Kijk, en dát zou Ros dus nooit vergeten. Styliste, hè? Oog voor detail. In dat Jackie-interview geeft ze al haar geheimen prijs. Zo sms't ze Pat geregeld berichtjes in de trant van: 'Zit nu bij de kapper om me mooi te maken voor jou, schatje,' en 'De epileuse is nog even bezig met de laatste, weerbarstige haartjes maar vanavond, schatje, draai ik er weer een wokkel in.'quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:47 schreef SHE het volgende:
En ik niet vergeten ben mijn kut te scheren.
Ik draag vandaag mijn Chanel 5 en mijn Brazilian wax. Koud wel, hierquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:51 schreef Greys het volgende:
Zei zij, gestoken in een spijkerjurkje van Suzy Q, zwart-wit gestreepte legging van de Action () en zwarte H&M flipflops
![]()
Ik zal toch mijn yoga lerares eens consulteren voor de wokkel-techniek.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:03 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Kijk, en dát zou Ros dus nooit vergeten. Styliste, hè? Oog voor detail. In dat Jackie-interview geeft ze al haar geheimen prijs. Zo sms't ze Pat geregeld berichtjes in de trant van: 'Zit nu bij de kapper om me mooi te maken voor jou, schatje,' en 'De epileuse is nog even bezig met de laatste, weerbarstige haartjes maar vanavond, schatje, draai ik er weer een wokkel in.'
Neem een voorbeeld aan die vrouw
Dan had je dat gister maar aan moeten trekkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:06 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik draag vandaag mijn Chanel 5 en mijn Brazilian wax. Koud wel, hier
Misschien zit de vader er wel achter?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:19 schreef yvonne het volgende:
@ Droogdok, als een of andere bimbo bezig is met het afpakken van m'n kinderen ros(s) ik haar ook in elkaar.
Scheiden prima, maar je blijft met de tengles van m'n kids af.
Ik ben geen theemuts; maar heel toevallig zijn in dit topic alle vrouwen aanwezig waarmee ik absoluut ooit eens een genadeloze, van drank en achterklap doorspekte, theekrans zou willen houden.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:21 schreef milagro het volgende:
ze zijn ook "lekker gek" ... zijn jullie ook zo dol op "lekker gekke" mensen, en die dat van zichzelf vinden?
"Weet je (Ros tegen Pat) nogdat we hele avonden samen hebben gedanst bij jou in huis? ..... Gingen we steeds plaatjes draaien en door de kamer dansen. Uur in, uur uit. Tussendoor dronken we dan wat, en dan begon het weer. (de lekkere sex? nee, het dansen, lekker gek) Hij naast de bank, en ik erop (de bank, niet Pat), omdat ik een stuk kleiner ben."
"Ja, sommige mensen begrijpen ons niet. Dat we dat leuk vinden" zo zegt Pat.
Ja, Pat, zo trek je een meisje uit elkaar met 2 vrienden, terwijl je vrouw hoogzwanger in het ziekenhuis ligt, zo dans je op cq naast de bank met Ros.... voel je het verschil? echte liefde, hè, dan krijg je dat, ga je hele andere dingen leuk vinden, lekker gek.
Ze heeft wel een goed punt, want Kluivert heeft in Nederland inderdaad veel te weinig waardering gekregen voor zijn prestaties.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:37 schreef milagro het volgende:
Rossana "Soms denk ik : what the fuck is er mis met de wereld? (nu denk je op jouw beurt, er komt iets met honger, oorlog, kinderen, borstkanker, epidemie, Midden Oosten, geweld, vrouwenonderdrukking, maar nee, er volgt : ) Ziet niemand wat Patrick heeft bereikt? Deze man is een absolute topsporter. Overal in de wereld liggen ze aan je voeten, behalve in Nederland. Waar gaat dit in godsnaam over?"
Wat zullen die vrienden en vriendinnen haar ook gezellig vindenquote:Ik kwam een keer bij hem thuis en toen zat hij met allemaal vrienden en vriendinnen in de jacuzzi. Pat wilde dat ik er ook bij kwam, maar dat doe ik dus niet. Dat vind ik zó ordinair! Daarbij drink ik geen alcohol, dus ik was al niet in de stemming. En Pat maar roepen met een fles champagne "Hier Ros, neem ook wat!" Toen zei ik: "Geef mij maar groene thee".
Dit vind ik te overdreven, maar ze is misschien iets minder knap dan zijn eerste vrouw, maar dat zegt wel wat over Lima haar innerlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:56 schreef Greys het volgende:
Die zoenfoto met dat hoedje en bretels is dan wel weer heul sexy
Verder is het gewoon een spook uiteraard.
Dat is zijn zus, volgens mijquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:02 schreef Copycat het volgende:
Zie ik mamma Kluivert nu ook op één van die foto's staan?
Maar dan zonder wokkels hoor, dat vind ik weer te cheesy dan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben geen theemuts; maar heel toevallig zijn in dit topic alle vrouwen aanwezig waarmee ik absoluut ooit eens een genadeloze, van drank en achterklap doorspekte, theekrans zou willen houden.
Ik denk dat ik de tranen van mijn Dior foundation moet vegen.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:02 schreef Copycat het volgende:
Zie ik mamma Kluivert nu ook op één van die foto's staan?
Ja, in dit geval naar de inhoud van de portemonee, en de bezwangerpotentie.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit vind ik te overdreven, maar ze is misschien iets minder knap dan zijn eerste vrouw, maar dat zegt wel wat over Lima haar innerlijk.
Want als je gaat trouwen dan kijk je toch wel iets verder dan alleen het uiterlijk.
Rossanna is een carriere vrouw die zelf al geld zat heeft, dus daar hoeft ze het niet voor te doen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, in dit geval naar de inhoud van de portemonee, en de bezwangerpotentie.![]()
Ow wacht, je had het over Pat.
Ik bedoelde met 'spook' dan ook haar akelige karakter.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit vind ik te overdreven, maar ze is misschien iets minder knap dan zijn eerste vrouw, maar dat zegt wel wat over Lima haar innerlijk.
Want als je gaat trouwen dan kijk je toch wel iets verder dan alleen het uiterlijk.
Ja, nu weten we het welquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Rossanna is een carriere vrouw die zelf al geld zat heeft, dus daar hoeft ze het niet voor te doen.
Nu, eerlijk is eerlijk, het stukje over al die "wijven die steeds om hem heen hangen" en waarvan ze niet weet maar wel wil weten of het exen betreft, dat herken ik wel als zijnde mega irritant, van de tijd dat ik tijdelijk ontoerekeningsvatbaar was en viel voor de charmes van een Caribische baseball en vrouwen player en Ros, lieve Ros, ik verzeker je, dat gaat niet veranderen, en je hoeft er geen VIP voor te zijn, slechts Caribisch "gerootst" en in het bezit van een... vlotte babbel en reken er maar op dat het allemaal exen zijn of zullen worden , Caribisch gerooteerden houden altijd graag hun opties open en hebben een iets andere definitie van het concept "ex" , dus kunnen dan naar eer en geweten zeggen "nee, schatje, natuurlijk is zij geen ex, niet zo onzeker, is niet nodig, dit soort meisjes betekenen niets voor me, echt"quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:00 schreef Greys het volgende:
Uit het interview:
[..]
Wat zullen die vrienden en vriendinnen haar ook gezellig vinden
Je zou haast niet zeggen dat ik de vrouw van een ICT' er ben hè?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
Als je erop klikt en vervolgens op de tekst gaat staan, verschijnt er een loepje, nog een keer klikken en je krijgt een wat vergrootte tekst.
Maar ik ben kippig, dus ga straks gewoon het blad kopen.
Dit illustreerd wat een lief mens Rossana eigenlijk is.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:11 schreef Vivi het volgende:
Uit een ander interview;
Heb je wel eens klappen gehad?
“Ja! Ik zag dat een klein kindje een ander kindje sloeg. De moeder ging erop af en sloeg dat kindje terug. En daar ging ik hoor: ‘Kun je wel, tegen zo’n kleintje?’ Ze draaide helemaal door. Wat heb ik een klappen gehad! Ze was ook nog twee koppen groter dan ik.” [/i]
Kan Frans B. daar geen lekkere meezinger van maken: 'Mijn vader was een Kaapver-diaaaa-haaanse matroos' ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef Vivi het volgende:
Jahaa..maar Rossana's papa was een Kaapverdiaanse matroos, dus Ros weet wel van het klappen van de zweep denk ik zo!
ja idd , erg "hard to get" vond ik ook alquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:40 schreef SHE het volgende:
De volgende dag ging ze toch maar met hem mee, want ze dacht 'nou he, die houdt vol!
1 dag...1 fucking dag![]()
![]()
![]()
Raap me oooooooooop!!
Maar dan wordt het ook wel een geweeeeeeeeeeeeeeldig nummer he?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:37 schreef Vivi het volgende:
Ja, en dat dan Ros tijdens het concert, in een casual jeans van Blue Blood, het toneel opstormt om Frans zijn zelfgeschreven teksten te verbeteren.
En dan nog risico lopen door 1 hele dag lang hard to get te spelen! Tsk tsk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:59 schreef 2live het volgende:
In de roddelbladen hebben regelmatig berichten gestaan dat Ros al heel lang haar zinnen op Pat had gezet, het was dus geen verrassing toen zij uiteindelijk een relatie kregen.....daar heeft ze heel lang haar best voor gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |