abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 11:23:49 #203
43556 miss_dynastie
pi_59884538
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:06 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Als jij nou eens je eigen advies opvolgt
Niet nodig mop, ik heb daglenzen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 juli 2008 @ 11:28:18 #204
163650 Greys
pi_59884656
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

Knappe analyse, vooral in aanmerking genomen dat het gaat over mensen die je nog nooit hebt gezien .
Die analyse is aan de hand van onze trashy commentaren hier natuurlijk. Dames die zulke uitlatingen doen kúnnen niet anders dan ver beneden alle peil zijn, volgens DroogDok.
Snap dat dan, lekker bimbootje van me
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:31:22 #205
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_59884740
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:12 schreef yvonne het volgende:
Ik zit zelfs ónder Angela's niveau, hoe jaloers moet ik dan wel niet zijn in m'n merkloze shirt, turkenmchammerlaaghangendkruisbroek en papillioslippers aan
Nou je hoeft niet jaloers te zijn hoor.
Al kom je zo gekleed, met een fikse katert en de slaapprut nog in je ogen, je nest uitrollen.
Dan nog mogen types als Angela je veters nog niet lussen hoor, Yvonne......
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:37:36 #206
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59884917
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef conleche het volgende:
Ach DD moet z'n onderschrift veranderen, he just lóooves Rosssss. Move over Miranda.

Het kan. Er is ook iemand die van Nina Brink houdt. (Ik noem nu maar de eerste die in me op komt als ik aan een onwaarschijnlijke love intrest denk.....)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59885176
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:07 schreef tho_Omas het volgende:
Arme Pat. Zijn hele leven naar de vaantjes door kilometers testosteron. Verlepte kop trouwens die Ross.
Nou, verlepte kop... verlepte kop,,, wat denk je dat al die GEWELDIGE seks met haar doet? En dat gebeurt allemaal tussen de babyvoedingen door, hè? Pat en Ros zetten er 's nachts speciaal de wekker voor. Goeie seks is een kwestie van discipline, bij hen. Denk ook even aan de veertien zwerfschapen die Ros onder haar hoede heeft, aan de gehandicapte ezel, en aan al die andere dieren die ze met veel liefde en aandacht weer op het rechte pad probeert te krijgen, en je begrijpt misschien waarom ze zo'n afgematte indruk maakt.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:49:32 #208
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59885281
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

Knappe analyse, vooral in aanmerking genomen dat het gaat over mensen die je nog nooit hebt gezien .
Zelfde geldt natuurlijk voor de alle analyses van mensen die je niet kent......
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef conleche het volgende:
Ach DD moet z'n onderschrift veranderen, he just lóooves Rosssss. Move over Miranda.

Het kan. Er is ook iemand die van Nina Brink houdt. (Ik noem nu maar de eerste die in me op komt als ik aan een onwaarschijnlijke love intrest denk.....)
Hoe fijn is dat, er bestaat ook nog hoop voor jou
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 juli 2008 @ 11:55:44 #209
163650 Greys
pi_59885502
Lieve DroogDok, je hebt toch wel in de gaten waar het in SHO juist om gaat? Je neemt het allemaal veel te serieus man. Ga lekker in NWS of POL over de misstanden in de wereld praten (of ga je daar tegen alle Wilders-haters ook roepen 'Ja maar jullie kennen hem niet in het echt, hij is eigenlijk heel stijlvol en lief' om maar eens wat te noemen?) maar laat ons hier lekker spuien hoe ernstig wij een hekel hebben aan Ros en haar geweeeeeeeeldige sex.

En nu opbokken, je houdt het niveau ongewenst te hoog, dálen moet het!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:04:22 #210
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59885767
Wat is er mis met Nederland?!
Hoorde gister bij shownieuws dat het merendeel van de Nederlandse bevolking aan de kant van Rossana staat
Waarom zien wij alleen dat wat zo obvious is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59885817
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:38 schreef DroogDok het volgende:

[..]

You're welcome

Zal niet lang duren voordat iedereen inziet wat een topwijf Rossana en wat een domme hoer Angela is.
Gelukkig geef jij wel goed onderbouwde reacties zonder vooroordelen
Dan zit ik liever "op het niveau van Angela" inderdaad, zoals je net zelf aangeeft
live life
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:07:12 #212
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59885844
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:49 schreef DroogDok het volgende:
Om dan maar wat leven in de brouwerij te brengen ben ik voor Ros (Rossana) Lima.

...
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:09:30 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59885912
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:07 schreef DroogDok het volgende:
Je bent gewoon aan het provoceren, dus. Maar stiekem klopt ook jouw hart voor Angela.

(Vandaag weer even casual als gisteren; zelfde spijkerrok, groene Havaianas, een groen-geel Diesel T-shirt en als ik me niet vergis Livera ondergoed)
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin vrijdag 4 juli 2008 @ 12:11:26 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59885970
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:31 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Nou je hoeft niet jaloers te zijn hoor.
Al kom je zo gekleed, met een fikse katert en de slaapprut nog in je ogen, je nest uitrollen.
Dan nog mogen types als Angela je veters nog niet lussen hoor, Yvonne......
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_59886112
Oja oja oja ikke ook, very casual: zandkleurige linnen baggy broek van de H&M, licht blauw basic shirtje van Esprit en slippers van de Hyper U uit Frankrijk. Onderbroek van Dim en BH van de Hema. Totale kosten geschat op: 60 euro. De laPerla onderbox van la Ross kost nog meer....
pi_59886194
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:38 schreef DroogDok het volgende:

You're welcome

Zal niet lang duren voordat iedereen inziet wat een topwijf Rossana en wat een domme hoer Angela is.

Nationale knuffelstylistes als Rosanna Lima zijn anders verschrikkelijk hoor, hoe ze iedereen toetakelen met semi-modische outfitjes waarvan je denkt, kijk nou, zou je er zelf zo bijlopen? Wat heeft dit 'stijlicoon' verder gedaan, Beau Monde en wat BN'ers, zou ze die afschuwelijke space outfits van Wendy van Dijk ook hebben bedacht of was dat weer Dyanne Beekman?

Anywayz, toevalig viel ik een keer in een reportage over het leventje van Angela en Patje en die Angela had echt de diepgang van een platvis. Deed de hele dag niets anders dan tegen Pat zijn leven en zijn bankrekening aanleunen. Kan zijn dat het prive een leuke vrouw is, geen idee.

Voor een serieuze styliste heeft ze een flut-CV, maar Lima heeft iig zelf wat opgebouwd, al snap ik persoonlijk niet dat ze dat dan met Kluivert wil delen. Naja, geweeeeldige seks dus

Fragmentje waarin Rosanna Lima en Anouk Smulders flinterdunne PR koekjes bakken. Note de door Rosanna besproken styling van Irene Moors op 5:09 in de uitgave van vorige week, waarbij Irene fijntjes opmerkt dat het een foto van drie jaar gelden is

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 04-07-2008 12:31:26 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:22:48 #217
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_59886265
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoorde gister bij shownieuws dat het merendeel van de Nederlandse bevolking aan de kant van Rossana staat
Het merendeel staat natuurlijk aan de kant van Patrick...
Het is een volwassen man, laat hem fijn zelf beslissen, in wie hij ff lekker ze lul wil stoppen...
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 12:26:49 #218
43556 miss_dynastie
pi_59886354
quote:
Ja, die vergeten blijkbaar heel snel dat Patje, die lieve naieve jongen, met een ander GEWELDIGE seks lag te hebben terwijl zij zwanger in het ziekenhuis lag. Alleen al daarom sta ik in het kamp van Angela
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:30:00 #219
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59886447
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent gewoon aan het provoceren, dus. Maar stiekem klopt ook jouw hart voor Angela.
Nee hoor ik ben voor Patrick, als hij happy is bij Rossana prima.

En ik blijf erbij dat Angela een golddiggende slet is. Over Rossana heb ik in princiepe geen mening, maar slechter dan Angela kan het niet zijn.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:35:12 #220
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_59886581
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ze heeft wel een goed punt, want Kluivert heeft in Nederland inderdaad veel te weinig waardering gekregen voor zijn prestaties.
H&#$@%mPF!! Wat heeft hij dan gedaan? Een geneesmiddel tegen kanker uitgevonden? De nobelprijs voor de vrede gekregen? Zijn leven gericht om alleen de armen of misbedeelden te helpen? Nee, hij schopt goed een balletje over een grasveldje in een doel met wat palen en een net erom heen. Wat een prestaties, wat wereldverheffende! Beetje kleren van de keizer hier

Wetenschappers die voor een betere wereld zorgen, die verdienen een lekker wijf! Niet zo'n zak stront die Kluivert heet. Een één of ander arrogante en onbelangrijke snotaap die beetje leuk tegen een balletje kan trappen. Wow, lekker belangrijk.

En die vrouwen die om hem vechten? Ze bewer5n wel dat vrouwen een zesde zintuig hebben en intuïtie als het gaat om dit soort zaken? So far for intuition, deze twee vrouwen hebben het absoluut niet dus.

Het zijn gewoon twee vliegen die om een berg stront heen zwermen.

Laat ze lekker, is deze hele discussie niet waard zeg!
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:19 schreef N.icka het volgende:
Ik denk dat ik Pat maar ga afpakken van dat mormel
Righht...
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_59886647
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, die vergeten blijkbaar heel snel dat Patje, die lieve naieve jongen, met een ander GEWELDIGE seks lag te hebben terwijl zij zwanger in het ziekenhuis lag. Alleen al daarom sta ik in het kamp van Angela
dat zou hij Ross noooooooooooooooit aandoen, hè, het zegt ook zo helemaal niets over Pat zelf, maar alles over zijn liefde voor Angela destijds, namelijk non existent, sprak milagro als advocaat van de duivel Ross

ook dat hij iemand dood reed, niet expres natuulijk, maar koud een maand later weer te hard door rood reed, zegt ook niets over Pat, maar alles over de onvrede, het vreselijke huwelijk waarin hij gevangen zat, dan krijg je dat soort dingen...

het enige dat telt is dat Pat een gewèldige sportman is, ondergewaardeerd, in tegenstelling tot de sex, die is natuurlijk ook gewèldig, maar wel op waarde geschat, door Ross tenminste, en die wisselende blondjes die hij zo her en der tegenkomt, maar die zijn geen bedreiging, hoor, voor Ross, dat is niet de reden dat ze sjaggo wordt, het gaat om de leegte, waarop ze reageert, die leegte die Angela ook zo kenmerkt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59886781
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:35 schreef Demophon het volgende:

[..]

H&#$@%mPF!! Wat heeft hij dan gedaan?

Nou, het winnende doelpunt gescoord in 1995 bij de Champions League finale van Ajax tegen AC Milaan...in een heel warm stadion in Wenen.

Ja, ja ik was erbij... .
pi_59886873
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou, het winnende doelpunt gescoord in 1995 bij de Champions League finale van Ajax tegen AC Milaan...in een heel warm stadion in Wenen.

Ja, ja ik was erbij... .
-> VBL?

roddel en achterklap graag
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:50:10 #224
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_59886948
quote:

[..]

Zo'n lieve naieve jongen verdient toch juist een vrouw als Ross, en niet zo'n engel als Angela?
Berlioz
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 12:50:47 #225
43556 miss_dynastie
pi_59886960
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ja ik was erbij... .
Of, zoals mijn vader altijd zei: 'Hij deed zijn ogen dicht en gooide op goed geluk zijn poot veur de bal'. Papa
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 12:51:34 #226
43556 miss_dynastie
pi_59886978
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:50 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Zo'n lieve naieve jongen verdient toch juist een vrouw als Ross, en niet zo'n engel als Angela?
Oh, dat is wel waar hoor, ze passen prima bij elkaar. Vind alleen niet terecht dat Angela door het slijk wordt gehaald door dumb & dumber.
pi_59887055
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh, dat is wel waar hoor, ze passen prima bij elkaar. Vind alleen niet terecht dat Angela door het slijk wordt gehaald door dumb & dumber.

Nieuwe geliefden zoeken altijd een gemeenschappelijk afzetpunt, dat plakt zo lekker.
pi_59887336
quote:

[..]

Dit slaat echt nergens op want Roos staat daar toch helemaal los van.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59887385
quote:
Omdat jullie haters zijn.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 13:13:26 #230
43556 miss_dynastie
pi_59887557
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit slaat echt nergens op want Roos staat daar toch helemaal los van.
Nou, als je een buiten de deur vreter presenteert als lieve, naieve jongen, vind ik je maar een doos hoor
pi_59887586
quote:

[..]

H&#$@%mPF!! Wat heeft hij dan gedaan? Een geneesmiddel tegen kanker uitgevonden? De nobelprijs voor de vrede gekregen? Zijn leven gericht om alleen de armen of misbedeelden te helpen? Nee, hij schopt goed een balletje over een grasveldje in een doel met wat palen en een net erom heen. Wat een prestaties, wat wereldverheffende! Beetje kleren van de keizer hier

Wetenschappers die voor een betere wereld zorgen, die verdienen een lekker wijf! Niet zo'n zak stront die Kluivert heet. Een één of ander arrogante en onbelangrijke snotaap die beetje leuk tegen een balletje kan trappen. Wow, lekker belangrijk.

En die vrouwen die om hem vechten? Ze bewer5n wel dat vrouwen een zesde zintuig hebben en intuïtie als het gaat om dit soort zaken? So far for intuition, deze twee vrouwen hebben het absoluut niet dus.

Het zijn gewoon twee vliegen die om een berg stront heen zwermen.

Laat ze lekker, is deze hele discussie niet waard zeg!
[..]

Righht...
Kluivert is sowieso de grootste topscorer aller tijden van het Nederlandse elftal.

En geen waardering krijgen is afschuwelijk, ookal heb je miljoenen.
Overigens was de knvb te beroerd om voor Kluivert EK-kaarten te regelen terwijl hij er gewoon voor wilde betalen.
pi_59887698
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, als je een buiten de deur vreter presenteert als lieve, naieve jongen, vind ik je maar een doos hoor
Mensen kunnen ook hun leven beteren.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 13:38:02 #233
43556 miss_dynastie
pi_59888206
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Mensen kunnen ook hun leven beteren.
Misschien maar niet zonder Ros natuurlijk
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:44:27 #234
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_59888367
Maar WEL zonder Angela
Berlioz
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:25:27 #235
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59889325
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Volkomen terrecht dat ze door het slijk wordt gehaald, het enige wat ze doet is feesten van de alimentatie die Kluivert haar voor de verzorging van zijn kinderen betaald.
Stomme slet dat ze er is.
pi_59896729
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:25 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Volkomen terrecht dat ze door het slijk wordt gehaald, het enige wat ze doet is feesten van de alimentatie die Kluivert haar voor de verzorging van zijn kinderen betaald.
Stomme slet dat ze er is.
Een moeder mag zelf bepalen wat ze doet met de centen die ze van d'r ex man krijgt *zelf ook flink gaat feesten van het astronomische bedrag dat haar ex betaald, zogenaamd voor z'n kinderen*.

Of zou ik nou elke cent in mijn kids stoppen? Ja toch wel. Maar ik denk dat Pat wel iets meer betaald dan mijn ex, en mijn kids komen niets te kort dus ik ga er vanuit dat er genoeg overblijft om van te feesten. Ik geef haar groot gelijk.

Ik hoop bijna dat Kluivert inderdaad full time voor z'n eigen kids mag gaan zorgen. Ik heb begrepen dat de oudste 11 jaar is. Die gaat dus eerdaags puberen. Ik moet nog zien of Ros en hij dan nog steeds gewéldige seks zullen hebben met een kind wat om 10 uur ofzo naar bed gaat. Ik denk dat Ros flink spijt zou krijgen.

'Jij hebt niks over mij te zeggen, je bent m'n moeder niet!'

Ik hoop dan uiteraard wel op een reality soap
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 20:52:04 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59897443
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Een moeder mag zelf bepalen wat ze doet met de centen die ze van d'r ex man krijgt *zelf ook flink gaat feesten van het astronomische bedrag dat haar ex betaald, zogenaamd voor z'n kinderen*.

Of zou ik nou elke cent in mijn kids stoppen? Ja toch wel. Maar ik denk dat Pat wel iets meer betaald dan mijn ex, en mijn kids komen niets te kort dus ik ga er vanuit dat er genoeg overblijft om van te feesten. Ik geef haar groot gelijk.

Ik hoop bijna dat Kluivert inderdaad full time voor z'n eigen kids mag gaan zorgen. Ik heb begrepen dat de oudste 11 jaar is. Die gaat dus eerdaags puberen. Ik moet nog zien of Ros en hij dan nog steeds gewéldige seks zullen hebben met een kind wat om 10 uur ofzo naar bed gaat. Ik denk dat Ros flink spijt zou krijgen.

'Jij hebt niks over mij te zeggen, je bent m'n moeder niet!'

Ik hoop dan uiteraard wel op een reality soap

zie het helemaal voor me
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:13:03 #238
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59897925
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Met partnerallimentatie wel ( trouwens, ga gewoon zelf werken), het geld dat een vader betaald voor het levensonderhoud van zijn kinderen moet ook gewoon daar aan worden uitgegeven, niet aan vliegreisjes en coke.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:33:44 #239
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_59898388
Echte liefde = HOT (Ross)
Fucking the pain away = NOT (Angela)
Berlioz
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 juli 2008 @ 05:07:51 #240
22592 crew  Ole
pi_59904211
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:12 schreef yvonne het volgende:
Ik zit zelfs ónder Angela's niveau, hoe jaloers moet ik dan wel niet zijn in m'n merkloze shirt, turkenmchammerlaaghangendkruisbroek en papillioslippers aan

had ik al verteld dat ik vandaag slippers van Bristol aan mijn poezelige voetjes heb
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 juli 2008 @ 05:09:01 #241
22592 crew  Ole
pi_59904213
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:13 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Met partnerallimentatie wel ( trouwens, ga gewoon zelf werken), het geld dat een vader betaald voor het levensonderhoud van zijn kinderen moet ook gewoon daar aan worden uitgegeven, niet aan vliegreisjes en coke.
vertel !
  † In Memoriam † zaterdag 5 juli 2008 @ 13:00:07 #242
135305 beequeen
Lost.
pi_59907068
Update van nu.nl.
quote:
Vechtende vrouwen

Wat er nou precies aan de hand was, wordt niet duidelijk. Wèl dat de twee vrouwen van Patrick Kluivert in een ordinair straatgevecht verwikkeld raakten. Weekend smult van de kijvende dames. De ex-vrouw, Angela, had blijkbaar bij haar moeder geklaagd over de arrogantie van Patrick's nieuwe vrouw. Toen Rossanna en Patrick de kinderen bij Ans kwam ophalen, ontplofte zijn ex-schoonmoeder. 'Rossana keek, zoals ze dat kan, heel hooghartig vanuit de auto op Angela's moeder neer. En die zag dat ze door Rossana als minderwaardig werd beschouwd', aldus een vriendin van Angela. Naar goed plat Amsterdams gebruik trok schoonmamma haar scheur open en maakte 'Ros' uit voor alles wat mooi en lelijk was. Angela schoot te hulp en deed er nog een schepje bovenop. Volgens Rossana is ze geslagen en bespuwd, volgens de vriendin is haar niets aangedaan. Zo zie je maar weer: wèl veel geld, absoluut geen manieren. Maar daar smullen wij nou juist van.

Iemand de Weekend al gekocht?

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 05-07-2008 13:49:38 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_59907423
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:13 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Is dat voor mij bedoeld of heb je het over Angela? Want ik werk zelf Heb zelfs nooit alimentatie voor mezelf gevraagd. Vandaar dat ik binnen een maand gescheiden was, ex vond het allang best.

Hoe dan ook, komen die kinderen op financieel gebied (ik heb het dus even niet over aandacht) wat te kort? Ik neem aan dat ze een aardige smak geld krijgt, laten we zeggen op z'n minst 4 keer zo veel als dat ik krijg (en zelf nog eens aan m'n kinderen spendeer). Mijn kinderen komen niets tekort, dus ik betwijfel of die kinderen wel wat te kort komen. Op financieel gebied dan hé, en dan ga ik echt niet zitten tellen of al de alimentatie daadwerkelijk daaraan uitgegeven word.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 juli 2008 @ 13:22:18 #244
22592 crew  Ole
pi_59907427
* noteert:
Jackie
AD
Weekend
pi_59907517
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:22 schreef Ole het volgende:
* noteert:
Jackie
AD
Weekend
Ik heb gisteren de allerlaatste Jackie bij mijn Appie kunnen bemachtigen, als ik vanavond thuiskom, ga ik eens lekker dat bad vol met bubbeltjes doen en er heerlijk voor liggen. Nu al zin in!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 juli 2008 @ 16:42:03 #246
163650 Greys
pi_59910222
Ik ben dan weer wat pauperiger bezig geweest (ik ben dan ook geen stijlvolle Ros) en heb het ingescande interview in dit topic gewoon uitgeprint en gelezen. Smullen!

