Oh, dat is wel waar hoor, ze passen prima bij elkaar. Vind alleen niet terecht dat Angela door het slijk wordt gehaald door dumb & dumber.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:50 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Zo'n lieve naieve jongen verdient toch juist een vrouw als Ross, en niet zo'n engel als Angela?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is wel waar hoor, ze passen prima bij elkaar. Vind alleen niet terecht dat Angela door het slijk wordt gehaald door dumb & dumber.
Dit slaat echt nergens op want Roos staat daar toch helemaal los van.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die vergeten blijkbaar heel snel dat Patje, die lieve naieve jongen, met een ander GEWELDIGE seks lag te hebben terwijl zij zwanger in het ziekenhuis lag. Alleen al daarom sta ik in het kamp van Angela
Omdat jullie haters zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is er mis met Nederland?!![]()
Hoorde gister bij shownieuws dat het merendeel van de Nederlandse bevolking aan de kant van Rossana staat![]()
Waarom zien wij alleen dat wat zo obvious is.
Nou, als je een buiten de deur vreter presenteert als lieve, naieve jongen, vind ik je maar een doos hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op want Roos staat daar toch helemaal los van.
Kluivert is sowieso de grootste topscorer aller tijden van het Nederlandse elftal.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:35 schreef Demophon het volgende:
[..]
H$@%mPF!! Wat heeft hij dan gedaan? Een geneesmiddel tegen kanker uitgevonden? De nobelprijs voor de vrede gekregen? Zijn leven gericht om alleen de armen of misbedeelden te helpen? Nee, hij schopt goed een balletje over een grasveldje in een doel met wat palen en een net erom heen. Wat een prestaties, wat wereldverheffende! Beetje kleren van de keizer hier![]()
Wetenschappers die voor een betere wereld zorgen, die verdienen een lekker wijf! Niet zo'n zak stront die Kluivert heet. Een één of ander arrogante en onbelangrijke snotaap die beetje leuk tegen een balletje kan trappen. Wow, lekker belangrijk.
En die vrouwen die om hem vechten? Ze bewer5n wel dat vrouwen een zesde zintuig hebben en intuïtie als het gaat om dit soort zaken? So far for intuition, deze twee vrouwen hebben het absoluut niet dus.
Het zijn gewoon twee vliegen die om een berg stront heen zwermen.
Laat ze lekker, is deze hele discussie niet waard zeg!![]()
[..]
Righht...
Mensen kunnen ook hun leven beteren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als je een buiten de deur vreter presenteert als lieve, naieve jongen, vind ik je maar een doos hoor
Volkomen terrecht dat ze door het slijk wordt gehaald, het enige wat ze doet is feesten van de alimentatie die Kluivert haar voor de verzorging van zijn kinderen betaald.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is wel waar hoor, ze passen prima bij elkaar. Vind alleen niet terecht dat Angela door het slijk wordt gehaald door dumb & dumber.
Een moeder mag zelf bepalen wat ze doet met de centen die ze van d'r ex man krijgt *zelf ook flink gaat feesten van het astronomische bedrag dat haar ex betaald, zogenaamd voor z'n kinderen*.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Volkomen terrecht dat ze door het slijk wordt gehaald, het enige wat ze doet is feesten van de alimentatie die Kluivert haar voor de verzorging van zijn kinderen betaald.
Stomme slet dat ze er is.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Een moeder mag zelf bepalen wat ze doet met de centen die ze van d'r ex man krijgt *zelf ook flink gaat feesten van het astronomische bedrag dat haar ex betaald, zogenaamd voor z'n kinderen*.
Of zou ik nou elke cent in mijn kids stoppen? Ja toch wel. Maar ik denk dat Pat wel iets meer betaald dan mijn ex, en mijn kids komen niets te kort dus ik ga er vanuit dat er genoeg overblijft om van te feesten. Ik geef haar groot gelijk.
Ik hoop bijna dat Kluivert inderdaad full time voor z'n eigen kids mag gaan zorgen. Ik heb begrepen dat de oudste 11 jaar is. Die gaat dus eerdaags puberen. Ik moet nog zien of Ros en hij dan nog steeds gewéldige seks zullen hebben met een kind wat om 10 uur ofzo naar bed gaat. Ik denk dat Ros flink spijt zou krijgen.
'Jij hebt niks over mij te zeggen, je bent m'n moeder niet!'![]()
Ik hoop dan uiteraard wel op een reality soap
Met partnerallimentatie wel (quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Een moeder mag zelf bepalen wat ze doet met de centen die ze van d'r ex man krijgt *zelf ook flink gaat feesten van het astronomische bedrag dat haar ex betaald, zogenaamd voor z'n kinderen*.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:12 schreef yvonne het volgende:
Ik zit zelfs ónder Angela's niveau, hoe jaloers moet ik dan wel niet zijnin m'n merkloze shirt, turkenmchammerlaaghangendkruisbroek en papillioslippers aan
vertel !quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Met partnerallimentatie wel (trouwens, ga gewoon zelf werken), het geld dat een vader betaald voor het levensonderhoud van zijn kinderen moet ook gewoon daar aan worden uitgegeven, niet aan vliegreisjes en coke.
quote:Vechtende vrouwen
Wat er nou precies aan de hand was, wordt niet duidelijk. Wèl dat de twee vrouwen van Patrick Kluivert in een ordinair straatgevecht verwikkeld raakten. Weekend smult van de kijvende dames. De ex-vrouw, Angela, had blijkbaar bij haar moeder geklaagd over de arrogantie van Patrick's nieuwe vrouw. Toen Rossanna en Patrick de kinderen bij Ans kwam ophalen, ontplofte zijn ex-schoonmoeder. 'Rossana keek, zoals ze dat kan, heel hooghartig vanuit de auto op Angela's moeder neer. En die zag dat ze door Rossana als minderwaardig werd beschouwd', aldus een vriendin van Angela. Naar goed plat Amsterdams gebruik trok schoonmamma haar scheur open en maakte 'Ros' uit voor alles wat mooi en lelijk was. Angela schoot te hulp en deed er nog een schepje bovenop. Volgens Rossana is ze geslagen en bespuwd, volgens de vriendin is haar niets aangedaan. Zo zie je maar weer: wèl veel geld, absoluut geen manieren. Maar daar smullen wij nou juist van.
Is dat voor mij bedoeld of heb je het over Angela? Want ik werk zelfquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Met partnerallimentatie wel (trouwens, ga gewoon zelf werken), het geld dat een vader betaald voor het levensonderhoud van zijn kinderen moet ook gewoon daar aan worden uitgegeven, niet aan vliegreisjes en coke.
Ik heb gisteren de allerlaatste Jackie bij mijn Appie kunnen bemachtigen, als ik vanavond thuiskom, ga ik eens lekker dat bad vol met bubbeltjes doen en er heerlijk voor liggen. Nu al zin in!quote:
Als ik een vrouw was zou ik ook graag met Hem in een bad vol bubbeltjes zitten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:42 schreef Greys het volgende:
Maar tha real thing in een bad vol bubbeltjes moet helemaal een zaligheid zijn! Enjoy!
En dan wel Uggs onder de badjas en witte lakens op het bed.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik ook graag met Hem in een bad vol bubbeltjes zitten.
In Parijs natuurlijk, hij in een smoking die opeens een badjas is en dan de volgende dag shoppen.
In een heel ver verleden kwam er wel eens een bollenslikker kleine envelopjes bezorgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan wel Uggs onder de badjas en witte lakens op het bed.![]()
En afdingen. Bij alles
beter aflaten dan afdingen denk ik dan ......en aflaten dan wel zonder die Uggsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan wel Uggs onder de badjas en witte lakens op het bed.![]()
En afdingen. Bij alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |