quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
giro nr 7083170
iets met rekenmachinehumor ala 1980
Zoveel geld verbrassen op pokersites gaat volgens mij nogal moeilijk. Je kan over het algemeen maar 1 credit card toevoegen per account. Daarnaast kun je niet per keer 10duizenden storten oid.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:46 schreef Drugshond het volgende:
10 miljoen verbrassen aan pokersites... dat is nog een hele knappe opgave. Zal nu wel vriendjes zijn bij een aantal beruchte pokerspelers.
Waar kan ik kaarten reserveren?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
alle hoorzittingen in nederland zijn openbaar, tenzij hier uitdrukkelijk anders op besloten is door de rechter. kan met prive dingen te maken hebben zoals kinderzaken,echtscheidingen en dergelijk.
In dit geval zou je dus naar de hoorzitting kunnen maar indien het een grote zaak wordt en dat wordt het zijn er maar beperkt aantal stoelen beschikbaar.
quote:<^QuickSilver> Hi, MaddoxX, can I get an interview?
sure
<^QuickSilver> Thanks, so, a huge fuss is being kicked up about the recent ‘hacking’ of Valve, why did you do it?
I always tried to get into their systems to steal stuff from them.. just to prove their security sucks
As you can see they can’t even protect their games from piracy
ofcourse no company can do
but it is way to easy with VALVe lol
makes it fun
<^QuickSilver> And that’s what it’s all about, eh?
most of it
<^QuickSilver> Are you actually going to release credit card details?
Prolly.. they ignore me.
And I don’t like it when I get ignored
I gave them several chances
<^QuickSilver> True that, and they’ve basically attempted to cover everything up? Why do you think that is?
Prevent chaos..
<^QuickSilver> So what do you plan to get out of this?
I aint planning shit
they can’t do anything
anything else?
<^QuickSilver> Well, do you want anything from Valve?
Just a message on their site that there has been a hack onto their site.
Informing the users
<^QuickSilver> Okay, I think that’s it
<^QuickSilver> Thanks for your time.
np
Duurde bij mij pas 3,5 maand voor er een rechtzaak kwam.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kan Fok! de zitting proberen uit te stellen tot NA 5 aug. Ik ben namelijk vanaf zondag een maand weg
Omdat het gewoon keiharde werkelijkheid is, rechters in de vs hebben geen medelijden met de dader, zoals ze hier in NL wel hebben, zie: http://www.hartvannederland.nl/uitzendinggemist/20080627Lquote:
Dat je die spellen download, ok. Maar wtf moet je met de bedrijfsinfo van de DA?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:52 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Duurde bij mij pas 3,5 maand voor er een rechtzaak kwam.
Maar geen nood ik denk dat deze meneer er wel bij is
http://www.netkwesties.nl/editie153/artikel1.html
Weet niet , geen idee hoe ik daar aan kwam ook :S , is ook nix mee gebeurt en ik ben ook vrij gesproken daarvoor trouwensquote:Op maandag 30 juni 2008 14:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat je die spellen download, ok. Maar wtf moet je met de bedrijfsinfo van de DA?
Ok, dat las ik ook, maar vond het nogal opvallend.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:01 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Weet niet , geen idee hoe ik daar aan kwam ook :S , is ook nix mee gebeurt en ik ben ook vrij gesproken daarvoor trouwens
Die hebben het goed gespeeld met beetje powerplay , het had volgens mij ook uit de media moeten blijven daarom geen zaak , maar ja...kan niet alles hebbenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ok, dat las ik ook, maar vond het nogal opvallend.
Verder ook opvallend dat Blizzard geen zaak wilde maken.
Dat was niet iemand met 10 mil.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef NED het volgende:
Ik weet nog dat ergens in een van de pokertopics gepraat werd over een nederlander die echt als een volslagen debiel speelde en alles verloor binnen no-time.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het zou zomaar kunnen dat dat maddoxx was waar ze het toen over hadden.
Misschien iemand die vaak in de pokertopics hier op fok komt en dit ook nog weet?
Hilarischquote:Op maandag 30 juni 2008 15:11 schreef Xizer het volgende:
Ik kom er trouwens nu pas achter dat de broer van MaddoxX bij mij op school heeft gezeten! Echt grappig!
Ik ben in 1994 wel eens in Maastricht geweest!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:11 schreef Xizer het volgende:
Ik kom er trouwens nu pas achter dat de broer van MaddoxX bij mij op school heeft gezeten! Echt grappig!
Ik woon in hetzelfde land als MaddoxXquote:Op maandag 30 juni 2008 15:26 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik ben in 1994 wel eens in Maastricht geweest!Dat is/was de woonplaats van MaddoxX.
Hendig sjiek!quote:Series & Films die ik graag doe kijken
TV-Series:
- Terminator!
- Lost
- Prison Break
- Family Guy, The Simpsons, American Dad
- Band of Brothers
- CSI
- Stargate
- Rome
Forum Opties | |
---|---|