Maar tha real thing in een bad vol bubbeltjes moet helemaal een zaligheid zijn! Enjoy!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:48:06 #247
6941 APK
Factual, I think.
pi_59912248
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:42 schreef Greys het volgende:

Maar tha real thing in een bad vol bubbeltjes moet helemaal een zaligheid zijn! Enjoy!
Als ik een vrouw was zou ik ook graag met Hem in een bad vol bubbeltjes zitten.
In Parijs natuurlijk, hij in een smoking die opeens een badjas is en dan de volgende dag shoppen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:49:51 #248
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59912288
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:48 schreef APK het volgende:

[..]

Als ik een vrouw was zou ik ook graag met Hem in een bad vol bubbeltjes zitten.
In Parijs natuurlijk, hij in een smoking die opeens een badjas is en dan de volgende dag shoppen.
En dan wel Uggs onder de badjas en witte lakens op het bed.
En afdingen. Bij alles
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:53:15 #249
6941 APK
Factual, I think.
pi_59912359
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:

En afdingen. Bij alles
In een heel ver verleden kwam er wel eens een bollenslikker kleine envelopjes bezorgen.
Deze beste man zei dat hij ook regelmatig door bepaalde Ajaxspelers gebeld werd.

Zou dat zijn waar Ross ( ) op doelde in het interview?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59913223
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

En afdingen. Bij alles
beter aflaten dan afdingen denk ik dan ......en aflaten dan wel zonder die Uggs
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:50:56 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59913418
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:53 schreef APK het volgende:

[..]

In een heel ver verleden kwam er wel eens een bollenslikker kleine envelopjes bezorgen.
Deze beste man zei dat hij ook regelmatig door bepaalde Ajaxspelers gebeld werd.

Zou dat zijn waar Ross ( ) op doelde in het interview?
En dan Angela de schuld geven
Ikwistut
pi_59934751
Wat een misselijkmakend interview

Fijn hoor dat ze zo gelukkig zijn en geweldige sex hebben but who cares?!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_59937322
Wat ik wel fijn vond aan dit interview is dat het líjkt alsof de journalisten op haar hand zijn, maar eigenlijk wordt ze gewoon neer gezet als een vreselijke golddigger.

Ross: "Zijn wereldje was gewoon heel anders. Als hij vroeger boodschappen ging doen pakte hij een taxi en dan ging hij langs DE Gucci, Prada en weet ik wat"
Patrick: "Dat doen wij nu ook"
Ross: "Oók ja, maar niet alleen"

Wat me ook niet bevalt is dat ze alleen maar aan de groene thee zit. Dat wordt het breekpunt! Zo'n saaie muts die alleen gepofte sojabonen eet. Mark my words: over een jaar of wat gaat hij weer lopen slempen met een wat gezelliger type, die d'r tenminste voor uitkomt dat ze per taxi naar DE Gucci gaan!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 juli 2008 @ 22:48:46 #254
163650 Greys
pi_59937379
Die krijgt vanzelf weer de kriebels om met een fles champagne in een jacuzzi te gaan zitten snollen, in plaats van die groene theemuts
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59939703
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:46 schreef conleche het volgende:
Wat ik wel fijn vond aan dit interview is dat het líjkt alsof de journalisten op haar hand zijn, maar eigenlijk wordt ze gewoon neer gezet als een vreselijke golddigger.

Ross: "Zijn wereldje was gewoon heel anders. Als hij vroeger boodschappen ging doen pakte hij een taxi en dan ging hij langs DE Gucci, Prada en weet ik wat"
Patrick: "Dat doen wij nu ook"
Ross: "Oók ja, maar niet alleen"
En bij zo'n 'persoonlijk' diepte-interview als dit heeft Ros zeker bedongen dat zij de ongecorrigeerde tekst van tevoren mocht inzien om 'eventuele correcties aan te brengen' - en reken maar dat zij die correcties ook daadwerkelijk heeft aangebracht, tot in het kleinste detail. Ros is het type dat 64 keer naar de 'Jackie'-redactie belt om nog één laatste zinnetje bij te schaven, nog één leestekentje te verwijderen, nog een allerlaatste bijzin toe te voegen, enzovoort.

Die wetenschap maakt het interview nog veel hilarischer dan het al is. Wat wij hier te zien krijgen, is echt The Full Ross. Ze stond er zelf helemaal achter, zag er een fantastische PR-campagne in en heeft samen met Pat vermoedelijk wel een paar flessen champagne koppen groene thee op deze Mijlpaal gedronken.
  maandag 7 juli 2008 @ 07:26:15 #256
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59940916
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:34 schreef Cyan het volgende:
Wat een misselijkmakend interview

Fijn hoor dat ze zo gelukkig zijn en geweldige sex hebben but who cares?!
Ik zou zeggen lees het topic eens door
pi_59955807
Jackie is al een wanstaltig blad, rossana lijkt me ook naar, dus ik ga thuis heerlijk de scans lezen. Kwijl.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 juli 2008 @ 03:15:08 #258
22592 crew  Ole
pi_59964042
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:20 schreef Toeps het volgende:
Jackie is al een wanstaltig blad, rossana lijkt me ook naar, dus ik ga thuis heerlijk de scans lezen. Kwijl.
geniet er van!
pi_59964119
Wat een afschuwelijk interview En wat een afschuwelijk mens
pi_59964213
Patrick kan kennelijk niet zelf praten. En dit is duidelijk een stap in het grote masterplan om zijn image op te krikken, waarna hoogstwaarschijnlijk om de voogdij van die kinderen gevraagd gaat worden. Ik vind dat zo sneu voor die koters.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 juli 2008 @ 08:03:15 #261
22592 crew  Ole
pi_59964595
"Pat" heeft gewoon een moederype nodig. Hoeft hij zelf niet na te denken en zo

idd erg sneu voor de koters
pi_60035518
http://www.heleweekweeken(...)et_rossana_lima.html

kunnen die knullen trouwens nog iets meer op papa lijken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:29:42 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60035654
Wel lief én stijlvol hoe ze over Patrick praat nog...oh oh OH! Wat zou ik me verkneukelen als die twee weer bij elkaar zouden komen .

Jeuj, ik zei verkneukelen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:32:52 #264
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60035694
quote:
Ik ben juist de allerbeste moeder die een kind zich kan voorstellen.
Nu doet ze 95% van alle moeders op deze wereld wel wat te kort denk ik
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2008 @ 10:06:49 #265
163650 Greys
pi_60036141
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:29 schreef Vivi het volgende:
Wel lief én stijlvol hoe ze over Patrick praat nog...oh oh OH! Wat zou ik me verkneukelen als die twee weer bij elkaar zouden komen .

Jeuj, ik zei verkneukelen
Dat lijkt me echt zááááálig!
Daar is Ros ook erg bang voor natuurlijk. Die ziet de blonde engel nog steeds als enorme bedreiging (en terecht).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60036566
Dat middelste joch!! Wow, was ik maar weer 10!!

Heel slim, om aardig over Patje te spreken, nu komt die scheldende Ross nog meer over als een omhooggevallen tokkie!!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2008 @ 10:37:12 #267
163650 Greys
pi_60036734
Die linker is ook een beauty!
Alleen die drie dezelfde broekjes Nou ja, het is Angela, we vergeven het haar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:37:21 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60036738
Ik heb gisteren eindelijk dat artikel in Jackie gelezen. Moest me daar even mentaal op voorbereiden, maar het is uitstekend leesvoer voor op de wc gebleken.
Anyhood, ik las er iets vreemds in. Op de avond van het aanzoek had Ros zich extra mooi gemaakt, mooie jurk, make-up, the works. En vervolgens zitten ze allebei in badjas verliefd te zijn nadat ze ja heeft gezegd ...

Zou tussen het aanzoek en het ja zeggen nog een portie gewèldige seks hebben gezeten of maakt Ros graag haar eigen sprookjes?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2008 @ 10:56:05 #269
163650 Greys
pi_60037061
Dat van die sprookjes klopt sowieso
Ze schrijft namelijk ook Ik had mijn mooiste jurk aan, Pat zijn smoking. En alles was in kerstsfeer versierd, met een kerstboom en een ijsbaantje. Ik voelde me net Pretty Woman! Totdat ik ophield met praten en zag dat Patrick me heel erg aankeek, zo met zijn kin een beetje naar voren. Dus ik zei: Wat is er? Hij zei: Eet smakelijk. Nou, en toen haalde ik dat ding van mijn bord.

Let wel, ze eten op hun hotelkamer.
Dus eh... een ijsbaantje? Ros heeft wel erg veel fantasie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:23:13 #270
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_60037580
Ach joh, das toch allemaal zo duidelijk als wat. Patrick is de speelse, rebelse Surinaamse jongen met ook nog eens een uitbundige geschiedenis, zoekt een moedertype bij wie hij zich veilig voelt en die hem onderhoudt, hij laat Rosss voor hem denken en krijgt in ruil een rustige omgeving (ook wel eens lekker) met GEWELDIGE sex erbij (want OH wat is Rosss hard to get , het type dat moeilijk doet maar Pat uiteindelijk toch alles geeft omdat ze dondersgoed weet dat hij anders weg is; maakt haar ook niet uit, zolang ze haar hard-to-get imago maar behoudt).
Maar goed, uiteindelijk kruipt ook bij Pat het bloed waar het niet gaan kan en gaat hij op den duur toch buiten de deur eten, dan wordt Ross te beknellend en wordt de zekerheid en veiligheid een sleur. En ja, dan is de spannende ex er om hem de spanning te geven en datgene wat Rosss nooit hebben zal.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:31:02 #271
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60037718
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2008 @ 13:20:28 #272
163650 Greys
pi_60039780
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:23 schreef BVO het volgende:

Maar goed, uiteindelijk kruipt ook bij Pat het bloed waar het niet gaan kan en gaat hij op den duur toch buiten de deur eten, dan wordt Ross te beknellend en wordt de zekerheid en veiligheid een sleur. En ja, dan is de spannende ex er om hem de spanning te geven en datgene wat Rosss nooit hebben zal.
Niet-zo-gewèèèèèlllldige-sex???
Als wij Ros mogen geloven zal zij dat nooit hebben namelijk. Daar past ze voor.
Zij poetst de plinten met Ajax (staat in het interview!) of was het nou Andy (?) terwijl Pat stofzuigt, drinkt liever groene thee dan champagne, legt er een wokkel in en zal nooit, ik herhaal nóóit genoegen nemen met minder dan gewèèèèllllldige sex.

Dus wàt, BVO..... WAT is datgene dat Ros nooit hebben zal?
Hou ons niet langer in spanning
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:25:28 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60039890
Het was Ajax, weet ik helaas nog.
pi_60040764
quote:

[..]

Nou inderdaad, Ik moet echt kotsten van dat gezanik over de gewééééldige prestaties van meneer kluivert

een aantal jaar geleden gaf hij ook een ontroerend interview. In z'n Hawaiblouse en met snik in de stem vertellen dat hij zooooo geleden heeft door de Nederlandse pers en of het volk dan vergeten was wat hij allemaal gepresteerd had en dat het ongeloveloos was dat HIJ de grote (inmiddels dikke vette) Patrick Kluivert niet geselecteerd was voor het Nederlands Elftal! Hij was verdorie wel even de allerbeste bankzitter bij Valencia!

Hij zou bij PSV wel even aan heel Nederland laten zien dat de grote Pat weer terug was. Hard trainen hoef ik niet hoor, Hallo! weet je wel wie ik ben? Ik hoef alleen maar met m'n dikke lijf in de spits.....zodat iemand anders voor mij kan rennen. Wat willen jullie me alweer kwijt? weet je wel wat je doet? ach jullie zijn ook allemaal hetzelfde.....de pers heeft jullie opgestookt he!!!

die lieve lieve naieve Pat.
You won't know the facts until you've seen the fiction
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:30:29 #275
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60042932
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 10:27 schreef conleche het volgende:
Dat middelste joch!! Wow, was ik maar weer 10!!

Ik dacht dat dat een meisje was .
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:32:46 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60042995
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Zij poetst de plinten met Ajax (staat in het interview!) of was het nou Andy (?) terwijl Pat stofzuigt, drinkt liever groene thee dan champagne, legt er een wokkel in en zal nooit, ik herhaal nóóit genoegen nemen met minder dan gewèèèèllllldige sex.

!

Die 9 miljoen die Ans alvast binnen heeft, denk ik zo
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:34:58 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60043059
Kunnen we niet met zijn allen lappen om een Ansj-look-a-like uit de Yab Yum catalogus te charteren om Pat te verleiden op een onbewaakt ogenblik? En dat Re dan om de hoek staat met zijn groothoek .
pi_60043145
Ik denk dat zo een actie bij voorbaat al gedoemd is te mislukken.
75 topics = FIN
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:46:36 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60043346
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:38 schreef FP128 het volgende:
Ja idd, hoogst onwaarschijnlijk dat Pat betrapt wordt op vreemdgaan.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:03:54 #280
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_60043745
Berlioz
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2008 @ 16:04:18 #281
163650 Greys
pi_60043752
Viev, jij bent zelf ook een blonde beauty.
Ik zou zeggen.... work it girl!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60043927
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:38 schreef FP128 het volgende:
Ja want hij is zo betrouwbaar, das waar ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2008 @ 16:24:19 #283
163650 Greys
pi_60044126
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:14 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja want hij is zo betrouwbaar, das waar ook
Ros watches every move.
I know what you did last hour... Brrrrr
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:30:13 #284
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_60053460
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Vrijblijvende spanning, lol, geilheid, avontuur, sensatie, leukheid... Pat kijkt tegen Ross op en vindt dat aan-de-lijn-gedrag heerlijk, for the time being uiteraard, een so-called vrouw van de wereld die Pat lekker veiligheid geeft en geweeeeeeeeeeldige sex. Maar ach, ik heb het zo vaak zien gebeuren, na een tijdje gaan zijn ogen vanzelf open hoor. En dan trekt toch die natúúrlijke leukheid he... ipv dat geforceerde independent-woman-gedrag van onze Ross.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 juli 2008 @ 00:37:17 #285
163650 Greys
pi_60053573
Ja BVO, je hebt gelijk.
Dát... of hij wordt die groene thee gewoon kotsbeu, grijpt een fles Sjampie en belt Ansj
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60054594
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:37 schreef Greys het volgende:
Ja BVO, je hebt gelijk.
Dát... of hij wordt die groene thee gewoon kotsbeu, grijpt een fles Sjampie en belt Ansj
Of any other chickie.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2008 @ 11:27:38 #287
43556 miss_dynastie
pi_60056651
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Let wel, ze eten op hun hotelkamer.
Dus eh... een ijsbaantje? Ros heeft wel erg veel fantasie
Misschien bedoelt ze zo'n dickens village ijsbaantje? Die zijn best leuk.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 12:13:02 #288
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60057181
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien bedoelt ze zo'n dickens village ijsbaantje? Die zijn best leuk.
Die ze dan gescoord hebben bij De Tuincentrum .

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 12-07-2008 12:20:12 ]
pi_60057690
Dat heet bij hun vast De Geraniumjuwelier
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:36:52 #290
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60058252
Zou het dan niet Hét geraniumjuwelier zijn? Je moet wel consistent blijven tenslotte .
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 juli 2008 @ 13:40:47 #291
163650 Greys
pi_60058300
Prada Gerania
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60058885
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 13:40 schreef Greys het volgende:
Prada Gerania
DE Prada Gerania dan hè!

Of DE Dolce Wisteria!
  Moderator / Miss SHO zondag 1 februari 2009 @ 18:01:29 #293
22592 crew  Ole
pi_65630543
Leuk die Fashion week
quote:
Catfight tussen Rossana Lima en ex Kluivert

31 januari 2009, Zaterdag

Vrijdagavond heerste er een gespannen sfeer op de eerste rij bij de catwalk van de Amsterdam International Fashion Week. Veel prominente gasten waren uitgenodigd om de modeshow van Blue Blood bij te wonen, zo ook Patrick Kluivert, Rossana Lima en de ex-vrouw van Patrick, Angela van Hulten.

Het is geen publiek geheim dat Angela van Hulten en Rossana Lima elkaars bloed wel kunnen drinken. Onlangs nog heeft Lima aangifte van mishandeling gedaan tegen de ex-vrouw van de stervoetballer. Angela en haar moeder zouden de nieuwe vrouw van de voetballer onlangs in Amsterdam hebben aangevallen, toen Rossana en Patrick de drie zoontjes die Kluivert met Angela heeft op kwamen halen.

Vrijdagavond werden de twee opnieuw met elkaar geconfronteerd. De organisatie van de Fashion Week was hoogstwaarschijnlijk niet op de hoogte van de ruzie tussen de twee: Angela, Patrick en Rossana werden naast elkaar geplaatst. Wat onwennig ging het stel uit beleefdheid toch maar zitten, tot het moment kwam dat Lima de vrouw waardoor zij ooit is mishandeld een handgebaar toespeelde, topmodel Yfke Sturm ingreep. Zij nam plaats tussen het stel.

Pikant detail is dat Yfke geen eigen stoel meer had, dus zij op de schoot van haar man plaats moest nemen om het kibbelende stel uit elkaar te houden. Een catfight op de catwalk, ordinair maar kraakhelder!
  zondag 1 februari 2009 @ 18:58:47 #294
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_65632180
Ramptoerist meldt zich.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator / Miss SHO zondag 1 februari 2009 @ 19:02:59 #295
22592 crew  Ole
pi_65632304
Die Ross, stak haar middelvinger op!
quote:
Catfight tussen Rossana Lima en ex Kluivert bij modeshow!

(31-1-2009) Foutje! Patrick Kluivert, Rossana Lima en de ex-vrouw van de voetballer, Angela van Hulten, werden per ongeluk naast elkaar gezet tijdens de show van Blue Blood tijdens de Amstewrdam Fashion Week. Yfke Sturm moest erbij komen om de boel te sussen.

Veel BN'ers waren uitgenodigd om de modeshow van Blue Blood bij te wonen, maar de organisatie van de Fashion Week wist niet dat Rossana en Angela elkaars bloed wel kunnen drinken. Rossana stak haar middelvinger op naar Angela, maar gelukkig greep Yfke Sturm op tijd in. Het topmodel ging tussen de twee herrieschoppers inzitten, meldt Showbiznewz. Yfke had geen eigen stoel meer, dus ze moest op de schoot van haar man blijven zitten om de dames uit elkaar te houden.

Lima heeft onlangs aangifte van mishandeling gedaan tegen Van Hulten. Patrick en zijn ex-vrouw hebben drie zoontjes. Toen de voetballer ze op ging halen samen met zijn nieuwe echtgenote Rossana, ging het mis. Angela sloeg en spuwde en probeerde de brunette te raken waar ze kon.
  Moderator / Miss SHO zondag 1 februari 2009 @ 19:04:30 #296
22592 crew  Ole
pi_65632346
Het staat zelfs op joetjoep!!!
  zondag 1 februari 2009 @ 19:07:35 #297
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_65632431
Wat een zwaktebod van Rossana
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_65632442
*sensatiebeluste DE is er ook weer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65640033
Er was iemand met inside-info, kan die zich nog even melden?? Ik zit al sinds gistermiddag klaar met thee.
  zondag 1 februari 2009 @ 23:15:05 #300
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_65641118
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:48 schreef conleche het volgende:
Er was iemand met inside-info, kan die zich nog even melden?? Ik zit al sinds gistermiddag klaar met thee.
Toch wel groene he?
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Moderator / Miss SHO maandag 2 februari 2009 @ 15:29:26 #301
22592 crew  Ole
pi_65658470
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:48 schreef conleche het volgende:
Nou,

Toevallig ken ik de mensen die in het pand waar Victor woont(, je weet wel, die was met zijn nieuwe vlam op de Fashion week,) een Beroemde Makeupschool hebben.
Zij waren ook bij de fashion week. Als ik ze van de week tegenkom zal ik het eens even navragen allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')