Ik vind deze quote van Pat ook wel sterk: "Ze heeft een eigen mening. Veel meisjes hebben dat niet."quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:59 schreef Ole het volgende:
"pat kan dansen, joh! vooral hiphop. Hij denkt dat ie P Diddy is"
OMG
In het interview zegt ze dat ze zich, op een hotelkamer met Pat, net Pretty Woman voeldequote:Op donderdag 3 juli 2008 09:18 schreef Vivi het volgende:
-knip-
Ross verdiende haar eigen centjes??? HAHAHA ja door zich te verhuren voor diverse diensten aan jan en allemaal. vd Valk hotel aan de A4 was vaste bezoekadres van velen!! En zeker niet de minste.. Heel crimineel a'dam heeft gebruik gemaakt van haar kunstjes.. Blijkbaar kan ze er een wokkel van maken want Patrick is blijven hangen... Triest hoor.
V., Rotterdam | 22:23 | 02.07.08
-knip-.
Ja maar ja, hij had daarvoor beddengoed met tijgerprint! TIJGERPRINTquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:07 schreef milagro het volgende:
oh jee, Ros maakt in kamerjas en Uggs het huis schoon, én ze wil alleen wit beddegoed op het bed....
*
Mijn favoriete scène is toch het bezoekje dat Ros aan Big Momma bracht: "Ik lijk wel een beetje op Pats moeder. Ze is een Surinaamse vrouw, daar moet je veel respect voor hebben."quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze heeft een eigen mening ofzo.![]()
![]()
Pat over Rossana toen ze hem over ganzelever vertelde.
Wat heerlijk. Al die tegenstrijdigheden. Persé in een hotel moeten omdat je "niet zo bent" en dan zelf het initiatief nemen voor een vrijpartij
"Hoe was de geboorte?"quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef MissGolightly het volgende:
[ link | afbeelding ]
En het 'interview' met Shane Kluivert (lees: interview met mama Rossana over Shane)
oh god , ik heb zo'n hekel aan doen alsof je baby van alles zegt enzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef MissGolightly het volgende:
[ link | afbeelding ]
En het 'interview' met Shane Kluivert (lees: interview met mama Rossana over Shane)
Hij heeft al 40 paar schoenen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef MissGolightly het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rossana, wij willen OOK gewellllllllllldige sex!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:04 schreef Copycat het volgende:
http://www.powerplay-agen(...)a_Lima_Workshop.html
Zullen we haar gezamenlijk inhuren voor een workshop?
Dan vragen we haar het designer hemd van het lijf over alles, behalve fashion.
En dan noemen we het een theekransje, maar zuipen we vodka tegen de klippen omhoog!
*proest*quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:17 schreef noekje het volgende:
Die klodder
Dank u wel Greys, dat je me attent hebt gemaakt op dit topic. Ik vind die Rosse anna ook zo lélijk. Niet dat dat een erg sterk argument is, om me in kamp Angela te scharen, maar ik vind Angela ook zo móói!!!quote:
Zo'n heerlijke weldoener die Rossanaquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:17 schreef noekje het volgende:
Die klodder vliegt dus wel heel de wereld over om te gaan high tea-en met z'n ouders alwaar hij in trance raakt van de Bambix startkoekjes. Gelukkig heeft die zijn eigen foundation voor arme hondjes. Daar waar bijna al zijn kraamcentjes naartoe zijn gegaan. Vraag ik me toch af wat die met de rest heeft gedaan. Hij zal toch niet zo egoïstisch zijn geweest om er een rammelaar van te kopen hè?![]()
Deze mensen zijn echt hè, levensecht. Ik maak me zorgen.
So truequote:Op donderdag 3 juli 2008 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo'n heerlijke weldoener die RossanaEerst al die hondjes gered en nu dan nog de kindjes bij hun eigen moeder vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |