Hoe genant. En wat een leuk schouwspel voor de kinderen ...quote:Rossana bedreigd door ex-vrouw Patrick Kluivert
Catfight in voetbalwereld!
AMSTERDAM - „DIT IS niet de laatste keer dat je bent geslagen!” Dit en andere bedreigingen kreeg de nieuwe vrouw van Patrick Kluivert, styliste Rossana Lima, dit weekend naar haar hoofd. En daarom heeft ze aangifte gedaan. De door de ex-vrouw van haar echtgenoot, aankomend voetbalcoach Patrick, belaagde Rossana is nog altijd van haar stuk. „Patricks kinderen waren helemaal overstuur, dat vind ik het ergste.”
Een catfight in de Nederlandse voetbalwereld. Het leek vooralsnog voorbehouden aan tv-series als Voetbalvrouwen. Maar soms is de werkelijkheid merkwaardiger dan de fantasie. Het is tenslotte gewoon gebeurd afgelopen weekend. Aanleiding? De verhalen lopen uiteen, maar rode draad is dat Rossana een te chique mevrouw zou ’uithangen’.
Afgelopen zaterdagmiddag wachtten de 31-jarige Patrick Kluivert en zijn nieuwe 35-jarige echtgenote styliste Rossana Lima op de drie kinderen die Patrick uit zijn eerdere huwelijk met Angela kreeg. Dat was zo afgesproken in de bezoekregeling. Quincy (11), Justin (9) en Ruben (7) gingen het weekend doorbrengen met papa, zijn nieuwe vrouw Rossana en hun gezamenlijke babyjongetje Shane. Rossana draaide het autoraampje open want het was warm en gezellig rond het Amsterdamse Byzantium, waar Patricks ex-vrouw Angela met de drie jongens woont. En er leek geen vuiltje aan de lucht. Tot een furie van een vrouw Rossana door het autoraampje belaagde. Ze sloeg en spuwde en probeerde de styliste te raken waar ze kon.
„Het gebeurde in fracties van seconden”, vertelt de manager van Rossana. „Patrick herkende de vrouw en riep: ’José, STOP’. Hij herkende de moeder van Angela. Op dat moment kwam Angela met de jongens naar beneden. En ook zij mengde zich in het gevecht. Rossana is helemaal van de kaart. Vooral omdat de jongens van Patrick niet meer wisten wat ze moesten doen. Hun mama en oma waren blijkbaar boos op de nieuwe vrouw van hun vader. Maar ze wisten eigenlijk niet waarom. Dat is nogal verwarrend.”
Uiteindelijk werden de jongens ingeladen op de achterbank en bleven Angela en haar moeder schreeuwend en scheldend achter. „Om wat er toen gezegd is, besloot Rossana aangifte te doen. Omdat herhaling werd beloofd, leek het goed naar de politie te gaan.”
Als je het stukje beter leest zie je dat de moeder de schudige is:quote:Op maandag 30 juni 2008 09:45 schreef controlaltdelete het volgende:
grappig, kun je weer zien dat die voetbalsletjes niks meer dan een stelletje viswijven zijn ondanks hun dure kleding, kappers, goud etc.
Zeker die types die op die verkrachtende, cokesnuivende moordenaar aka Kluivert vallen
quote:„Patrick herkende de vrouw en riep: ’José, STOP’. Hij herkende de moeder van Angela.
Vergeleken met die Angela dan wel weer een aardig mormel volgens mij.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:03 schreef SHE het volgende:
Terecht, die Rossana is ook een naar mormel.
En later staat er dat Angela leuk mee ging doenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je het stukje beter leest zie je dat de moeder de schudige is:
[..]
De reacties op dit Telegraaf artikel op de site liegen er ook niet om.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:03 schreef SHE het volgende:
Terecht, die Rossana is ook een naar mormel.
quote:Volgens mij ziet er veel meer achter, wat achtergehouden wordt door de media. Ik kan me nl. niet voorstellen dat Angela zomaar die Rosanna aanvalt. Zielig, he, wat ze allemaal doen en vertellen om alsmaar meer aandacht te kunnen krijgen.
quote:ik kan me voorstellen!!!! het stuk in de jacky heb ik gelezen en het is om te kotsen...ik vind het sneu voor patrick hoor want hij is een lieve naieve jongen en kanb gewoon niet tegen dat soort vrouwen op..maar waar hij nu mee getrouwd is.....?bijstandsmoeder met 2 kinderen.....vreselijk!!!
Als je nog wat meer dirt hebt ... spui!quote:Eerlijkheid duurt het langst Rosje! Dit is helemaal niet wat er gebeurt is!
Het is toch gewoon een lieve jongen?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:48 schreef Vivi het volgende:
Oh, en Kluivert een "lieve naieve jongen" ?.
I'm on camp Angela.quote:Net hoor ik bij Shownieuws dat Angela verklaart dat Patrick zijn kinderen het afgelopen jaar maar 3 keer heeft bezocht, en dat hij een slechte vader is.
Patrick en hun chauffeur betwisten het verhaal, maar toen de chauffeur hierover een verklaring zou afleggen bij het SBS6-programma, kwam hij niet opdagen...
Ook schijnt het niet helemaal waar te zijn dat Rossana zomaar is aangevallen; ze zou het geprovoceerd hebben.
Ik proef hier een hoop oud zeer. Het moet ook wel pijnlijk voor die Angela zijn dat hij een nieuw kind maakt met zijn nieuwe vrouw en zijn 3 kinderen met háár links laat liggen. Als dat al waar is tenminste...
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet die Rossana ook al niet (en waarom schrijf je die naam toch met twee essen en één n, wat een idioterie). Angela lijkt mij een stuk liever en 'normaler'.
Maar goed, ik ken beide dames niet, maar ik roddel gewoon graag mee
Ze zijn al meer dan 3 jaar uit elkaar hoor...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:59 schreef Saphia het volgende:
Het lijkt mij gewoon dat Angela het moeilijk kan verkroppen dat Patrick zo snel weer met een andere vrouw is getrouwd
Ik heb dat interview gelezen! Het is een klein meesterwerkje, zeker als je de achtergrondgeschiedenis van de fistfight er later bij krijgt geleverd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:55 schreef Copycat het volgende:
Wie heeft dat gewraakte Jackie artikel gelezen waarin Rossana laatdunkend doet over Angela?
En vooral: doe's vertellen of -beter- scannen!
Bron: Telegraaf.quote:AMSTERDAM - Patrick Kluivert en Rossana Lima hebben aangeboden definitief te gaan zorgen voor zijn drie zonen, die nu zijn toevertrouwd aan de zorg van de eerste vrouw van Patrick, Angela van Hulten. Het Amsterdamse circuit praat erover. Ex-voetbalvrouw Angela zou niet zo’n toegewijde moeder zijn als ze zelf doet voorkomen.
De achtergrond van de catfight voor het Amsterdamse Byzantium wordt steeds mysterieuzer. Nu mama Angela, naar aanleiding van haar fysieke aanval op de huidige vrouw van Patrick Kluivert, zegt dat hij zich nauwelijks bekommert om zijn drie eerste kinderen, Quincy van 11, Justin van 9 en Ruben van 7, komen ook de reacties van de andere kant.
„Angela had een Spaans kindermeisje dat zij ontsloeg. Een van de redenen was dat de oppas zich te veel bemoeide met haar leven. Angela is namelijk vaak heerlijk op reis. Naar Miami, Ibiza. Dat is niet zo leuk voor de jongens. Want als het even niet uitkomt met de school, worden zij gewoon uit logeren gestuurd”, vertelt een ingewijde. „Zo’n goede moeder is zij dus niet. De jongens zien haar niet zo vaak.”
Angela van Hulten liet na de „mishandeling” een verklaring uitgaan waarin stond dat zij vindt dat Patrick maar een slechte vader is. „Terwijl Rossana en Patrick echt alles doen om de lieve vrede te bewaren. Angela misbruikt de kinderen voor echtscheidingsgevechten”, zegt de goede vriend van Patrick. „Hij heeft zelfs aangeboden zijn drie zonen grotendeels in huis te nemen. Hij is gek op de jongens. En zij kunnen het prima vinden met het nieuwe babyzoontje Shane van Rossana en Patrick.”
De huidige echtelieden doen er zelf overigens het zwijgen toe. „Iedereen is het meest gebaat bij rust”, zegt de manager van Rossana. Angela is (dit keer met haar zonen) op vakantie. Naar Ibiza, inderdaad.
* Ole rent naar de tijdschriftenwinkelquote:Op woensdag 2 juli 2008 03:53 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik heb dat interview gelezen! Het is een klein meesterwerkje, zeker als je de achtergrondgeschiedenis van de fistfight er later bij krijgt geleverd.
-knipperdeknip-
Geweldig interview. Ik heb het in een café gelezen, maar ik kan iedereen beloven dat het die 5 euro (of wat kost zo'n Jackie) dubbel en dwars waard is. Het is een bewaar-interview. Je kunt het inlijsten en op de wc hangen, dan heb je er jaren plezier van, en alle vrienden & gasten ook.
Oh Nadine! Je hebt mijn hele ochtend gemaakt. Het schatergelach was in de gehele provincie Utrecht te horen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:53 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik heb dat interview gelezen! Het is een klein meesterwerkje, zeker als je de achtergrondgeschiedenis van de fistfight er later bij krijgt geleverd.
Wat een engerd is het toch ook. Haar gezicht vertrekt van de hoogte van de zuurtegraad in haar fan-tas-tische kut.quote:
Ik lig hier helemaal dubbel en ja, geef mij Angela maar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:53 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Wat weet je de vinger weer goed op de zure zere plek te leggenquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat een engerd is het toch ook. Haar gezicht vertrekt van de hoogte van de zuurtegraad in haar fan-tas-tische kut.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:34 schreef Vivi het volgende:
Rossana Lima is dolgelukkig met haar kersverse echtgenoot Patrick Kluivert, maar ze staat niet te trappelen om zijn naam aan te nemen. "Eigenlijk wilde ik het gewoon op Lima houden", vertelt ze in het maartnummer van Beau Monde. "Ik heb jarenlang aan mijn naam gewerkt en voelde er eigenlijk niet zo veel voor om daar afstand van te doen. Sterker nog, ik heb Patrick voorgesteld of hij het geen leuk idee vond om voortaan als Patrick Lima door het leven te gaan."
[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |