abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:03:49 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59830239
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet die Rossana ook al niet (en waarom schrijf je die naam toch met twee essen en één n, wat een idioterie ). Angela lijkt mij een stuk liever en 'normaler'.
Maar goed, ik ken beide dames niet, maar ik roddel gewoon graag mee
Doe maar lekker hoor
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:07:20 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59830336
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:59 schreef Saphia het volgende:
Het lijkt mij gewoon dat Angela het moeilijk kan verkroppen dat Patrick zo snel weer met een andere vrouw is getrouwd
Ze zijn al meer dan 3 jaar uit elkaar hoor...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:12:31 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59830471
Ex Kluivert wil ook nog een kindje’
Angela van Hulten, de ex-vrouw van voetballer Patrick Kluivert, hoopt nog een kindje te krijgen. “Diep in mijn hart zou ik graag een dochtertje willen.” De blondine en de voetballer hebben drie zoontjes. Patricks huidige vriendin Rossana Lima is momenteel in verwachting van zijn vierde kind.

“Een dochtertje lijkt me enig, naast die drie boefjes die ik al heb”, vertelt Angela in weekblad Story. De voormalige mevrouw Kluivert heeft nu een liefdesrelatie met zakenmiljonair Patrick Maes

Over Patrick en zijn nieuwe liefde Rossana: “Ik zal nooit iets naars daarover zeggen, dat is niet mijn stijl… Maar het blijft bizar dat toen mijn zoons haar de tweede keer in hun leven zagen, ze al zwanger was.”
Voetballer Patrick en Angela waren zes jaar getrouwd. Ze kregen drie zoons: Quincy (10), Justin (8) en Ruben (6). Rossana heeft twee kinderen uit een eerdere relatie.

http://www.babyveiligheid.info/blog/2007/05/
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:55:25 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59831458
Wie heeft dat gewraakte Jackie artikel gelezen waarin Rossana laatdunkend doet over Angela?
En vooral: doe's vertellen of -beter- scannen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 juli 2008 @ 00:05:19 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59831605
Ik kan alleen een plaatje vinden van Jackie Junior met Shane Kluivert als Kuvver Maddel

Een kop als een aangebrande pannekoek btw, dat kind
pi_59833194
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:55 schreef Copycat het volgende:
Wie heeft dat gewraakte Jackie artikel gelezen waarin Rossana laatdunkend doet over Angela?
En vooral: doe's vertellen of -beter- scannen!
Ik heb dat interview gelezen! Het is een klein meesterwerkje, zeker als je de achtergrondgeschiedenis van de fistfight er later bij krijgt geleverd.

In dat interview heeft Rossana het hoogste woord; Patrick Kluivert zit erbij (in mijn verbeelding dan) als een geslagen hond. Sinds Rossana ('Zeg maar Ros') in zijn leven is gekomen - aldus Ros zelf - is alles beter geworden: hij kleedt zich beter, hij geeft niet zo krankzinnig veel geld meer uit, hij laat zich niet meer naaien door zogenaamde 'vrienden', hij koopt niet langer uitsluitend in dure winkels, hij kan nu ook genieten van een fietstochtje door Drenthe; hij heeft eindelijk een goede band met zijn moedertje, hij heeft meer diepgang gekregen, en meer stijl (vroeger wilde Pat nog wel eens met flessen champagne in bubbelbaden rondhangen, maar dan moet je net Ros hebben - die vindt dat héél ordinair, die doet daar niet aan mee, dat vertikt ze), en verder heeft hij sinds de komst van Ros GEWELDIGE seks, ik herhaal: GEWELDIGE seks, en dat moet hij - de geslagen hond - zes keer herhalen van Ros: 'Ja toch Pat? Geweldig hè? Zoiets hebben wij allebei nooit eerder meegemaakt, hè? Zeg het dan, Pat. Zeg het eens tegen die mevrouw met dat bandrecordertje. En praat eens wat duidelijker, zo kunnen we je niet verstaan en ik heb nog zó gezegd: goed ar-ti-cu-le-ren.'
Ook heeft Patrick sinds hij Ros kent - aldus Ros, die nog steeds het hoogste woord heeft - eindelijk een vrouw aan zijn zijde die intelligent is, zelfbewust en toch zo 'gewoon'. (Ja hè, Pat? Ik ben heel gewoon, hè? Zie je wel: heel gewoon.) Zij heeft alle lakens met tijgerprint die Patrick bezat meteen weggegooid, want zij heeft een heel goede smaak: witte lakens, dus. Ook moet de Bentley (of zo'n soort auto) eruit, want dat vindt Rossana niks, zo'n patserbak, bovendien past de kinderwagen niet in de achterbak. Nog iets?
Oh ja, ze hebben GEWELDIGE seks, met vuurwerk en allemaal gouden spetters in de lucht, of had ik dat al gezegd?
Tot slot is er nog één dingetje dat Ros heel graag kwijt wil. Ze wil het niet alleen kwijt aan de interviewster, maar vooral ook aan Pat zélf, want Pat heeft een enorme blunder gemaakt, en nu Ros de kans heeft, wil ze die blunder graag recht zetten. Pat heeft namelijk een boek geschreven, een autobiografie (en dat vindt Ros op zichzelf al belachelijk, om op zo'n jonge leeftijd al de pretentie te hebben om een autobiografie te kunnen schrijven, maar goed, toen kende Pat háár nog niet, dus ze kon hem niet voor die uitglijer behoeden), en in die autobiografie heeft hij opgeschreven, zwart op wit, dat hij maar één grote liefde heeft in zijn leven en dat is.... Angela.
Er viel een diepe stilte.
"Daar heb ik heel erg veel spijt van," zegt de geslagen hond.
"Ik ook," zegt Rossana.
Dat is de mooiste opmerking uit het hele interview, een pareltje.
Ik ook! Rossana heeft óók spijt van die opmerking, al heeft ze niks met het boek te maken en al kende ze Pat toen nog niet, maar toch heeft ze - plaatsvervangend zeg maar - heel veel spijt van die domme, domme opmerking van Pat, want het stond in de sterren geschreven dat zij Pat kort daarna wél zou ontmoeten, en dat zij zijn hele leven in de houdgreep zou nemen, en dat zij samen een baby zouden krijgen. Ros moet even diep zuchten en zegt vervolgens: 'Onze zoon moet later in het boek van zijn vader lezen dat hij eigenlijk van een andere vrouw houdt.' Ze voegt er natuurlijk wel fijntjes aan toe dat het hier om een MISVERSTAND gaat, een KAPITALE FOUT, misschien waren er wel drugs in het spel, dat weet je niet, want vóór zijn ontmoeting met Ros was Pat er heel slecht aan toe, dat is wel duidelijk, maar inmiddels is de ECHTE grote liefde van Pat ten tonele verschenen, en dat is dus Ros, wie anders. En sindsdien gaat het fantastisch met Pat. Hij heeft GEWELDIGE seks, of eh... oh ja, sorry, dat had ze al gezegd. Hij is helemaal opgebloeid. Veel rustiger geworden, ook. Ros heeft namelijk een stevige hondenriem gekocht (Gucci) die ze om Pat's nek heeft gebonden, zodat hij braaf naast haar op de witte lakens blijft zitten.
En daar zit hij nog wel even.

Geweldig interview. Ik heb het in een café gelezen, maar ik kan iedereen beloven dat het die 5 euro (of wat kost zo'n Jackie) dubbel en dwars waard is. Het is een bewaar-interview. Je kunt het inlijsten en op de wc hangen, dan heb je er jaren plezier van, en alle vrienden & gasten ook.
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 08:47:42 #32
135305 beequeen
Lost.
pi_59834194
Update:
quote:
AMSTERDAM - Patrick Kluivert en Rossana Lima hebben aangeboden definitief te gaan zorgen voor zijn drie zonen, die nu zijn toevertrouwd aan de zorg van de eerste vrouw van Patrick, Angela van Hulten. Het Amsterdamse circuit praat erover. Ex-voetbalvrouw Angela zou niet zo’n toegewijde moeder zijn als ze zelf doet voorkomen.

De achtergrond van de catfight voor het Amsterdamse Byzantium wordt steeds mysterieuzer. Nu mama Angela, naar aanleiding van haar fysieke aanval op de huidige vrouw van Patrick Kluivert, zegt dat hij zich nauwelijks bekommert om zijn drie eerste kinderen, Quincy van 11, Justin van 9 en Ruben van 7, komen ook de reacties van de andere kant.

„Angela had een Spaans kindermeisje dat zij ontsloeg. Een van de redenen was dat de oppas zich te veel bemoeide met haar leven. Angela is namelijk vaak heerlijk op reis. Naar Miami, Ibiza. Dat is niet zo leuk voor de jongens. Want als het even niet uitkomt met de school, worden zij gewoon uit logeren gestuurd”, vertelt een ingewijde. „Zo’n goede moeder is zij dus niet. De jongens zien haar niet zo vaak.”

Angela van Hulten liet na de „mishandeling” een verklaring uitgaan waarin stond dat zij vindt dat Patrick maar een slechte vader is. „Terwijl Rossana en Patrick echt alles doen om de lieve vrede te bewaren. Angela misbruikt de kinderen voor echtscheidingsgevechten”, zegt de goede vriend van Patrick. „Hij heeft zelfs aangeboden zijn drie zonen grotendeels in huis te nemen. Hij is gek op de jongens. En zij kunnen het prima vinden met het nieuwe babyzoontje Shane van Rossana en Patrick.”

De huidige echtelieden doen er zelf overigens het zwijgen toe. „Iedereen is het meest gebaat bij rust”, zegt de manager van Rossana. Angela is (dit keer met haar zonen) op vakantie. Naar Ibiza, inderdaad.
Bron: Telegraaf.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator / Miss SHO woensdag 2 juli 2008 @ 08:53:07 #33
22592 crew  Ole
pi_59834242
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 03:53 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik heb dat interview gelezen! Het is een klein meesterwerkje, zeker als je de achtergrondgeschiedenis van de fistfight er later bij krijgt geleverd.

-knipperdeknip-

Geweldig interview. Ik heb het in een café gelezen, maar ik kan iedereen beloven dat het die 5 euro (of wat kost zo'n Jackie) dubbel en dwars waard is. Het is een bewaar-interview. Je kunt het inlijsten en op de wc hangen, dan heb je er jaren plezier van, en alle vrienden & gasten ook.
* Ole rent naar de tijdschriftenwinkel
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:05:07 #34
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59834341
Dat hij terugnam dat hij van Angela hield in zijn boek is volgens mij zelfs nog bij RTL Boulevard geweest . Maar dat zou er best wel eens wat mee te maken kunnen hebben idd!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 09:07:30 #35
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59834371
Party Patje toch
Some memories are best forgotten
Room 23
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 juli 2008 @ 09:22:09 #36
163650 Greys
pi_59834612
Toen zijn boek werd gepresenteerd waren ze al uit elkaar toch? Want ik kan me herinneren dat Angela daar ook gewoon bij was omdat ze nog zulke goede vrienden waren, ook al waren ze uit elkaar. En dat het iedereen opviel dat ze gewoon zo lief tegen elkaar deden en zo respectvol.
"Ros" heeft roet in het eten gegooid en stookt dus de hele boel tegen elkaar op. Want in het tijdperk pré-Ros was alles koek en ei. Het sekreet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:33:13 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59834818
OMG, smikkel ende smul

Alleen wel erg zielig voor de kinderen .
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:39:07 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59834930
quote:

[..]

Oh Nadine! Je hebt mijn hele ochtend gemaakt. Het schatergelach was in de gehele provincie Utrecht te horen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:40:28 #39
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59834960
Ik heb het zelfs 2 keer gelezen, omdat ik het zo leuk vond .

Ik denk dat het echte interview er alleen maar afbreuk aan doet .
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:43:21 #40
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59835012

"Gewééééldige sex"
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:44:42 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59835045
Nadine!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:49:46 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59835146
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 09:43 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]

"Gewééééldige sex"
Wat een engerd is het toch ook. Haar gezicht vertrekt van de hoogte van de zuurtegraad in haar fan-tas-tische kut.

Daar heeft Angie nooit last van
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 juli 2008 @ 10:06:34 #43
163650 Greys
pi_59835484
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 09:43 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]

"Gewééééldige sex"
* Greys gilt het uit van het lachen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59835519
Stelletje aasgieren
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:15:56 #45
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59835710
* debuurvrouw tranen van wangen veegt van het lachen

OMG. Maar wat opbeurend om te merken dat ik niet de enige ben met een "milde antipatie" tegen Rossana
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59835749
quote:

[..]

Ik lig hier helemaal dubbel en ja, geef mij Angela maar.
Die Ros toch met haar geweldige sex
pi_59835830
Dit soort topics laten goed zien hoe verziekt de wereld eigenlijk in elkaar zit
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:31:56 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59836085
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 09:49 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat een engerd is het toch ook. Haar gezicht vertrekt van de hoogte van de zuurtegraad in haar fan-tas-tische kut.

Wat weet je de vinger weer goed op de zure zere plek te leggen .
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:34:44 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59836143
Rossana Lima wil eigen naam niet kwijt
Rossana Lima is dolgelukkig met Patrick Kluivert. Ze staat echter niet te trappelen om zijn naam aan te nemen. "Eigenlijk wilde ik het gewoon op Lima houden".

Rossana Lima is dolgelukkig met haar kersverse echtgenoot Patrick Kluivert, maar ze staat niet te trappelen om zijn naam aan te nemen. "Eigenlijk wilde ik het gewoon op Lima houden", vertelt ze in het maartnummer van Beau Monde. "Ik heb jarenlang aan mijn naam gewerkt en voelde er eigenlijk niet zo veel voor om daar afstand van te doen. Sterker nog, ik heb Patrick voorgesteld of hij het geen leuk idee vond om voortaan als Patrick Lima door het leven te gaan."

pi_59836168
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:34 schreef Vivi het volgende:

Rossana Lima is dolgelukkig met haar kersverse echtgenoot Patrick Kluivert, maar ze staat niet te trappelen om zijn naam aan te nemen. "Eigenlijk wilde ik het gewoon op Lima houden", vertelt ze in het maartnummer van Beau Monde. "Ik heb jarenlang aan mijn naam gewerkt en voelde er eigenlijk niet zo veel voor om daar afstand van te doen. Sterker nog, ik heb Patrick voorgesteld of hij het geen leuk idee vond om voortaan als Patrick Lima door het leven te gaan."

[/i]
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')