Interessante posts uit zijn posthistorie:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf
Ik wist dat hij opgepakt was maar niet de reden waarom.
60 a 80 miljoen sure waarom liep hij niet in de nieuwste prada en shit ?
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij zoveel heeft "gestolen".
Ik kan het me in ieder geval moeilijk voorstellen.
Ik wordt net gebeld door Plupke met de mededeling ff op Fok! te checken wat er gebeurd was en om hier te posten.
Bij deze dus
[quote]
Samenvatting:
[quote]
Op zondag 29 juni 2008 11:08 schreef Adolecens het volgende:
24 juni: Miljoenenhacker wordt opgepakt.
27 juni: Bericht in de Media
FOK!user blijkt de hacker MaddoxX te zijn.
Maikuuul bevestigt dat Jasper aka MaddoxX opgepakt is.\
Depax beweert dat MaddoxX echt de hacker is, en geeft aan zelf "dingen" met hem gedaan te hebben.
Pezu en Weasel bewereren dat er niks aan de hand is en dan MaddoxX in Frankrijk op vakantie is.
BloodyLotte vermeldt dat MaddoxX in een cel in Rotterdam verblijft.
Nee toch?!quote:According to the Dutch Ministry of the Interior, the 20 year old hacker had managed to "burn 13 million Euros playing poker online and shopping for notebooks, flat screens and MP3 players" before being caught.
quote:
OmG!quote:According to the Dutch Ministry of the Interior, the 20 year old hacker had managed to "burn 13 million Euros playing poker online and shopping for notebooks, flat screens and MP3 players" before being caught
Een flinke straf.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:37 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? 'Een enorme douw'?
ik maak me geen zorgen...en ja dat wel, wat beetje dom is van mezelf. maargoed.die logs zijn over een paar uurtjes verwijderd als het goed isquote:Op maandag 30 juni 2008 11:13 schreef weasel85 het volgende:
[..]
mag ik je bron horen dan?
*edit* weer te laat...
Dus je hebt 't gehoord van maikuuul? 't wordt vrij stil gehouden in de fam.. beetje logisch ook. Moet zelf er nu ook ervan uitgaan van maikuuul..
Maar neem aan dat hij een zwijgplicht opgelegd heeft gekregen?
Daviid ook lijkt me, of ben je hierbij niet echt betrokken? je komt wel in de logs voor?
Men in Black!quote:There is no word on whether members of Team High Tech Crime go by code-names or wear special uniforms.
Holy shit, dat is dan toch nog best veel geld.quote:
En zonder dat ie zelf dacht : " Hey, misschien is dit erg legaal... misschien laat ik er eens mee op houden... Of mijn spoortjes een beetje wissen oid"quote:Op maandag 30 juni 2008 11:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Holy shit, dat is dan toch nog best veel geld.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat de (mogelijke) schade ongeveer 60 miljoen was maar dat hij daar hooguit een paar duizend euro van heeft kunnen gebruiken d.m.v. die credit cards.
Hoe kan iemand nou 13 miljoen uitgeven zonder dat iemand in zijn omgeving daar iets van merkt?
Kan iemand dit misschien beetje uitleggen?quote:(19:06:22) (@MaddoxX) omdat ze politie hebben gebeld lol
(19:06:48) (+ampario) ik zal die laptops maar opbegren als ik jouw was
(19:06:57) (@MaddoxX) liggen niet hier
(19:07:05) (@MaddoxX) liggen @ mn appartement
(19:07:29) (+ampario) maar zeg eens eerlijk je doet dit nou redelijk vaak
(19:07:37) (+ampario) hoe mee rje koopt
(19:07:52) (+ampario) via dta cheaten via dat creditcrad geval
(19:08:20) (@MaddoxX) ampario
(19:08:23) (+ampario) hoe eerder je kunnen pakken
(19:08:23) (@MaddoxX) 4 jaar lang nu ofzo
wel stoer dat je dat voor je kunt houden. Ik zou me helemaal het apezuur gekocht hebben met spulletjes die ik eigenlijk niet nodig heb.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe kan iemand nou 13 miljoen uitgeven zonder dat iemand in zijn omgeving daar iets van merkt?
Klinkt niet eens heel erg onwaarschijnlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 11:26 schreef Ron.Burgundy het volgende:
13 miljoen verbrassen doe je niet snel in je eentje. Dat is misschien wel een verklaring waarom Maikuul altijd Armani kon dragen. Zijn baantje bij de loller1000 heeft ie daarom wel op kunnen zeggen.
Eerste hit google is zn fok Fotoboek!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:25 schreef no1uknow het volgende:
Toegegeven, hij is best wel dom.
Zelfde hackernaam als op FOK! en meerdere plekken.
Gaan lopen patsen op publieke IRC channels.
Ik noem maar een paar dingen
Dat is voor het eerst dat er een bedrag genoemd word toch?quote:According to the Dutch Ministry of the Interior, the 20 year old hacker had managed to "burn 13 million Euros playing poker online and shopping for notebooks, flat screens and MP3 players" before being caught
Als hij 13.000.000 euro heeft opgemaakt, dan kan die beter alvast een bijbaantje gaan zoeken want dat gaat dan even duren voordat die dat terugbetaald heeftquote:According to the Dutch Ministry of the Interior, the 20 year old hacker had managed to "burn 13 million Euros playing poker online and shopping for notebooks, flat screens and MP3 players" before being caught.
Niet zomaar dom in de rondte gaan lullen hoor! Maikuuul heeft er niks mee van doen als je het mij vraagt. Als ie echt de cash had ging ie niet naar een outlet centrum in belgie om merkkleding te kopen maar naar de PC in Amsterdam!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:26 schreef Ron.Burgundy het volgende:
13 miljoen verbrassen doe je niet snel in je eentje. Dat is misschien wel een verklaring waarom Maikuul altijd Armani kon dragen. Zijn baantje bij de loller1000 heeft ie daarom wel op kunnen zeggen.
Ik gooide het topic dicht toen ik meldde dat ik gisteravond van Plupke (vriend/klasgenoot van Maikuuul en MaddoxX) hoorde dat Jasper (MaddoxX dus) op dit moment in een cel in Rotterdam verblijft.quote:
Als ie wordt uitgeleverd aan onze Amerikaanse vrienden... jaartje of 10... Zie http://www.usdoj.gov/criminal/cybercrime/1029NEW.htmquote:Op maandag 30 juni 2008 11:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
aha oké...
de vraag die nu rest: wat is de straf die hij kan verwachten??
quote:UNITED STATES CODE ANNOTATED
TITLE 18. CRIMES AND CRIMINAL PROCEDURE
PART I--CRIMES
CHAPTER 47--FRAUD AND FALSE STATEMENTS
This version of the statute does not include changes in the Homeland Security Act,
P.L. 107-296.
§ 1029. Fraud and related activity in connection with access devices
(a) Whoever--
(1) knowingly and with intent to defraud produces, uses, or traffics in one or more counterfeit access devices;
(2) knowingly and with intent to defraud traffics in or uses one or more unauthorized access devices during any one-year period, and by such conduct obtains anything of value aggregating $1,000 or more during that period;
(3) knowingly and with intent to defraud possesses fifteen or more devices which are counterfeit or unauthorized access devices;
(4) knowingly, and with intent to defraud, produces, traffics in, has control or custody of, or possesses device-making equipment;
(5) knowingly and with intent to defraud effects transactions, with 1 or more access devices issued to another person or persons, to receive payment or any other thing of value during any 1-year period the aggregate value of which is equal to or greater than $1,000;
(6) without the authorization of the issuer of the access device, knowingly and with intent to defraud solicits a person for the purpose of--
(A) offering an access device; or
(B) selling information regarding or an application to obtain an access device;
(7) knowingly and with intent to defraud uses, produces, traffics in, has control or custody of, or possesses a telecommunications instrument that has been modified or altered to obtain unauthorized use of telecommunications services;
(8) knowingly and with intent to defraud uses, produces, traffics in, has control or custody of, or possesses a scanning receiver;
(9) knowingly uses, produces, traffics in, has control or custody of, or possesses hardware or software, knowing it has been configured to insert or modify telecommunication identifying information associated with or contained in a telecommunications instrument so that such instrument may be used to obtain telecommunications service without authorization; or
(10) without the authorization of the credit card system member or its agent, knowingly and with intent to defraud causes or arranges for another person to present tothe member or its agent, for payment, 1 or more evidences or records of transactions made by an access device;
shall, if the offense affects interstate or foreign commerce, be punished as provided in subsection (c) of this section.
(b)(1) Whoever attempts to commit an offense under subsection (a) of this section shall be subject to the same penalties as those prescribed for the offense attempted.
(2) Whoever is a party to a conspiracy of two or more persons to commit an offense under subsection (a) of this section, if any of the parties engages in any conduct in furtherance of such offense, shall be fined an amount not greater than the amount provided as the maximum fine for such offense under subsection (c) of this section or imprisoned not longer than one-half the period provided as the maximum imprisonment for such offense under subsection (c) of this section, or both.
(c) Penalties.--
(1) Generally.--The punishment for an offense under subsection (a) of this section is--
(A) in the case of an offense that does not occur after a conviction for another offense under this section--
if the offense is under paragraph (1), (2), (3), (6), (7), or (10) of subsection (a), a fine under this title or imprisonment for not more than 10 years, or both; and
(ii) if the offense is under paragraph (4), (5), (8), or (9) of subsection (a), a fine under this title or imprisonment for not more than 15 years, or both;
(B) in the case of an offense that occurs after a conviction for another offense under this section, a fine under this title or imprisonment for not more than 20 years, or both; and
(C) in either case, forfeiture to the United States of any personal property used or intended to be used to commit the offense.
(2) Forfeiture procedure.--The forfeiture of property under this section, including any seizure and disposition of the property and any related administrative and judicial proceeding, shall be governed by section 413 of the Controlled Substances Act, except for subsection (d) of that section.
(d) The United States Secret Service shall, in addition to any other agency having such authority, have the authority to investigate offenses under this section. Such authority of the United States Secret Service shall be exercised in accordance with an agreement which shall be entered into by the Secretary of the Treasury and the Attorney General.
(e) As used in this section--
(1) the term "access device" means any card, plate, code, account number, electronic serial number, mobile identification number, personal identification number, or other telecommunications service, equipment, or instrument identifier, or other means of account access that can be used, alone or in conjunction with another access device, to obtain money, goods, services, or any other thing of value, or that can be used to initiate a transfer of funds (other than a transfer originated solely by paper instrument);
(2) the term "counterfeit access device" means any access device that is counterfeit, fictitious, altered, or forged, or an identifiable component of an access device or a counterfeit access device;
(3) theterm "unauthorized access device" means any access device that is lost, stolen, expired, revoked, canceled, or obtained with intent to defraud;
(4) the term "produce" includes design, alter, authenticate, duplicate, or assemble;
(5) the term "traffic" means transfer, or otherwise dispose of, to another, or obtain control of with intent to transfer or dispose of;
(6) the term "device-making equipment" means any equipment, mechanism, or impression designed or primarily used for making an access device or a counterfeit access device;
(7) The term "credit card system member" means a financial institution or other entity that is a member of a credit card system, including an entity, whether affiliated with or identical to the credit card issuer, that is the sole member of a credit card system;
(8) the term "scanning receiver" means a device or apparatus that can be used to intercept a wire or electronic communication in violation of chapter 119 or to intercept an electronic serial number, mobile identification number, or other identifier of any telecommunications service, equipment, or instrument;
(9) the term "telecommunications service" has the meaning given such term in section 3 of title I of the Communications Act of 1934 (47 U.S.C. 153);
(10) the term "facilities-based carrier" means an entity that owns communications transmission facilities, is responsible for the operation and maintenance of those facilities, and holds an operating license issued by the Federal Communications Commission under the authority of title III of the Communications Act of 1934; and
(11) the term "telecommunication identifying information" means electronic serial number or any other number or signal that identifies a specific telecommunications instrument or account, or a specific communication transmitted from a telecommunications instrument.
(f) This section does not prohibit any lawfully authorized investigative, protective, or intelligence activity of a law enforcement agency of the United States, a State, or a political subdivision of a State, or of an intelligence agency of the United States, or any activity authorized under chapter 224 of this title. For purposes of this subsection, the term "State" includes a State of the United States, the District of Columbia, and any commonwealth, territory, or possession of the United States.
(g)(1) It is not a violation of subsection (a)(9) for an officer, employee, or agent of, or a person engaged in business with, a facilities-based carrier, to engage in conduct (other than trafficking) otherwise prohibited by that subsection for the purpose of protecting the property or legal rights of that carrier, unless such conduct is for the purpose of obtaining telecommunications service provided by another facilities-based carrier without the authorization of such carrier.
(2) In a prosecution for a violation of subsection (a)(9), (other than a violation consisting of producing or trafficking) it is an affirmative defense (which the defendant must establish by a preponderance of the evidence) that the conduct charged was engaged in for research or development in connection with a lawful purpose.
(h) Any person who, outside the jurisdiction of the United States, engages in any act that, if committed within the jurisdiction of the United States, would constitute an offense under subsection (a) or (b) of this section, shall be subject to the fines, penalties, imprisonment, and forfeiture provided in this title if--
(1) the offense involves an access device issued, owned, managed, or controlled by a financial institution, account issuer, credit card system member, or other entity within the jurisdiction of the United States; and
(2) the person transports, delivers, conveys, transfers to or through, or otherwise stores, secrets, or holds within the jurisdiction of the United States, any article used to assist in the commission of the offense or the proceeds of such offense or property derived therefrom.
* More Information on: Federal Statutes Related to Cybercrime generally
* More Information on: Federal Statutes Related to Computer Intrusions
Updated February 8, 2003
usdoj-crm/mis/krr
Laten we zeggen dat ie voor een Miljoentje aan ardware en gadgets heeft gekocht..quote:Op maandag 30 juni 2008 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Klinkt niet eens heel erg onwaarschijnlijk
Ah, oke. Ik dacht dat iemand hem in Rotterdam had gezien of dat hij i.p.v. naar Frankrijk naar Rotterdam gingquote:Op maandag 30 juni 2008 11:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik gooide het topic dicht toen ik meldde dat ik gisteravond van Plupke (vriend/klasgenoot van Maikuuul en MaddoxX) hoorde dat Jasper (MaddoxX dus) op dit moment in een cel in Rotterdam verblijft.
In het FP-bericht @ [upd] Miljoenenhacker gezocht, FOK!ker opgepakt staat 20 miljoen dollar (= ongeveer 13 miljoen euro):quote:Op maandag 30 juni 2008 11:27 schreef NED het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst dat er een bedrag genoemd word toch?
13 miljoen is zo even nog niet terug betaald door onze maddoxx denk ik zomaar
Hoooo, dat zeg ik niet. Maikuuul staat hier buiten he.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:29 schreef roburt het volgende:
blijkbaar wist maikuuul er dus vanaf?
ik las dat hij ook opschepte in zijn klas...
Dat gaat sneller als je denkt. Ga maar eens bij de hogere limieten kijken, 100 / 200 NL bijvoorbeeld. Daar zitten jongens met 50K aan een tafel. Ik heb vaak genoeg gezien dat ze 5 minuten later die 50K kwijt waren en een rebuy deden voor 50K. Op deze manier gaat het erg snel!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:30 schreef DawN het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ie voor een Miljoentje aan ardware en gadgets heeft gekocht..
Hoe Hoe Hoe!! Verbras je dan nog 10 miljoen aan poker... Online poker.... Dan moet je bijna elke hand allin, en verliezen...
I
Vergeet Frankrijkquote:Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik dacht dat iemand hem in Rotterdam had gezien of dat hij i.p.v. naar Frankrijk naar Rotterdam ging.
Precies, hoe krijg je dat er doorheen aan beeldschermen en laptops e.d.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:32 schreef Ron.Burgundy het volgende:
13 miljoen maak je echt niet zo snel in je eentje op.
Als jij nu 13 miljoen regelt, ben je er vandaag nog vanaf!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:32 schreef Ron.Burgundy het volgende:
13 miljoen maak je echt niet zo snel in je eentje op. Voor 13 miljoen kun je 13 riante huizen kopen of 130 aardige auto's. Dat moet ergens wel op gaan vallen natuurlijk. Als je ermee gaat pokeren dan kun je het natuurlijk redelijk snel verliezen. Maar dan kun je het beter gebruiken op Unibet om in te zetten op wedstrijden en zo geld wit te wassen.
Ik stopte met lezen bij nummer 9, dus in 2 topics is er veel gebeurd begrijp ik?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:33 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Vergeet Frankrijk
Ontzettend crapverhaal.
Ach, als je een beetje snugger bent zet je 90% weg en koop je wat leuke dingen.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:32 schreef Ron.Burgundy het volgende:
13 miljoen maak je echt niet zo snel in je eentje op. Voor 13 miljoen kun je 13 riante huizen kopen of 130 aardige auto's. Dat moet ergens wel op gaan vallen natuurlijk. Als je ermee gaat pokeren dan kun je het natuurlijk redelijk snel verliezen. Maar dan kun je het beter gebruiken op Unibet om in te zetten op wedstrijden en zo geld wit te wassen.
Hij is nie voor niks hendig en sjiekquote:Op maandag 30 juni 2008 11:29 schreef roburt het volgende:
blijkbaar wist maikuuul er dus vanaf?
Dat was sowieso al duidelijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen bij nummer 9, dus in 2 topics is er veel gebeurd begrijp ik?
Tuurlijk, speel zelf ook.. en kijk vaak genoeg mee op de High stakes tafel, het kan heel erg hard gaan ja, Maar de meeste pokersites hebben 500/1000 NL als hoogste. Gemiddelse pot is daar echt geen 100 K.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:32 schreef Xizer het volgende:
[..]
Dat gaat sneller als je denkt. Ga maar eens bij de hogere limieten kijken, 100 / 200 NL bijvoorbeeld. Daar zitten jongens met 50K aan een tafel. Ik heb vaak genoeg gezien dat ze 5 minuten later die 50K kwijt waren en een rebuy deden voor 50K. Op deze manier gaat het erg snel!
Ik denk dat de schaamte over zijn kleine cono... ...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik snap niet dat ie een Bangbros abbo nam terwijl hij ook prostituees kon huren met al dat geld
Ja mogelijk krediet ja en mogelijke schade en alles, maar in die engelse quote staat letterlijk dat hij 13 miljoen euro VERBRAST heeft met online poker en dergelijke. Opgemaakt dus.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In het FP-bericht @ [upd] Miljoenenhacker gezocht, FOK!ker opgepakt staat 20 miljoen dollar (= ongeveer 13 miljoen euro):
[quote]e diefstal van de creditcardgegevens vond plaats bij een Brits bedrijf dat online tickets verkoopt. Hij haalde hiermee ongeveer twintig miljoen dollar krediet binnen. Met dat geld winkelde hij uitgebreid op internet, waar hij onder meer laptops, beeldschermen en mp3-spelers kocht./quote]
Daar heb je een verdomd goed punt...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik snap niet dat ie een Bangbros abbo nam terwijl hij ook prostituees kon huren met al dat geld
Volgens mij is dat erg lastig om onopgemerkt te doen. Normaal steek je zoveel geld in vastgoed en zet je een gedeelte vast. Maar dan gaan op verschillende plaatsen alarmbellen rinkelen.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:34 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Precies, hoe krijg je dat er doorheen aan beeldschermen en laptops e.d.
Het is geen kunst om zoveel geld op te maken, het is wel een kunst om het op een manier te gebruiken waardoor het niet opvalt en je er wel zoveel mogelijk aan hebt.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als jij nu 13 miljoen regelt, ben je er vandaag nog vanaf!
Dat was een negerquote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef NED het volgende:
Ik moet ineens denken aan Brewster's Million. Die gast in die film moet ook een miljoen binnen een bepaalde tijd opmaken om aanspraak te kunnen maken op een gigantische erfenis of iets dergelijks
neequote:Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen bij nummer 9, dus in 2 topics is er veel gebeurd begrijp ik?
Nouuu....quote:Op maandag 30 juni 2008 11:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:(22:34:12) (@MaddoxX) morgen ff keihard eroplos neuken
(22:35:22) (@hampie) gelijk heb je!
(22:35:28) (@hampie) doe je beetje rustig aan met Kippi3?
Niemand zal het merken als jij mij 13 miljoen geeft vandaag, jij bent er vandaag ineens vanafquote:Op maandag 30 juni 2008 11:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het is geen kunst om zoveel geld op te maken, het is wel een kunst om het op een manier te gebruiken waardoor het niet opvalt en je er wel zoveel mogelijk aan hebt.
Als ik het zo cash aan jou zou kunnen geven in kleine coupures dan merkt niemand het. Behalve dat ik een bestelbus met briefgeld moet lossen dan natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Niemand zal het merken als jij mij 13 miljoen geeft vandaag, jij bent er vandaag ineens vanaf
http://www.officialpokerrankings.com/quote:Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef ollie994 het volgende:
Iemand de pokerstats al gevonden van deze 'superhacker'
Hm, van wat ik tot nu toe gelezen heb, slaat die omschrijving best wel op hem..quote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef NED het volgende:
Ik weet nog dat ergens in een van de pokertopics gepraat werd over een nederlander die echt als een volslagen debiel speelde en alles verloor binnen no-time.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het zou zomaar kunnen dat dat maddoxx was waar ze het toen over hadden.
Even proberenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:49 schreef Sport_Life het volgende:
ach hij gebruikt overal de naam Maddoxx, dus dat zal bij het pokeren niet anders zijn. Zal me niets verbazen als zelfs zijn fok! wachtwoord Maddoxx is.
Staat me ook iets van bij ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef NED het volgende:
Ik weet nog dat ergens in een van de pokertopics gepraat werd over een nederlander die echt als een volslagen debiel speelde en alles verloor binnen no-time.
misschien dta het aan mij ligt maar ik zie geen grote bedragen hoor...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:52 schreef Sport_Life het volgende:
http://www.officialpokerr(...)1B52CC5AF51.html?t=9
cono = kutquote:Op maandag 30 juni 2008 11:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik denk dat de schaamte over zijn kleine cono... ...
zoals ik het begrijp is hij januari 2006 begonnen met dat spel en heeft elke maand stuk of 20x gespeeld en niets gewonnen, tot april 2008.. blijkbaar duurde het ruim 1,5 jaar voordat hij het spelletje doorhad.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien dta het aan mij ligt maar ik zie geen grote bedragen hoor...
Sowieso, betalen voor een Bangbros abboquote:Op maandag 30 juni 2008 11:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
Nee dat was hem waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef NED het volgende:
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het zou zomaar kunnen dat dat maddoxx was waar ze het toen over hadden.
Misschien iemand die vaak in de pokertopics hier op fok komt en dit ook nog weet?
En dit ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:49 schreef Placenta het volgende:
http://www.officialpokerr(...)B6F23119B00.html?t=2
Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat hij veel aan toernooien mee deed...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien dta het aan mij ligt maar ik zie geen grote bedragen hoor...
aah, en die stats zijn dus niet te zien?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:57 schreef DawN het volgende:
[..]
Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat hij veel aan toernooien mee deed...
Denk dat hij meer verbraste aan gewone tafels.
lolquote:Op maandag 30 juni 2008 11:34 schreef weasel85 het volgende:
voelen ze ouders zich knap ruk.... >.>
me ma komt ook al binnen: hoe weet jij dit allemaal... ik: tja... heb zo me bronnen
Nu schept iedereen op van: Menneke, kon jij niet eens 'n autotje voor mij kopen![]()
etc..
Ik ben ook niet echt een Pro hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
aah, en die stats zijn dus niet te zien?
Ja, ik ben een poker n00b
...in een ander land, zonder wetten tegen cybercrimineeltjesquote:Op maandag 30 juni 2008 12:00 schreef Landgeld het volgende:
[..]
lol
tja, als die Maddox wat slimmer was geweest hadie de rest van zijn leven als koning kunnen leven....![]()
Highrolerquote:Op maandag 30 juni 2008 12:03 schreef devv05 het volgende:
13 miljoen lijkt me ook wel erg sterk, dan moet ie wel erg slecht in pokeren zijn
Waarschijnlijk gebeurt met hem hetzelfde als bij mij toen.quote:
Interesting... Wat had je gedaan?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebeurt met hem hetzelfde als bij mij toen.
Word van je bed gelicht en dan naar Zeist gebracht , daar heeft het HTC een hightec verhoor kamer.
Na 3 dagen in zeist en verhoor ga je naar P.I -> De Schie of de Noordsingel.
Hoop voor hem dat ie in de Schie zit want de Noordsingel is één grootte tering bende.
Hij word sowieso na een week of 6-8 overgeplaatst naar de Noordsingel want daar zit de JOVO(JOng VOlwassen) afdeling
Darkfall / bethesta / inca / dingetjesquote:
Wat bedoel je met 'één grote teringbende'? Veel 'gevaarlijke' criminelen, of wat? ervaring mee?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebeurt met hem hetzelfde als bij mij toen.
Word van je bed gelicht en dan naar Zeist gebracht , daar heeft het HTC een hightec verhoor kamer.
Na 3 dagen in zeist en verhoor ga je naar P.I -> De Schie of de Noordsingel.
Hoop voor hem dat ie in de Schie zit want de Noordsingel is één grootte tering bende.
Hij word sowieso na een week of 6-8 overgeplaatst naar de Noordsingel want daar zit de JOVO(JOng VOlwassen) afdeling
OMG Fok! 1 grote hack-communityquote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Darkfall / bethesta / inca / dingetjes![]()
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Online
http://www.security.nl/ar(...)hter_de_tralies.html
Enorm veel vechtpartijen , allemaal opgefokte pubers van 16 tot 23 jaar.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'één grote teringbende'? Veel 'gevaarlijke' criminelen, of wat? ervaring mee?
Sunchaser zal vast wel de exclusieve televisie-rechten krijgen.quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Sunchaser zal vast wel de exclusieve televisie-rechten krijgen.
Misschien wil die dat juist welquote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef Jaheur het volgende:
Mocht hij nog 1 keer op fok mogen komen en deze reactie lezen heb ik 1 tip voor je Maddox,
Laat je zeepje nooit vallen in de douche
je douched gescheidenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef Jaheur het volgende:
Mocht hij nog 1 keer op fok mogen komen en deze reactie lezen heb ik 1 tip voor je Maddox,
Laat je zeepje nooit vallen in de douche
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
en mijn *vindersloon* dan ?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoiets ja.
En Nolius doet het 'journalistieke' gedeelte.
Ik moest lachen.quote:Tv programma's: CSI, Jensen, Jiskefet, Lost, Mooi! weer de leeuw, Prison Break, South Park, Top Gear
Hoelang heb je gezeten dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:15 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Enorm veel vechtpartijen , allemaal opgefokte pubers van 16 tot 23 jaar.
En word volgens mij in 2010 gesloopt dus dan kan je nagaan hoe het er binnen uitziet
En Green Mile bij zijn filmsquote:
Straks gaat de server daar nog platquote:
Ah, dat was ook zo mooi; als reactie:quote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Darkfall / bethesta / inca / dingetjes![]()
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Online
quote:Op maandag 16 april 2007 @ 14:02 schreef MaddoxX het volgende:
wat een n00b![]()
haha nu lachen we hem uitquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ah, dat was ook zo mooi; als reactie:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen 13 miljoen euro verloren met pokeren, omdat er dan in de pokercommunity een bericht zou zijn rondgegaan. Elke high-stakes speler die veel verliest is binnen no-time bekend in het circuit / op diverse internetfora.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:17 schreef Xizer het volgende:
According to the Dutch Ministry of the Interior, the 20 year old hacker had managed to "burn 13 million Euros playing poker online and shopping for notebooks, flat screens and MP3 players" before being caught.
Meerdere accounts en sites?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen 13 miljoen euro verloren met pokeren, omdat er dan in de pokercommunity een bericht zou zijn rondgegaan. Elke high-stakes speler die veel verliest is binnen no-time bekend in het circuit / op diverse internetfora.
Misschien speelde-ie wel onder de naam Steve_Haris.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen 13 miljoen euro verloren met pokeren, omdat er dan in de pokercommunity een bericht zou zijn rondgegaan. Elke high-stakes speler die veel verliest is binnen no-time bekend in het circuit / op diverse internetfora.
Zozo..quote:
Dat zou kunnen. Er zijn drie of vier sites die high stakes poker aanbieden. Dan moet hij ongeveer 4 miljoen euro per sites verdelen over meerdere accounts. Das alsnog een flinke klus om zoveel te verliezen en niet op te vallen, maar niet onmogelijk.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:12 schreef Qwea het volgende:
Maar even serieus he... stel nou dat het hem daadwerkelijk is.
Hoe groot is de kans dan dat hij uitgeleverd gaat worden? Of is het veeeeeeeel aannemelijker dat hij hier ff een paar uur mag schoffelen en een jaartje oid mag zitten?
Als ik die laatste log van daviid zo bekijk, is dat wel z'n verdiende loon, die gast zien we nooit meer terug...quote:Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als die hier mag schoffelen, dan word er wel ene topic geopend: Sponsor Maddoxx enkeltje naar the US of A
Dan helpen we hem wel er heen
Ja en waar plaatste hij z'n spullen? In dat ene appartement?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij heeft geen miljoenen uitgegeven. Dat gewoon een slecht vertaald bericht. Hij had de beschikking over 20 miljoen dollar (13 miljoen euro) en kocht van dat geld laptops e.d. en speelde poker.
Groot. Nederland heeft een uitleveringsverdrag met Amerika en hij heeft zijn misdaden gepleegd tegen grote Amerikaanse bedrijven op hun 'grondgebied'. Sowieso ging die andere hacker hier in het topic al een paar maanden de cel in voor een veel minder zwaar delict, dus een paar uurtjes schoffelen kan hij wel vergeten.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:12 schreef Qwea het volgende:
Maar even serieus he... stel nou dat het hem daadwerkelijk is.
Hoe groot is de kans dan dat hij uitgeleverd gaat worden? Of is het veeeeeeeel aannemelijker dat hij hier ff een paar uur mag schoffelen en een jaartje oid mag zitten?
Ach het went snel hequote:Op maandag 30 juni 2008 13:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zozo..
Beetje uit te houden?
Heb zelf 7 uur in arrestantencel gezeten in Capelle.
Kreeg zelfs sigaretten van de overheid!
Je vergeet alleen dat hij ook heeft ingebroken bij Valve en Activision, beide Amerikaanse bedrijven. Die zullen hem heel graag voor het gerecht dagen gok ik zo.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:26 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Ach het went snel he
Denk overigens niet dat ie uitgeleverd gaat worden aangezien het hier niet om overheids instanties gehad , en ik denk dat ie fraude gepleegd heeft met CreditCards van mensen over de hele wereld.
idd, als hij slim was geweest hadie als koning kunnen leveren...quote:Op maandag 30 juni 2008 13:21 schreef trancethrust het volgende:
Hoezo is ie eigenlijk niet ergens op een illegaal eilandje gaan zitten met al zn creditcards? Had ie goed kunnen boeren me dunkt.
ik dacht meer aan Catch me if you canquote:Op maandag 30 juni 2008 13:32 schreef Drugshond het volgende:
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I am Legend (is het eerste wat ik kan bedenken).
[ afbeelding ].
Kan straks wel zeggen dat hij zich vermaakt heeft in zijn jeugdjaren.
Zenimax is ook een amerikaans bedrijf, en we hebben het allemaal in nederland geregeld , ook het civiele gedeelte.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat hij ook heeft ingebroken bij Valve en Activision, beide Amerikaanse bedrijven. Die zullen hem heel graag voor het gerecht dagen gok ik zo.
jawel maar wat moest hij ermee eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 13:36 schreef Rimpelhond het volgende:
is hier al verteld dat er ook een karabijn gevonden is bij het pikkie thuis?
Ben jij nou de rest van je leven aan 't betalen ? Of is zoiets nog wel overkomelijk ?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:35 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Zenimax is ook een amerikaans bedrijf, en we hebben het allemaal in nederland geregeld , ook het civiele gedeelte.
Hij kan er sowieso wel van uitgaan dat Valve en Activision hier een civiele rechtzaak tegen hem beginnen. ($$$)
Ik betaal helemaal niks , kwestie van een goede deal makenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:38 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ben jij nou de rest van je leven aan 't betalen ? Of is zoiets nog wel overkomelijk ?
Maddoxx zit denk ik op inkomsten (vleugel B) en holleeder zou wel op vleugel D of de terroristen vleugel zittenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:41 schreef Koalabier het volgende:
Als hij nu in De Schie Rotterdam zit, zit hij nu te lunchen met meneer Holleeder.
Heel moccroland ligt dan aan zn voeten.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:42 schreef Xith het volgende:
Moccro tegen zijn celgenoot: "Ik zit hier voor het in elkaar slaan van een buurtgenoot, jij?"
MaDDoXX: "Ik had 60 miljoen euro gestolen..."
Moccro: "0.o"
Maar jij hebt die game niet uit laten lekken, hij wel. Daarnaast was hij ook nog oprichter van een aantal releasegroeps werd ergens in de eerste topics geroepen.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:45 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks , kwestie van een goede deal maken
Maar als Maddoxx in de Schie zit, kan hij de neus tegenkomen? Of komt hij hem juist niet tegen.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:45 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks , kwestie van een goede deal maken
[..]
Maddoxx zit denk ik op inkomsten (vleugel B) en holleeder zou wel op vleugel D of de terroristen vleugel zitten
Oh dacht eigenlijk dat ie het niet had uitgelekt , en van mijn zaak is gelukkig ook niet alles bekend hequote:Op maandag 30 juni 2008 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar jij hebt die game niet uit laten lekken, hij wel. Daarnaast was hij ook nog oprichter van een aantal releasegroeps werd ergens in de eerste topics geroepen.
Lijkt me sterk dat hij ook zo'n 'deal' kan maken. Zijn lijst met overtredingen is wel flink wat langer en ernstiger dan die van jou.
Hij zal sowieso wel alle credit card bestellingen terug moeten betalen toch? Als hij daar al vier jaar mee bezig was zal dat ook minstens tonnen zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kevin_Mitnickquote:Op maandag 30 juni 2008 13:41 schreef FloorManager het volgende:
Ik weet precies wat er met hem gaat gebeuren want ik heb rechten gestudeerd en ik weet alle feiten over deze zaak, deze meneer wordt eerst berecht in Nederland en wordt vervolgens keihard overgeleverd aan de US GOVERNMENT EN WORDT COMPLEET LEEGGEPLUKT EN GEGANGRAPED.
Reken er maar niet op , vleugel B lucht gescheiden van de rest , en hij komt waarschijnlijk niet van B af tot ie naar Noordsingel JOVO word geplaatstquote:Op maandag 30 juni 2008 13:49 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Maar als Maddoxx in de Schie zit, kan hij de neus tegenkomen? Of komt hij hem juist niet tegen.
Soort van "De Da MaddoxX code"?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus.... ik denk dat het over en sluiten is voor deze grappenmaker. Zijn toekomst ligt niet meer in zijn handen.
Kan wellicht beter een boek gaan schrijven.
wbquote:
Ik gok iets langer, omdat ie in nederland ook moet zittenquote:
Stichting Free Jasper !quote:Op maandag 30 juni 2008 14:09 schreef Koalabier het volgende:
Zie je straks een huilende Maddoxx bij dat SBS6 Programma, gevangen in het buitenland.
Haha, MaddoxX kennen en kunnen valt in het niet vergeleken metquote:Op maandag 30 juni 2008 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kevin_Mitnick
en daarna heeft ie zijn eigen bedrijf Maddoxx Security Consulting
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:16 schreef Thomass het volgende:
[..]
Haha, MaddoxX kennen en kunnen valt in het niet vergeleken metMitnick
![]()
wehehehehquote:Op maandag 20 november 2006 @ 02:28 schreef MaddoxX het volgende:
wheheh we hadden die gast nog gezien in mstricht [afbeelding]
Jaquote:Op maandag 30 juni 2008 14:09 schreef Koalabier het volgende:
Zie je straks een huilende Maddoxx bij dat SBS6 Programma, gevangen in het buitenland.
Kan Fok! de zitting proberen uit te stellen tot NA 5 aug. Ik ben namelijk vanaf zondag een maand wegquote:
Ik zie het al helemaal voor me. Veel Fok!kers op de tribune compleet met spandoeken, tshirts en pro/anti Maddoxx leuzen.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:14 schreef Xith het volgende:
Je mag in Nederland toch plaatsnemen bij de zitting, als burger?
alle hoorzittingen in nederland zijn openbaar, tenzij hier uitdrukkelijk anders op besloten is door de rechter. kan met prive dingen te maken hebben zoals kinderzaken,echtscheidingen en dergelijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:14 schreef Xith het volgende:
Zou vandaag wel weer iets naar buiten komen van het OM , en technisch onderzoek duurt al snel een weekje of 2quote:Op maandag 30 juni 2008 14:23 schreef Qwea het volgende:
waarom duurt het zolang eigenlijk voordat er weer nieuws is?
of Giro 60.000.000quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
giro nr 7083170
iets met rekenmachinehumor ala 1980
Omdat er geen reden is om het publiek op dit moment van nieuwe feiten op de hoogte te brengen, gok ikquote:Op maandag 30 juni 2008 14:23 schreef Qwea het volgende:
waarom duurt het zolang eigenlijk voordat er weer nieuws is?
wo, dat is 20 april gemaaktquote:Op maandag 30 juni 2008 14:30 schreef Qwea het volgende:
http://www.fragland.be/ne(...)de-Steam-hack/17039/
Had hij maar politieagent moeten worden en een kind moeten verkrachten, kreeg hij maar 200 uur schoffelenquote:Op maandag 30 juni 2008 14:31 schreef Koalabier het volgende:
#
(22:13:26) (@MaddoxX) lol check sbs6
#
(22:14:10) (@MaddoxX) ik heb 60.000 cards
#
(22:14:13) (@MaddoxX) mij verslaan ze niet
Je bent nu verslagen, welkom in de echte wereld Maddoxx, nu moet je ook accepteren dat je jaren de bak in gaat ipv 240 uur straat schoon schoffelen.
Medegedetineerden lachen je zo erg uit.
Of Joran, en bijv. oplichters die je ziet bij TROS Opgelicht die overal mee wegkomen.. prachtig, en maddoxx krijgt meteen het ergste terwijl anderen voor tonnen oplichten en nu nog vrij rondlopen.
Haha iddd, wat is de wereld toch krom.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Had hij maar politieagent moeten worden en een kind moeten verkrachten, kreeg hij maar 200 uur schoffelen
En zoals iemand anders al zei, er komt ook nog eens afpersing (Valve) bij. Dat is een flinke lijst met zware overtredingen.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:53 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Oh dacht eigenlijk dat ie het niet had uitgelekt , en van mijn zaak is gelukkig ook niet alles bekend he
En dat van die CCs is gewoon dom , en daargaat ie zwaar voor dokken
Waarom die frustratie?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:38 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Haha iddd, wat is de wereld toch krom.![]()
Ik zie het al voor me ook straks bij die rechtzaak, als ze stukken uit die logverslagjes opnoemen.
Krijgt de rechter straks nog medelijden met puistenkop, agch jongen toch, 240 uur straat schoon schoffel + vakantie naar Amerika..
Maddox: rofl ik heb het helemaal voor elkaar !
Tot dat hij verkracht word in de douche... ik hoop dat hij veel heeft opgestoken van Prison Break.
Meestal wel ja, afhankelijk van de zaak.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:14 schreef Xith het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
giro nr 7083170
Zoveel geld verbrassen op pokersites gaat volgens mij nogal moeilijk. Je kan over het algemeen maar 1 credit card toevoegen per account. Daarnaast kun je niet per keer 10duizenden storten oid.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:46 schreef Drugshond het volgende:
10 miljoen verbrassen aan pokersites... dat is nog een hele knappe opgave. Zal nu wel vriendjes zijn bij een aantal beruchte pokerspelers.
Waar kan ik kaarten reserveren?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
alle hoorzittingen in nederland zijn openbaar, tenzij hier uitdrukkelijk anders op besloten is door de rechter. kan met prive dingen te maken hebben zoals kinderzaken,echtscheidingen en dergelijk.
In dit geval zou je dus naar de hoorzitting kunnen maar indien het een grote zaak wordt en dat wordt het zijn er maar beperkt aantal stoelen beschikbaar.
quote:<^QuickSilver> Hi, MaddoxX, can I get an interview?
sure
<^QuickSilver> Thanks, so, a huge fuss is being kicked up about the recent ‘hacking’ of Valve, why did you do it?
I always tried to get into their systems to steal stuff from them.. just to prove their security sucks
As you can see they can’t even protect their games from piracy
ofcourse no company can do
but it is way to easy with VALVe lol
makes it fun
<^QuickSilver> And that’s what it’s all about, eh?
most of it
<^QuickSilver> Are you actually going to release credit card details?
Prolly.. they ignore me.
And I don’t like it when I get ignored
I gave them several chances
<^QuickSilver> True that, and they’ve basically attempted to cover everything up? Why do you think that is?
Prevent chaos..
<^QuickSilver> So what do you plan to get out of this?
I aint planning shit
they can’t do anything
anything else?
<^QuickSilver> Well, do you want anything from Valve?
Just a message on their site that there has been a hack onto their site.
Informing the users
<^QuickSilver> Okay, I think that’s it
<^QuickSilver> Thanks for your time.
np
Duurde bij mij pas 3,5 maand voor er een rechtzaak kwam.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kan Fok! de zitting proberen uit te stellen tot NA 5 aug. Ik ben namelijk vanaf zondag een maand weg
Omdat het gewoon keiharde werkelijkheid is, rechters in de vs hebben geen medelijden met de dader, zoals ze hier in NL wel hebben, zie: http://www.hartvannederland.nl/uitzendinggemist/20080627Lquote:
Dat je die spellen download, ok. Maar wtf moet je met de bedrijfsinfo van de DA?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:52 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Duurde bij mij pas 3,5 maand voor er een rechtzaak kwam.
Maar geen nood ik denk dat deze meneer er wel bij is
http://www.netkwesties.nl/editie153/artikel1.html
Weet niet , geen idee hoe ik daar aan kwam ook :S , is ook nix mee gebeurt en ik ben ook vrij gesproken daarvoor trouwensquote:Op maandag 30 juni 2008 14:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat je die spellen download, ok. Maar wtf moet je met de bedrijfsinfo van de DA?
Ok, dat las ik ook, maar vond het nogal opvallend.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:01 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Weet niet , geen idee hoe ik daar aan kwam ook :S , is ook nix mee gebeurt en ik ben ook vrij gesproken daarvoor trouwens
Die hebben het goed gespeeld met beetje powerplay , het had volgens mij ook uit de media moeten blijven daarom geen zaak , maar ja...kan niet alles hebbenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ok, dat las ik ook, maar vond het nogal opvallend.
Verder ook opvallend dat Blizzard geen zaak wilde maken.
Dat was niet iemand met 10 mil.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef NED het volgende:
Misschien iemand die vaak in de pokertopics hier op fok komt en dit ook nog weet?
Hilarischquote:Op maandag 30 juni 2008 15:11 schreef Xizer het volgende:
Ik kom er trouwens nu pas achter dat de broer van MaddoxX bij mij op school heeft gezeten! Echt grappig!
Ik ben in 1994 wel eens in Maastricht geweest!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:11 schreef Xizer het volgende:
Ik kom er trouwens nu pas achter dat de broer van MaddoxX bij mij op school heeft gezeten! Echt grappig!
Ik woon in hetzelfde land als MaddoxXquote:Op maandag 30 juni 2008 15:26 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik ben in 1994 wel eens in Maastricht geweest!Dat is/was de woonplaats van MaddoxX.
Hendig sjiek!quote:Series & Films die ik graag doe kijken
TV-Series:
- Terminator!
- Lost
- Prison Break
- Family Guy, The Simpsons, American Dad
- Band of Brothers
- CSI
- Stargate
- Rome
Ik kom er nu pas achter dat de achterneef van de broer van mijn oudtante een zoon had die bevriend was met de zoon van de broer van de dochter van de achterneef van MaddoxX.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:11 schreef Xizer het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat de achterneef van de broer van mijn oudtante een zoon had die bevriend was met de zoon van de broer van de dochter van de achterneef van MaddoxX.
Die bedoel ik ja, maar dat was dus kennelijk niet onze maddoxx danquote:Op maandag 30 juni 2008 15:20 schreef biertank het volgende:
[..]
Dat was niet iemand met 10 mil.
die had de het meeste geld uit de sunday milion gepakt was die dag rond de 200k als ik me het goed herinner, heeft ie idd binnen no time om zeep geholpen.
Oliebot?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
giro nr 7083170
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:27 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik woon in hetzelfde land als MaddoxX
[..]
Hendig sjiek!
maar nu even nietquote:Series & Films die ik graag doe kijken
TV-Series:
- Terminator!
- Lost
- Prison Break
- Family Guy, The Simpsons, American Dad
- Band of Brothers
- CSI
- Stargate
- Rome
Nee.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heeft het nut om die vorige delen door te lezen? Denk het niet hè?
Je kunt het ook overspelen naar vriendjes die dan weer een bepaald gedeelte teruggeven, of niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Als hij 13 miljoen vergokte bij poker hebben heel veel mensen nu gestolen witgewassen geld dus
Fucking irritant: TVP'squote:Op maandag 30 juni 2008 16:05 schreef yvonne het volgende:
Ben ik nog op tijd voor een tvp?
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Als hij 13 miljoen vergokte bij poker hebben heel veel mensen nu gestolen witgewassen geld dus
Oh ja, dat newbietopic.quote:
Onzin, als jij mailt dat je 13 miljoen wil storten is pokerstars bijvoorbeeld echt niet zo gek om dat te weigerenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
13 miljoen aan pokeren
Mensen die dat serieus geloven
Je mag bij een poker client meestal max 500 euro storten.
13.000.000:500= 6500.
Alsof je ff 6500x 500 dollar gaat storten.... op verschillende accounts etc.
De meeste zaken zijn pure onzin.
wie? Maddoxx? Never heard from the lame suckerquote:Op maandag 30 juni 2008 16:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja, dat newbietopic.
hé Qwea, jij kende die dude ook toch?
jij bent toch wel zn homey... je moet ongeveer wel weten wat hij allemaal deed gast..quote:Op maandag 30 juni 2008 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
13 miljoen aan pokeren
mijn moeder zou trachten mijn benen te brekenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:26 schreef NED het volgende:
Want iedereen zit hier wel maddoxx uit te lachen, maar ik kan me voorstellen dat zn ouders van helemaal niks weten en inmiddels met hun handen in het haar zitten en zich gewoon erg kut voelen onder de hele situatie.
Zij hebben er niet om gevraagd en het lijkt me dat ze er ook niets vanaf wisten.
Voor iedereen die zelf kinderen heeft, stel je eens voor dat ineens de politie je zoon op komt halen omdat ie verdacht word van god weet allemaal. En dat dan ook nog eens op het grootste forum van nederland iedereen er maar een beetje lacherig over doet.
Ik denk zomaar dat je als ouder zijnde je echt grof kut voelt
Juist ja.. en een arme stakker die keihard werkt voor zijn centjes en na lang sparen eindelijk op vakantie kan waarvan de rekening is geplunderd is hoeft zich niet kut te voelen? Als dit zo door was gegaan had 'ie dat bij tientallen mensen kunnen doen..quote:Op maandag 30 juni 2008 16:26 schreef NED het volgende:
Want iedereen zit hier wel maddoxx uit te lachen, maar ik kan me voorstellen dat zn ouders van helemaal niks weten en inmiddels met hun handen in het haar zitten en zich gewoon erg kut voelen onder de hele situatie.
Zij hebben er niet om gevraagd en het lijkt me dat ze er ook niets vanaf wisten.
Voor iedereen die zelf kinderen heeft, stel je eens voor dat ineens de politie je zoon op komt halen omdat ie verdacht word van god weet allemaal. En dat dan ook nog eens op het grootste forum van nederland iedereen er maar een beetje lacherig over doet.
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:26 schreef NED het volgende:
alst goed is ben je verzekerd voor die zooi (teminste eurocard en visa wel)quote:Op maandag 30 juni 2008 16:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Juist ja.. en een arme stakker die keihard werkt voor zijn centjes en na lang sparen eindelijk op vakantie kan waarvan de rekening is geplunderd is hoeft zich niet kut te voelen? Als dit zo door was gegaan had 'ie dat bij tientallen mensen kunnen doen..
Ow begrijp me niet verkeerd! Ik keur absoluut niet goed wat hij gedaan heeft hoor en ik ben blij dat ze hem gepakt hebben voordat hij nog meer schade aanricht en ik hoop dat hij alles terug moet betalen.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Juist ja.. en een arme stakker die keihard werkt voor zijn centjes en na lang sparen eindelijk op vakantie kan waarvan de rekening is geplunderd is hoeft zich niet kut te voelen? Als dit zo door was gegaan had 'ie dat bij tientallen mensen kunnen doen..
[/cares]quote:Op maandag 30 juni 2008 16:26 schreef NED het volgende:
Die is dan ook nog lief voor jequote:Op maandag 30 juni 2008 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
mijn moeder zou trachten mijn benen te breken
Ik moest hier aan denken:quote:Op maandag 30 juni 2008 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
13 miljoen aan pokeren
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:16 schreef Maikuuul het volgende:
Poker account gesloten bij fulltilt poker zonder enige reden
wtf
Had 30 euro gestort, aan het eind van de avond rond de 400 euro
En nu alles weg :/, naja weg, account is gesloten.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:31 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk jatten ze iedereen hun geld
Wel ubertriest dat ze geen nr hebt waar je heen kan bellen.
En vooral een account sluiten zonder vooraf een mail te sturen vind ik nogal zeer sad
I'm not making false accuses tho.. viel me gewoon op.quote:Op zondag 4 mei 2008 07:27 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag hè, is hoe jij 30 euro in 400 euro kan veranderen in één avond. Vorige week had je nog maar een bankroll van $1.04.
idd NED, kan mezelf voorstellen dat die ouders zichzelf ook wel afvragen waar het mis is gegaan en wat ze in hemelsnaam verkeerd hebben gedaan. Voor hen is het natuurlijk een drama dat zoonlief niet zo okay blijkt te zijn...quote:Op maandag 30 juni 2008 16:35 schreef NED het volgende:
[..]
Ow begrijp me niet verkeerd! Ik keur absoluut niet goed wat hij gedaan heeft hoor en ik ben blij dat ze hem gepakt hebben voordat hij nog meer schade aanricht en ik hoop dat hij alles terug moet betalen.
Absoluut.
Maargoed, ik denk niet dat zn ouders er van op de hoogte waren wat hij allemaal deed als ie weer eens achter zijn computer zat.
En daar moest ik dus even aan denken. Ik hoop voor hem dat ie zn verdiende loon krijgt, maar voor de ouders lijkt het me gewoon kut om het zo maar even te zeggen
Dus voor de duidelijkheid keur ik het NIET goed wat hij gedaan heeft!
Hij was juist te traag en heeft te weinig gepakt. (tenminste dat gevoel zou ik hebben als ik hem was)quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef Dementor het volgende:
Mocht het waar zijn:
Tja te snel en teveel willen pakken.
Daar kom je niet mee weg.
Hij mag van geluk spreken dat de politie langskwam ipv een nogal apart gezelschap.
Ik durf te wedden dat het poker accountje van Maikuuul wel even gespekt is door MaddoxX:quote:Op maandag 30 juni 2008 16:38 schreef LeLe het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken:
[..]
[..]
[..]
I'm not making false accuses tho.. viel me gewoon op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |