Ik kom er nu pas achter dat de achterneef van de broer van mijn oudtante een zoon had die bevriend was met de zoon van de broer van de dochter van de achterneef van MaddoxX.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:11 schreef Xizer het volgende:
Ik kom er trouwens nu pas achter dat de broer van MaddoxX bij mij op school heeft gezeten! Echt grappig!
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat de achterneef van de broer van mijn oudtante een zoon had die bevriend was met de zoon van de broer van de dochter van de achterneef van MaddoxX.
Die bedoel ik ja, maar dat was dus kennelijk niet onze maddoxx danquote:Op maandag 30 juni 2008 15:20 schreef biertank het volgende:
[..]
Dat was niet iemand met 10 mil.
die had de het meeste geld uit de sunday milion gepakt was die dag rond de 200k als ik me het goed herinner, heeft ie idd binnen no time om zeep geholpen.
Oliebot?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
giro nr 7083170
iets met rekenmachinehumor ala 1980
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:27 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik woon in hetzelfde land als MaddoxX
[..]
Hendig sjiek!
maar nu even nietquote:Series & Films die ik graag doe kijken
TV-Series:
- Terminator!
- Lost
- Prison Break
- Family Guy, The Simpsons, American Dad
- Band of Brothers
- CSI
- Stargate
- Rome
Nee.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heeft het nut om die vorige delen door te lezen? Denk het niet hè?
Je kunt het ook overspelen naar vriendjes die dan weer een bepaald gedeelte teruggeven, of niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Als hij 13 miljoen vergokte bij poker hebben heel veel mensen nu gestolen witgewassen geld dus
Fucking irritant: TVP'squote:Op maandag 30 juni 2008 16:05 schreef yvonne het volgende:
Ben ik nog op tijd voor een tvp?
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Als hij 13 miljoen vergokte bij poker hebben heel veel mensen nu gestolen witgewassen geld dus
Oh ja, dat newbietopic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |