abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59863883
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:59 schreef Ole het volgende:
"pat kan dansen, joh! vooral hiphop. Hij denkt dat ie P Diddy is"

OMG
Ik vind deze quote van Pat ook wel sterk: "Ze heeft een eigen mening. Veel meisjes hebben dat niet."

Ros heeft wel een punt: Pat is echt een schatje.
pi_59863892
oh jee, Ros maakt in kamerjas en Uggs het huis schoon, én ze wil alleen wit beddegoed op het bed....

* werpt blik op mijn kamerjas inmiddels liggend op het steevast met wit beddegoed opgemaakte bed terwijl ik ongemakkelijk met mijn in Uggs gehulde voeten schuifel

ik ben een Ros

dit moet ik even verwerken
een wandeling naar het tuincentrum om daar nog 3 houten dienbladen in "oude look" te halen voor de meepakprijs van 4 euro per stuk zal me goed doen.

dt ga ik overigens doen gekleed in een versleten Lee jeans, met modieus maar eerlijk zelfversleten gat op de dij, en een wit t-shirtje....

oh jee, ik ben ook een Pat na een Ros restyle beurt

maar vooral, ik ben een Ros
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:07:45 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59863905
Ze heeft een eigen mening ofzo.

Pat over Rossana toen ze hem over ganzelever vertelde.
Wat heerlijk. Al die tegenstrijdigheden. Persé in een hotel moeten omdat je "niet zo bent" en dan zelf het initiatief nemen voor een vrijpartij
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:13:14 #154
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_59864054
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:18 schreef Vivi het volgende:
-knip-

Ross verdiende haar eigen centjes??? HAHAHA ja door zich te verhuren voor diverse diensten aan jan en allemaal. vd Valk hotel aan de A4 was vaste bezoekadres van velen!! En zeker niet de minste.. Heel crimineel a'dam heeft gebruik gemaakt van haar kunstjes.. Blijkbaar kan ze er een wokkel van maken want Patrick is blijven hangen... Triest hoor.
V., Rotterdam | 22:23 | 02.07.08

-knip-

.
In het interview zegt ze dat ze zich, op een hotelkamer met Pat, net Pretty Woman voelde
  Moderator / Miss SHO donderdag 3 juli 2008 @ 13:13:45 #155
22592 crew  Ole
pi_59864069
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:07 schreef milagro het volgende:
oh jee, Ros maakt in kamerjas en Uggs het huis schoon, én ze wil alleen wit beddegoed op het bed....

*
Ja maar ja, hij had daarvoor beddengoed met tijgerprint! TIJGERPRINT Dat is wel heel erg proleten Kinkerstraat/ kamper/ Veerkamp hoor!

Verbranden die zooi!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_59864091
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze heeft een eigen mening ofzo.

Pat over Rossana toen ze hem over ganzelever vertelde.
Wat heerlijk. Al die tegenstrijdigheden. Persé in een hotel moeten omdat je "niet zo bent" en dan zelf het initiatief nemen voor een vrijpartij
Mijn favoriete scène is toch het bezoekje dat Ros aan Big Momma bracht: "Ik lijk wel een beetje op Pats moeder. Ze is een Surinaamse vrouw, daar moet je veel respect voor hebben."

Arme Patje...
pi_59864373

En het 'interview' met Shane Kluivert (lees: interview met mama Rossana over Shane)
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:25:07 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59864382
Nou het valt wel mee hoor Milagro, je bent nog niet zwanger, toch?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59864472
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef MissGolightly het volgende:
[ link | afbeelding ]

En het 'interview' met Shane Kluivert (lees: interview met mama Rossana over Shane)
"Hoe was de geboorte?"
Prima te doen. Beetje nauw, dat wel.

Dat zinnetje zal Ros er wel bij verzonnen hebben. Dat we meteen snappen hoe ze dat flikt, met die wokkel
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:29:12 #161
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59864488
mooie concentratie van karakters hier
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59864494
quote:
[ link | afbeelding ]

oh god , ik heb zo'n hekel aan doen alsof je baby van alles zegt enzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59864749
quote:
[ link | afbeelding ]

Hij heeft al 40 paar schoenen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_59865117
"Maar ik zei tegen hem: die Porsche Caynne is toch ook heel mooi". Bweegh, kan 't a.u.b. ietsjes minder. Jeetje wat een omhooggevallen snob is die Rossana, wedden dat ze gewoon Roos heet.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:04:35 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59865571
http://www.powerplay-agen(...)a_Lima_Workshop.html

Zullen we haar gezamenlijk inhuren voor een workshop?
Dan vragen we haar het designer hemd van het lijf over alles, behalve fashion.
En dan noemen we het een theekransje, maar zuipen we vodka tegen de klippen omhoog!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59865600
bon plan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 juli 2008 @ 14:15:03 #167
163650 Greys
pi_59865858
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:04 schreef Copycat het volgende:
http://www.powerplay-agen(...)a_Lima_Workshop.html

Zullen we haar gezamenlijk inhuren voor een workshop?
Dan vragen we haar het designer hemd van het lijf over alles, behalve fashion.
En dan noemen we het een theekransje, maar zuipen we vodka tegen de klippen omhoog!
Rossana, wij willen OOK gewellllllllllldige sex!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59865922
Die klodder vliegt dus wel heel de wereld over om te gaan high tea-en met z'n ouders alwaar hij in trance raakt van de Bambix startkoekjes. Gelukkig heeft die zijn eigen foundation voor arme hondjes. Daar waar bijna al zijn kraamcentjes naartoe zijn gegaan. Vraag ik me toch af wat die met de rest heeft gedaan. Hij zal toch niet zo egoïstisch zijn geweest om er een rammelaar van te kopen hè?

Deze mensen zijn echt hè, levensecht. Ik maak me zorgen.
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 juli 2008 @ 16:39:47 #169
163650 Greys
pi_59869554
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:17 schreef noekje het volgende:
Die klodder
*proest*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59870037
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef Greys het volgende:

[..]

*proest*
Dank u wel Greys, dat je me attent hebt gemaakt op dit topic. Ik vind die Rosse anna ook zo lélijk. Niet dat dat een erg sterk argument is, om me in kamp Angela te scharen, maar ik vind Angela ook zo móói!!!

Ik heb hier Patrick een keer binnen gehad met 3 van zijn vrienden. (met hier bedoel ik niet mijn wokkel, doch de galerie, welteverstaan). Hij zag er wel vrij sexy uit moet ik zeggen, maar dit terzijde. Hij zei na 1 minuut: "Ik wil graag dat en dat schilderij en doe me die ook maar." Ik: "Oké, das dan 11.000,- euro. zal ik het inpakken of gaat het zo mee?" (ik dacht nog: sexy én lekker daadkrachtig, puike combi!). Hij weer: "Ik geef je 7000 euro, zo in het handje." Ik verbaasd: "Nee, ik zei 11000,-" Hij ook verbaasd: "Waarom niet?" Ik: "Nou misschien omdat het 11000 kost??" Ik geef toe, ik voelde me heerlijk adrem, want het plagen en pesten ging nog wat door en ik was ervan overtuigd dat hij blufte. Maar helaas. Hij dacht echt 4000 euro korting te kunnen krijgen op z'n sexy ass. Nooit meer gezien....Wat de moraal van dit verhaal nu weer is ontgaat me ook, wilde het ff kwijt denk ik

Ik moet zo ook maar even naar de Kiosk.
  donderdag 3 juli 2008 @ 17:12:02 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59870245
Doe ik ook altijd, bij de bakker dan, want je moet alles in perspectief zien.
"Doe mij vier witte kadetjes, twee mueslibollen, een halfje wit en een heel volkoren!"
"Dat is dan 5,25 mevrouw!
"Hier heb je 4 Euro, handje contantje en dan lullen we nergens meer over!"

Lukt mij ook nooit.

Maar ... ik weet zeker dat als Rossana daar bij jou in de galerie had gestaan, je haar zonder problemen die drie schilderijen had meegegeven voor 7.000 Euro én je nog in de gauwigheid door jouw manlief een mooi portret van haar had laten maken. Gratis en voor niks, en kom zeker snel weer eens langs!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 juli 2008 @ 17:19:56 #172
92279 N.icka
Windforce 11
pi_59870377
Ik denk dat ik Pat maar ga afpakken van dat mormel
  donderdag 3 juli 2008 @ 17:55:55 #173
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59870944
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:17 schreef noekje het volgende:
Die klodder vliegt dus wel heel de wereld over om te gaan high tea-en met z'n ouders alwaar hij in trance raakt van de Bambix startkoekjes. Gelukkig heeft die zijn eigen foundation voor arme hondjes. Daar waar bijna al zijn kraamcentjes naartoe zijn gegaan. Vraag ik me toch af wat die met de rest heeft gedaan. Hij zal toch niet zo egoïstisch zijn geweest om er een rammelaar van te kopen hè?

Deze mensen zijn echt hè, levensecht. Ik maak me zorgen.
Zo'n heerlijke weldoener die Rossana Eerst al die hondjes gered en nu dan nog de kindjes bij hun eigen moeder vandaan. Eindelijk het juiste bedlinnen aangeschaft

En dat alles in zomaar een outfit
Ik regen al uit mijn havaianas
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59871253
O ja, omdat dit toch een soort wat-draag-ik-vandaag-dag is geworden (vooral geen Uggs met kamerjassen, sorry Milagro) nog even vermelden dat ik rondhuppel op Scholl-klompjes (mooie rooie suède) een replay jeans, een vintage bloesje en een rood H&M vestje.

O ja2: voor een styliste ziet Ross er ook helemaal niet stylish uit. Saai übermutsachtig. Hoewel die bretelsfoto idd wel wat heeft, maar dat komt omdat d'r smoelwerk uit beeld blijft.

Yo, ik raak op dreef.
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:06:38 #175
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59872193
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Zo'n heerlijke weldoener die Rossana Eerst al die hondjes gered en nu dan nog de kindjes bij hun eigen moeder vandaan.
So true
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')