Hoe genant. En wat een leuk schouwspel voor de kinderen ...quote:Rossana bedreigd door ex-vrouw Patrick Kluivert
Catfight in voetbalwereld!
AMSTERDAM - „DIT IS niet de laatste keer dat je bent geslagen!” Dit en andere bedreigingen kreeg de nieuwe vrouw van Patrick Kluivert, styliste Rossana Lima, dit weekend naar haar hoofd. En daarom heeft ze aangifte gedaan. De door de ex-vrouw van haar echtgenoot, aankomend voetbalcoach Patrick, belaagde Rossana is nog altijd van haar stuk. „Patricks kinderen waren helemaal overstuur, dat vind ik het ergste.”
Een catfight in de Nederlandse voetbalwereld. Het leek vooralsnog voorbehouden aan tv-series als Voetbalvrouwen. Maar soms is de werkelijkheid merkwaardiger dan de fantasie. Het is tenslotte gewoon gebeurd afgelopen weekend. Aanleiding? De verhalen lopen uiteen, maar rode draad is dat Rossana een te chique mevrouw zou ’uithangen’.
Afgelopen zaterdagmiddag wachtten de 31-jarige Patrick Kluivert en zijn nieuwe 35-jarige echtgenote styliste Rossana Lima op de drie kinderen die Patrick uit zijn eerdere huwelijk met Angela kreeg. Dat was zo afgesproken in de bezoekregeling. Quincy (11), Justin (9) en Ruben (7) gingen het weekend doorbrengen met papa, zijn nieuwe vrouw Rossana en hun gezamenlijke babyjongetje Shane. Rossana draaide het autoraampje open want het was warm en gezellig rond het Amsterdamse Byzantium, waar Patricks ex-vrouw Angela met de drie jongens woont. En er leek geen vuiltje aan de lucht. Tot een furie van een vrouw Rossana door het autoraampje belaagde. Ze sloeg en spuwde en probeerde de styliste te raken waar ze kon.
„Het gebeurde in fracties van seconden”, vertelt de manager van Rossana. „Patrick herkende de vrouw en riep: ’José, STOP’. Hij herkende de moeder van Angela. Op dat moment kwam Angela met de jongens naar beneden. En ook zij mengde zich in het gevecht. Rossana is helemaal van de kaart. Vooral omdat de jongens van Patrick niet meer wisten wat ze moesten doen. Hun mama en oma waren blijkbaar boos op de nieuwe vrouw van hun vader. Maar ze wisten eigenlijk niet waarom. Dat is nogal verwarrend.”
Uiteindelijk werden de jongens ingeladen op de achterbank en bleven Angela en haar moeder schreeuwend en scheldend achter. „Om wat er toen gezegd is, besloot Rossana aangifte te doen. Omdat herhaling werd beloofd, leek het goed naar de politie te gaan.”
Als je het stukje beter leest zie je dat de moeder de schudige is:quote:Op maandag 30 juni 2008 09:45 schreef controlaltdelete het volgende:
grappig, kun je weer zien dat die voetbalsletjes niks meer dan een stelletje viswijven zijn ondanks hun dure kleding, kappers, goud etc.
Zeker die types die op die verkrachtende, cokesnuivende moordenaar aka Kluivert vallen
quote:„Patrick herkende de vrouw en riep: ’José, STOP’. Hij herkende de moeder van Angela.
Vergeleken met die Angela dan wel weer een aardig mormel volgens mij.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:03 schreef SHE het volgende:
Terecht, die Rossana is ook een naar mormel.
En later staat er dat Angela leuk mee ging doenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je het stukje beter leest zie je dat de moeder de schudige is:
[..]
De reacties op dit Telegraaf artikel op de site liegen er ook niet om.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:03 schreef SHE het volgende:
Terecht, die Rossana is ook een naar mormel.
quote:Volgens mij ziet er veel meer achter, wat achtergehouden wordt door de media. Ik kan me nl. niet voorstellen dat Angela zomaar die Rosanna aanvalt. Zielig, he, wat ze allemaal doen en vertellen om alsmaar meer aandacht te kunnen krijgen.
quote:ik kan me voorstellen!!!! het stuk in de jacky heb ik gelezen en het is om te kotsen...ik vind het sneu voor patrick hoor want hij is een lieve naieve jongen en kanb gewoon niet tegen dat soort vrouwen op..maar waar hij nu mee getrouwd is.....?bijstandsmoeder met 2 kinderen.....vreselijk!!!
Als je nog wat meer dirt hebt ... spui!quote:Eerlijkheid duurt het langst Rosje! Dit is helemaal niet wat er gebeurt is!
Het is toch gewoon een lieve jongen?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:48 schreef Vivi het volgende:
Oh, en Kluivert een "lieve naieve jongen" ?.
I'm on camp Angela.quote:Net hoor ik bij Shownieuws dat Angela verklaart dat Patrick zijn kinderen het afgelopen jaar maar 3 keer heeft bezocht, en dat hij een slechte vader is.
Patrick en hun chauffeur betwisten het verhaal, maar toen de chauffeur hierover een verklaring zou afleggen bij het SBS6-programma, kwam hij niet opdagen...
Ook schijnt het niet helemaal waar te zijn dat Rossana zomaar is aangevallen; ze zou het geprovoceerd hebben.
Ik proef hier een hoop oud zeer. Het moet ook wel pijnlijk voor die Angela zijn dat hij een nieuw kind maakt met zijn nieuwe vrouw en zijn 3 kinderen met háár links laat liggen. Als dat al waar is tenminste...
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet die Rossana ook al niet (en waarom schrijf je die naam toch met twee essen en één n, wat een idioterie). Angela lijkt mij een stuk liever en 'normaler'.
Maar goed, ik ken beide dames niet, maar ik roddel gewoon graag mee
Ze zijn al meer dan 3 jaar uit elkaar hoor...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:59 schreef Saphia het volgende:
Het lijkt mij gewoon dat Angela het moeilijk kan verkroppen dat Patrick zo snel weer met een andere vrouw is getrouwd
Ik heb dat interview gelezen! Het is een klein meesterwerkje, zeker als je de achtergrondgeschiedenis van de fistfight er later bij krijgt geleverd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:55 schreef Copycat het volgende:
Wie heeft dat gewraakte Jackie artikel gelezen waarin Rossana laatdunkend doet over Angela?
En vooral: doe's vertellen of -beter- scannen!
Bron: Telegraaf.quote:AMSTERDAM - Patrick Kluivert en Rossana Lima hebben aangeboden definitief te gaan zorgen voor zijn drie zonen, die nu zijn toevertrouwd aan de zorg van de eerste vrouw van Patrick, Angela van Hulten. Het Amsterdamse circuit praat erover. Ex-voetbalvrouw Angela zou niet zo’n toegewijde moeder zijn als ze zelf doet voorkomen.
De achtergrond van de catfight voor het Amsterdamse Byzantium wordt steeds mysterieuzer. Nu mama Angela, naar aanleiding van haar fysieke aanval op de huidige vrouw van Patrick Kluivert, zegt dat hij zich nauwelijks bekommert om zijn drie eerste kinderen, Quincy van 11, Justin van 9 en Ruben van 7, komen ook de reacties van de andere kant.
„Angela had een Spaans kindermeisje dat zij ontsloeg. Een van de redenen was dat de oppas zich te veel bemoeide met haar leven. Angela is namelijk vaak heerlijk op reis. Naar Miami, Ibiza. Dat is niet zo leuk voor de jongens. Want als het even niet uitkomt met de school, worden zij gewoon uit logeren gestuurd”, vertelt een ingewijde. „Zo’n goede moeder is zij dus niet. De jongens zien haar niet zo vaak.”
Angela van Hulten liet na de „mishandeling” een verklaring uitgaan waarin stond dat zij vindt dat Patrick maar een slechte vader is. „Terwijl Rossana en Patrick echt alles doen om de lieve vrede te bewaren. Angela misbruikt de kinderen voor echtscheidingsgevechten”, zegt de goede vriend van Patrick. „Hij heeft zelfs aangeboden zijn drie zonen grotendeels in huis te nemen. Hij is gek op de jongens. En zij kunnen het prima vinden met het nieuwe babyzoontje Shane van Rossana en Patrick.”
De huidige echtelieden doen er zelf overigens het zwijgen toe. „Iedereen is het meest gebaat bij rust”, zegt de manager van Rossana. Angela is (dit keer met haar zonen) op vakantie. Naar Ibiza, inderdaad.
* Ole rent naar de tijdschriftenwinkelquote:Op woensdag 2 juli 2008 03:53 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik heb dat interview gelezen! Het is een klein meesterwerkje, zeker als je de achtergrondgeschiedenis van de fistfight er later bij krijgt geleverd.
-knipperdeknip-
Geweldig interview. Ik heb het in een café gelezen, maar ik kan iedereen beloven dat het die 5 euro (of wat kost zo'n Jackie) dubbel en dwars waard is. Het is een bewaar-interview. Je kunt het inlijsten en op de wc hangen, dan heb je er jaren plezier van, en alle vrienden & gasten ook.
Oh Nadine! Je hebt mijn hele ochtend gemaakt. Het schatergelach was in de gehele provincie Utrecht te horen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:53 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik heb dat interview gelezen! Het is een klein meesterwerkje, zeker als je de achtergrondgeschiedenis van de fistfight er later bij krijgt geleverd.
Wat een engerd is het toch ook. Haar gezicht vertrekt van de hoogte van de zuurtegraad in haar fan-tas-tische kut.quote:
Ik lig hier helemaal dubbel en ja, geef mij Angela maar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:53 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Wat weet je de vinger weer goed op de zure zere plek te leggenquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat een engerd is het toch ook. Haar gezicht vertrekt van de hoogte van de zuurtegraad in haar fan-tas-tische kut.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:34 schreef Vivi het volgende:
Rossana Lima is dolgelukkig met haar kersverse echtgenoot Patrick Kluivert, maar ze staat niet te trappelen om zijn naam aan te nemen. "Eigenlijk wilde ik het gewoon op Lima houden", vertelt ze in het maartnummer van Beau Monde. "Ik heb jarenlang aan mijn naam gewerkt en voelde er eigenlijk niet zo veel voor om daar afstand van te doen. Sterker nog, ik heb Patrick voorgesteld of hij het geen leuk idee vond om voortaan als Patrick Lima door het leven te gaan."
[/i]
Eerlijk is eerlijk vivi, de naam "Lima" is erg mooi en in combinatie met "Rossanna" klinkt het erg sexy/charmant.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:34 schreef Vivi het volgende:
Rossana Lima wil eigen naam niet kwijt
Rossana Lima is dolgelukkig met Patrick Kluivert. Ze staat echter niet te trappelen om zijn naam aan te nemen. "Eigenlijk wilde ik het gewoon op Lima houden".
Rossana Lima is dolgelukkig met haar kersverse echtgenoot Patrick Kluivert, maar ze staat niet te trappelen om zijn naam aan te nemen. "Eigenlijk wilde ik het gewoon op Lima houden", vertelt ze in het maartnummer van Beau Monde. "Ik heb jarenlang aan mijn naam gewerkt en voelde er eigenlijk niet zo veel voor om daar afstand van te doen. Sterker nog, ik heb Patrick voorgesteld of hij het geen leuk idee vond om voortaan als Patrick Lima door het leven te gaan."
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:42 schreef kraakvandaal het volgende:
Zonde van Patrick zijn trainerskwaliteiten, die vrouwen gooien weer roet in 't eten.
1. Dit is SHO. Bemoeien met en bitchen over is wat we hier doen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:50 schreef Repeat het volgende:
Mensen die hier een kamp kiezen en zich druk maken over wat er gebeurd is
quote:Rossana Lima
Rossana Lima is styliste, zij geeft kledingtips aan diverse bekende Nederlandse vrouwen, zoals Patricia Paay, Mariska Hulscher ("Looking good en "De Ideale Man") en Irene van de Laar ("De Ideale Man"). Op SBS6 is Rossana te zien als deskundige in het programma "Rijk en Beroemd", en ze wordt regelmatig geïnterviewd over allerlei zaken in
Rossana had haar eigen styling-rubriek in het blad Personality, en ze heeft ook voor Beau Monde gewerkt. De sexy styliste was vaste gast in Wehkamp Welkom op SBS6, ook verzorgde zij het "metamorfose" onderdeel in Aperitivo (RTL4).
Rossana had op jonge leeftijd al interesse in alles wat met mode te maken heeft, ze is al 12 jaar actief in de modewereld.
Op haar 18e ging ze naar Milaan om alle modeshows van de grote couturiers (Versace, Armani, Gucci) te bekijken. Ze werd toen door een kledingwinkel gevraagd om de inkoop te verzorgen.
In 1996 begon Rossana een eigen winkel in Rotterdam. Naast inkoop- verkoop, succesvolle uitbreiding (inmiddels was er een keten van 4 winkels ontstaan) en het organiseren van modeshows besloot Rossana in 2000 haar vleugels wat verder uit te slaan.
Vanaf 2001 had Rosanna een eigen vaste pagina in de Beau Monde, waarin zij life-style adviezen gaf. Voor reportages in het glamourblad kleedde zij bekende vrouwen als Mathilde Santing, Tanja Jess, Inge de Bruin, Bartina Koeman, Edsilia Rombley, Vera Mann, Mary Borsato en Froukje de Both.
In de zomer van 2003 stapte Rossana over van Beau Monde naar het maandblad Personality.
Rosanna is ook de vaste styliste van TV presentator Martijn Krabbé (o.a. “In Holland staat een huis”).
Als "personal shopper" voor diverse andere bekende Nederlanders is zij regelmatig in het buitenland te vinden om kleding en accessoires voor hen te gaat kopen.
Ook geeft Rossana life-style adviezen aan diversen vrouwen die hoge functies in het bedrijfsleven bekleden.
Rosanna’s slogan is "fashion changes, style doesn’t!".
bron: http://www.tvbabes.com/presentatrices/rossana.html
\quote:
right, dat zal t zijn..quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:16 schreef JohnDope het volgende:
Ik snap het wel waar die afgunst vandaan komt, want mevrouw Lima is een carrière vrouw waar je u tegen zegt, daar kunnen de huisvrouwtjes in dit topic nog wel wat van leren
[..]
Ik had eigenlijk nog nooit van haar gehoord voor ze mevrouw Kluivert wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:34 schreef Vivi het volgende:
"Ik heb jarenlang aan mijn naam gewerkt en voelde er eigenlijk niet zo veel voor om daar afstand van te doen. Sterker nog, ik heb Patrick voorgesteld of hij het geen leuk idee vond om voortaan als Patrick Lima door het leven te gaan."
Ik alleen een beetje soms als styliste geloof ik.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog nooit van haar gehoord voor ze mevrouw Kluivert was
Weinig nieuws gehoord, Patty Brard nam het nog op voor Angela.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Straks bij SBS6 Shownieuws deel 3 van 'Kluivertgate'.
quote:Angela liep op haar 14e al in de Escape A'dam aan de coke, haar moeder is alcolist en kreeg toen nog een baby, ook die werd verwaarloosd, dus zo moeder zo dochter, patrick weet ook niet beter, zijn moeder was in cleptomaan (erg bekend in A'dam-N) alleen heel erg zielig voor de kids, maar met zulke ouders zullen ze wel precies zo worden. Sterkte kids
ex-schoonmoeder angela, mevr. Kruis, vinkeveen | 16:17 | 02.07.08
quote:Lima is een heel gemeen mens, die gelooft haar eigen leugens(heeft ze altijd al gedaan,vroeger al)..Patrick is erin gestonken,die zwangerschap was geen ongelukje...weet dat!Angela had de pech dat ze haar schoonmoeder tegen had, maar er zijn grenzen bij het ontrouw zijn van je man (ex)
T, a'dam | 14:53 | 02.07.08
quote:Rosanna dit pak je niet slim aan! Als je aangifte gaat doen en daarna wederom weer met modder gaat gooien in de pers, dan begeef je je op glad ijs! Rosanna is een eenmans oorlog aan het voeren met een vrouw die ook al 3 kinderen jarenlang heeft opgevoed. Waar is Patrick in dit verhaal? Die verschuilt zich weer, zoals hij dat bij zijn aanrijding ook deed. Foute boel dit en om van te kotsen.
Kirby, Amsterdam | 14:31 | 02.07.08
quote:Ik ken ze allemaal, Angela stopt haar kinderen altijd weg, liegt en bedriegt. Rossana heeft inderdaad een Nanny, maar die ruimt alleen maar op.Ze vindt het gewoon niet aardig om de nanny als werkster te betitelen. Voor de rest doen ze alles zelf. Rossana een golddigger? Ze heeft altijd hard gewerkt, Angela bleef zogenaamd uit liefde bij Patrick? Houdt toch op.....De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.....
de waarheid, amsterdam | 14:27 | 02.07.08
quote:Jezus Rosanna, doe aub niet alsof je heilig bent. Net voordat je je aan patrick vastplakte hing je als een hond om melle van de mango heen.Jammer voor jou dat hij je wel doorhad
rach, amstelveen | 12:17 | 02.07.08
quote:Die Ross moet eens flink aangepakt worden die stookster!wacht maar tot iedereen weet wat je allemaal uirgespookt hebt vroeger!en wat je achtergrond is!we weten genoeg van je jeugd!en je familie!nou goede moeder en vader en opvoeding hoor?komt wel uit een keer alles ros je vraagt erom!
Oude Bekende, Sao vicente | 09:15 | 02.07.08
quote:Ach gut, mag het weer niet harop gezegd: heel Amsterdam weet waarom Angela acht keer per avond naar het toilet gaat. Als ze toch zo graag de wereld overvliegt om met de hip en hot rond te hangen, laat d'r dan drie maanden een tussenstop maken in Caribisch Antique waar de kliniek van Eric clapton staat. Misschien neemt ze het van hem aan.
Joris, Diemen | 09:17 | 02.07.08
Zou dat de eigenaar van een tent die de Mango heet zijn ofzo?quote:
oh zal ik morgen dan ook eens de bruna induiken?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:06 schreef milagro het volgende:
Zo, ik heb de Jackie gekocht en ga straks even het interview lezen![]()
De foto's beloven iig veel ijdel goeds
Goed speurwerkquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
EDIT: http://mangoo.hyves.net/forum/204603/TaIP/MANGO_Personeel/
Melle is dus een franchiser van Mango, het merk
Deze Oude Bekende mag hier ook wel zijn verhaal doen, ik luister wel...quote:Die Ross moet eens flink aangepakt worden die stookster!wacht maar tot iedereen weet wat je allemaal uirgespookt hebt vroeger!en wat je achtergrond is!we weten genoeg van je jeugd!en je familie!nou goede moeder en vader en opvoeding hoor?komt wel uit een keer alles ros je vraagt erom!
Oude Bekende, Sao vicente | 09:15 | 02.07.08
Ja die zijn goud waard!quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:32 schreef Malahide het volgende:
Oooh, die quotes van de Telegraafsite...![]()
Heerlijk wat een bakken stront hier gegooid worden.
TVP
Vooral de coverfotoquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:06 schreef milagro het volgende:
Zo, ik heb de Jackie gekocht en ga straks even het interview lezen![]()
De foto's beloven iig veel ijdel goeds
In de Grazia van deze week wordt het echtpaar aangeduid als:quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik alleen een beetje soms als styliste geloof ik.
Maar verder ook nooit. Zal wel aan ons liggen, we zullen ons wel niet in de goede kringen bevinden![]()
Heb je daar al die jaren naam voor gemaaktquote:Patrick Kluivert en Rossana
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:18 schreef Vivi het volgende:
Blijkbaar kan ze er een wokkel van maken want Patrick is blijven hangen... Triest hoor.
V., Rotterdam | 22:23 | 02.07.08
Ik ken het niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:31 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
'Er een wokkel van maken', is dat een oud-Rotterdams spreekwoord?
Whoehahaha! Dat wilde ik net zeggen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:24 schreef Nadine26 het volgende:
En een beetje voor kamp Melle van de Mango[/sub]
Door die ordinaire vechtpartij bewijst ze inderdaad dat ze een prima moeder isquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:46 schreef yvonne het volgende:
Maaaaaaaaaar, lees ik tussen de regels door dat het eik een strijd over de kinderen is?
Ranzige Ross liet al doorschemeren dat Angela niet goed voor de kids zorgt en zij en Pat de opvoeding op zich willen nemen, oftewel, volgende staap is naar de rechter..?
Want dán kan ik me de ros(s) partij door Angela prima voorstellen.
Ach en Pat, hij is nooit losgekomen van z'n dominante moeder en treft nu een 2e moeder.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:10 schreef Greys het volgende:
Pssst, het was toch de MOEDER van Angela die Ross aanvloog?
Ik begreep dat Angela zich ook mengde in, anders is de kop van het artikel wel heel tendentieus.quote:„Het gebeurde in fracties van seconden”, vertelt de manager van Rossana. „Patrick herkende de vrouw en riep: ’José, STOP’. Hij herkende de moeder van Angela. Op dat moment kwam Angela met de jongens naar beneden. En ook zij mengde zich in het gevecht.
Dank. Dan ga ik straks na het werk op mijn rode Havaianas slippers en verder gestoken in Diesel spijkerrok, Roadrunner T-shirt van Zara en Esprit ondergoed een exemplaar bemachtigen. Mijn lange haar losjes opgestoken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:47 schreef milagro het volgende:
het is nummer 26, Cc,[ b] juli/augustus [/b] en Pat & Ros staan op de cover, kan niet missen dus.
Kijk, en dát zou Ros dus nooit vergeten. Styliste, hè? Oog voor detail. In dat Jackie-interview geeft ze al haar geheimen prijs. Zo sms't ze Pat geregeld berichtjes in de trant van: 'Zit nu bij de kapper om me mooi te maken voor jou, schatje,' en 'De epileuse is nog even bezig met de laatste, weerbarstige haartjes maar vanavond, schatje, draai ik er weer een wokkel in.'quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:47 schreef SHE het volgende:
En ik niet vergeten ben mijn kut te scheren.
Ik draag vandaag mijn Chanel 5 en mijn Brazilian wax. Koud wel, hierquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:51 schreef Greys het volgende:
Zei zij, gestoken in een spijkerjurkje van Suzy Q, zwart-wit gestreepte legging van de Action () en zwarte H&M flipflops
![]()
Ik zal toch mijn yoga lerares eens consulteren voor de wokkel-techniek.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:03 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Kijk, en dát zou Ros dus nooit vergeten. Styliste, hè? Oog voor detail. In dat Jackie-interview geeft ze al haar geheimen prijs. Zo sms't ze Pat geregeld berichtjes in de trant van: 'Zit nu bij de kapper om me mooi te maken voor jou, schatje,' en 'De epileuse is nog even bezig met de laatste, weerbarstige haartjes maar vanavond, schatje, draai ik er weer een wokkel in.'
Neem een voorbeeld aan die vrouw
Dan had je dat gister maar aan moeten trekkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:06 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik draag vandaag mijn Chanel 5 en mijn Brazilian wax. Koud wel, hier
Misschien zit de vader er wel achter?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:19 schreef yvonne het volgende:
@ Droogdok, als een of andere bimbo bezig is met het afpakken van m'n kinderen ros(s) ik haar ook in elkaar.
Scheiden prima, maar je blijft met de tengles van m'n kids af.
Ik ben geen theemuts; maar heel toevallig zijn in dit topic alle vrouwen aanwezig waarmee ik absoluut ooit eens een genadeloze, van drank en achterklap doorspekte, theekrans zou willen houden.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:21 schreef milagro het volgende:
ze zijn ook "lekker gek" ... zijn jullie ook zo dol op "lekker gekke" mensen, en die dat van zichzelf vinden?
"Weet je (Ros tegen Pat) nogdat we hele avonden samen hebben gedanst bij jou in huis? ..... Gingen we steeds plaatjes draaien en door de kamer dansen. Uur in, uur uit. Tussendoor dronken we dan wat, en dan begon het weer. (de lekkere sex? nee, het dansen, lekker gek) Hij naast de bank, en ik erop (de bank, niet Pat), omdat ik een stuk kleiner ben."
"Ja, sommige mensen begrijpen ons niet. Dat we dat leuk vinden" zo zegt Pat.
Ja, Pat, zo trek je een meisje uit elkaar met 2 vrienden, terwijl je vrouw hoogzwanger in het ziekenhuis ligt, zo dans je op cq naast de bank met Ros.... voel je het verschil? echte liefde, hè, dan krijg je dat, ga je hele andere dingen leuk vinden, lekker gek.
Ze heeft wel een goed punt, want Kluivert heeft in Nederland inderdaad veel te weinig waardering gekregen voor zijn prestaties.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:37 schreef milagro het volgende:
Rossana "Soms denk ik : what the fuck is er mis met de wereld? (nu denk je op jouw beurt, er komt iets met honger, oorlog, kinderen, borstkanker, epidemie, Midden Oosten, geweld, vrouwenonderdrukking, maar nee, er volgt : ) Ziet niemand wat Patrick heeft bereikt? Deze man is een absolute topsporter. Overal in de wereld liggen ze aan je voeten, behalve in Nederland. Waar gaat dit in godsnaam over?"
Wat zullen die vrienden en vriendinnen haar ook gezellig vindenquote:Ik kwam een keer bij hem thuis en toen zat hij met allemaal vrienden en vriendinnen in de jacuzzi. Pat wilde dat ik er ook bij kwam, maar dat doe ik dus niet. Dat vind ik zó ordinair! Daarbij drink ik geen alcohol, dus ik was al niet in de stemming. En Pat maar roepen met een fles champagne "Hier Ros, neem ook wat!" Toen zei ik: "Geef mij maar groene thee".
Dit vind ik te overdreven, maar ze is misschien iets minder knap dan zijn eerste vrouw, maar dat zegt wel wat over Lima haar innerlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:56 schreef Greys het volgende:
Die zoenfoto met dat hoedje en bretels is dan wel weer heul sexy
Verder is het gewoon een spook uiteraard.
Dat is zijn zus, volgens mijquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:02 schreef Copycat het volgende:
Zie ik mamma Kluivert nu ook op één van die foto's staan?
Maar dan zonder wokkels hoor, dat vind ik weer te cheesy dan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben geen theemuts; maar heel toevallig zijn in dit topic alle vrouwen aanwezig waarmee ik absoluut ooit eens een genadeloze, van drank en achterklap doorspekte, theekrans zou willen houden.
Ik denk dat ik de tranen van mijn Dior foundation moet vegen.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:02 schreef Copycat het volgende:
Zie ik mamma Kluivert nu ook op één van die foto's staan?
Ja, in dit geval naar de inhoud van de portemonee, en de bezwangerpotentie.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit vind ik te overdreven, maar ze is misschien iets minder knap dan zijn eerste vrouw, maar dat zegt wel wat over Lima haar innerlijk.
Want als je gaat trouwen dan kijk je toch wel iets verder dan alleen het uiterlijk.
Rossanna is een carriere vrouw die zelf al geld zat heeft, dus daar hoeft ze het niet voor te doen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, in dit geval naar de inhoud van de portemonee, en de bezwangerpotentie.![]()
Ow wacht, je had het over Pat.
Ik bedoelde met 'spook' dan ook haar akelige karakter.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit vind ik te overdreven, maar ze is misschien iets minder knap dan zijn eerste vrouw, maar dat zegt wel wat over Lima haar innerlijk.
Want als je gaat trouwen dan kijk je toch wel iets verder dan alleen het uiterlijk.
Ja, nu weten we het welquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Rossanna is een carriere vrouw die zelf al geld zat heeft, dus daar hoeft ze het niet voor te doen.
Nu, eerlijk is eerlijk, het stukje over al die "wijven die steeds om hem heen hangen" en waarvan ze niet weet maar wel wil weten of het exen betreft, dat herken ik wel als zijnde mega irritant, van de tijd dat ik tijdelijk ontoerekeningsvatbaar was en viel voor de charmes van een Caribische baseball en vrouwen player en Ros, lieve Ros, ik verzeker je, dat gaat niet veranderen, en je hoeft er geen VIP voor te zijn, slechts Caribisch "gerootst" en in het bezit van een... vlotte babbel en reken er maar op dat het allemaal exen zijn of zullen worden , Caribisch gerooteerden houden altijd graag hun opties open en hebben een iets andere definitie van het concept "ex" , dus kunnen dan naar eer en geweten zeggen "nee, schatje, natuurlijk is zij geen ex, niet zo onzeker, is niet nodig, dit soort meisjes betekenen niets voor me, echt"quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:00 schreef Greys het volgende:
Uit het interview:
[..]
Wat zullen die vrienden en vriendinnen haar ook gezellig vinden
Je zou haast niet zeggen dat ik de vrouw van een ICT' er ben hè?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
Als je erop klikt en vervolgens op de tekst gaat staan, verschijnt er een loepje, nog een keer klikken en je krijgt een wat vergrootte tekst.
Maar ik ben kippig, dus ga straks gewoon het blad kopen.
Dit illustreerd wat een lief mens Rossana eigenlijk is.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:11 schreef Vivi het volgende:
Uit een ander interview;
Heb je wel eens klappen gehad?
“Ja! Ik zag dat een klein kindje een ander kindje sloeg. De moeder ging erop af en sloeg dat kindje terug. En daar ging ik hoor: ‘Kun je wel, tegen zo’n kleintje?’ Ze draaide helemaal door. Wat heb ik een klappen gehad! Ze was ook nog twee koppen groter dan ik.” [/i]
Kan Frans B. daar geen lekkere meezinger van maken: 'Mijn vader was een Kaapver-diaaaa-haaanse matroos' ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef Vivi het volgende:
Jahaa..maar Rossana's papa was een Kaapverdiaanse matroos, dus Ros weet wel van het klappen van de zweep denk ik zo!
ja idd , erg "hard to get" vond ik ook alquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:40 schreef SHE het volgende:
De volgende dag ging ze toch maar met hem mee, want ze dacht 'nou he, die houdt vol!
1 dag...1 fucking dag![]()
![]()
![]()
Raap me oooooooooop!!
Maar dan wordt het ook wel een geweeeeeeeeeeeeeeldig nummer he?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:37 schreef Vivi het volgende:
Ja, en dat dan Ros tijdens het concert, in een casual jeans van Blue Blood, het toneel opstormt om Frans zijn zelfgeschreven teksten te verbeteren.
En dan nog risico lopen door 1 hele dag lang hard to get te spelen! Tsk tsk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:59 schreef 2live het volgende:
In de roddelbladen hebben regelmatig berichten gestaan dat Ros al heel lang haar zinnen op Pat had gezet, het was dus geen verrassing toen zij uiteindelijk een relatie kregen.....daar heeft ze heel lang haar best voor gedaan.
Ik vind deze quote van Pat ook wel sterk: "Ze heeft een eigen mening. Veel meisjes hebben dat niet."quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:59 schreef Ole het volgende:
"pat kan dansen, joh! vooral hiphop. Hij denkt dat ie P Diddy is"
OMG
In het interview zegt ze dat ze zich, op een hotelkamer met Pat, net Pretty Woman voeldequote:Op donderdag 3 juli 2008 09:18 schreef Vivi het volgende:
-knip-
Ross verdiende haar eigen centjes??? HAHAHA ja door zich te verhuren voor diverse diensten aan jan en allemaal. vd Valk hotel aan de A4 was vaste bezoekadres van velen!! En zeker niet de minste.. Heel crimineel a'dam heeft gebruik gemaakt van haar kunstjes.. Blijkbaar kan ze er een wokkel van maken want Patrick is blijven hangen... Triest hoor.
V., Rotterdam | 22:23 | 02.07.08
-knip-.
Ja maar ja, hij had daarvoor beddengoed met tijgerprint! TIJGERPRINTquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:07 schreef milagro het volgende:
oh jee, Ros maakt in kamerjas en Uggs het huis schoon, én ze wil alleen wit beddegoed op het bed....
*
Mijn favoriete scène is toch het bezoekje dat Ros aan Big Momma bracht: "Ik lijk wel een beetje op Pats moeder. Ze is een Surinaamse vrouw, daar moet je veel respect voor hebben."quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze heeft een eigen mening ofzo.![]()
![]()
Pat over Rossana toen ze hem over ganzelever vertelde.
Wat heerlijk. Al die tegenstrijdigheden. Persé in een hotel moeten omdat je "niet zo bent" en dan zelf het initiatief nemen voor een vrijpartij
"Hoe was de geboorte?"quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef MissGolightly het volgende:
[ link | afbeelding ]
En het 'interview' met Shane Kluivert (lees: interview met mama Rossana over Shane)
oh god , ik heb zo'n hekel aan doen alsof je baby van alles zegt enzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef MissGolightly het volgende:
[ link | afbeelding ]
En het 'interview' met Shane Kluivert (lees: interview met mama Rossana over Shane)
Hij heeft al 40 paar schoenen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef MissGolightly het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rossana, wij willen OOK gewellllllllllldige sex!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:04 schreef Copycat het volgende:
http://www.powerplay-agen(...)a_Lima_Workshop.html
Zullen we haar gezamenlijk inhuren voor een workshop?
Dan vragen we haar het designer hemd van het lijf over alles, behalve fashion.
En dan noemen we het een theekransje, maar zuipen we vodka tegen de klippen omhoog!
*proest*quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:17 schreef noekje het volgende:
Die klodder
Dank u wel Greys, dat je me attent hebt gemaakt op dit topic. Ik vind die Rosse anna ook zo lélijk. Niet dat dat een erg sterk argument is, om me in kamp Angela te scharen, maar ik vind Angela ook zo móói!!!quote:
Zo'n heerlijke weldoener die Rossanaquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:17 schreef noekje het volgende:
Die klodder vliegt dus wel heel de wereld over om te gaan high tea-en met z'n ouders alwaar hij in trance raakt van de Bambix startkoekjes. Gelukkig heeft die zijn eigen foundation voor arme hondjes. Daar waar bijna al zijn kraamcentjes naartoe zijn gegaan. Vraag ik me toch af wat die met de rest heeft gedaan. Hij zal toch niet zo egoïstisch zijn geweest om er een rammelaar van te kopen hè?![]()
Deze mensen zijn echt hè, levensecht. Ik maak me zorgen.
So truequote:Op donderdag 3 juli 2008 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo'n heerlijke weldoener die RossanaEerst al die hondjes gered en nu dan nog de kindjes bij hun eigen moeder vandaan.
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:30 schreef Greys het volgende:
DroogDok, wat is het van je... een nichtje? Zus? Ex-neukertje?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:12 schreef Copycat het volgende:
Doe ik ook altijd, bij de bakker dan, want je moet alles in perspectief zien.
"Doe mij vier witte kadetjes, twee mueslibollen, een halfje wit en een heel volkoren!"
"Dat is dan 5,25 mevrouw!
"Hier heb je 4 Euro, handje contantje en dan lullen we nergens meer over!"
Lukt mij ook nooit.
Ik dacht serieus even dat je ging zeggen dat Conleche dan vast haar manlief aan Rossana had meegegeven. Schrok al. Want dat krijgt zèlfs ik-kan-en-weet-alles-beter-want-ik-ben-zo-lekker-gewoon Rosje niet voor elkaarquote:Maar ... ik weet zeker dat als Rossana daar bij jou in de galerie had gestaan, je haar zonder problemen die drie schilderijen had meegegeven voor 7.000 Euro én je nog in de gauwigheid door jouw manlief een mooi portret van haar had laten maken. Gratis en voor niks, en kom zeker snel weer eens langs!
Moraal van dit verhaal is dat het een omhoog gevallen LUL is, en denkt er mee weg te komen. Hulde voor je houdingquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank u wel Greys, dat je me attent hebt gemaakt op dit topic. Ik vind die Rosse anna ook zo lélijk. Niet dat dat een erg sterk argument is, om me in kamp Angela te scharen, maar ik vind Angela ook zo móói!!!
Wat de moraal van dit verhaal nu weer is ontgaat me ook, wilde het ff kwijt denk ik![]()
Ik moet zo ook maar even naar de Kiosk.
Niet. Ik ken haar níet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:41 schreef _Vulcanus_ het volgende:
@ Greys:
Droogdok kent waarschijnlijk Angela ipv Rosse.
Waar ken jij Rosse trouwens van?
Wat is daar mis mee?quote:
Het is zo leuk in SHO de laatste tijdquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:53 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
(..)
Ja nogal, wat heeft ze jou ooit misdaan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:11 schreef Tharalom het volgende:
OMG! Volgens mij heb ik de afgelopen week onder een steen gezeten! Wat een geweldig topic. eindelijk gebeurt er eits waardoor ik die Ros eens kan affinkken, heb echt de pest aan dat mens. Heb er geen enkele reden voor, is alleen maar een gevoel. Erg eigenlijk he ...........
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja nogal, wat heeft ze jou ooit misdaan?
Je bent gewoon jaloers op haar gevoel voor stijl en klasse. Zoek zelf een leven.
Wat een doodeng kind. Brrrquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef MissGolightly het volgende:
[ link | afbeelding ]
You're welcomequote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:18 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. dat is het. Ik ben hartstikke jaloers. Dank voor deze grootse inzichten.
Word upquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
You're welcome![]()
Zal niet lang duren voordat iedereen inziet wat een topwijf Rossana en wat een domme hoer Angela is.
Of jij koopt een nieuwe bril, dat kan ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
You're welcome![]()
Zal niet lang duren voordat iedereen inziet wat een topwijf Rossana en wat een domme hoer Angela is.
