wehehehehquote:Op maandag 20 november 2006 @ 02:28 schreef MaddoxX het volgende:
wheheh we hadden die gast nog gezien in mstricht [afbeelding]
Jaquote:Op maandag 30 juni 2008 14:09 schreef Koalabier het volgende:
Zie je straks een huilende Maddoxx bij dat SBS6 Programma, gevangen in het buitenland.
Kan Fok! de zitting proberen uit te stellen tot NA 5 aug. Ik ben namelijk vanaf zondag een maand wegquote:
Ik zie het al helemaal voor me. Veel Fok!kers op de tribune compleet met spandoeken, tshirts en pro/anti Maddoxx leuzen.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:14 schreef Xith het volgende:
Je mag in Nederland toch plaatsnemen bij de zitting, als burger?
alle hoorzittingen in nederland zijn openbaar, tenzij hier uitdrukkelijk anders op besloten is door de rechter. kan met prive dingen te maken hebben zoals kinderzaken,echtscheidingen en dergelijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:14 schreef Xith het volgende:
Zou vandaag wel weer iets naar buiten komen van het OM , en technisch onderzoek duurt al snel een weekje of 2quote:Op maandag 30 juni 2008 14:23 schreef Qwea het volgende:
waarom duurt het zolang eigenlijk voordat er weer nieuws is?
of Giro 60.000.000quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
giro nr 7083170
iets met rekenmachinehumor ala 1980
Omdat er geen reden is om het publiek op dit moment van nieuwe feiten op de hoogte te brengen, gok ikquote:Op maandag 30 juni 2008 14:23 schreef Qwea het volgende:
waarom duurt het zolang eigenlijk voordat er weer nieuws is?
wo, dat is 20 april gemaaktquote:Op maandag 30 juni 2008 14:30 schreef Qwea het volgende:
http://www.fragland.be/ne(...)de-Steam-hack/17039/
Had hij maar politieagent moeten worden en een kind moeten verkrachten, kreeg hij maar 200 uur schoffelenquote:Op maandag 30 juni 2008 14:31 schreef Koalabier het volgende:
#
(22:13:26) (@MaddoxX) lol check sbs6
#
(22:14:10) (@MaddoxX) ik heb 60.000 cards
#
(22:14:13) (@MaddoxX) mij verslaan ze niet
Je bent nu verslagen, welkom in de echte wereld Maddoxx, nu moet je ook accepteren dat je jaren de bak in gaat ipv 240 uur straat schoon schoffelen.
Medegedetineerden lachen je zo erg uit.
Of Joran, en bijv. oplichters die je ziet bij TROS Opgelicht die overal mee wegkomen.. prachtig, en maddoxx krijgt meteen het ergste terwijl anderen voor tonnen oplichten en nu nog vrij rondlopen.
Haha iddd, wat is de wereld toch krom.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Had hij maar politieagent moeten worden en een kind moeten verkrachten, kreeg hij maar 200 uur schoffelen
En zoals iemand anders al zei, er komt ook nog eens afpersing (Valve) bij. Dat is een flinke lijst met zware overtredingen.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:53 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Oh dacht eigenlijk dat ie het niet had uitgelekt , en van mijn zaak is gelukkig ook niet alles bekend he
En dat van die CCs is gewoon dom , en daargaat ie zwaar voor dokken
Waarom die frustratie?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:38 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Haha iddd, wat is de wereld toch krom.![]()
Ik zie het al voor me ook straks bij die rechtzaak, als ze stukken uit die logverslagjes opnoemen.
Krijgt de rechter straks nog medelijden met puistenkop, agch jongen toch, 240 uur straat schoon schoffel + vakantie naar Amerika..
Maddox: rofl ik heb het helemaal voor elkaar !
Tot dat hij verkracht word in de douche... ik hoop dat hij veel heeft opgestoken van Prison Break.
Meestal wel ja, afhankelijk van de zaak.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:14 schreef Xith het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |