Die hebben het goed gespeeld met beetje powerplay , het had volgens mij ook uit de media moeten blijven daarom geen zaak , maar ja...kan niet alles hebbenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ok, dat las ik ook, maar vond het nogal opvallend.
Verder ook opvallend dat Blizzard geen zaak wilde maken.
Dat was niet iemand met 10 mil.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef NED het volgende:
Ik weet nog dat ergens in een van de pokertopics gepraat werd over een nederlander die echt als een volslagen debiel speelde en alles verloor binnen no-time.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het zou zomaar kunnen dat dat maddoxx was waar ze het toen over hadden.
Misschien iemand die vaak in de pokertopics hier op fok komt en dit ook nog weet?
Hilarischquote:Op maandag 30 juni 2008 15:11 schreef Xizer het volgende:
Ik kom er trouwens nu pas achter dat de broer van MaddoxX bij mij op school heeft gezeten! Echt grappig!
Ik ben in 1994 wel eens in Maastricht geweest!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:11 schreef Xizer het volgende:
Ik kom er trouwens nu pas achter dat de broer van MaddoxX bij mij op school heeft gezeten! Echt grappig!
Ik woon in hetzelfde land als MaddoxXquote:Op maandag 30 juni 2008 15:26 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik ben in 1994 wel eens in Maastricht geweest!Dat is/was de woonplaats van MaddoxX.
Hendig sjiek!quote:Series & Films die ik graag doe kijken
TV-Series:
- Terminator!
- Lost
- Prison Break
- Family Guy, The Simpsons, American Dad
- Band of Brothers
- CSI
- Stargate
- Rome
Ik kom er nu pas achter dat de achterneef van de broer van mijn oudtante een zoon had die bevriend was met de zoon van de broer van de dochter van de achterneef van MaddoxX.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:11 schreef Xizer het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat de achterneef van de broer van mijn oudtante een zoon had die bevriend was met de zoon van de broer van de dochter van de achterneef van MaddoxX.
Die bedoel ik ja, maar dat was dus kennelijk niet onze maddoxx danquote:Op maandag 30 juni 2008 15:20 schreef biertank het volgende:
[..]
Dat was niet iemand met 10 mil.
die had de het meeste geld uit de sunday milion gepakt was die dag rond de 200k als ik me het goed herinner, heeft ie idd binnen no time om zeep geholpen.
Oliebot?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
giro nr 7083170
iets met rekenmachinehumor ala 1980
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |