abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2008 @ 09:05:57 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59786816
Of waar twee vrouwen kijven om één Kluivert ...
quote:
Rossana bedreigd door ex-vrouw Patrick Kluivert
Catfight in voetbalwereld!

AMSTERDAM - „DIT IS niet de laatste keer dat je bent geslagen!” Dit en andere bedreigingen kreeg de nieuwe vrouw van Patrick Kluivert, styliste Rossana Lima, dit weekend naar haar hoofd. En daarom heeft ze aangifte gedaan. De door de ex-vrouw van haar echtgenoot, aankomend voetbalcoach Patrick, belaagde Rossana is nog altijd van haar stuk. „Patricks kinderen waren helemaal overstuur, dat vind ik het ergste.”

Een catfight in de Nederlandse voetbalwereld. Het leek vooralsnog voorbehouden aan tv-series als Voetbalvrouwen. Maar soms is de werkelijkheid merkwaardiger dan de fantasie. Het is tenslotte gewoon gebeurd afgelopen weekend. Aanleiding? De verhalen lopen uiteen, maar rode draad is dat Rossana een te chique mevrouw zou ’uithangen’.

Afgelopen zaterdagmiddag wachtten de 31-jarige Patrick Kluivert en zijn nieuwe 35-jarige echtgenote styliste Rossana Lima op de drie kinderen die Patrick uit zijn eerdere huwelijk met Angela kreeg. Dat was zo afgesproken in de bezoekregeling. Quincy (11), Justin (9) en Ruben (7) gingen het weekend doorbrengen met papa, zijn nieuwe vrouw Rossana en hun gezamenlijke babyjongetje Shane. Rossana draaide het autoraampje open want het was warm en gezellig rond het Amsterdamse Byzantium, waar Patricks ex-vrouw Angela met de drie jongens woont. En er leek geen vuiltje aan de lucht. Tot een furie van een vrouw Rossana door het autoraampje belaagde. Ze sloeg en spuwde en probeerde de styliste te raken waar ze kon.

„Het gebeurde in fracties van seconden”, vertelt de manager van Rossana. „Patrick herkende de vrouw en riep: ’José, STOP’. Hij herkende de moeder van Angela. Op dat moment kwam Angela met de jongens naar beneden. En ook zij mengde zich in het gevecht. Rossana is helemaal van de kaart. Vooral omdat de jongens van Patrick niet meer wisten wat ze moesten doen. Hun mama en oma waren blijkbaar boos op de nieuwe vrouw van hun vader. Maar ze wisten eigenlijk niet waarom. Dat is nogal verwarrend.”

Uiteindelijk werden de jongens ingeladen op de achterbank en bleven Angela en haar moeder schreeuwend en scheldend achter. „Om wat er toen gezegd is, besloot Rossana aangifte te doen. Omdat herhaling werd beloofd, leek het goed naar de politie te gaan.”
Hoe genant. En wat een leuk schouwspel voor de kinderen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59787011
Lekker volwassen ook...
  maandag 30 juni 2008 @ 09:45:04 #3
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_59787327
grappig, kun je weer zien dat die voetbalsletjes niks meer dan een stelletje viswijven zijn ondanks hun dure kleding, kappers, goud etc.
Zeker die types die op die verkrachtende, cokesnuivende moordenaar aka Kluivert vallen
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_59788696
quote:
Op maandag 30 juni 2008 09:45 schreef controlaltdelete het volgende:
grappig, kun je weer zien dat die voetbalsletjes niks meer dan een stelletje viswijven zijn ondanks hun dure kleding, kappers, goud etc.
Zeker die types die op die verkrachtende, cokesnuivende moordenaar aka Kluivert vallen
Als je het stukje beter leest zie je dat de moeder de schudige is:
quote:
„Patrick herkende de vrouw en riep: ’José, STOP’. Hij herkende de moeder van Angela.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 30 juni 2008 @ 10:58:42 #5
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59788904
Wat ordinair! Heerlijk .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 30 juni 2008 @ 11:03:29 #6
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59789013
Terecht, die Rossana is ook een naar mormel.
pi_59789099
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:03 schreef SHE het volgende:
Vergeleken met die Angela dan wel weer een aardig mormel volgens mij.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 30 juni 2008 @ 11:07:40 #8
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_59789103
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:50 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Als je het stukje beter leest zie je dat de moeder de schudige is:
[..]

En later staat er dat Angela leuk mee ging doen
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 30 juni 2008 @ 11:08:40 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59789122
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:03 schreef SHE het volgende:
De reacties op dit Telegraaf artikel op de site liegen er ook niet om.
Een kleine bloemlezing:
quote:
Volgens mij ziet er veel meer achter, wat achtergehouden wordt door de media. Ik kan me nl. niet voorstellen dat Angela zomaar die Rosanna aanvalt. Zielig, he, wat ze allemaal doen en vertellen om alsmaar meer aandacht te kunnen krijgen.
quote:
ik kan me voorstellen!!!! het stuk in de jacky heb ik gelezen en het is om te kotsen...ik vind het sneu voor patrick hoor want hij is een lieve naieve jongen en kanb gewoon niet tegen dat soort vrouwen op..maar waar hij nu mee getrouwd is.....?bijstandsmoeder met 2 kinderen.....vreselijk!!!
quote:
Eerlijkheid duurt het langst Rosje! Dit is helemaal niet wat er gebeurt is!
Als je nog wat meer dirt hebt ... spui!
  maandag 30 juni 2008 @ 12:06:55 #10
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59790595
Ik heb geen dirt, maar ik ben Angela menigmaal tegengekomen in de weekenden. Ontzettend sterke en leuke vrouw. Ze kan alleen heel slecht tegen bullshit en bullshit heeft Rosanna meer dan genoeg. Het is de meest onechte troela die er in Nederland rondwandelt.
En dat speelt dan moedertje voor je kinderen. Op de meest aanmatigende manier die je je kunt voorstellen.

Ik keur de scene natuurlijk af; maar ik zet er al mijn geld op in dat Rosanna hier ontzettend om gevraagd heeft.
pi_59792966
Rosanna is dan ook wel ontzettend nep. volgens mij heeft ze er iid om gevraagd.
Sneu voor de kindjes trouwens..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 30 juni 2008 @ 13:48:57 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59793113
Ik ben Angela ook wel eens tegengekomen en ik ging destijds met iemand om die haar goed kende en ik durf er idd wat op te verwedden dat het aan die omhooggevallen Rosanna ligt.

Wel zielig voor de kinderen trouwens.

Oh, en Kluivert een "lieve naieve jongen" ? .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 30 juni 2008 @ 13:50:47 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59793159
Nu ben ik helemaal benieuwd naar het ware verhaal.
  maandag 30 juni 2008 @ 15:37:07 #14
14746 k_i_m
pi_59795479
Whehe, volgens mij kan je ook helemaal niet meer reageren op de Telegraaf.nl .
In my life
Why do I smile
  Moderator / Miss SHO maandag 30 juni 2008 @ 16:15:09 #15
22592 crew  Ole
pi_59796418
Catfight! wrrraaaaauwwwww
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_59797847
Rosanna Lima geilt erop om bekend te zijn. Lukte het als styliste niet dan maar op een andere manier. Rosanna verzint wel vaker verhalen om aandacht te krijgen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 00:08:22 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_59808857
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:48 schreef Vivi het volgende:

Oh, en Kluivert een "lieve naieve jongen" ? .
Het is toch gewoon een lieve jongen?
Hij had ook met zijn Hummer over zijn ex-schoonmoeder heen kunnen rossen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59816252
Als er iemand verstand heeft van vrouwen dan is het Kluivert wel, hij zal dus heus niet voor niets voor Lima hebben gekozen...
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 juli 2008 @ 14:23:30 #19
163650 Greys
pi_59818799
Ik moet die Rossana ook al niet (en waarom schrijf je die naam toch met twee essen en één n, wat een idioterie ). Angela lijkt mij een stuk liever en 'normaler'.
Maar goed, ik ken beide dames niet, maar ik roddel gewoon graag mee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59819566
Bovendien is Angela vele malen moiier
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_59825603
Uit het dubbel door mij geopende topic ( ):
quote:
Net hoor ik bij Shownieuws dat Angela verklaart dat Patrick zijn kinderen het afgelopen jaar maar 3 keer heeft bezocht, en dat hij een slechte vader is.
Patrick en hun chauffeur betwisten het verhaal, maar toen de chauffeur hierover een verklaring zou afleggen bij het SBS6-programma, kwam hij niet opdagen...
Ook schijnt het niet helemaal waar te zijn dat Rossana zomaar is aangevallen; ze zou het geprovoceerd hebben.

Ik proef hier een hoop oud zeer. Het moet ook wel pijnlijk voor die Angela zijn dat hij een nieuw kind maakt met zijn nieuwe vrouw en zijn 3 kinderen met háár links laat liggen. Als dat al waar is tenminste...
I'm on camp Angela.
pi_59825806
Het lijkt mij gewoon dat Angela het moeilijk kan verkroppen dat Patrick zo snel weer met een andere vrouw is getrouwd en een kind heeft gekregen(wel een heel schattig kindje ), plus dat Rossana en Patrick heel klef een fotoshoot en interview met Jackie hebben gedaan ,dus ik kan begrijpen dat Angela en haar moeder het een en ander kwijt moesten
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:03:19 #23
88233 Steve
Still the best.
pi_59825891
Wat zijn jullie gemeen tegen Rossana zeg.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_59830028
Nu ik dit zo lees, ga ik er toch iets anders over denken.

Rossana komt over als het lieve vrouwtje, dus in eerste instantie dacht ik dat zij de waarheid vertelde. Vooral ook omdat ik die Angela als een ontzettende bitch vind overkomen. Maar misschien was m'n eerste indruk toch niet juist???

Nou ja, toch grappig om dit verhaal te volgen!
  Admin dinsdag 1 juli 2008 @ 23:00:15 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59830128
Ik ben pro-Angela
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:03:49 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59830239
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet die Rossana ook al niet (en waarom schrijf je die naam toch met twee essen en één n, wat een idioterie ). Angela lijkt mij een stuk liever en 'normaler'.
Maar goed, ik ken beide dames niet, maar ik roddel gewoon graag mee
Doe maar lekker hoor
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:07:20 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59830336
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:59 schreef Saphia het volgende:
Het lijkt mij gewoon dat Angela het moeilijk kan verkroppen dat Patrick zo snel weer met een andere vrouw is getrouwd
Ze zijn al meer dan 3 jaar uit elkaar hoor...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:12:31 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59830471
Ex Kluivert wil ook nog een kindje’
Angela van Hulten, de ex-vrouw van voetballer Patrick Kluivert, hoopt nog een kindje te krijgen. “Diep in mijn hart zou ik graag een dochtertje willen.” De blondine en de voetballer hebben drie zoontjes. Patricks huidige vriendin Rossana Lima is momenteel in verwachting van zijn vierde kind.

“Een dochtertje lijkt me enig, naast die drie boefjes die ik al heb”, vertelt Angela in weekblad Story. De voormalige mevrouw Kluivert heeft nu een liefdesrelatie met zakenmiljonair Patrick Maes

Over Patrick en zijn nieuwe liefde Rossana: “Ik zal nooit iets naars daarover zeggen, dat is niet mijn stijl… Maar het blijft bizar dat toen mijn zoons haar de tweede keer in hun leven zagen, ze al zwanger was.”
Voetballer Patrick en Angela waren zes jaar getrouwd. Ze kregen drie zoons: Quincy (10), Justin (8) en Ruben (6). Rossana heeft twee kinderen uit een eerdere relatie.

http://www.babyveiligheid.info/blog/2007/05/
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:55:25 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59831458
Wie heeft dat gewraakte Jackie artikel gelezen waarin Rossana laatdunkend doet over Angela?
En vooral: doe's vertellen of -beter- scannen!
  woensdag 2 juli 2008 @ 00:05:19 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59831605
Ik kan alleen een plaatje vinden van Jackie Junior met Shane Kluivert als Kuvver Maddel

Een kop als een aangebrande pannekoek btw, dat kind
pi_59833194
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:55 schreef Copycat het volgende:
Wie heeft dat gewraakte Jackie artikel gelezen waarin Rossana laatdunkend doet over Angela?
En vooral: doe's vertellen of -beter- scannen!
Ik heb dat interview gelezen! Het is een klein meesterwerkje, zeker als je de achtergrondgeschiedenis van de fistfight er later bij krijgt geleverd.

In dat interview heeft Rossana het hoogste woord; Patrick Kluivert zit erbij (in mijn verbeelding dan) als een geslagen hond. Sinds Rossana ('Zeg maar Ros') in zijn leven is gekomen - aldus Ros zelf - is alles beter geworden: hij kleedt zich beter, hij geeft niet zo krankzinnig veel geld meer uit, hij laat zich niet meer naaien door zogenaamde 'vrienden', hij koopt niet langer uitsluitend in dure winkels, hij kan nu ook genieten van een fietstochtje door Drenthe; hij heeft eindelijk een goede band met zijn moedertje, hij heeft meer diepgang gekregen, en meer stijl (vroeger wilde Pat nog wel eens met flessen champagne in bubbelbaden rondhangen, maar dan moet je net Ros hebben - die vindt dat héél ordinair, die doet daar niet aan mee, dat vertikt ze), en verder heeft hij sinds de komst van Ros GEWELDIGE seks, ik herhaal: GEWELDIGE seks, en dat moet hij - de geslagen hond - zes keer herhalen van Ros: 'Ja toch Pat? Geweldig hè? Zoiets hebben wij allebei nooit eerder meegemaakt, hè? Zeg het dan, Pat. Zeg het eens tegen die mevrouw met dat bandrecordertje. En praat eens wat duidelijker, zo kunnen we je niet verstaan en ik heb nog zó gezegd: goed ar-ti-cu-le-ren.'
Ook heeft Patrick sinds hij Ros kent - aldus Ros, die nog steeds het hoogste woord heeft - eindelijk een vrouw aan zijn zijde die intelligent is, zelfbewust en toch zo 'gewoon'. (Ja hè, Pat? Ik ben heel gewoon, hè? Zie je wel: heel gewoon.) Zij heeft alle lakens met tijgerprint die Patrick bezat meteen weggegooid, want zij heeft een heel goede smaak: witte lakens, dus. Ook moet de Bentley (of zo'n soort auto) eruit, want dat vindt Rossana niks, zo'n patserbak, bovendien past de kinderwagen niet in de achterbak. Nog iets?
Oh ja, ze hebben GEWELDIGE seks, met vuurwerk en allemaal gouden spetters in de lucht, of had ik dat al gezegd?
Tot slot is er nog één dingetje dat Ros heel graag kwijt wil. Ze wil het niet alleen kwijt aan de interviewster, maar vooral ook aan Pat zélf, want Pat heeft een enorme blunder gemaakt, en nu Ros de kans heeft, wil ze die blunder graag recht zetten. Pat heeft namelijk een boek geschreven, een autobiografie (en dat vindt Ros op zichzelf al belachelijk, om op zo'n jonge leeftijd al de pretentie te hebben om een autobiografie te kunnen schrijven, maar goed, toen kende Pat háár nog niet, dus ze kon hem niet voor die uitglijer behoeden), en in die autobiografie heeft hij opgeschreven, zwart op wit, dat hij maar één grote liefde heeft in zijn leven en dat is.... Angela.
Er viel een diepe stilte.
"Daar heb ik heel erg veel spijt van," zegt de geslagen hond.
"Ik ook," zegt Rossana.
Dat is de mooiste opmerking uit het hele interview, een pareltje.
Ik ook! Rossana heeft óók spijt van die opmerking, al heeft ze niks met het boek te maken en al kende ze Pat toen nog niet, maar toch heeft ze - plaatsvervangend zeg maar - heel veel spijt van die domme, domme opmerking van Pat, want het stond in de sterren geschreven dat zij Pat kort daarna wél zou ontmoeten, en dat zij zijn hele leven in de houdgreep zou nemen, en dat zij samen een baby zouden krijgen. Ros moet even diep zuchten en zegt vervolgens: 'Onze zoon moet later in het boek van zijn vader lezen dat hij eigenlijk van een andere vrouw houdt.' Ze voegt er natuurlijk wel fijntjes aan toe dat het hier om een MISVERSTAND gaat, een KAPITALE FOUT, misschien waren er wel drugs in het spel, dat weet je niet, want vóór zijn ontmoeting met Ros was Pat er heel slecht aan toe, dat is wel duidelijk, maar inmiddels is de ECHTE grote liefde van Pat ten tonele verschenen, en dat is dus Ros, wie anders. En sindsdien gaat het fantastisch met Pat. Hij heeft GEWELDIGE seks, of eh... oh ja, sorry, dat had ze al gezegd. Hij is helemaal opgebloeid. Veel rustiger geworden, ook. Ros heeft namelijk een stevige hondenriem gekocht (Gucci) die ze om Pat's nek heeft gebonden, zodat hij braaf naast haar op de witte lakens blijft zitten.
En daar zit hij nog wel even.

Geweldig interview. Ik heb het in een café gelezen, maar ik kan iedereen beloven dat het die 5 euro (of wat kost zo'n Jackie) dubbel en dwars waard is. Het is een bewaar-interview. Je kunt het inlijsten en op de wc hangen, dan heb je er jaren plezier van, en alle vrienden & gasten ook.
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 08:47:42 #32
135305 beequeen
Lost.
pi_59834194
Update:
quote:
AMSTERDAM - Patrick Kluivert en Rossana Lima hebben aangeboden definitief te gaan zorgen voor zijn drie zonen, die nu zijn toevertrouwd aan de zorg van de eerste vrouw van Patrick, Angela van Hulten. Het Amsterdamse circuit praat erover. Ex-voetbalvrouw Angela zou niet zo’n toegewijde moeder zijn als ze zelf doet voorkomen.

De achtergrond van de catfight voor het Amsterdamse Byzantium wordt steeds mysterieuzer. Nu mama Angela, naar aanleiding van haar fysieke aanval op de huidige vrouw van Patrick Kluivert, zegt dat hij zich nauwelijks bekommert om zijn drie eerste kinderen, Quincy van 11, Justin van 9 en Ruben van 7, komen ook de reacties van de andere kant.

„Angela had een Spaans kindermeisje dat zij ontsloeg. Een van de redenen was dat de oppas zich te veel bemoeide met haar leven. Angela is namelijk vaak heerlijk op reis. Naar Miami, Ibiza. Dat is niet zo leuk voor de jongens. Want als het even niet uitkomt met de school, worden zij gewoon uit logeren gestuurd”, vertelt een ingewijde. „Zo’n goede moeder is zij dus niet. De jongens zien haar niet zo vaak.”

Angela van Hulten liet na de „mishandeling” een verklaring uitgaan waarin stond dat zij vindt dat Patrick maar een slechte vader is. „Terwijl Rossana en Patrick echt alles doen om de lieve vrede te bewaren. Angela misbruikt de kinderen voor echtscheidingsgevechten”, zegt de goede vriend van Patrick. „Hij heeft zelfs aangeboden zijn drie zonen grotendeels in huis te nemen. Hij is gek op de jongens. En zij kunnen het prima vinden met het nieuwe babyzoontje Shane van Rossana en Patrick.”

De huidige echtelieden doen er zelf overigens het zwijgen toe. „Iedereen is het meest gebaat bij rust”, zegt de manager van Rossana. Angela is (dit keer met haar zonen) op vakantie. Naar Ibiza, inderdaad.
Bron: Telegraaf.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator / Miss SHO woensdag 2 juli 2008 @ 08:53:07 #33
22592 crew  Ole
pi_59834242
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 03:53 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik heb dat interview gelezen! Het is een klein meesterwerkje, zeker als je de achtergrondgeschiedenis van de fistfight er later bij krijgt geleverd.

-knipperdeknip-

Geweldig interview. Ik heb het in een café gelezen, maar ik kan iedereen beloven dat het die 5 euro (of wat kost zo'n Jackie) dubbel en dwars waard is. Het is een bewaar-interview. Je kunt het inlijsten en op de wc hangen, dan heb je er jaren plezier van, en alle vrienden & gasten ook.
* Ole rent naar de tijdschriftenwinkel
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:05:07 #34
14746 k_i_m
pi_59834341
Dat hij terugnam dat hij van Angela hield in zijn boek is volgens mij zelfs nog bij RTL Boulevard geweest . Maar dat zou er best wel eens wat mee te maken kunnen hebben idd!
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 09:07:30 #35
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59834371
Party Patje toch
Some memories are best forgotten
Room 23
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 juli 2008 @ 09:22:09 #36
163650 Greys
pi_59834612
Toen zijn boek werd gepresenteerd waren ze al uit elkaar toch? Want ik kan me herinneren dat Angela daar ook gewoon bij was omdat ze nog zulke goede vrienden waren, ook al waren ze uit elkaar. En dat het iedereen opviel dat ze gewoon zo lief tegen elkaar deden en zo respectvol.
"Ros" heeft roet in het eten gegooid en stookt dus de hele boel tegen elkaar op. Want in het tijdperk pré-Ros was alles koek en ei. Het sekreet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:33:13 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59834818
OMG, smikkel ende smul

Alleen wel erg zielig voor de kinderen .
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:39:07 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59834930
quote:

[..]

Oh Nadine! Je hebt mijn hele ochtend gemaakt. Het schatergelach was in de gehele provincie Utrecht te horen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:40:28 #39
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59834960
Ik heb het zelfs 2 keer gelezen, omdat ik het zo leuk vond .

Ik denk dat het echte interview er alleen maar afbreuk aan doet .
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:43:21 #40
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59835012

"Gewééééldige sex"
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:44:42 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59835045
Nadine!
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:49:46 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59835146
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 09:43 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]

"Gewééééldige sex"
Wat een engerd is het toch ook. Haar gezicht vertrekt van de hoogte van de zuurtegraad in haar fan-tas-tische kut.

Daar heeft Angie nooit last van
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 juli 2008 @ 10:06:34 #43
163650 Greys
pi_59835484
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 09:43 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]

"Gewééééldige sex"
* Greys gilt het uit van het lachen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59835519
Stelletje aasgieren
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:15:56 #45
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59835710
* debuurvrouw tranen van wangen veegt van het lachen

OMG. Maar wat opbeurend om te merken dat ik niet de enige ben met een "milde antipatie" tegen Rossana
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59835749
quote:

[..]

Ik lig hier helemaal dubbel en ja, geef mij Angela maar.
Die Ros toch met haar geweldige sex
pi_59835830
Dit soort topics laten goed zien hoe verziekt de wereld eigenlijk in elkaar zit
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:31:56 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59836085
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 09:49 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat een engerd is het toch ook. Haar gezicht vertrekt van de hoogte van de zuurtegraad in haar fan-tas-tische kut.

Wat weet je de vinger weer goed op de zure zere plek te leggen .
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:34:44 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59836143
Rossana Lima wil eigen naam niet kwijt
Rossana Lima is dolgelukkig met Patrick Kluivert. Ze staat echter niet te trappelen om zijn naam aan te nemen. "Eigenlijk wilde ik het gewoon op Lima houden".

Rossana Lima is dolgelukkig met haar kersverse echtgenoot Patrick Kluivert, maar ze staat niet te trappelen om zijn naam aan te nemen. "Eigenlijk wilde ik het gewoon op Lima houden", vertelt ze in het maartnummer van Beau Monde. "Ik heb jarenlang aan mijn naam gewerkt en voelde er eigenlijk niet zo veel voor om daar afstand van te doen. Sterker nog, ik heb Patrick voorgesteld of hij het geen leuk idee vond om voortaan als Patrick Lima door het leven te gaan."

pi_59836168
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:34 schreef Vivi het volgende:

Rossana Lima is dolgelukkig met haar kersverse echtgenoot Patrick Kluivert, maar ze staat niet te trappelen om zijn naam aan te nemen. "Eigenlijk wilde ik het gewoon op Lima houden", vertelt ze in het maartnummer van Beau Monde. "Ik heb jarenlang aan mijn naam gewerkt en voelde er eigenlijk niet zo veel voor om daar afstand van te doen. Sterker nog, ik heb Patrick voorgesteld of hij het geen leuk idee vond om voortaan als Patrick Lima door het leven te gaan."

[/i]
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')