Knappe analyse, vooral in aanmerking genomen dat het gaat over mensen die je nog nooit hebt gezienquote:Rossana heeft veel meer stijl dan jullie en daarom branden jullie haar af. Angela zit op jullie "niveau" daarom vinden jullie haar geweldig.
Niet nodig mop, ik heb daglenzenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als jij nou eens je eigen advies opvolgt
Die analyse is aan de hand van onze trashy commentaren hier natuurlijk. Dames die zulke uitlatingen doen kúnnen niet anders dan ver beneden alle peil zijn, volgens DroogDok.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Knappe analyse, vooral in aanmerking genomen dat het gaat over mensen die je nog nooit hebt gezien.
Nou je hoeft niet jaloers te zijn hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:12 schreef yvonne het volgende:
Ik zit zelfs ónder Angela's niveau, hoe jaloers moet ik dan wel niet zijnin m'n merkloze shirt, turkenmchammerlaaghangendkruisbroek en papillioslippers aan
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef conleche het volgende:
Ach DD moet z'n onderschrift veranderen, he just lóooves Rosssss. Move over Miranda.
Het kan. Er is ook iemand die van Nina Brink houdt. (Ik noem nu maar de eerste die in me op komt als ik aan een onwaarschijnlijke love intrest denk.....)
Nou, verlepte kop... verlepte kop,,, wat denk je dat al die GEWELDIGE seks met haar doet? En dat gebeurt allemaal tussen de babyvoedingen door, hè? Pat en Ros zetten er 's nachts speciaal de wekker voor. Goeie seks is een kwestie van discipline, bij hen. Denk ook even aan de veertien zwerfschapen die Ros onder haar hoede heeft, aan de gehandicapte ezel, en aan al die andere dieren die ze met veel liefde en aandacht weer op het rechte pad probeert te krijgen, en je begrijpt misschien waarom ze zo'n afgematte indruk maakt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:07 schreef tho_Omas het volgende:
Arme Pat. Zijn hele leven naar de vaantjes door kilometers testosteron. Verlepte kop trouwens die Ross.
Zelfde geldt natuurlijk voor de alle analyses van mensen die je niet kent......quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Knappe analyse, vooral in aanmerking genomen dat het gaat over mensen die je nog nooit hebt gezien.
Hoe fijn is dat, er bestaat ook nog hoop voor jouquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef conleche het volgende:
Ach DD moet z'n onderschrift veranderen, he just lóooves Rosssss. Move over Miranda.
Het kan. Er is ook iemand die van Nina Brink houdt. (Ik noem nu maar de eerste die in me op komt als ik aan een onwaarschijnlijke love intrest denk.....)
Gelukkig geef jij wel goed onderbouwde reacties zonder vooroordelenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
You're welcome![]()
Zal niet lang duren voordat iedereen inziet wat een topwijf Rossana en wat een domme hoer Angela is.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:49 schreef DroogDok het volgende:
Om dan maar wat leven in de brouwerij te brengen ben ik voor Ros (Rossana) Lima.
...
Je bent gewoon aan het provoceren, dus. Maar stiekem klopt ook jouw hart voor Angela.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:31 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet jaloers te zijn hoor.
Al kom je zo gekleed, met een fikse katert en de slaapprut nog in je ogen, je nest uitrollen.
Dan nog mogen types als Angela je veters nog niet lussen hoor, Yvonne......
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:38 schreef DroogDok het volgende:
You're welcome![]()
Zal niet lang duren voordat iedereen inziet wat een topwijf Rossana en wat een domme hoer Angela is.
Het merendeel staat natuurlijk aan de kant van Patrick...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is er mis met Nederland?!![]()
Hoorde gister bij shownieuws dat het merendeel van de Nederlandse bevolking aan de kant van Rossana staat![]()
Waarom zien wij alleen dat wat zo obvious is.
Ja, die vergeten blijkbaar heel snel dat Patje, die lieve naieve jongen, met een ander GEWELDIGE seks lag te hebben terwijl zij zwanger in het ziekenhuis lag. Alleen al daarom sta ik in het kamp van Angelaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoorde gister bij shownieuws dat het merendeel van de Nederlandse bevolking aan de kant van Rossana staat![]()
Nee hoor ik ben voor Patrick, als hij happy is bij Rossana prima.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het provoceren, dus. Maar stiekem klopt ook jouw hart voor Angela.
H$@%mPF!! Wat heeft hij dan gedaan? Een geneesmiddel tegen kanker uitgevonden? De nobelprijs voor de vrede gekregen? Zijn leven gericht om alleen de armen of misbedeelden te helpen? Nee, hij schopt goed een balletje over een grasveldje in een doel met wat palen en een net erom heen. Wat een prestaties, wat wereldverheffende! Beetje kleren van de keizer hierquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze heeft wel een goed punt, want Kluivert heeft in Nederland inderdaad veel te weinig waardering gekregen voor zijn prestaties.
Righht...quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:19 schreef N.icka het volgende:
Ik denk dat ik Pat maar ga afpakken van dat mormel
dat zou hij Ross noooooooooooooooit aandoen, hè, het zegt ook zo helemaal niets over Pat zelf, maar alles over zijn liefde voor Angela destijds, namelijk non existent, sprak milagro als advocaat van de duivel Rossquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die vergeten blijkbaar heel snel dat Patje, die lieve naieve jongen, met een ander GEWELDIGE seks lag te hebben terwijl zij zwanger in het ziekenhuis lag. Alleen al daarom sta ik in het kamp van Angela
quote:
-> VBL?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, het winnende doelpunt gescoord in 1995 bij de Champions League finale van Ajax tegen AC Milaan...in een heel warm stadion in Wenen.
Ja, ja ik was erbij....
Zo'n lieve naieve jongen verdient toch juist een vrouw als Ross, en niet zo'n engel als Angela?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die vergeten blijkbaar heel snel dat Patje, die lieve naieve jongen, met een ander GEWELDIGE seks lag te hebben terwijl zij zwanger in het ziekenhuis lag. Alleen al daarom sta ik in het kamp van Angela
Of, zoals mijn vader altijd zei: 'Hij deed zijn ogen dicht en gooide op goed geluk zijn poot veur de bal'. Papaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, het winnende doelpunt gescoord in 1995 bij de Champions League finale van Ajax tegen AC Milaan...in een heel warm stadion in Wenen.
Ja, ja ik was erbij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |