Darkfall / bethesta / inca / dingetjesquote:
Wat bedoel je met 'één grote teringbende'? Veel 'gevaarlijke' criminelen, of wat? ervaring mee?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebeurt met hem hetzelfde als bij mij toen.
Word van je bed gelicht en dan naar Zeist gebracht , daar heeft het HTC een hightec verhoor kamer.
Na 3 dagen in zeist en verhoor ga je naar P.I -> De Schie of de Noordsingel.
Hoop voor hem dat ie in de Schie zit want de Noordsingel is één grootte tering bende.
Hij word sowieso na een week of 6-8 overgeplaatst naar de Noordsingel want daar zit de JOVO(JOng VOlwassen) afdeling
OMG Fok! 1 grote hack-communityquote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Darkfall / bethesta / inca / dingetjes![]()
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Online
http://www.security.nl/ar(...)hter_de_tralies.html
Enorm veel vechtpartijen , allemaal opgefokte pubers van 16 tot 23 jaar.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'één grote teringbende'? Veel 'gevaarlijke' criminelen, of wat? ervaring mee?
Sunchaser zal vast wel de exclusieve televisie-rechten krijgen.quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Sunchaser zal vast wel de exclusieve televisie-rechten krijgen.
Misschien wil die dat juist welquote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef Jaheur het volgende:
Mocht hij nog 1 keer op fok mogen komen en deze reactie lezen heb ik 1 tip voor je Maddox,
Laat je zeepje nooit vallen in de douche
je douched gescheidenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef Jaheur het volgende:
Mocht hij nog 1 keer op fok mogen komen en deze reactie lezen heb ik 1 tip voor je Maddox,
Laat je zeepje nooit vallen in de douche
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen bij nummer 9, dus in 2 topics is er veel gebeurd begrijp ik?
en mijn *vindersloon* dan ?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoiets ja.
En Nolius doet het 'journalistieke' gedeelte.
Ik moest lachen.quote:Tv programma's: CSI, Jensen, Jiskefet, Lost, Mooi! weer de leeuw, Prison Break, South Park, Top Gear
Hoelang heb je gezeten dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:15 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Enorm veel vechtpartijen , allemaal opgefokte pubers van 16 tot 23 jaar.
En word volgens mij in 2010 gesloopt dus dan kan je nagaan hoe het er binnen uitziet
En Green Mile bij zijn filmsquote:
Straks gaat de server daar nog platquote:
Ah, dat was ook zo mooi; als reactie:quote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Darkfall / bethesta / inca / dingetjes![]()
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Online
quote:Op maandag 16 april 2007 @ 14:02 schreef MaddoxX het volgende:
wat een n00b![]()
haha nu lachen we hem uitquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ah, dat was ook zo mooi; als reactie:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen 13 miljoen euro verloren met pokeren, omdat er dan in de pokercommunity een bericht zou zijn rondgegaan. Elke high-stakes speler die veel verliest is binnen no-time bekend in het circuit / op diverse internetfora.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:17 schreef Xizer het volgende:
According to the Dutch Ministry of the Interior, the 20 year old hacker had managed to "burn 13 million Euros playing poker online and shopping for notebooks, flat screens and MP3 players" before being caught.
Meerdere accounts en sites?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen 13 miljoen euro verloren met pokeren, omdat er dan in de pokercommunity een bericht zou zijn rondgegaan. Elke high-stakes speler die veel verliest is binnen no-time bekend in het circuit / op diverse internetfora.
Misschien speelde-ie wel onder de naam Steve_Haris.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen 13 miljoen euro verloren met pokeren, omdat er dan in de pokercommunity een bericht zou zijn rondgegaan. Elke high-stakes speler die veel verliest is binnen no-time bekend in het circuit / op diverse internetfora.
Zozo..quote:
Dat zou kunnen. Er zijn drie of vier sites die high stakes poker aanbieden. Dan moet hij ongeveer 4 miljoen euro per sites verdelen over meerdere accounts. Das alsnog een flinke klus om zoveel te verliezen en niet op te vallen, maar niet onmogelijk.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:12 schreef Qwea het volgende:
Maar even serieus he... stel nou dat het hem daadwerkelijk is.
Hoe groot is de kans dan dat hij uitgeleverd gaat worden? Of is het veeeeeeeel aannemelijker dat hij hier ff een paar uur mag schoffelen en een jaartje oid mag zitten?
Als ik die laatste log van daviid zo bekijk, is dat wel z'n verdiende loon, die gast zien we nooit meer terug...quote:Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als die hier mag schoffelen, dan word er wel ene topic geopend: Sponsor Maddoxx enkeltje naar the US of A
Dan helpen we hem wel er heen
Ja en waar plaatste hij z'n spullen? In dat ene appartement?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij heeft geen miljoenen uitgegeven. Dat gewoon een slecht vertaald bericht. Hij had de beschikking over 20 miljoen dollar (13 miljoen euro) en kocht van dat geld laptops e.d. en speelde poker.
Groot. Nederland heeft een uitleveringsverdrag met Amerika en hij heeft zijn misdaden gepleegd tegen grote Amerikaanse bedrijven op hun 'grondgebied'. Sowieso ging die andere hacker hier in het topic al een paar maanden de cel in voor een veel minder zwaar delict, dus een paar uurtjes schoffelen kan hij wel vergeten.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:12 schreef Qwea het volgende:
Maar even serieus he... stel nou dat het hem daadwerkelijk is.
Hoe groot is de kans dan dat hij uitgeleverd gaat worden? Of is het veeeeeeeel aannemelijker dat hij hier ff een paar uur mag schoffelen en een jaartje oid mag zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |