06:22) (@MaddoxX) omdat ze politie hebben gebeld lol
(19:06:48) (+ampario) ik zal die laptops maar opbegren als ik jouw was
(19:06:57) (@MaddoxX) liggen niet hier
(19:07:05) (@MaddoxX) liggen @ mn appartement
(19:07:29) (+ampario) maar zeg eens eerlijk je doet dit nou redelijk vaak
(19:07:37) (+ampario) hoe mee rje koopt
(19:07:52) (+ampario) via dta cheaten via dat creditcrad geval
(19:08:20) (@MaddoxX) ampario
(19:08:23) (+ampario) hoe eerder je kunnen pakken
(19:08:23) (@MaddoxX) 4 jaar lang nu ofzo
Kan iemand dit misschien beetje uitleggen?
*uit lurkstand herrezen*
pi_59789577
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:24 schreef MinderMutsig het volgende:

wel stoer dat je dat voor je kunt houden. Ik zou me helemaal het apezuur gekocht hebben met spulletjes die ik eigenlijk niet nodig heb.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 juni 2008 @ 11:27:39 #23
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59789597
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:26 schreef Ron.Burgundy het volgende:
13 miljoen verbrassen doe je niet snel in je eentje. Dat is misschien wel een verklaring waarom Maikuul altijd Armani kon dragen. Zijn baantje bij de loller1000 heeft ie daarom wel op kunnen zeggen.
Klinkt niet eens heel erg onwaarschijnlijk
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 30 juni 2008 @ 11:27:47 #24
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_59789603
Hier moet ik zijn.
pi_59789605
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:25 schreef no1uknow het volgende:
Toegegeven, hij is best wel dom.

Zelfde hackernaam als op FOK! en meerdere plekken.
Gaan lopen patsen op publieke IRC channels.

Ik noem maar een paar dingen
Eerste hit google is zn fok Fotoboek! echt n dom figuur..
pi_59789607
quote:
According to the Dutch Ministry of the Interior, the 20 year old hacker had managed to "burn 13 million Euros playing poker online and shopping for notebooks, flat screens and MP3 players" before being caught
Dat is voor het eerst dat er een bedrag genoemd word toch?
13 miljoen is zo even nog niet terug betaald door onze maddoxx denk ik zomaar
  maandag 30 juni 2008 @ 11:28:00 #27
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_59789611
quote:
According to the Dutch Ministry of the Interior, the 20 year old hacker had managed to "burn 13 million Euros playing poker online and shopping for notebooks, flat screens and MP3 players" before being caught.
Als hij 13.000.000 euro heeft opgemaakt, dan kan die beter alvast een bijbaantje gaan zoeken want dat gaat dan even duren voordat die dat terugbetaald heeft
  maandag 30 juni 2008 @ 11:28:45 #28
137826 Xizer
I 0wn n00bs for fun!
pi_59789630
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:26 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Niet zomaar dom in de rondte gaan lullen hoor! Maikuuul heeft er niks mee van doen als je het mij vraagt. Als ie echt de cash had ging ie niet naar een outlet centrum in belgie om merkkleding te kopen maar naar de PC in Amsterdam!
pi_59789636
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:25 schreef MrManiak het volgende:
In Rotterdam?
Praat me ff bij...
Ik gooide het topic dicht toen ik meldde dat ik gisteravond van Plupke (vriend/klasgenoot van Maikuuul en MaddoxX) hoorde dat Jasper (MaddoxX dus) op dit moment in een cel in Rotterdam verblijft.
pi_59789644
blijkbaar wist maikuuul er dus vanaf?
ik las dat hij ook opschepte in zijn klas...
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  maandag 30 juni 2008 @ 11:30:09 #31
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_59789667
Welke werknemer wilt hem nu nog in dienst?
  maandag 30 juni 2008 @ 11:30:09 #32
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59789668
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:09 schreef Landgeld het volgende:

[..]

aha oké...

de vraag die nu rest: wat is de straf die hij kan verwachten??
Als ie wordt uitgeleverd aan onze Amerikaanse vrienden... jaartje of 10... Zie http://www.usdoj.gov/criminal/cybercrime/1029NEW.htm
quote:
UNITED STATES CODE ANNOTATED
TITLE 18. CRIMES AND CRIMINAL PROCEDURE
PART I--CRIMES
CHAPTER 47--FRAUD AND FALSE STATEMENTS

This version of the statute does not include changes in the Homeland Security Act,
P.L. 107-296.

§ 1029. Fraud and related activity in connection with access devices

(a) Whoever--

(1) knowingly and with intent to defraud produces, uses, or traffics in one or more counterfeit access devices;

(2) knowingly and with intent to defraud traffics in or uses one or more unauthorized access devices during any one-year period, and by such conduct obtains anything of value aggregating $1,000 or more during that period;

(3) knowingly and with intent to defraud possesses fifteen or more devices which are counterfeit or unauthorized access devices;

(4) knowingly, and with intent to defraud, produces, traffics in, has control or custody of, or possesses device-making equipment;

(5) knowingly and with intent to defraud effects transactions, with 1 or more access devices issued to another person or persons, to receive payment or any other thing of value during any 1-year period the aggregate value of which is equal to or greater than $1,000;

(6) without the authorization of the issuer of the access device, knowingly and with intent to defraud solicits a person for the purpose of--

(A) offering an access device; or

(B) selling information regarding or an application to obtain an access device;

(7) knowingly and with intent to defraud uses, produces, traffics in, has control or custody of, or possesses a telecommunications instrument that has been modified or altered to obtain unauthorized use of telecommunications services;

(8) knowingly and with intent to defraud uses, produces, traffics in, has control or custody of, or possesses a scanning receiver;

(9) knowingly uses, produces, traffics in, has control or custody of, or possesses hardware or software, knowing it has been configured to insert or modify telecommunication identifying information associated with or contained in a telecommunications instrument so that such instrument may be used to obtain telecommunications service without authorization; or

(10) without the authorization of the credit card system member or its agent, knowingly and with intent to defraud causes or arranges for another person to present tothe member or its agent, for payment, 1 or more evidences or records of transactions made by an access device;

shall, if the offense affects interstate or foreign commerce, be punished as provided in subsection (c) of this section.

(b)(1) Whoever attempts to commit an offense under subsection (a) of this section shall be subject to the same penalties as those prescribed for the offense attempted.

(2) Whoever is a party to a conspiracy of two or more persons to commit an offense under subsection (a) of this section, if any of the parties engages in any conduct in furtherance of such offense, shall be fined an amount not greater than the amount provided as the maximum fine for such offense under subsection (c) of this section or imprisoned not longer than one-half the period provided as the maximum imprisonment for such offense under subsection (c) of this section, or both.

(c) Penalties.--

(1) Generally.--The punishment for an offense under subsection (a) of this section is--

(A) in the case of an offense that does not occur after a conviction for another offense under this section--

i if the offense is under paragraph (1), (2), (3), (6), (7), or (10) of subsection (a), a fine under this title or imprisonment for not more than 10 years, or both; and

(ii) if the offense is under paragraph (4), (5), (8), or (9) of subsection (a), a fine under this title or imprisonment for not more than 15 years, or both;

(B) in the case of an offense that occurs after a conviction for another offense under this section, a fine under this title or imprisonment for not more than 20 years, or both; and

(C) in either case, forfeiture to the United States of any personal property used or intended to be used to commit the offense.

(2) Forfeiture procedure.--The forfeiture of property under this section, including any seizure and disposition of the property and any related administrative and judicial proceeding, shall be governed by section 413 of the Controlled Substances Act, except for subsection (d) of that section.

(d) The United States Secret Service shall, in addition to any other agency having such authority, have the authority to investigate offenses under this section. Such authority of the United States Secret Service shall be exercised in accordance with an agreement which shall be entered into by the Secretary of the Treasury and the Attorney General.

(e) As used in this section--

(1) the term "access device" means any card, plate, code, account number, electronic serial number, mobile identification number, personal identification number, or other telecommunications service, equipment, or instrument identifier, or other means of account access that can be used, alone or in conjunction with another access device, to obtain money, goods, services, or any other thing of value, or that can be used to initiate a transfer of funds (other than a transfer originated solely by paper instrument);

(2) the term "counterfeit access device" means any access device that is counterfeit, fictitious, altered, or forged, or an identifiable component of an access device or a counterfeit access device;

(3) theterm "unauthorized access device" means any access device that is lost, stolen, expired, revoked, canceled, or obtained with intent to defraud;

(4) the term "produce" includes design, alter, authenticate, duplicate, or assemble;

(5) the term "traffic" means transfer, or otherwise dispose of, to another, or obtain control of with intent to transfer or dispose of;

(6) the term "device-making equipment" means any equipment, mechanism, or impression designed or primarily used for making an access device or a counterfeit access device;

(7) The term "credit card system member" means a financial institution or other entity that is a member of a credit card system, including an entity, whether affiliated with or identical to the credit card issuer, that is the sole member of a credit card system;

(8) the term "scanning receiver" means a device or apparatus that can be used to intercept a wire or electronic communication in violation of chapter 119 or to intercept an electronic serial number, mobile identification number, or other identifier of any telecommunications service, equipment, or instrument;

(9) the term "telecommunications service" has the meaning given such term in section 3 of title I of the Communications Act of 1934 (47 U.S.C. 153);

(10) the term "facilities-based carrier" means an entity that owns communications transmission facilities, is responsible for the operation and maintenance of those facilities, and holds an operating license issued by the Federal Communications Commission under the authority of title III of the Communications Act of 1934; and

(11) the term "telecommunication identifying information" means electronic serial number or any other number or signal that identifies a specific telecommunications instrument or account, or a specific communication transmitted from a telecommunications instrument.

(f) This section does not prohibit any lawfully authorized investigative, protective, or intelligence activity of a law enforcement agency of the United States, a State, or a political subdivision of a State, or of an intelligence agency of the United States, or any activity authorized under chapter 224 of this title. For purposes of this subsection, the term "State" includes a State of the United States, the District of Columbia, and any commonwealth, territory, or possession of the United States.

(g)(1) It is not a violation of subsection (a)(9) for an officer, employee, or agent of, or a person engaged in business with, a facilities-based carrier, to engage in conduct (other than trafficking) otherwise prohibited by that subsection for the purpose of protecting the property or legal rights of that carrier, unless such conduct is for the purpose of obtaining telecommunications service provided by another facilities-based carrier without the authorization of such carrier.

(2) In a prosecution for a violation of subsection (a)(9), (other than a violation consisting of producing or trafficking) it is an affirmative defense (which the defendant must establish by a preponderance of the evidence) that the conduct charged was engaged in for research or development in connection with a lawful purpose.

(h) Any person who, outside the jurisdiction of the United States, engages in any act that, if committed within the jurisdiction of the United States, would constitute an offense under subsection (a) or (b) of this section, shall be subject to the fines, penalties, imprisonment, and forfeiture provided in this title if--

(1) the offense involves an access device issued, owned, managed, or controlled by a financial institution, account issuer, credit card system member, or other entity within the jurisdiction of the United States; and

(2) the person transports, delivers, conveys, transfers to or through, or otherwise stores, secrets, or holds within the jurisdiction of the United States, any article used to assist in the commission of the offense or the proceeds of such offense or property derived therefrom.

* More Information on: Federal Statutes Related to Cybercrime generally
* More Information on: Federal Statutes Related to Computer Intrusions

Updated February 8, 2003
usdoj-crm/mis/krr
pi_59789679
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Klinkt niet eens heel erg onwaarschijnlijk
Laten we zeggen dat ie voor een Miljoentje aan ardware en gadgets heeft gekocht..

Hoe Hoe Hoe!! Verbras je dan nog 10 miljoen aan poker... Online poker.... Dan moet je bijna elke hand allin, en verliezen...

I
*uit lurkstand herrezen*
  maandag 30 juni 2008 @ 11:31:05 #34
128056 MrManiak
pi_59789686
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:29 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Ik gooide het topic dicht toen ik meldde dat ik gisteravond van Plupke (vriend/klasgenoot van Maikuuul en MaddoxX) hoorde dat Jasper (MaddoxX dus) op dit moment in een cel in Rotterdam verblijft.
Ah, oke. Ik dacht dat iemand hem in Rotterdam had gezien of dat hij i.p.v. naar Frankrijk naar Rotterdam ging .
Mijn (inte)r(e)views!
pi_59789699
Bla, nu heb ik de lapo van MaddoxX er nog niet in. Is that important? MENSEN! Hij postte een smiley en een tvp in een lolcat-topic. zomfg, wat een spanning en sensatie.
pi_59789704
wat een stumper
I'm not the man you think I am!
  maandag 30 juni 2008 @ 11:31:45 #37
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59789706
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:27 schreef NED het volgende:

[..]

Dat is voor het eerst dat er een bedrag genoemd word toch?
13 miljoen is zo even nog niet terug betaald door onze maddoxx denk ik zomaar
In het FP-bericht @ [upd] Miljoenenhacker gezocht, FOK!ker opgepakt staat 20 miljoen dollar (= ongeveer 13 miljoen euro):

[quote]e diefstal van de creditcardgegevens vond plaats bij een Brits bedrijf dat online tickets verkoopt. Hij haalde hiermee ongeveer twintig miljoen dollar krediet binnen. Met dat geld winkelde hij uitgebreid op internet, waar hij onder meer laptops, beeldschermen en mp3-spelers kocht./quote]
pi_59789715
waar zijn die logs dan?
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_59789716
Knap geld 'gemaakt', minder slim in het omgaan met geld.

Ah ik zie het al VMBO.
Verbaal terrorist
  maandag 30 juni 2008 @ 11:32:15 #40
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59789723
13 miljoen maak je echt niet zo snel in je eentje op. Voor 13 miljoen kun je 13 riante huizen kopen of 130 aardige auto's. Dat moet ergens wel op gaan vallen natuurlijk. Als je ermee gaat pokeren dan kun je het natuurlijk redelijk snel verliezen. Maar dan kun je het beter gebruiken op Unibet om in te zetten op wedstrijden en zo geld wit te wassen.
pi_59789730
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:29 schreef roburt het volgende:
ik las dat hij ook opschepte in zijn klas...
Hoooo, dat zeg ik niet. Maikuuul staat hier buiten he.
  maandag 30 juni 2008 @ 11:32:48 #42
137826 Xizer
I 0wn n00bs for fun!
pi_59789734
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:30 schreef DawN het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat ie voor een Miljoentje aan ardware en gadgets heeft gekocht..

Hoe Hoe Hoe!! Verbras je dan nog 10 miljoen aan poker... Online poker.... Dan moet je bijna elke hand allin, en verliezen...

I
Dat gaat sneller als je denkt. Ga maar eens bij de hogere limieten kijken, 100 / 200 NL bijvoorbeeld. Daar zitten jongens met 50K aan een tafel. Ik heb vaak genoeg gezien dat ze 5 minuten later die 50K kwijt waren en een rebuy deden voor 50K. Op deze manier gaat het erg snel!
pi_59789743
zo even alles bijgelezen. wat een hoop leesvoer maar zou een mooi boek kunnen worden. iemand al interesse om er een boek over te schrijven?
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_59789753
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Ah, oke. Ik dacht dat iemand hem in Rotterdam had gezien of dat hij i.p.v. naar Frankrijk naar Rotterdam ging .
Vergeet Frankrijk
Ontzettend crapverhaal.
pi_59789771
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:32 schreef Ron.Burgundy het volgende:
13 miljoen maak je echt niet zo snel in je eentje op.
Precies, hoe krijg je dat er doorheen aan beeldschermen en laptops e.d.
pi_59789785
voelen ze ouders zich knap ruk.... >.>

me ma komt ook al binnen: hoe weet jij dit allemaal... ik: tja... heb zo me bronnen

Nu schept iedereen op van: Menneke, kon jij niet eens 'n autotje voor mij kopen

etc..
I pwn u!
pi_59789797
quote:
13 miljoen maak je echt niet zo snel in je eentje op. Voor 13 miljoen kun je 13 riante huizen kopen of 130 aardige auto's. Dat moet ergens wel op gaan vallen natuurlijk. Als je ermee gaat pokeren dan kun je het natuurlijk redelijk snel verliezen. Maar dan kun je het beter gebruiken op Unibet om in te zetten op wedstrijden en zo geld wit te wassen.
Als jij nu 13 miljoen regelt, ben je er vandaag nog vanaf!
  maandag 30 juni 2008 @ 11:35:13 #48
128056 MrManiak
pi_59789801
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:33 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Vergeet Frankrijk
Ontzettend crapverhaal.
Ik stopte met lezen bij nummer 9, dus in 2 topics is er veel gebeurd begrijp ik?
Mijn (inte)r(e)views!
pi_59789843
quote:
Ach, als je een beetje snugger bent zet je 90% weg en koop je wat leuke dingen.
Verbaal terrorist
pi_59789846
ik snap niet dat ie een Bangbros abbo nam terwijl hij ook prostituees kon huren met al dat geld
pi_59789848
13 miljoen
pi_59789850
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:29 schreef roburt het volgende:
Hij is nie voor niks hendig en sjiek
  maandag 30 juni 2008 @ 11:37:35 #53
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_59789854
Ik geloof er niks van dat ie miljoenen heeft uitgegeven zonder dat iemand het merkt.

tienduizenden euro's kan ik me nog voorstellen maar miljoenen...
Jawel, je keek.
pi_59789862
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Ik stopte met lezen bij nummer 9, dus in 2 topics is er veel gebeurd begrijp ik?
Dat was sowieso al duidelijk.
Maar goed, mensen. Het is mooi geweest, ik ga een tosti in een pannetje gooien.
pi_59789868
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:32 schreef Xizer het volgende:

[..]

Dat gaat sneller als je denkt. Ga maar eens bij de hogere limieten kijken, 100 / 200 NL bijvoorbeeld. Daar zitten jongens met 50K aan een tafel. Ik heb vaak genoeg gezien dat ze 5 minuten later die 50K kwijt waren en een rebuy deden voor 50K. Op deze manier gaat het erg snel!
Tuurlijk, speel zelf ook.. en kijk vaak genoeg mee op de High stakes tafel, het kan heel erg hard gaan ja, Maar de meeste pokersites hebben 500/1000 NL als hoogste. Gemiddelse pot is daar echt geen 100 K.
50 K is voor ons al heel veel, maar 50 K is nog lang geen miljoen, en al helemaal geen 10 miljoen..

( al zou ik willen dat ik er een keer mee mocht pokeren , als ik een stack van een miljoen had... )
*uit lurkstand herrezen*
pi_59789875
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik snap niet dat ie een Bangbros abbo nam terwijl hij ook prostituees kon huren met al dat geld
Ik denk dat de schaamte over zijn kleine cono... ...

dan maar een abbo.
Verbaal terrorist
  maandag 30 juni 2008 @ 11:38:22 #57
215011 Placenta
eating your placenta
pi_59789877
13 miljoen , wat een dildo. Dan heb je toch ook het ethisch besef van een pinda als je dan maar blijft denken dat ze 'je toch niet pakken, want je doet het al 4 jaar'
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_59789880
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

In het FP-bericht @ [upd] Miljoenenhacker gezocht, FOK!ker opgepakt staat 20 miljoen dollar (= ongeveer 13 miljoen euro):

[quote]e diefstal van de creditcardgegevens vond plaats bij een Brits bedrijf dat online tickets verkoopt. Hij haalde hiermee ongeveer twintig miljoen dollar krediet binnen. Met dat geld winkelde hij uitgebreid op internet, waar hij onder meer laptops, beeldschermen en mp3-spelers kocht./quote]
Ja mogelijk krediet ja en mogelijke schade en alles, maar in die engelse quote staat letterlijk dat hij 13 miljoen euro VERBRAST heeft met online poker en dergelijke. Opgemaakt dus.

Dat bedoelde ik met dat ht voor het eerst is dat een bedrag in beeld is
  maandag 30 juni 2008 @ 11:38:39 #59
137826 Xizer
I 0wn n00bs for fun!
pi_59789885
quote:
Daar heb je een verdomd goed punt...
  maandag 30 juni 2008 @ 11:39:15 #60
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59789902
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:34 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Precies, hoe krijg je dat er doorheen aan beeldschermen en laptops e.d.
Volgens mij is dat erg lastig om onopgemerkt te doen. Normaal steek je zoveel geld in vastgoed en zet je een gedeelte vast. Maar dan gaan op verschillende plaatsen alarmbellen rinkelen.
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Als jij nu 13 miljoen regelt, ben je er vandaag nog vanaf!
Het is geen kunst om zoveel geld op te maken, het is wel een kunst om het op een manier te gebruiken waardoor het niet opvalt en je er wel zoveel mogelijk aan hebt.
pi_59789936
Ik moet ineens denken aan Brewster's Million. Die gast in die film moet ook een miljoen binnen een bepaalde tijd opmaken om aanspraak te kunnen maken op een gigantische erfenis of iets dergelijks
pi_59789942
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef l3laster het volgende:
wat een stumper
It Never Hurts To Help!
  maandag 30 juni 2008 @ 11:41:27 #63
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59789951
Schitterend
Freed from desire, Mind and senses purified.
  maandag 30 juni 2008 @ 11:41:36 #64
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59789954
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef NED het volgende:
Ik moet ineens denken aan Brewster's Million. Die gast in die film moet ook een miljoen binnen een bepaalde tijd opmaken om aanspraak te kunnen maken op een gigantische erfenis of iets dergelijks
Dat was een neger
pi_59789962
quote:

[..]

nee
pi_59789964
quote:
Nouuu....
quote:
(22:34:12) (@MaddoxX) morgen ff keihard eroplos neuken
(22:35:22) (@hampie) gelijk heb je!
(22:35:28) (@hampie) doe je beetje rustig aan met Kippi3?
*uit lurkstand herrezen*
pi_59790001
Iemand de pokerstats al gevonden van deze 'superhacker'
pi_59790003
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:

Het is geen kunst om zoveel geld op te maken, het is wel een kunst om het op een manier te gebruiken waardoor het niet opvalt en je er wel zoveel mogelijk aan hebt.
Niemand zal het merken als jij mij 13 miljoen geeft vandaag, jij bent er vandaag ineens vanaf
  maandag 30 juni 2008 @ 11:44:34 #69
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_59790026
TerugVindPost.

Nooit gedacht dat we dit ooit nog eens meemaken.
Sappig !!
  maandag 30 juni 2008 @ 11:45:43 #70
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59790056
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Niemand zal het merken als jij mij 13 miljoen geeft vandaag, jij bent er vandaag ineens vanaf
Als ik het zo cash aan jou zou kunnen geven in kleine coupures dan merkt niemand het. Behalve dat ik een bestelbus met briefgeld moet lossen dan natuurlijk.
Je kan zo'n bedragen ook niet zomaar even met internetbankieren overboeken. Zo simpel is dat helaas niet.
pi_59790060
Ik weet nog dat ergens in een van de pokertopics gepraat werd over een nederlander die echt als een volslagen debiel speelde en alles verloor binnen no-time.

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het zou zomaar kunnen dat dat maddoxx was waar ze het toen over hadden.

Misschien iemand die vaak in de pokertopics hier op fok komt en dit ook nog weet?
pi_59790075
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef ollie994 het volgende:
Iemand de pokerstats al gevonden van deze 'superhacker'
http://www.officialpokerrankings.com/
*uit lurkstand herrezen*
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 juni 2008 @ 11:48:29 #73
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_59790125
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef NED het volgende:
Ik weet nog dat ergens in een van de pokertopics gepraat werd over een nederlander die echt als een volslagen debiel speelde en alles verloor binnen no-time.

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het zou zomaar kunnen dat dat maddoxx was waar ze het toen over hadden.
Hm, van wat ik tot nu toe gelezen heb, slaat die omschrijving best wel op hem..
  maandag 30 juni 2008 @ 11:49:19 #74
215011 Placenta
eating your placenta
pi_59790147
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  maandag 30 juni 2008 @ 11:49:46 #75
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_59790162

Alleen voor het hebben en schaamteloos tonen van dergelijke ingevallen borstkassen mag-ie van mij 10 jaar in de gevangenis op vet-dieet!

Verders no offense natuurlijk, maar ik wilde het alleen even kwijt!
Sterkte knul, gelukkig kun je straks lekker trainen op staatskosten!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_59790167
ach hij gebruikt overal de naam Maddoxx, dus dat zal bij het pokeren niet anders zijn. Zal me niets verbazen als zelfs zijn fok! wachtwoord Maddoxx is.
  maandag 30 juni 2008 @ 11:51:35 #77
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59790203
tvp
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 30 juni 2008 @ 11:52:14 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59790221
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:49 schreef Sport_Life het volgende:
ach hij gebruikt overal de naam Maddoxx, dus dat zal bij het pokeren niet anders zijn. Zal me niets verbazen als zelfs zijn fok! wachtwoord Maddoxx is.
Even proberen
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2008 @ 11:52:51 #80
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_59790234
quote:

Staat me ook iets van bij ja.

Wat overigens ook een manier is om geld van gestolen cc's te witten cq. te kunnen cashen, als je met een of meerdere vriendjes speelt die je telkens laat winnen.
  maandag 30 juni 2008 @ 11:53:20 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59790247
quote:
misschien dta het aan mij ligt maar ik zie geen grote bedragen hoor...
  maandag 30 juni 2008 @ 11:54:34 #82
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59790288
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik denk dat de schaamte over zijn kleine cono... ...
cono = kut
Suffering from Oblomow's
pi_59790321
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

zoals ik het begrijp is hij januari 2006 begonnen met dat spel en heeft elke maand stuk of 20x gespeeld en niets gewonnen, tot april 2008.. blijkbaar duurde het ruim 1,5 jaar voordat hij het spelletje doorhad. Gezien zijn domme overkomen denk ik dat die conclusie juist is.
  maandag 30 juni 2008 @ 11:55:28 #84
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_59790322
quote:
Sowieso, betalen voor een Bangbros abbo
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  maandag 30 juni 2008 @ 11:55:47 #85
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_59790332
quote:

Misschien iemand die vaak in de pokertopics hier op fok komt en dit ook nog weet?
Nee dat was hem waarschijnlijk niet.
quote:
En dit ook niet.
A.F.C. Ajax
pi_59790368
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat hij veel aan toernooien mee deed...

Denk dat hij meer verbraste aan gewone tafels.
*uit lurkstand herrezen*
  maandag 30 juni 2008 @ 11:59:06 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59790408
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:57 schreef DawN het volgende:

[..]

Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat hij veel aan toernooien mee deed...

Denk dat hij meer verbraste aan gewone tafels.
aah, en die stats zijn dus niet te zien?

Ja, ik ben een poker n00b
pi_59790443
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:34 schreef weasel85 het volgende:
voelen ze ouders zich knap ruk.... >.>

me ma komt ook al binnen: hoe weet jij dit allemaal... ik: tja... heb zo me bronnen

Nu schept iedereen op van: Menneke, kon jij niet eens 'n autotje voor mij kopen

etc..
lol

tja, als die Maddox wat slimmer was geweest hadie de rest van zijn leven als koning kunnen leven....
Love is in the air!
pi_59790491
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

aah, en die stats zijn dus niet te zien?

Ja, ik ben een poker n00b
Ik ben ook niet echt een Pro hoor
Maar als ik naar mijn eiegn kijk, staan daar de toernooien die ik speel.. dus ik trek daar even comclusie uit
*uit lurkstand herrezen*
pi_59790508
tvp
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_59790515
13 miljoen lijkt me ook wel erg sterk, dan moet ie wel erg slecht in pokeren zijn
  maandag 30 juni 2008 @ 12:04:05 #92
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_59790523
tvp maar weer
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  Moderator maandag 30 juni 2008 @ 12:04:52 #93
42184 crew  DaMart
pi_59790546
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:00 schreef Landgeld het volgende:

[..]

lol

tja, als die Maddox wat slimmer was geweest hadie de rest van zijn leven als koning kunnen leven....
...in een ander land, zonder wetten tegen cybercrimineeltjes .
pi_59790590
tvp
  Redactie Frontpage maandag 30 juni 2008 @ 12:07:49 #95
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_59790616
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:03 schreef devv05 het volgende:
13 miljoen lijkt me ook wel erg sterk, dan moet ie wel erg slecht in pokeren zijn
Highroler
  maandag 30 juni 2008 @ 12:08:01 #96
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59790622
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:25 schreef MrManiak het volgende:
In Rotterdam?
Praat me ff bij...
Waarschijnlijk gebeurt met hem hetzelfde als bij mij toen.

Word van je bed gelicht en dan naar Zeist gebracht , daar heeft het HTC een hightec verhoor kamer.
Na 3 dagen in zeist en verhoor ga je naar P.I -> De Schie of de Noordsingel.
Hoop voor hem dat ie in de Schie zit want de Noordsingel is één grootte tering bende.
Hij word sowieso na een week of 6-8 overgeplaatst naar de Noordsingel want daar zit de JOVO(JOng VOlwassen) afdeling
Almost there skipper
pi_59790639
pi_59790659
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef Kowapanga het volgende:

[..]

Word van je bed gelicht en dan naar Zeist gebracht , daar heeft het HTC een hightec verhoor kamer.
Hoop voor hem dat ie in de Schie zit want de Noordsingel is één grootte tering bende.
Hij word sowieso na een week of 6-8 overgeplaatst naar de Noordsingel want daar zit de JOVO(JOng VOlwassen) afdeling
Interesting... Wat had je gedaan?
*uit lurkstand herrezen*
  maandag 30 juni 2008 @ 12:09:35 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59790662
fokradio
pi_59790696
D
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:09 schreef DawN het volgende:

[..]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar
  maandag 30 juni 2008 @ 12:11:12 #101
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_59790697
Deel 12 alweer
  maandag 30 juni 2008 @ 12:12:37 #102
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59790729
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:09 schreef DawN het volgende:

[..]

Darkfall / bethesta / inca / dingetjes

http://www.security.nl/ar(...)hter_de_tralies.html
Almost there skipper
pi_59790731
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef Kowapanga het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'één grote teringbende'? Veel 'gevaarlijke' criminelen, of wat? ervaring mee?
Love is in the air!
pi_59790755
quote:
OMG Fok! 1 grote hack-community
*uit lurkstand herrezen*
  maandag 30 juni 2008 @ 12:15:55 #105
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59790805
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'één grote teringbende'? Veel 'gevaarlijke' criminelen, of wat? ervaring mee?
Enorm veel vechtpartijen , allemaal opgefokte pubers van 16 tot 23 jaar.
En word volgens mij in 2010 gesloopt dus dan kan je nagaan hoe het er binnen uitziet
Almost there skipper
pi_59790863
En uitgekocht worden door een bedrijf dat hem wil hebben? Sure.

Ten eerste is die vent niet te vertrouwen, dus er is geen bedrijf dat hem wil hebben
En ten tweede heeft hij in feite niets gedaan waar je echt 'brains' voor moet hebben. Hij heeft zoals gezegd een aantal shells op een server gekregen waardoor hij al deze informatie kreeg.
  maandag 30 juni 2008 @ 12:18:14 #107
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59790870
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vriend Maikuuul over MaDDoxX
FOK!radio .
  maandag 30 juni 2008 @ 12:18:58 #108
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59790893
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

FOK!radio .
Sunchaser zal vast wel de exclusieve televisie-rechten krijgen.
  maandag 30 juni 2008 @ 12:21:16 #109
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59790967
Deeltje 12 alweer
  maandag 30 juni 2008 @ 12:22:06 #110
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59790991
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Sunchaser zal vast wel de exclusieve televisie-rechten krijgen.
Zoiets ja .
En Nolius doet het 'journalistieke' gedeelte .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 30 juni 2008 @ 12:24:15 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59791039
tvp maar weer
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59791068
Ik moet dit volgen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59791097
Mocht hij nog 1 keer op fok mogen komen en deze reactie lezen heb ik 1 tip voor je Maddox,
Laat je zeepje nooit vallen in de douche
  maandag 30 juni 2008 @ 12:27:42 #114
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_59791140
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef Jaheur het volgende:
Mocht hij nog 1 keer op fok mogen komen en deze reactie lezen heb ik 1 tip voor je Maddox,
Misschien wil die dat juist wel
  maandag 30 juni 2008 @ 12:30:11 #116
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59791182
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef Jaheur het volgende:
je douched gescheiden
Almost there skipper
pi_59791265
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:30 schreef Kowapanga het volgende:

[..]

je douched gescheiden
Party Pooper
*uit lurkstand herrezen*
pi_59791287
quote:

[..]

maandag 30 juni 2008 @ 12:35:18 #119
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_59791301
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Zoiets ja .
En Nolius doet het 'journalistieke' gedeelte .
en mijn *vindersloon* dan ?
  maandag 30 juni 2008 @ 12:37:23 #120
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_59791350
Wederom alleen speculaties? Sinds deel 10 ben ik niet meer zo actief
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  maandag 30 juni 2008 @ 12:40:08 #121
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59791414
Tvp maar.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_59791448
Al 35k views op z'n hyves?
pi_59791491
Hyves:
quote:
Tv programma's: CSI, Jensen, Jiskefet, Lost, Mooi! weer de leeuw, Prison Break, South Park, Top Gear
Ik moest lachen.
pi_59791513
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:15 schreef Kowapanga het volgende:

[..]

Enorm veel vechtpartijen , allemaal opgefokte pubers van 16 tot 23 jaar.
En word volgens mij in 2010 gesloopt dus dan kan je nagaan hoe het er binnen uitziet
Hoelang heb je gezeten dan?
pi_59791609
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef most_wanted het volgende:
Hyves:
[..]

Ik moest lachen.
En Green Mile bij zijn films
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 30 juni 2008 @ 12:47:42 #127
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59791615
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:43 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Hoelang heb je gezeten dan?
4 maanden..
Almost there skipper
pi_59791637
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:41 schreef most_wanted het volgende:
Al 35k views op z'n hyves?
Straks gaat de server daar nog plat
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  maandag 30 juni 2008 @ 12:54:44 #129
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59791754
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Kowapanga het volgende:

[..]

Darkfall / bethesta / inca / dingetjes

Ah, dat was ook zo mooi; als reactie:
quote:
Op maandag 16 april 2007 @ 14:02 schreef MaddoxX het volgende:
wat een n00b
Suffering from Oblomow's
pi_59791800
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Govinda het volgende:

[..]

Ah, dat was ook zo mooi; als reactie:
[..]

haha nu lachen we hem uit succes in Amerika Maddoxx
pi_59791864
Die reacties ook: http://www.shacknews.com/laryn.x?story=53369

This kid is so fucked.

I could live out the rest of my life VERY comfortably on 13 million dollars(USA), let alone Euros. Just ... : Skyburst101

*
in short...that kid is a complete idiot when it comes to economics/personal finance. : Skyburst101
*
Yeah, but that doesn't compare to losing on a nut flush. Totally. : quanta88

Wow, congrats on nabbing him.

There's stupid and there's really stupid. This guy is beyond that. He's a special kind of stupid.
  maandag 30 juni 2008 @ 13:02:52 #132
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59791939
quote:
Hij heeft in ieder geval geen 13 miljoen euro verloren met pokeren, omdat er dan in de pokercommunity een bericht zou zijn rondgegaan. Elke high-stakes speler die veel verliest is binnen no-time bekend in het circuit / op diverse internetfora.
pi_59792003
Tvptje dan maar
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_59792025
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:02 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval geen 13 miljoen euro verloren met pokeren, omdat er dan in de pokercommunity een bericht zou zijn rondgegaan. Elke high-stakes speler die veel verliest is binnen no-time bekend in het circuit / op diverse internetfora.
Meerdere accounts en sites?
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 30 juni 2008 @ 13:08:19 #135
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_59792053
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:02 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Misschien speelde-ie wel onder de naam Steve_Haris.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_59792067
Heeft iemand trouwens een goede samenvatting van 10-15 regels ofzo? Ik heb vanaf deel 8 gemist dus.
pi_59792104
TVP
  maandag 30 juni 2008 @ 13:12:17 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59792156
Maar even serieus he... stel nou dat het hem daadwerkelijk is.

Hoe groot is de kans dan dat hij uitgeleverd gaat worden? Of is het veeeeeeeel aannemelijker dat hij hier ff een paar uur mag schoffelen en een jaartje oid mag zitten?
pi_59792167
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:47 schreef Kowapanga het volgende:

[..]

4 maanden..
Zozo..
Beetje uit te houden?
Heb zelf 7 uur in arrestantencel gezeten in Capelle.
Kreeg zelfs sigaretten van de overheid!
  maandag 30 juni 2008 @ 13:12:56 #140
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59792174
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:10 schreef ScarFace- het volgende:
TVP
  maandag 30 juni 2008 @ 13:15:53 #141
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59792269
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:06 schreef behangplakker het volgende:

Meerdere accounts en sites?
Dat zou kunnen. Er zijn drie of vier sites die high stakes poker aanbieden. Dan moet hij ongeveer 4 miljoen euro per sites verdelen over meerdere accounts. Das alsnog een flinke klus om zoveel te verliezen en niet op te vallen, maar niet onmogelijk.

Maar gezien zijn historie van overal dezelfde naam gebruiken, klinkt bovenstaand verhaal niet heel erg logisch.

Ik geloof eerlijk gezegd voorlopig nog niet dat hij voor miljoenen aan goederen heeft gekocht, en enorme bedragen heeft vergokt. Ik kan me nog wel voorstellen dat hij de beschikking heeft gehad over miljoenen aan creditcards, maar of hij dat daadwerkelijk heeft uitgegeven lijkt me nu erg sterk.
pi_59792282
Misschien speelde Maddoxx ook wel onder ICallSoWhat ;p
pi_59792302
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:12 schreef Qwea het volgende:

Hoe groot is de kans dan dat hij uitgeleverd gaat worden? Of is het veeeeeeeel aannemelijker dat hij hier ff een paar uur mag schoffelen en een jaartje oid mag zitten?

Als die hier mag schoffelen, dan word er wel ene topic geopend: Sponsor Maddoxx enkeltje naar the US of A

Dan helpen we hem wel er heen
  maandag 30 juni 2008 @ 13:19:28 #144
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59792353
Hij heeft geen miljoenen uitgegeven. Dat gewoon een slecht vertaald bericht. Hij had de beschikking over 20 miljoen dollar (13 miljoen euro) en kocht van dat geld laptops e.d. en speelde poker.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_59792361
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Als die hier mag schoffelen, dan word er wel ene topic geopend: Sponsor Maddoxx enkeltje naar the US of A

Dan helpen we hem wel er heen
Als ik die laatste log van daviid zo bekijk, is dat wel z'n verdiende loon, die gast zien we nooit meer terug...
pi_59792398
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij heeft geen miljoenen uitgegeven. Dat gewoon een slecht vertaald bericht. Hij had de beschikking over 20 miljoen dollar (13 miljoen euro) en kocht van dat geld laptops e.d. en speelde poker.
Ja en waar plaatste hij z'n spullen? In dat ene appartement?
pi_59792404
Hoezo is ie eigenlijk niet ergens op een illegaal eilandje gaan zitten met al zn creditcards? Had ie goed kunnen boeren me dunkt.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_59792441
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:12 schreef Qwea het volgende:

Groot. Nederland heeft een uitleveringsverdrag met Amerika en hij heeft zijn misdaden gepleegd tegen grote Amerikaanse bedrijven op hun 'grondgebied'. Sowieso ging die andere hacker hier in het topic al een paar maanden de cel in voor een veel minder zwaar delict, dus een paar uurtjes schoffelen kan hij wel vergeten.

Ook heeft hij voor vele miljoenen schade aangericht, dus ik denk dat hij wel zijn hele leven aan het afbetalen zal zijn.

Maar er is hier vast wel een persoon die rechten studeert ofzo en er meer over kan vertellen.
  maandag 30 juni 2008 @ 13:23:33 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59792468
hmm, das kut voor em
pi_59792475
tvp
pi_59792484
Die beschikbare 20 miljoen naar een zwitserse bank
  maandag 30 juni 2008 @ 13:26:59 #152
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59792559
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:12 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Zozo..
Beetje uit te houden?
Heb zelf 7 uur in arrestantencel gezeten in Capelle.
Kreeg zelfs sigaretten van de overheid!
Ach het went snel he

Denk overigens niet dat ie uitgeleverd gaat worden aangezien het hier niet om overheids instanties gehad , en ik denk dat ie fraude gepleegd heeft met CreditCards van mensen over de hele wereld.
Almost there skipper
pi_59792609
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:26 schreef Kowapanga het volgende:

[..]

Ach het went snel he

Denk overigens niet dat ie uitgeleverd gaat worden aangezien het hier niet om overheids instanties gehad , en ik denk dat ie fraude gepleegd heeft met CreditCards van mensen over de hele wereld.
Je vergeet alleen dat hij ook heeft ingebroken bij Valve en Activision, beide Amerikaanse bedrijven. Die zullen hem heel graag voor het gerecht dagen gok ik zo.
pi_59792611
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:21 schreef trancethrust het volgende:
Hoezo is ie eigenlijk niet ergens op een illegaal eilandje gaan zitten met al zn creditcards? Had ie goed kunnen boeren me dunkt.
idd, als hij slim was geweest hadie als koning kunnen leveren...
Love is in the air!
  maandag 30 juni 2008 @ 13:32:36 #155
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_59792739
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:32 schreef Drugshond het volgende:
OMG

I am Legend (is het eerste wat ik kan bedenken).
[ afbeelding ].

Kan straks wel zeggen dat hij zich vermaakt heeft in zijn jeugdjaren.
ik dacht meer aan Catch me if you can
pi_59792750
tvp
BoF!
pi_59792771
Even snel een tvptje...
zit weer te zondigen op mijn werk... toch benieuwd naar nieuws.
  maandag 30 juni 2008 @ 13:35:13 #159
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59792773
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:28 schreef devv05 het volgende:

[..]

Je vergeet alleen dat hij ook heeft ingebroken bij Valve en Activision, beide Amerikaanse bedrijven. Die zullen hem heel graag voor het gerecht dagen gok ik zo.
Zenimax is ook een amerikaans bedrijf, en we hebben het allemaal in nederland geregeld , ook het civiele gedeelte.
Hij kan er sowieso wel van uitgaan dat Valve en Activision hier een civiele rechtzaak tegen hem beginnen. ($$$)
Almost there skipper
pi_59792794
is hier al verteld dat er ook een karabijn gevonden is bij het pikkie thuis?
pi_59792803
Nog steeds geen nieuws dus
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59792854
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:36 schreef Rimpelhond het volgende:
is hier al verteld dat er ook een karabijn gevonden is bij het pikkie thuis?
jawel maar wat moest hij ermee eigenlijk ?
pi_59792857
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:35 schreef Kowapanga het volgende:

[..]

Zenimax is ook een amerikaans bedrijf, en we hebben het allemaal in nederland geregeld , ook het civiele gedeelte.
Hij kan er sowieso wel van uitgaan dat Valve en Activision hier een civiele rechtzaak tegen hem beginnen. ($$$)
Ben jij nou de rest van je leven aan 't betalen ? Of is zoiets nog wel overkomelijk ?
pi_59792927
Als hij nu in De Schie Rotterdam zit, zit hij nu te lunchen met meneer Holleeder.
  maandag 30 juni 2008 @ 13:41:49 #165
218622 FloorManager
Eerst klappen dan praten
pi_59792939
Ik weet precies wat er met hem gaat gebeuren want ik heb rechten gestudeerd en ik weet alle feiten over deze zaak, deze meneer wordt eerst berecht in Nederland en wordt vervolgens keihard overgeleverd aan de US GOVERNMENT EN WORDT COMPLEET LEEGGEPLUKT EN GEGANGRAPED.
Keepin' the guns ready for action bitch.
pi_59792954
Moccro tegen zijn celgenoot: "Ik zit hier voor het in elkaar slaan van een buurtgenoot, jij?"
MaDDoXX: "Ik had 60 miljoen euro gestolen..."
Moccro: "0.o"
  maandag 30 juni 2008 @ 13:45:00 #167
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59793019
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:38 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Ben jij nou de rest van je leven aan 't betalen ? Of is zoiets nog wel overkomelijk ?
Ik betaal helemaal niks , kwestie van een goede deal maken
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:41 schreef Koalabier het volgende:
Als hij nu in De Schie Rotterdam zit, zit hij nu te lunchen met meneer Holleeder.
Maddoxx zit denk ik op inkomsten (vleugel B) en holleeder zou wel op vleugel D of de terroristen vleugel zitten
Almost there skipper
  maandag 30 juni 2008 @ 13:46:17 #168
89730 Drugshond
pi_59793054
10 miljoen verbrassen aan pokersites... dat is nog een hele knappe opgave. Zal nu wel vriendjes zijn bij een aantal beruchte pokerspelers.

pi_59793085
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:42 schreef Xith het volgende:
Moccro tegen zijn celgenoot: "Ik zit hier voor het in elkaar slaan van een buurtgenoot, jij?"
MaDDoXX: "Ik had 60 miljoen euro gestolen..."
Moccro: "0.o"
Heel moccroland ligt dan aan zn voeten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  maandag 30 juni 2008 @ 13:47:53 #170
218622 FloorManager
Eerst klappen dan praten
pi_59793087
US GOVERNMENT!!!!!!!!!!!!!!
Keepin' the guns ready for action bitch.
  maandag 30 juni 2008 @ 13:48:05 #171
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59793093
Ben gewoon al 1,5 uur aan het bijlezen sinds gisteravond.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_59793102
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:45 schreef Kowapanga het volgende:

[..]

Maar jij hebt die game niet uit laten lekken, hij wel. Daarnaast was hij ook nog oprichter van een aantal releasegroeps werd ergens in de eerste topics geroepen.

Lijkt me sterk dat hij ook zo'n 'deal' kan maken. Zijn lijst met overtredingen is wel flink wat langer en ernstiger dan die van jou.

Hij zal sowieso wel alle credit card bestellingen terug moeten betalen toch? Als hij daar al vier jaar mee bezig was zal dat ook minstens tonnen zijn.
pi_59793136
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:45 schreef Kowapanga het volgende:

[..]

[..]

Maddoxx zit denk ik op inkomsten (vleugel B) en holleeder zou wel op vleugel D of de terroristen vleugel zitten
Maar als Maddoxx in de Schie zit, kan hij de neus tegenkomen? Of komt hij hem juist niet tegen.
pi_59793184
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:54 schreef Govinda het volgende:

[..]

cono = kut
Exact.

Je kan alleen een wijf zijn als je zo beroerd met geld om kan gaan...
Verbaal terrorist
pi_59793207
Maddoxx heeft naast die hacking dingen, ook afgeperst bij Valve...
HaHaHaHa, deze jongen houd het geen week langer uit..
Ik vond 4 dagen al best wel klote ;-p
  maandag 30 juni 2008 @ 13:52:53 #176
89730 Drugshond
pi_59793218
ff serieus.... ik denk dat het over en sluiten is voor deze grappenmaker. Zijn toekomst ligt niet meer in zijn handen.
Kan wellicht beter een boek gaan schrijven.
  maandag 30 juni 2008 @ 13:53:42 #177
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59793234
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Maar jij hebt die game niet uit laten lekken, hij wel. Daarnaast was hij ook nog oprichter van een aantal releasegroeps werd ergens in de eerste topics geroepen.

Lijkt me sterk dat hij ook zo'n 'deal' kan maken. Zijn lijst met overtredingen is wel flink wat langer en ernstiger dan die van jou.

Hij zal sowieso wel alle credit card bestellingen terug moeten betalen toch? Als hij daar al vier jaar mee bezig was zal dat ook minstens tonnen zijn.
Oh dacht eigenlijk dat ie het niet had uitgelekt , en van mijn zaak is gelukkig ook niet alles bekend he

En dat van die CCs is gewoon dom , en daargaat ie zwaar voor dokken
Almost there skipper
  maandag 30 juni 2008 @ 13:54:00 #178
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59793240
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:41 schreef FloorManager het volgende:
Ik weet precies wat er met hem gaat gebeuren want ik heb rechten gestudeerd en ik weet alle feiten over deze zaak, deze meneer wordt eerst berecht in Nederland en wordt vervolgens keihard overgeleverd aan de US GOVERNMENT EN WORDT COMPLEET LEEGGEPLUKT EN GEGANGRAPED.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kevin_Mitnick

en daarna heeft ie zijn eigen bedrijf Maddoxx Security Consulting
pi_59793264
Stiekem TVP'tje
I will take the sun in my mouth
  maandag 30 juni 2008 @ 13:56:38 #180
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59793293
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:49 schreef Koalabier het volgende:

[..]

Maar als Maddoxx in de Schie zit, kan hij de neus tegenkomen? Of komt hij hem juist niet tegen.
Reken er maar niet op , vleugel B lucht gescheiden van de rest , en hij komt waarschijnlijk niet van B af tot ie naar Noordsingel JOVO word geplaatst
Almost there skipper
  maandag 30 juni 2008 @ 13:58:09 #181
89730 Drugshond
pi_59793325
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus.... ik denk dat het over en sluiten is voor deze grappenmaker. Zijn toekomst ligt niet meer in zijn handen.
Kan wellicht beter een boek gaan schrijven.
Soort van "De Da MaddoxX code"?
pi_59793373
Ik heb nog meer respect voor Joran van der Sloot die in Thailand die met een smoes een rekening plunderd van die ouwe pedo (die joran aan de muur heeft hangen), dan voor deze jongen..
Ik heb ook 2 creditcards, maak ook gebruik van Valve Steam etc. en stel hij had mijn gegevens had ik hem allang invalide gemaakt.
De nationale recherche, dnr , heeft hem ook opgepakt met dat cyber team. En die aanklachten in Amerika zijn geen 240 uur straat schoon schoffelen, deze jongen gaat serieus de bak in, voor lange tijd.
pi_59793397
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:58 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
pi_59793403
Dit is geen kinderspel.
  Forum Admin maandag 30 juni 2008 @ 14:06:48 #186
58651 crew  murp
murp
pi_59793512
ik gok 5 jaartjes
  maandag 30 juni 2008 @ 14:07:35 #188
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59793513
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:06 schreef murp het volgende:
ah, hier was ik
wb
pi_59793534
grappig
pi_59793540
indien er gewoon bewijs is dat in de rechtszaal gebruikt kan worden zal deze hacker zeker een zeer lange tijd de bak ingaan en terecht ook. je kan het je zelf wel voorstellen hoe klote het zou zijn dat je een visa of mastercard rekening aan het einde van de maand krijgt met daarbij een flink bedrag dat je niet besteedt hebt.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 30 juni 2008 @ 14:09:04 #191
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59793549
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:07 schreef Sneakemail het volgende:
ik gok 5 jaartjes
Ik gok iets langer, omdat ie in nederland ook moet zitten
pi_59793561
Zie je straks een huilende Maddoxx bij dat SBS6 Programma, gevangen in het buitenland.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:11:21 #193
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59793596
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:09 schreef Koalabier het volgende:
Zie je straks een huilende Maddoxx bij dat SBS6 Programma, gevangen in het buitenland.
Stichting Free Jasper !
pi_59793613
En weer een paar jaar een opgeschoten puistenkop minder in de maatschappij,
kan hij over eenaantal jaar als volleerd crimineel compleet fucked up en als psychopaat terug keren.
pi_59793645
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:11 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Stichting Free Jasper !
Wie maakt een GIRO aan ?
pi_59793661
Je mag in Nederland toch plaatsnemen bij de zitting, als burger?
pi_59793670
Goed idee voor de volgende Fok!ONZ-meet!
pi_59793694
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:54 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kevin_Mitnick

en daarna heeft ie zijn eigen bedrijf Maddoxx Security Consulting
Haha, MaddoxX kennen en kunnen valt in het niet vergeleken met Mitnick
  maandag 30 juni 2008 @ 14:16:55 #199
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59793703
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:13 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Wie maakt een GIRO aan ?
  maandag 30 juni 2008 @ 14:19:31 #200
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59793752
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:16 schreef Thomass het volgende:

[..]

Haha, MaddoxX kennen en kunnen valt in het niet vergeleken met Mitnick
pi_59793770
Op het nieuwsartikel [upd] Ontsnapte tbs'er aangehouden schrijft hij:
quote:
Op maandag 20 november 2006 @ 02:28 schreef MaddoxX het volgende:
wheheh we hadden die gast nog gezien in mstricht [afbeelding]
weheheheh
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2008 @ 14:20:53 #202
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_59793776
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:09 schreef Koalabier het volgende:
Ja
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_59793783
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:15 schreef Xith het volgende:
Goed idee voor de volgende Fok!ONZ-meet!
Kan Fok! de zitting proberen uit te stellen tot NA 5 aug. Ik ben namelijk vanaf zondag een maand weg
  maandag 30 juni 2008 @ 14:22:10 #204
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_59793806
giro nr 7083170

iets met rekenmachinehumor ala 1980
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  maandag 30 juni 2008 @ 14:22:27 #205
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_59793810
Zo, we zijn d'r weer.
pi_59793812
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:14 schreef Xith het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me. Veel Fok!kers op de tribune compleet met spandoeken, tshirts en pro/anti Maddoxx leuzen.
pi_59793819
quote:
alle hoorzittingen in nederland zijn openbaar, tenzij hier uitdrukkelijk anders op besloten is door de rechter. kan met prive dingen te maken hebben zoals kinderzaken,echtscheidingen en dergelijk.

In dit geval zou je dus naar de hoorzitting kunnen maar indien het een grote zaak wordt en dat wordt het zijn er maar beperkt aantal stoelen beschikbaar.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:23:06 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59793827
waarom duurt het zolang eigenlijk voordat er weer nieuws is?
  maandag 30 juni 2008 @ 14:25:30 #209
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59793872
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:23 schreef Qwea het volgende:
Zou vandaag wel weer iets naar buiten komen van het OM , en technisch onderzoek duurt al snel een weekje of 2
Almost there skipper
pi_59793875
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
giro nr 7083170

of Giro 60.000.000

SMS geldverspilling aan naar 60.000.000
  maandag 30 juni 2008 @ 14:28:09 #211
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59793924
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:23 schreef Qwea het volgende:
Omdat er geen reden is om het publiek op dit moment van nieuwe feiten op de hoogte te brengen, gok ik .
  maandag 30 juni 2008 @ 14:28:59 #212
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59793945
saai. Ik wil nieuws.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:30:35 #213
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59793980
Maar wij zijn niet zo maar publiek
I never workout
  maandag 30 juni 2008 @ 14:30:51 #214
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59793990
pi_59794005
#
(22:13:26) (@MaddoxX) lol check sbs6
#
(22:14:10) (@MaddoxX) ik heb 60.000 cards
#
(22:14:13) (@MaddoxX) mij verslaan ze niet

Je bent nu verslagen, welkom in de echte wereld Maddoxx, nu moet je ook accepteren dat je jaren de bak in gaat ipv 240 uur straat schoon schoffelen.
Medegedetineerden lachen je zo erg uit.
Of Joran, en bijv. oplichters die je ziet bij TROS Opgelicht die overal mee wegkomen.. prachtig, en maddoxx krijgt meteen het ergste terwijl anderen voor tonnen oplichten en nu nog vrij rondlopen.
pi_59794012
quote:
wo, dat is 20 april gemaakt

edit; 2007 nog wel

En hij is nu pas gepakt?
  maandag 30 juni 2008 @ 14:32:24 #217
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59794027
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:31 schreef behangplakker het volgende:

[..]

wo, dat is 20 april gemaakt
2007 ja.
pi_59794062
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:31 schreef Koalabier het volgende:
#
(22:13:26) (@MaddoxX) lol check sbs6
#
(22:14:10) (@MaddoxX) ik heb 60.000 cards
#
(22:14:13) (@MaddoxX) mij verslaan ze niet

Je bent nu verslagen, welkom in de echte wereld Maddoxx, nu moet je ook accepteren dat je jaren de bak in gaat ipv 240 uur straat schoon schoffelen.
Medegedetineerden lachen je zo erg uit.
Of Joran, en bijv. oplichters die je ziet bij TROS Opgelicht die overal mee wegkomen.. prachtig, en maddoxx krijgt meteen het ergste terwijl anderen voor tonnen oplichten en nu nog vrij rondlopen.
Had hij maar politieagent moeten worden en een kind moeten verkrachten, kreeg hij maar 200 uur schoffelen
pi_59794186
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:33 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Had hij maar politieagent moeten worden en een kind moeten verkrachten, kreeg hij maar 200 uur schoffelen
Haha iddd, wat is de wereld toch krom.
Ik zie het al voor me ook straks bij die rechtzaak, als ze stukken uit die logverslagjes opnoemen.
Krijgt de rechter straks nog medelijden met puistenkop, agch jongen toch, 240 uur straat schoon schoffel + vakantie naar Amerika..
Maddox: rofl ik heb het helemaal voor elkaar !
Tot dat hij verkracht word in de douche... ik hoop dat hij veel heeft opgestoken van Prison Break.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:40:10 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59794219
<^QuickSilver> Hi, MaddoxX, can I get an interview?
sure
<^QuickSilver> Thanks, so, a huge fuss is being kicked up about the recent ‘hacking’ of Valve, why did you do it?
I always tried to get into their systems to steal stuff from them.. just to prove their security sucks
As you can see they can’t even protect their games from piracy
ofcourse no company can do
but it is way to easy with VALVe lol
makes it fun
<^QuickSilver> And that’s what it’s all about, eh?
most of it
<^QuickSilver> Are you actually going to release credit card details?
Prolly.. they ignore me.
And I don’t like it when I get ignored
I gave them several chances
<^QuickSilver> True that, and they’ve basically attempted to cover everything up? Why do you think that is?
Prevent chaos..
<^QuickSilver> So what do you plan to get out of this?
I aint planning shit
they can’t do anything
anything else?
<^QuickSilver> Well, do you want anything from Valve?
Just a message on their site that there has been a hack onto their site.
Informing the users
<^QuickSilver> Okay, I think that’s it
<^QuickSilver> Thanks for your time.
np

maandag 30 juni 2008 @ 14:40:40 #221
175985 Silaz
drie bier
pi_59794224
Hehe, eindelijk weer even bijgelezen.
wat een dom pleuriskind is het toch ook
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_59794232
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:53 schreef Kowapanga het volgende:

[..]

Oh dacht eigenlijk dat ie het niet had uitgelekt , en van mijn zaak is gelukkig ook niet alles bekend he

En dat van die CCs is gewoon dom , en daargaat ie zwaar voor dokken
En zoals iemand anders al zei, er komt ook nog eens afpersing (Valve) bij. Dat is een flinke lijst met zware overtredingen.

Maar ben benieuwd of we nog iets gaan horen. Misschien via zijn familie of vrienden, ik denk niet dat er nog veel over in het nieuws zal verschijnen.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:41:36 #223
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_59794245
laten we em aanbieden dat hij de hele fok topic reeks op zn lijf mag tatoeeren...
heeft ie wat te lezen de komende 20 jaar
  maandag 30 juni 2008 @ 14:42:04 #224
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_59794259
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:38 schreef Koalabier het volgende:

[..]

Haha iddd, wat is de wereld toch krom.
Ik zie het al voor me ook straks bij die rechtzaak, als ze stukken uit die logverslagjes opnoemen.
Krijgt de rechter straks nog medelijden met puistenkop, agch jongen toch, 240 uur straat schoon schoffel + vakantie naar Amerika..
Maddox: rofl ik heb het helemaal voor elkaar !
Tot dat hij verkracht word in de douche... ik hoop dat hij veel heeft opgestoken van Prison Break.
Waarom die frustratie?
pi_59794323
quote:
Meestal wel ja, afhankelijk van de zaak.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  maandag 30 juni 2008 @ 14:44:47 #226
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59794324
quote:
giro nr 7083170

pi_59794347
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:46 schreef Drugshond het volgende:
10 miljoen verbrassen aan pokersites... dat is nog een hele knappe opgave. Zal nu wel vriendjes zijn bij een aantal beruchte pokerspelers.

Zoveel geld verbrassen op pokersites gaat volgens mij nogal moeilijk. Je kan over het algemeen maar 1 credit card toevoegen per account. Daarnaast kun je niet per keer 10duizenden storten oid.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:46:36 #228
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59794357
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

alle hoorzittingen in nederland zijn openbaar, tenzij hier uitdrukkelijk anders op besloten is door de rechter. kan met prive dingen te maken hebben zoals kinderzaken,echtscheidingen en dergelijk.

In dit geval zou je dus naar de hoorzitting kunnen maar indien het een grote zaak wordt en dat wordt het zijn er maar beperkt aantal stoelen beschikbaar.
Waar kan ik kaarten reserveren?
pi_59794382
fok! radio wordt toch wel opgenomen heh???
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  maandag 30 juni 2008 @ 14:48:19 #230
175985 Silaz
drie bier
pi_59794395
Of we gaan met heel het fok legioen
Spandoeken voor maddoxx enzo.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 30 juni 2008 @ 14:48:29 #231
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_59794401
De topics gaan sneller dan dat ik kan bijlezen
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_59794413
quote:
<^QuickSilver> Hi, MaddoxX, can I get an interview?
sure
<^QuickSilver> Thanks, so, a huge fuss is being kicked up about the recent ‘hacking’ of Valve, why did you do it?
I always tried to get into their systems to steal stuff from them.. just to prove their security sucks
As you can see they can’t even protect their games from piracy
ofcourse no company can do
but it is way to easy with VALVe lol
makes it fun
<^QuickSilver> And that’s what it’s all about, eh?
most of it
<^QuickSilver> Are you actually going to release credit card details?
Prolly.. they ignore me.
And I don’t like it when I get ignored
I gave them several chances

<^QuickSilver> True that, and they’ve basically attempted to cover everything up? Why do you think that is?
Prevent chaos..
<^QuickSilver> So what do you plan to get out of this?
I aint planning shit
they can’t do anything
anything else?
<^QuickSilver> Well, do you want anything from Valve?
Just a message on their site that there has been a hack onto their site.
Informing the users
<^QuickSilver> Okay, I think that’s it
<^QuickSilver> Thanks for your time.
np

Geef deze man zoveel mogelijk aandacht iig.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:52:41 #233
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59794508
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:21 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Kan Fok! de zitting proberen uit te stellen tot NA 5 aug. Ik ben namelijk vanaf zondag een maand weg
Duurde bij mij pas 3,5 maand voor er een rechtzaak kwam.
Maar geen nood ik denk dat deze meneer er wel bij is
http://www.netkwesties.nl/editie153/artikel1.html
Almost there skipper
pi_59794541
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:42 schreef dubidub het volgende:

[..]

Waarom die frustratie?
Omdat het gewoon keiharde werkelijkheid is, rechters in de vs hebben geen medelijden met de dader, zoals ze hier in NL wel hebben, zie: http://www.hartvannederland.nl/uitzendinggemist/20080627L
En als puisterige puber in een keiharde gevangenis in de vs.. zal een vreselijke tijd tegemoet komen, geen medelijden dus.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:58:15 #235
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59794636
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:52 schreef Kowapanga het volgende:

[..]

Duurde bij mij pas 3,5 maand voor er een rechtzaak kwam.
Maar geen nood ik denk dat deze meneer er wel bij is
http://www.netkwesties.nl/editie153/artikel1.html
Dat je die spellen download, ok. Maar wtf moet je met de bedrijfsinfo van de DA?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Forum Admin maandag 30 juni 2008 @ 14:58:22 #236
58651 crew  murp
murp
pi_59794637
.. en weer bijgelezen :s
  maandag 30 juni 2008 @ 14:59:41 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59794668
Waar zn naam voor staat ; Mechanical Artificial Device Designed for Observation and Xpert Xenocide

!
  maandag 30 juni 2008 @ 15:01:52 #238
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59794725
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:58 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dat je die spellen download, ok. Maar wtf moet je met de bedrijfsinfo van de DA?
Weet niet , geen idee hoe ik daar aan kwam ook :S , is ook nix mee gebeurt en ik ben ook vrij gesproken daarvoor trouwens
Almost there skipper
  maandag 30 juni 2008 @ 15:02:52 #239
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59794742
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:01 schreef Kowapanga het volgende:

[..]

Weet niet , geen idee hoe ik daar aan kwam ook :S , is ook nix mee gebeurt en ik ben ook vrij gesproken daarvoor trouwens
Ok, dat las ik ook, maar vond het nogal opvallend.
Verder ook opvallend dat Blizzard geen zaak wilde maken.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_59794757
Maikuuul moet ons op de hoogte houden, hij kent de ouders van maddoxxje ook wel
  maandag 30 juni 2008 @ 15:05:50 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59794800
maddoxx werkt voor valve

Slechte photoshop btw
pi_59794908
5 min niet gepost in dit drukke topic
  maandag 30 juni 2008 @ 15:11:20 #243
137826 Xizer
I 0wn n00bs for fun!
pi_59794921
Ik kom er trouwens nu pas achter dat de broer van MaddoxX bij mij op school heeft gezeten! Echt grappig!
  maandag 30 juni 2008 @ 15:17:24 #244
190726 Kowapanga
Status Report!
pi_59795041
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:02 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ok, dat las ik ook, maar vond het nogal opvallend.
Verder ook opvallend dat Blizzard geen zaak wilde maken.
Die hebben het goed gespeeld met beetje powerplay , het had volgens mij ook uit de media moeten blijven daarom geen zaak , maar ja...kan niet alles hebben
Almost there skipper
pi_59795128
quote:

Dat was niet iemand met 10 mil.
die had de het meeste geld uit de sunday milion gepakt was die dag rond de 200k als ik me het goed herinner, heeft ie idd binnen no time om zeep geholpen.
  maandag 30 juni 2008 @ 15:24:44 #246
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_59795210
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:44 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

lol + lol is
pi_59795213
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:11 schreef Xizer het volgende:
Ik kom er trouwens nu pas achter dat de broer van MaddoxX bij mij op school heeft gezeten! Echt grappig!
Hilarisch
pi_59795258
quote:
Ik ben in 1994 wel eens in Maastricht geweest! Dat is/was de woonplaats van MaddoxX.
It Never Hurts To Help!
pi_59795266
"professional spends like an amateur"
pi_59795275
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:26 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Ik ben in 1994 wel eens in Maastricht geweest! Dat is/was de woonplaats van MaddoxX.
Ik woon in hetzelfde land als MaddoxX
quote:
Series & Films die ik graag doe kijken

TV-Series:
- Terminator!
- Lost
- Prison Break
- Family Guy, The Simpsons, American Dad
- Band of Brothers
- CSI
- Stargate
- Rome
Hendig sjiek!
pi_59795305
quote:
Ik kom er nu pas achter dat de achterneef van de broer van mijn oudtante een zoon had die bevriend was met de zoon van de broer van de dochter van de achterneef van MaddoxX.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_59795317
Ben ik weer
Te lui om bij te lezen.
pi_59795335
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik kom er nu pas achter dat de achterneef van de broer van mijn oudtante een zoon had die bevriend was met de zoon van de broer van de dochter van de achterneef van MaddoxX.

Laat die jongen toch lekker fappen op de beroemdheden die hij kent.
pi_59795343
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:20 schreef biertank het volgende:

[..]

Dat was niet iemand met 10 mil.
die had de het meeste geld uit de sunday milion gepakt was die dag rond de 200k als ik me het goed herinner, heeft ie idd binnen no time om zeep geholpen.
Die bedoel ik ja, maar dat was dus kennelijk niet onze maddoxx dan
  maandag 30 juni 2008 @ 15:33:20 #255
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_59795448
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:33 schreef TheZapster het volgende:
Deel 12 alweer
Nog even.
  maandag 30 juni 2008 @ 15:39:52 #257
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59795541
n00b
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_59795950
quote:
giro nr 7083170

Oliebot?

nvm.
Oliebol idd.
  maandag 30 juni 2008 @ 15:57:30 #259
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_59795970
Als hij 13 miljoen vergokte bij poker hebben heel veel mensen nu gestolen witgewassen geld dus
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_59795978
Gvd deel 11 'gemist'
pi_59796002
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:27 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Ik woon in hetzelfde land als MaddoxX
[..]

Hendig sjiek!
quote:
Series & Films die ik graag doe kijken

TV-Series:
- Terminator!
- Lost
- Prison Break
- Family Guy, The Simpsons, American Dad
- Band of Brothers
- CSI
- Stargate
- Rome
maar nu even niet
Love is in the air!
  maandag 30 juni 2008 @ 16:00:04 #262
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_59796034
Heeft het nut om die vorige delen door te lezen? Denk het niet hè?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_59796061
pi_59796073
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heeft het nut om die vorige delen door te lezen? Denk het niet hè?
Nee.
pi_59796087
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

lol + lol is
Hihi
pi_59796116
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:58 schreef Landgeld het volgende:

[..]

[..]

maar nu even niet
quote:
- Terminator!
I'll be back!

Over een jaar of 10, ja!
It Never Hurts To Help!
  Admin maandag 30 juni 2008 @ 16:05:29 #267
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59796206
Ben ik nog op tijd voor een tvp?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 30 juni 2008 @ 16:06:22 #268
6941 APK
Factual, I think.
pi_59796233
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Daywalk3r het volgende:

Als hij 13 miljoen vergokte bij poker hebben heel veel mensen nu gestolen witgewassen geld dus
Je kunt het ook overspelen naar vriendjes die dan weer een bepaald gedeelte teruggeven, of niet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59796241
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:05 schreef yvonne het volgende:
Ben ik nog op tijd voor een tvp?
Fucking irritant: TVP's
pi_59796245
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Daywalk3r het volgende:
  Admin maandag 30 juni 2008 @ 16:09:29 #271
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59796308
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Fucking irritant: TVP's
Oh ja, dat newbietopic.

hé Qwea, jij kende die dude ook toch?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 30 juni 2008 @ 16:18:02 #272
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59796477
Maddoxx haxorz newbie
stay frosty
pi_59796495
niemand nog een telefoonnummer?
  maandag 30 juni 2008 @ 16:21:08 #274
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_59796552
13 miljoen aan pokeren

Mensen die dat serieus geloven

Je mag bij een poker client meestal max 500 euro storten.

13.000.000:500= 6500.

Alsof je ff 6500x 500 dollar gaat storten.... op verschillende accounts etc.

De meeste zaken zijn pure onzin.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 juni 2008 @ 16:22:33 #275
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59796588
Maar welke zijn dan juist?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_59796621
Hey Maikuuul, hoe is de familie (lees: ouders en evt. broers/zussen) onder de hele situatie?

En hoe denk jij erover? Mocht blijken dat hij allemaal gedaan heeft wat hier gezegd is, vind je dan dat hij daar een straf voor moet krijgen? En zoja, wat voor een straf zou jij gerechtvaardig vinden?
  Admin maandag 30 juni 2008 @ 16:25:25 #277
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59796655
Ja maikuuuuul, hoe kom jij altijd aan die dure kleding?

pi_59796658
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
13 miljoen aan pokeren

Onzin, als jij mailt dat je 13 miljoen wil storten is pokerstars bijvoorbeeld echt niet zo gek om dat te weigeren
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59796684
Want iedereen zit hier wel maddoxx uit te lachen, maar ik kan me voorstellen dat zn ouders van helemaal niks weten en inmiddels met hun handen in het haar zitten en zich gewoon erg kut voelen onder de hele situatie.

Zij hebben er niet om gevraagd en het lijkt me dat ze er ook niets vanaf wisten.

Voor iedereen die zelf kinderen heeft, stel je eens voor dat ineens de politie je zoon op komt halen omdat ie verdacht word van god weet allemaal. En dat dan ook nog eens op het grootste forum van nederland iedereen er maar een beetje lacherig over doet.

Ik denk zomaar dat je als ouder zijnde je echt grof kut voelt
  maandag 30 juni 2008 @ 16:29:26 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59796766
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh ja, dat newbietopic.

hé Qwea, jij kende die dude ook toch?
wie? Maddoxx? Never heard from the lame sucker
  maandag 30 juni 2008 @ 16:30:11 #281
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59796798
quote:
13 miljoen aan pokeren

jij bent toch wel zn homey... je moet ongeveer wel weten wat hij allemaal deed gast..

heb jij hem verraden bij de cops?
stay frosty
  maandag 30 juni 2008 @ 16:30:49 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59796807
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:26 schreef NED het volgende:
Want iedereen zit hier wel maddoxx uit te lachen, maar ik kan me voorstellen dat zn ouders van helemaal niks weten en inmiddels met hun handen in het haar zitten en zich gewoon erg kut voelen onder de hele situatie.

Zij hebben er niet om gevraagd en het lijkt me dat ze er ook niets vanaf wisten.

Voor iedereen die zelf kinderen heeft, stel je eens voor dat ineens de politie je zoon op komt halen omdat ie verdacht word van god weet allemaal. En dat dan ook nog eens op het grootste forum van nederland iedereen er maar een beetje lacherig over doet.

mijn moeder zou trachten mijn benen te breken
pi_59796808
quote:

Juist ja.. en een arme stakker die keihard werkt voor zijn centjes en na lang sparen eindelijk op vakantie kan waarvan de rekening is geplunderd is hoeft zich niet kut te voelen? Als dit zo door was gegaan had 'ie dat bij tientallen mensen kunnen doen..
  maandag 30 juni 2008 @ 16:31:49 #284
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59796829
quote:

die als die ouders niet weten wat hij online deed weten ze ook niet wat fok! is
stay frosty
  maandag 30 juni 2008 @ 16:33:04 #285
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59796866
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:30 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Juist ja.. en een arme stakker die keihard werkt voor zijn centjes en na lang sparen eindelijk op vakantie kan waarvan de rekening is geplunderd is hoeft zich niet kut te voelen? Als dit zo door was gegaan had 'ie dat bij tientallen mensen kunnen doen..
alst goed is ben je verzekerd voor die zooi (teminste eurocard en visa wel)
stay frosty
pi_59796867
Kon hij niet gewoon dat geld versturen naar een bank in het buitenland?

Zwitserland ofzo
pi_59796919
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:30 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ow begrijp me niet verkeerd! Ik keur absoluut niet goed wat hij gedaan heeft hoor en ik ben blij dat ze hem gepakt hebben voordat hij nog meer schade aanricht en ik hoop dat hij alles terug moet betalen.

Absoluut.

Maargoed, ik denk niet dat zn ouders er van op de hoogte waren wat hij allemaal deed als ie weer eens achter zijn computer zat.

En daar moest ik dus even aan denken. Ik hoop voor hem dat ie zn verdiende loon krijgt, maar voor de ouders lijkt het me gewoon kut om het zo maar even te zeggen

Dus voor de duidelijkheid keur ik het NIET goed wat hij gedaan heeft!
  maandag 30 juni 2008 @ 16:35:29 #288
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59796924
quote:

[/cares]
  maandag 30 juni 2008 @ 16:35:44 #289
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_59796935
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

mijn moeder zou trachten mijn benen te breken
Die is dan ook nog lief voor je
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  maandag 30 juni 2008 @ 16:36:02 #290
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_59796942
Even een ordinaire TVP.
Heb vanavond pas tijd om weer bij te lezen en dan zijn jullie alweer een deel of x verder.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_59796999
quote:
13 miljoen aan pokeren

Ik moest hier aan denken:
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:16 schreef Maikuuul het volgende:
Poker account gesloten bij fulltilt poker zonder enige reden

wtf

Had 30 euro gestort, aan het eind van de avond rond de 400 euro

En nu alles weg :/, naja weg, account is gesloten.
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:31 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk jatten ze iedereen hun geld

Wel ubertriest dat ze geen nr hebt waar je heen kan bellen.

En vooral een account sluiten zonder vooraf een mail te sturen vind ik nogal zeer sad
quote:
Op zondag 4 mei 2008 07:27 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag hè, is hoe jij 30 euro in 400 euro kan veranderen in één avond. Vorige week had je nog maar een bankroll van $1.04.
I'm not making false accuses tho.. viel me gewoon op.
  maandag 30 juni 2008 @ 16:38:42 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59797000
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:35 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Die is dan ook nog lief voor je
  maandag 30 juni 2008 @ 16:39:25 #293
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_59797018
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:35 schreef NED het volgende:

[..]

Ow begrijp me niet verkeerd! Ik keur absoluut niet goed wat hij gedaan heeft hoor en ik ben blij dat ze hem gepakt hebben voordat hij nog meer schade aanricht en ik hoop dat hij alles terug moet betalen.

Absoluut.

Maargoed, ik denk niet dat zn ouders er van op de hoogte waren wat hij allemaal deed als ie weer eens achter zijn computer zat.

En daar moest ik dus even aan denken. Ik hoop voor hem dat ie zn verdiende loon krijgt, maar voor de ouders lijkt het me gewoon kut om het zo maar even te zeggen

Dus voor de duidelijkheid keur ik het NIET goed wat hij gedaan heeft!
idd NED, kan mezelf voorstellen dat die ouders zichzelf ook wel afvragen waar het mis is gegaan en wat ze in hemelsnaam verkeerd hebben gedaan. Voor hen is het natuurlijk een drama dat zoonlief niet zo okay blijkt te zijn...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 30 juni 2008 @ 16:39:37 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59797022
nou maaaaaaaaaikuuuuuuul, doe eens meer info geven over die homie van je.
pi_59797030
Mocht het waar zijn:

Tja te snel en teveel willen pakken.
Daar kom je niet mee weg.
Hij mag van geluk spreken dat de politie langskwam ipv een nogal apart gezelschap.
pi_59797094
Meneer Maddoxx was vandaag inderdaad ook niet op school.

Volgens klasgenoten zit hij idd vast in Rotterdam en er schijnt in november een rechtszaak te zijn. Maja, iedereen zei uiteraard wel iets erover dus wat waar is en wat niet laat ik even in het midden.
pi_59797118
4 jaar lang fraude met creditcards. HIj moet niet denken dat hij er met een maandje schoffelen vanaf komt.
pi_59797219
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef Dementor het volgende:
Mocht het waar zijn:

Tja te snel en teveel willen pakken.
Daar kom je niet mee weg.
Hij mag van geluk spreken dat de politie langskwam ipv een nogal apart gezelschap.

Hij was juist te traag en heeft te weinig gepakt. (tenminste dat gevoel zou ik hebben als ik hem was)
  maandag 30 juni 2008 @ 16:49:54 #299
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_59797265
Nog nooit zo`n domme scriptkiddie meegemaakt geweldig dit!

Ohw, en voor wie het gevoel van hacken een beetje wilt ervaren...
Koppieer deze code in de adresbalk van je browser:

javascript: document.body.contentEditable = 'true'; document.designMode = 'on'; void 0

Druk vervolgens op enter en vervang fotootjes, edit van iedereen de tekst etc.
En nee, je hoeft me niet te PM-en hoe je je wijzigingen kunt opslaan.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  maandag 30 juni 2008 @ 16:51:42 #300
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59797304
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:38 schreef LeLe het volgende:

[..]

Ik moest hier aan denken:
[..]

[..]

[..]

I'm not making false accuses tho.. viel me gewoon op.
Ik durf te wedden dat het poker accountje van Maikuuul wel even gespekt is door MaddoxX:
Waarom zou MaddoxX tegen iedereen toegeven dat ie die CC's heeft en niks tegen zijn beste maatje zeggen?
Riiiiiight
Suffering from Oblomow's
pi_59797317
EN SLUIT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')