Als jij nou eens je eigen advies opvolgtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of jij koopt een nieuwe bril, dat kan ook
Ach ik ben vast slechts een roepende in de woestijn.quote:
Knappe analyse, vooral in aanmerking genomen dat het gaat over mensen die je nog nooit hebt gezienquote:Rossana heeft veel meer stijl dan jullie en daarom branden jullie haar af. Angela zit op jullie "niveau" daarom vinden jullie haar geweldig.
Niet nodig mop, ik heb daglenzenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als jij nou eens je eigen advies opvolgt
Die analyse is aan de hand van onze trashy commentaren hier natuurlijk. Dames die zulke uitlatingen doen kúnnen niet anders dan ver beneden alle peil zijn, volgens DroogDok.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Knappe analyse, vooral in aanmerking genomen dat het gaat over mensen die je nog nooit hebt gezien.
Nou je hoeft niet jaloers te zijn hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:12 schreef yvonne het volgende:
Ik zit zelfs ónder Angela's niveau, hoe jaloers moet ik dan wel niet zijnin m'n merkloze shirt, turkenmchammerlaaghangendkruisbroek en papillioslippers aan
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef conleche het volgende:
Ach DD moet z'n onderschrift veranderen, he just lóooves Rosssss. Move over Miranda.
Het kan. Er is ook iemand die van Nina Brink houdt. (Ik noem nu maar de eerste die in me op komt als ik aan een onwaarschijnlijke love intrest denk.....)
Nou, verlepte kop... verlepte kop,,, wat denk je dat al die GEWELDIGE seks met haar doet? En dat gebeurt allemaal tussen de babyvoedingen door, hè? Pat en Ros zetten er 's nachts speciaal de wekker voor. Goeie seks is een kwestie van discipline, bij hen. Denk ook even aan de veertien zwerfschapen die Ros onder haar hoede heeft, aan de gehandicapte ezel, en aan al die andere dieren die ze met veel liefde en aandacht weer op het rechte pad probeert te krijgen, en je begrijpt misschien waarom ze zo'n afgematte indruk maakt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:07 schreef tho_Omas het volgende:
Arme Pat. Zijn hele leven naar de vaantjes door kilometers testosteron. Verlepte kop trouwens die Ross.
Zelfde geldt natuurlijk voor de alle analyses van mensen die je niet kent......quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Knappe analyse, vooral in aanmerking genomen dat het gaat over mensen die je nog nooit hebt gezien.
Hoe fijn is dat, er bestaat ook nog hoop voor jouquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef conleche het volgende:
Ach DD moet z'n onderschrift veranderen, he just lóooves Rosssss. Move over Miranda.
Het kan. Er is ook iemand die van Nina Brink houdt. (Ik noem nu maar de eerste die in me op komt als ik aan een onwaarschijnlijke love intrest denk.....)
Gelukkig geef jij wel goed onderbouwde reacties zonder vooroordelenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
You're welcome![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:49 schreef DroogDok het volgende:
Om dan maar wat leven in de brouwerij te brengen ben ik voor Ros (Rossana) Lima.
...
Je bent gewoon aan het provoceren, dus. Maar stiekem klopt ook jouw hart voor Angela.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:31 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet jaloers te zijn hoor.
Al kom je zo gekleed, met een fikse katert en de slaapprut nog in je ogen, je nest uitrollen.
Dan nog mogen types als Angela je veters nog niet lussen hoor, Yvonne......
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:38 schreef DroogDok het volgende:
You're welcome![]()
Het merendeel staat natuurlijk aan de kant van Patrick...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is er mis met Nederland?!![]()
Hoorde gister bij shownieuws dat het merendeel van de Nederlandse bevolking aan de kant van Rossana staat![]()
Waarom zien wij alleen dat wat zo obvious is.
Ja, die vergeten blijkbaar heel snel dat Patje, die lieve naieve jongen, met een ander GEWELDIGE seks lag te hebben terwijl zij zwanger in het ziekenhuis lag. Alleen al daarom sta ik in het kamp van Angelaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoorde gister bij shownieuws dat het merendeel van de Nederlandse bevolking aan de kant van Rossana staat![]()
Nee hoor ik ben voor Patrick, als hij happy is bij Rossana prima.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het provoceren, dus. Maar stiekem klopt ook jouw hart voor Angela.
H$@%mPF!! Wat heeft hij dan gedaan? Een geneesmiddel tegen kanker uitgevonden? De nobelprijs voor de vrede gekregen? Zijn leven gericht om alleen de armen of misbedeelden te helpen? Nee, hij schopt goed een balletje over een grasveldje in een doel met wat palen en een net erom heen. Wat een prestaties, wat wereldverheffende! Beetje kleren van de keizer hierquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze heeft wel een goed punt, want Kluivert heeft in Nederland inderdaad veel te weinig waardering gekregen voor zijn prestaties.
Righht...quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:19 schreef N.icka het volgende:
Ik denk dat ik Pat maar ga afpakken van dat mormel
dat zou hij Ross noooooooooooooooit aandoen, hè, het zegt ook zo helemaal niets over Pat zelf, maar alles over zijn liefde voor Angela destijds, namelijk non existent, sprak milagro als advocaat van de duivel Rossquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die vergeten blijkbaar heel snel dat Patje, die lieve naieve jongen, met een ander GEWELDIGE seks lag te hebben terwijl zij zwanger in het ziekenhuis lag. Alleen al daarom sta ik in het kamp van Angela
quote:
-> VBL?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, het winnende doelpunt gescoord in 1995 bij de Champions League finale van Ajax tegen AC Milaan...in een heel warm stadion in Wenen.
Ja, ja ik was erbij....
Zo'n lieve naieve jongen verdient toch juist een vrouw als Ross, en niet zo'n engel als Angela?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die vergeten blijkbaar heel snel dat Patje, die lieve naieve jongen, met een ander GEWELDIGE seks lag te hebben terwijl zij zwanger in het ziekenhuis lag. Alleen al daarom sta ik in het kamp van Angela
Of, zoals mijn vader altijd zei: 'Hij deed zijn ogen dicht en gooide op goed geluk zijn poot veur de bal'. Papaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, het winnende doelpunt gescoord in 1995 bij de Champions League finale van Ajax tegen AC Milaan...in een heel warm stadion in Wenen.
Ja, ja ik was erbij....
Oh, dat is wel waar hoor, ze passen prima bij elkaar. Vind alleen niet terecht dat Angela door het slijk wordt gehaald door dumb & dumber.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:50 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Zo'n lieve naieve jongen verdient toch juist een vrouw als Ross, en niet zo'n engel als Angela?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is wel waar hoor, ze passen prima bij elkaar. Vind alleen niet terecht dat Angela door het slijk wordt gehaald door dumb & dumber.
Dit slaat echt nergens op want Roos staat daar toch helemaal los van.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat jullie haters zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is er mis met Nederland?!![]()
Waarom zien wij alleen dat wat zo obvious is.
Nou, als je een buiten de deur vreter presenteert als lieve, naieve jongen, vind ik je maar een doos hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op want Roos staat daar toch helemaal los van.
Kluivert is sowieso de grootste topscorer aller tijden van het Nederlandse elftal.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:35 schreef Demophon het volgende:
[..]
H$@%mPF!! Wat heeft hij dan gedaan? Een geneesmiddel tegen kanker uitgevonden? De nobelprijs voor de vrede gekregen? Zijn leven gericht om alleen de armen of misbedeelden te helpen? Nee, hij schopt goed een balletje over een grasveldje in een doel met wat palen en een net erom heen. Wat een prestaties, wat wereldverheffende! Beetje kleren van de keizer hier![]()
Wetenschappers die voor een betere wereld zorgen, die verdienen een lekker wijf! Niet zo'n zak stront die Kluivert heet. Een één of ander arrogante en onbelangrijke snotaap die beetje leuk tegen een balletje kan trappen. Wow, lekker belangrijk.
En die vrouwen die om hem vechten? Ze bewer5n wel dat vrouwen een zesde zintuig hebben en intuïtie als het gaat om dit soort zaken? So far for intuition, deze twee vrouwen hebben het absoluut niet dus.
Het zijn gewoon twee vliegen die om een berg stront heen zwermen.
Laat ze lekker, is deze hele discussie niet waard zeg!![]()
[..]
Righht...
Mensen kunnen ook hun leven beteren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als je een buiten de deur vreter presenteert als lieve, naieve jongen, vind ik je maar een doos hoor
Volkomen terrecht dat ze door het slijk wordt gehaald, het enige wat ze doet is feesten van de alimentatie die Kluivert haar voor de verzorging van zijn kinderen betaald.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is wel waar hoor, ze passen prima bij elkaar. Vind alleen niet terecht dat Angela door het slijk wordt gehaald door dumb & dumber.
Een moeder mag zelf bepalen wat ze doet met de centen die ze van d'r ex man krijgt *zelf ook flink gaat feesten van het astronomische bedrag dat haar ex betaald, zogenaamd voor z'n kinderen*.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Volkomen terrecht dat ze door het slijk wordt gehaald, het enige wat ze doet is feesten van de alimentatie die Kluivert haar voor de verzorging van zijn kinderen betaald.
Stomme slet dat ze er is.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Een moeder mag zelf bepalen wat ze doet met de centen die ze van d'r ex man krijgt *zelf ook flink gaat feesten van het astronomische bedrag dat haar ex betaald, zogenaamd voor z'n kinderen*.
Of zou ik nou elke cent in mijn kids stoppen? Ja toch wel. Maar ik denk dat Pat wel iets meer betaald dan mijn ex, en mijn kids komen niets te kort dus ik ga er vanuit dat er genoeg overblijft om van te feesten. Ik geef haar groot gelijk.
Ik hoop bijna dat Kluivert inderdaad full time voor z'n eigen kids mag gaan zorgen. Ik heb begrepen dat de oudste 11 jaar is. Die gaat dus eerdaags puberen. Ik moet nog zien of Ros en hij dan nog steeds gewéldige seks zullen hebben met een kind wat om 10 uur ofzo naar bed gaat. Ik denk dat Ros flink spijt zou krijgen.
'Jij hebt niks over mij te zeggen, je bent m'n moeder niet!'![]()
Ik hoop dan uiteraard wel op een reality soap
Met partnerallimentatie wel (quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Een moeder mag zelf bepalen wat ze doet met de centen die ze van d'r ex man krijgt *zelf ook flink gaat feesten van het astronomische bedrag dat haar ex betaald, zogenaamd voor z'n kinderen*.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:12 schreef yvonne het volgende:
Ik zit zelfs ónder Angela's niveau, hoe jaloers moet ik dan wel niet zijnin m'n merkloze shirt, turkenmchammerlaaghangendkruisbroek en papillioslippers aan
vertel !quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Met partnerallimentatie wel (trouwens, ga gewoon zelf werken), het geld dat een vader betaald voor het levensonderhoud van zijn kinderen moet ook gewoon daar aan worden uitgegeven, niet aan vliegreisjes en coke.
quote:Vechtende vrouwen
Wat er nou precies aan de hand was, wordt niet duidelijk. Wèl dat de twee vrouwen van Patrick Kluivert in een ordinair straatgevecht verwikkeld raakten. Weekend smult van de kijvende dames. De ex-vrouw, Angela, had blijkbaar bij haar moeder geklaagd over de arrogantie van Patrick's nieuwe vrouw. Toen Rossanna en Patrick de kinderen bij Ans kwam ophalen, ontplofte zijn ex-schoonmoeder. 'Rossana keek, zoals ze dat kan, heel hooghartig vanuit de auto op Angela's moeder neer. En die zag dat ze door Rossana als minderwaardig werd beschouwd', aldus een vriendin van Angela. Naar goed plat Amsterdams gebruik trok schoonmamma haar scheur open en maakte 'Ros' uit voor alles wat mooi en lelijk was. Angela schoot te hulp en deed er nog een schepje bovenop. Volgens Rossana is ze geslagen en bespuwd, volgens de vriendin is haar niets aangedaan. Zo zie je maar weer: wèl veel geld, absoluut geen manieren. Maar daar smullen wij nou juist van.
Is dat voor mij bedoeld of heb je het over Angela? Want ik werk zelfquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Met partnerallimentatie wel (trouwens, ga gewoon zelf werken), het geld dat een vader betaald voor het levensonderhoud van zijn kinderen moet ook gewoon daar aan worden uitgegeven, niet aan vliegreisjes en coke.
Ik heb gisteren de allerlaatste Jackie bij mijn Appie kunnen bemachtigen, als ik vanavond thuiskom, ga ik eens lekker dat bad vol met bubbeltjes doen en er heerlijk voor liggen. Nu al zin in!quote:
Als ik een vrouw was zou ik ook graag met Hem in een bad vol bubbeltjes zitten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:42 schreef Greys het volgende:
Maar tha real thing in een bad vol bubbeltjes moet helemaal een zaligheid zijn! Enjoy!
En dan wel Uggs onder de badjas en witte lakens op het bed.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik ook graag met Hem in een bad vol bubbeltjes zitten.
In Parijs natuurlijk, hij in een smoking die opeens een badjas is en dan de volgende dag shoppen.
In een heel ver verleden kwam er wel eens een bollenslikker kleine envelopjes bezorgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan wel Uggs onder de badjas en witte lakens op het bed.![]()
En afdingen. Bij alles
beter aflaten dan afdingen denk ik dan ......en aflaten dan wel zonder die Uggsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan wel Uggs onder de badjas en witte lakens op het bed.![]()
En afdingen. Bij alles
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
In een heel ver verleden kwam er wel eens een bollenslikker kleine envelopjes bezorgen.
Deze beste man zei dat hij ook regelmatig door bepaalde Ajaxspelers gebeld werd.
Zou dat zijn waar Ross () op doelde in het interview?
En bij zo'n 'persoonlijk' diepte-interview als dit heeft Ros zeker bedongen dat zij de ongecorrigeerde tekst van tevoren mocht inzien om 'eventuele correcties aan te brengen' - en reken maar dat zij die correcties ook daadwerkelijk heeft aangebracht, tot in het kleinste detail. Ros is het type dat 64 keer naar de 'Jackie'-redactie belt om nog één laatste zinnetje bij te schaven, nog één leestekentje te verwijderen, nog een allerlaatste bijzin toe te voegen, enzovoort.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:46 schreef conleche het volgende:
Wat ik wel fijn vond aan dit interview is dat het líjkt alsof de journalisten op haar hand zijn, maar eigenlijk wordt ze gewoon neer gezet als een vreselijke golddigger.
Ross: "Zijn wereldje was gewoon heel anders. Als hij vroeger boodschappen ging doen pakte hij een taxi en dan ging hij langs DE Gucci, Prada en weet ik wat"
Patrick: "Dat doen wij nu ook"
Ross: "Oók ja, maar niet alleen"
Ik zou zeggen lees het topic eens doorquote:Op zondag 6 juli 2008 21:34 schreef Cyan het volgende:
Wat een misselijkmakend interview![]()
Fijn hoor dat ze zo gelukkig zijn en geweldige sex hebben but who cares?!
geniet er van!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:20 schreef Toeps het volgende:
Jackie is al een wanstaltig blad, rossana lijkt me ook naar, dus ik ga thuis heerlijk de scans lezen. Kwijl.
Nu doet ze 95% van alle moeders op deze wereld wel wat te kort denk ikquote:Ik ben juist de allerbeste moeder die een kind zich kan voorstellen.
Dat lijkt me echt zááááálig!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:29 schreef Vivi het volgende:
Wel lief én stijlvol hoe ze over Patrick praat nog...oh oh OH! Wat zou ik me verkneukelen als die twee weer bij elkaar zouden komen.
Jeuj, ik zei verkneukelen
Niet-zo-gewèèèèèlllldige-sex???quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:23 schreef BVO het volgende:
Maar goed, uiteindelijk kruipt ook bij Pat het bloed waar het niet gaan kan en gaat hij op den duur toch buiten de deur eten, dan wordt Ross te beknellend en wordt de zekerheid en veiligheid een sleur. En ja, dan is de spannende ex er om hem de spanning te geven en datgene wat Rosss nooit hebben zal.
Nou inderdaad, Ik moet echt kotsten van dat gezanik over de gewééééldige prestaties van meneer kluivertquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:35 schreef Demophon het volgende:
[..]
H$@%mPF!! Wat heeft hij dan gedaan? Een geneesmiddel tegen kanker uitgevonden? De nobelprijs voor de vrede gekregen? Zijn leven gericht om alleen de armen of misbedeelden te helpen? Nee, hij schopt goed een balletje over een grasveldje in een doel met wat palen en een net erom heen. Wat een prestaties, wat wereldverheffende! Beetje kleren van de keizer hier![]()
Ik dacht dat dat een meisje wasquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:27 schreef conleche het volgende:
Dat middelste joch!! Wow, was ik maar weer 10!!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet-zo-gewèèèèèlllldige-sex???
Als wij Ros mogen geloven zal zij dat nooit hebben namelijk. Daar past ze voor.
Zij poetst de plinten met Ajax (staat in het interview!) of was het nou Andy (?) terwijl Pat stofzuigt, drinkt liever groene thee dan champagne, legt er een wokkel in en zal nooit, ik herhaal nóóit genoegen nemen met minder dan gewèèèèllllldige sex.
Dus wàt, BVO..... WAT is datgene dat Ros nooit hebben zal?
Hou ons niet langer in spanning
Ja idd, hoogst onwaarschijnlijk dat Pat betrapt wordt op vreemdgaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:38 schreef FP128 het volgende:
Ik denk dat zo een actie bij voorbaat al gedoemd is te mislukken.
Ja want hij is zo betrouwbaar, das waar ookquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:38 schreef FP128 het volgende:
Ik denk dat zo een actie bij voorbaat al gedoemd is te mislukken.
Ros watches every move.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja want hij is zo betrouwbaar, das waar ook
Vrijblijvende spanning, lol, geilheid, avontuur, sensatie, leukheid... Pat kijkt tegen Ross op en vindt dat aan-de-lijn-gedrag heerlijk, for the time being uiteraard, een so-called vrouw van de wereld die Pat lekker veiligheid geeft en geweeeeeeeeeeldige sex. Maar ach, ik heb het zo vaak zien gebeuren, na een tijdje gaan zijn ogen vanzelf open hoor. En dan trekt toch die natúúrlijke leukheid he... ipv dat geforceerde independent-woman-gedrag van onze Ross.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet-zo-gewèèèèèlllldige-sex???
Als wij Ros mogen geloven zal zij dat nooit hebben namelijk. Daar past ze voor.
Zij poetst de plinten met Ajax (staat in het interview!) of was het nou Andy (?) terwijl Pat stofzuigt, drinkt liever groene thee dan champagne, legt er een wokkel in en zal nooit, ik herhaal nóóit genoegen nemen met minder dan gewèèèèllllldige sex.
Dus wàt, BVO..... WAT is datgene dat Ros nooit hebben zal?
Hou ons niet langer in spanning
Of any other chickie.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:37 schreef Greys het volgende:
Ja BVO, je hebt gelijk.
Dát... of hij wordt die groene thee gewoon kotsbeu, grijpt een fles Sjampie en belt Ansj
Misschien bedoelt ze zo'n dickens village ijsbaantje? Die zijn best leuk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Let wel, ze eten op hun hotelkamer.
Dus eh... een ijsbaantje? Ros heeft wel erg veel fantasie
Die ze dan gescoord hebben bij De Tuincentrum .quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze zo'n dickens village ijsbaantje? Die zijn best leuk.
quote:Catfight tussen Rossana Lima en ex Kluivert
31 januari 2009, Zaterdag
Vrijdagavond heerste er een gespannen sfeer op de eerste rij bij de catwalk van de Amsterdam International Fashion Week. Veel prominente gasten waren uitgenodigd om de modeshow van Blue Blood bij te wonen, zo ook Patrick Kluivert, Rossana Lima en de ex-vrouw van Patrick, Angela van Hulten.
Het is geen publiek geheim dat Angela van Hulten en Rossana Lima elkaars bloed wel kunnen drinken. Onlangs nog heeft Lima aangifte van mishandeling gedaan tegen de ex-vrouw van de stervoetballer. Angela en haar moeder zouden de nieuwe vrouw van de voetballer onlangs in Amsterdam hebben aangevallen, toen Rossana en Patrick de drie zoontjes die Kluivert met Angela heeft op kwamen halen.
Vrijdagavond werden de twee opnieuw met elkaar geconfronteerd. De organisatie van de Fashion Week was hoogstwaarschijnlijk niet op de hoogte van de ruzie tussen de twee: Angela, Patrick en Rossana werden naast elkaar geplaatst. Wat onwennig ging het stel uit beleefdheid toch maar zitten, tot het moment kwam dat Lima de vrouw waardoor zij ooit is mishandeld een handgebaar toespeelde, topmodel Yfke Sturm ingreep. Zij nam plaats tussen het stel.
Pikant detail is dat Yfke geen eigen stoel meer had, dus zij op de schoot van haar man plaats moest nemen om het kibbelende stel uit elkaar te houden. Een catfight op de catwalk, ordinair maar kraakhelder!
quote:Catfight tussen Rossana Lima en ex Kluivert bij modeshow!
(31-1-2009) Foutje! Patrick Kluivert, Rossana Lima en de ex-vrouw van de voetballer, Angela van Hulten, werden per ongeluk naast elkaar gezet tijdens de show van Blue Blood tijdens de Amstewrdam Fashion Week. Yfke Sturm moest erbij komen om de boel te sussen.
Veel BN'ers waren uitgenodigd om de modeshow van Blue Blood bij te wonen, maar de organisatie van de Fashion Week wist niet dat Rossana en Angela elkaars bloed wel kunnen drinken. Rossana stak haar middelvinger op naar Angela, maar gelukkig greep Yfke Sturm op tijd in. Het topmodel ging tussen de twee herrieschoppers inzitten, meldt Showbiznewz. Yfke had geen eigen stoel meer, dus ze moest op de schoot van haar man blijven zitten om de dames uit elkaar te houden.
Lima heeft onlangs aangifte van mishandeling gedaan tegen Van Hulten. Patrick en zijn ex-vrouw hebben drie zoontjes. Toen de voetballer ze op ging halen samen met zijn nieuwe echtgenote Rossana, ging het mis. Angela sloeg en spuwde en probeerde de brunette te raken waar ze kon.
Toch wel groene he?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:48 schreef conleche het volgende:
Er was iemand met inside-info, kan die zich nog even melden?? Ik zit al sinds gistermiddag klaar met thee.
Nou,quote:Op zondag 1 februari 2009 22:48 schreef conleche het volgende:
Er was iemand met inside-info, kan die zich nog even melden?? Ik zit al sinds gistermiddag klaar met thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |