Ach het went snel hequote:Op maandag 30 juni 2008 13:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zozo..
Beetje uit te houden?
Heb zelf 7 uur in arrestantencel gezeten in Capelle.
Kreeg zelfs sigaretten van de overheid!
Je vergeet alleen dat hij ook heeft ingebroken bij Valve en Activision, beide Amerikaanse bedrijven. Die zullen hem heel graag voor het gerecht dagen gok ik zo.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:26 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Ach het went snel he
Denk overigens niet dat ie uitgeleverd gaat worden aangezien het hier niet om overheids instanties gehad , en ik denk dat ie fraude gepleegd heeft met CreditCards van mensen over de hele wereld.
idd, als hij slim was geweest hadie als koning kunnen leveren...quote:Op maandag 30 juni 2008 13:21 schreef trancethrust het volgende:
Hoezo is ie eigenlijk niet ergens op een illegaal eilandje gaan zitten met al zn creditcards? Had ie goed kunnen boeren me dunkt.
ik dacht meer aan Catch me if you canquote:Op maandag 30 juni 2008 13:32 schreef Drugshond het volgende:
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I am Legend (is het eerste wat ik kan bedenken).
[ afbeelding ].
Kan straks wel zeggen dat hij zich vermaakt heeft in zijn jeugdjaren.
Zenimax is ook een amerikaans bedrijf, en we hebben het allemaal in nederland geregeld , ook het civiele gedeelte.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat hij ook heeft ingebroken bij Valve en Activision, beide Amerikaanse bedrijven. Die zullen hem heel graag voor het gerecht dagen gok ik zo.
jawel maar wat moest hij ermee eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 13:36 schreef Rimpelhond het volgende:
is hier al verteld dat er ook een karabijn gevonden is bij het pikkie thuis?
Ben jij nou de rest van je leven aan 't betalen ? Of is zoiets nog wel overkomelijk ?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:35 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Zenimax is ook een amerikaans bedrijf, en we hebben het allemaal in nederland geregeld , ook het civiele gedeelte.
Hij kan er sowieso wel van uitgaan dat Valve en Activision hier een civiele rechtzaak tegen hem beginnen. ($$$)
Ik betaal helemaal niks , kwestie van een goede deal makenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:38 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ben jij nou de rest van je leven aan 't betalen ? Of is zoiets nog wel overkomelijk ?
Maddoxx zit denk ik op inkomsten (vleugel B) en holleeder zou wel op vleugel D of de terroristen vleugel zittenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:41 schreef Koalabier het volgende:
Als hij nu in De Schie Rotterdam zit, zit hij nu te lunchen met meneer Holleeder.
Heel moccroland ligt dan aan zn voeten.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:42 schreef Xith het volgende:
Moccro tegen zijn celgenoot: "Ik zit hier voor het in elkaar slaan van een buurtgenoot, jij?"
MaDDoXX: "Ik had 60 miljoen euro gestolen..."
Moccro: "0.o"
Maar jij hebt die game niet uit laten lekken, hij wel. Daarnaast was hij ook nog oprichter van een aantal releasegroeps werd ergens in de eerste topics geroepen.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:45 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks , kwestie van een goede deal maken
Maar als Maddoxx in de Schie zit, kan hij de neus tegenkomen? Of komt hij hem juist niet tegen.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:45 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks , kwestie van een goede deal maken
[..]
Maddoxx zit denk ik op inkomsten (vleugel B) en holleeder zou wel op vleugel D of de terroristen vleugel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |